quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOEZuiger van het FOK!-OMT![]()
Hoezoquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
leuk jullie gekend te hebbenZuiger van het FOK!-OMT![]()
Eens. Op de Diamond Princess werden 700 mensen besmet vanwege 1 persoon die vrijwel symptoomvrij was ten tijde van zijn verblijf daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:55 schreef KI1234 het volgende:
Absoluut. Dit is een zeer besmettelijke variant.
Qua minder gevaarlijk, het virus is het meest gevaarlijk voor mensen boven de 60.
De passagiers die besmet zijn (er is ook besmet personeel uiteraard) zijn grotendeels 70 jaar of ouder, 1 procent is overleden, 3 procent kritiek en 30% reeds genezen.
In Duitsland ook deze cijfers.
Wellicht heerst er in het gebied in Italië op dit moment een bacteriële infectie naast het coronavirus dat er daar zoveel slachtoffers zijn.![]()
Ja, excuses, Dat was mijn schuld. Ik was half in slaap gevallen. Van dat topic openen.
Toen ik weer keek was het hele topic weg.
Ik ga nu echt slapen.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
De travelban voor 'Europe' nu beter gespecifieerd, lijkt gericht te zijn op de Schengen zone:twitter:lewis_goodall twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:54:12UPDATE on US travel ban. According to Homeland Security document it isn’t all of Europe, it relates to those countries in the Schengen area. So looks like both the UK, Ireland and Cyprus excepted. And presumably the other non EU countries too. https://t.co/ZchUrRV4pR reageer retweet
![]()
Dus als moet gaan tanken betaal je een lachertje. Buiten Nederlanddan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
leuk jullie gekend te hebben![]()
twitter:standardnews twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:58:56British tourists told to leave Italy in new Foreign Office advice https://t.co/mTbrWf6dfA reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dus Nederlanders kunnen ook niet eerst naar London vliegen en dan naar USA want afgelopen 14 dagen in NL geweest.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:12 schreef MMunkun het volgende:
De travelban voor 'Europe' nu beter gespecifieerd, lijkt gericht te zijn op de Schengen zone:twitter:lewis_goodall twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:54:12UPDATE on US travel ban. According to Homeland Security document it isn’t all of Europe, it relates to those countries in the Schengen area. So looks like both the UK, Ireland and Cyprus excepted. And presumably the other non EU countries too. https://t.co/ZchUrRV4pR reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Om thuis te komen en dan de boel aan te steken. Lekker doen. 👍🤭quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:12 schreef RipCity het volgende:
twitter:standardnews twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:58:56British tourists told to leave Italy in new Foreign Office advice https://t.co/mTbrWf6dfA reageer retweet
![]()
Dat is heel vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:11 schreef Za het volgende:
[..]
Wellicht heerst er in het gebied in Italië op dit moment een bacteriële infectie naast het coronavirus dat er daar zoveel slachtoffers zijn.
Het virus is dodelijk - feit. Maar zó dodelijk als in Italie is niet representatief voor de rest van Europa. Misschien een dodelijkere variant? Heb echt geen ideeZuiger van het FOK!-OMT![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:13 schreef RipCity het volgende:
Dus Nederlanders kunnen ook niet eerst naar London vliegen en dan naar USA want afgelopen 14 dagen in NL geweest.![]()
![]()
Longontsteking? Kan dat ernaast lopen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:14 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd inderdaad.
Het virus is dodelijk - feit. Maar zó dodelijk als in Italie is niet representatief voor de rest van Europa. Misschien een dodelijkere variant? Heb echt geen idee
De pest is volgens mij al uitgeroeid?![]()
Apres nous le deluge. De economie is fucked, die komt niet goed voor de verkiezingen in november. Dus wil hij nu scoren met het bestrijden van het virus, met maatregelen die niet noodzakelijk zinvol zijn, maar wel populair bij z'n achterban, zoals buitenlanders weren.are we infinite or am I alone![]()
Ik ben maar een simpele boer. Puur gissen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:15 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Longontsteking? Kan dat ernaast lopen?
De pest is volgens mij al uitgeroeid?Trump denkt vooral aan Trump.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:16 schreef crystal_meth het volgende:
Apres nous le deluge. De economie is fucked, die komt niet goed voor de verkiezingen in november. Dus wil hij nu scoren met het bestrijden van het virus, met maatregelen die niet noodzakelijk zinvol zijn, maar wel populair bij z'n achterban, zoals buitenlanders weren.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hij heeft alleen niet echt zo donders veel buitenlanders geweerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:16 schreef crystal_meth het volgende:
Apres nous le deluge. De economie is fucked, die komt niet goed voor de verkiezingen in november. Dus wil hij nu scoren met het bestrijden van het virus, met maatregelen die niet noodzakelijk zinvol zijn, maar wel populair bij z'n achterban, zoals buitenlanders weren.![]()
China kan hier voordeel uit halen. Ik verwacht dat die ook andere Europese landen hulp zullen aanbieden in de komende weken.are we infinite or am I alone![]()
twitter:nataliewsj twitterde op donderdag 12-03-2020 om 03:09:59BREAKING: A staff member in Sen. Maria Cantwell’s Washington, D.C. office tested positive for coronavirus, the first positive test tied to Congress. The individual was symptomatic, Cantwell requested tests for other staffers reageer retweet
![]()
Die lui komen zelf nooit in het parlementsgebouw. Het zijn van dat kantoorpersoneel verspreid over de hele staat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:21 schreef MMunkun het volgende:
twitter:nataliewsj twitterde op donderdag 12-03-2020 om 03:09:59BREAKING: A staff member in Sen. Maria Cantwell’s Washington, D.C. office tested positive for coronavirus, the first positive test tied to Congress. The individual was symptomatic, Cantwell requested tests for other staffers reageer retweet
![]()
Voor wie het interesseert in Duitsland was er een geïsoleerde zaak een poosje terug.
Een vrouw besmette direct en indirect 15 medewerkers van een bedrijf. Een van hen besmette zijn vrouw en 2 kinderen.
Ze hadden allen milde symptomen en waren aan het werk, gingen op vakantie, 1 vrouw werkte op de crèche, kinderen (die later besmet bleken) gingen ook naar de crèche.
Alle contacten; honderden personen werden getest, in thuis quarantaine geplaatst en gemonitord, de 15 werknemers hadden behalve zijn vrouw en 2 kinderen niemand besmet.
Zij liepen een variant op die heel besmettelijk was, maar verspreidden die zelf niet tot amper.
Hier kun je er meer over lezen:
NWS / Webasto besmettingsbron, aanpak Duitsland![]()
Trojaans paard inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:23 schreef crystal_meth het volgende:
Hopla, no way dat ze maar 1200 gevallen hebben.![]()
Inderdaad niet het parlementsgebouw zelf, maar wel degelijjk in Washington DC zelf (Hart Senate Office Building).quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:22 schreef KI1234 het volgende:
Die lui komen zelf nooit in het parlementsgebouw. Het zijn van dat kantoorpersoneel verspreid over de hele staat.![]()
2 weken geleden postte ik hier nog dat in het westen dit virus zwaar werd onderschat (wegens ervaring met SARS in HongKong).
Begint toch aardig uit te komen. Ik blijf nog een maandje of 2 extra in HK
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Is eigenlijk bekend hoeveel van hen werkelijk behandeling in het ziekenhuis nodig hadden? Het waren de eerste gevallen, ik neem aan dat men toen sneller tot opname overging dan nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:25 schreef Za het volgende:
Voor wie het interesseert in Duitsland was er een geïsoleerde zaak een poosje terug.
Een vrouw besmette direct en indirect 15 medewerkers van een bedrijf. Een van hen besmette zijn vrouw en 2 kinderen.
Ze hadden allen milde symptomen en waren aan het werk, gingen op vakantie, 1 vrouw werkte op de crèche, kinderen (die later besmet bleken) gingen ook naar de crèche.
Alle contacten; honderden personen werden getest, in thuis quarantaine geplaatst en gemonitord, de 15 werknemers hadden behalve zijn vrouw en 2 kinderen niemand besmet.
Zij liepen een variant op die heel besmettelijk was, maar verspreidden die zelf niet tot amper.
Hier kun je er meer over lezen:
NWS / Webasto besmettingsbron, aanpak Duitslandare we infinite or am I alone![]()
1 kreeg lichte koorts en milde longontsteking dat was patiënt 1, en daar bleef het bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:34 schreef crystal_meth het volgende:
Is eigenlijk bekend hoeveel van hen werkelijk behandeling in het ziekenhuis nodig hadden? Het waren de eerste gevallen, ik neem aan dat men toen sneller tot opname overging dan nu.
Hij besmette ook zijn vrouw en 2 kinderen, en daar bleef het bij.
Het was niet zo dat deze 15 ook weer allemaal 15 mensen besmetten, ook de vrouw en kinderen besmetten niemand, het doofde gewoon uit.
Op zich bemoedigend.![]()
Ja, maar welk streng van het virus betreft het?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:36 schreef Za het volgende:
[..]
1 kreeg lichte koorts en milde longontsteking dat was patiënt 1, en daar bleef het bij.
Het was niet zo dat deze 15 ook weer allemaal 15 mensen besmetten, ook de vrouw en kinderen besmetten niemand, het doofde gewoon uit.
Op zich bemoedigend.![]()
Doordat ze snel hebben kunnen handelen en mensen meteen die in contact waren geweest hebben kunnen isoleren. Ik vraag me af of het nu nog mogelijk is dit te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:36 schreef Za het volgende:
[..]
1 kreeg lichte koorts en milde longontsteking dat was patiënt 1, en daar bleef het bij.
Op zich bemoedigend.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Nee, het is niet meer mogelijk. De (stop)contactonderzoeken zijn dan ook gestopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:58 schreef joyvke het volgende:
[..]
Doordat ze snel hebben kunnen handelen en mensen meteen die in contact waren geweest hebben kunnen isoleren. Ik vraag me af of het nu nog mogelijk is dit te doen.![]()
![]()
Ben vandaag geland... Maar eens kijken of we terug kunnen komen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:12 schreef MMunkun het volgende:
![]()
![]()
Ik zou er iig niet mijn adem op willen inhouden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben vandaag geland... Maar eens kijken of we terug kunnen komen...![]()
Jongeren kunnen ouderen aansteken. Das het probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:18 schreef osodevo het volgende:
Ik vind toch wel een belachelijke maatregel terwijl het virus voor jonge mensen namelijk voorstelt![]()
Je bedoelt dat het voor jonge mensen nauwelijks wat voorstelt?quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:18 schreef osodevo het volgende:
Ik vind toch wel een belachelijke maatregel terwijl het virus voor jonge mensen namelijk voorstelt
Klopt idd, hoewel een klein gedeelte er toch wel flink ziek van kan worden en <1% van de jongere mensen er toch ook aan kan overlijden.
En verder moet je ook wel een beetje solidair zijn met je ouders, grootouders, ooms en tantes. Beetje lullig om te doen alsof het weinig boeit als zij omkiepen.![]()
Misschien kun je nog wel ontsnappen via Mexico (als je voorbij de Muur geraakt)quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:17 schreef AchJa het volgende:
Ben vandaag geland... Maar eens kijken of we terug kunnen komen...![]()
![]()
Klopt, denk aan mensen met COPD, overwicht of AIDS bijv. Ook die kunnen jong zijn. Al ben ik nu 40, had ik met 19 astma reeds al.quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het voor jonge mensen nauwelijks wat voorstelt?
Klopt idd, hoewel een klein gedeelte er toch wel flink ziek van kan worden en <1% van de jongere mensen er toch ook aan kan overlijden.
En verder moet je ook wel een beetje solidair zijn met je ouders, grootouders, ooms en tantes. Beetje lullig om te doen alsof het weinig boeit als zij omkiepen.![]()
En dan doodgeschoten worden. Misschien is dat een minder pijnlijke dood dan corona? 😅quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:22 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Misschien kun je nog wel ontsnappen via Mexico (als je voorbij de Muur geraakt)![]()
USA raadt Amerikanen nu ook officieel af om naar het buitenland te reizen (global level 3 health advisory - reconsider travel).SPOILER: statement USAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou beide niet willen uitproberenquote:Op donderdag 12 maart 2020 04:26 schreef KI1234 het volgende:
En dan doodgeschoten worden. Misschien is dat een minder pijnlijke dood dan corona? 😅![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:18 schreef KI1234 het volgende:
Ik zou er iig niet mijn adem op willen inhouden.En anders wordt mijn tripje noodgedwongen een dikke 14 dagen verlengd...quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:22 schreef MMunkun het volgende:
Misschien kun je nog wel ontsnappen via Mexico (als je voorbij de Muur geraakt)![]()
![]()
Wanneer bouwt Mexico een eigen muur?quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:28 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik zou beide niet willen uitproberen![]()
![]()
Trump bant vluchten naar steden waar het virus sowieso al aanwezig is, doet niets aan de domestic flights die het naar 500 ander bestemmingen zullen verspreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:28 schreef Nielsch het volgende:
En wij houden het - buiten Brabant om - op geen handen schudden.are we infinite or am I alone![]()
Dat doen ze zelf wel:quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Trump bant vluchten naar steden waar het virus sowieso al aanwezig is, doet niets aan de domestic flights die het naar 500 ander bestemmingen zullen verspreiden.
NBA: we stoppen er per direct mee
KNVB: we willen zo lang mogelijk met publiek blijven spelen
Coachella, E3 e.d.: we gaan helaas niet door
Paaspop, Pinkpop, Lowlands e.d.: uiteraard gaan we door!![]()
De NBA stopt nu ze gezien hebben hoe een speler reageerde op een positeve test. Ze willen waarschijnlijk het risico niet nemen dat de volgende speler die hoort dat ie in quarantaine moet nog extremer reageert, de coach in z'n bek spuugt bvb. Welke spelers zijn er positief bij de KNVB btw?quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf wel:
NBA: we stoppen er per direct mee
KNVB: we willen zo lang mogelijk met publiek blijven spelen
Coachella, E3 e.d.: we gaan helaas niet door
Paaspop, Pinkpop, Lowlands e.d.: uiteraard gaan we door!
Lowland gaat door: BAD, Coachella wordt uitgesteld: GOOD. Want binnen 130 dagen zal het virus nog volop woeden, maar 50 dagen later zal het verdwenen zijn?are we infinite or am I alone![]()
Hoeveel miljoenen zouden ermee gemoeid zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De NBA stopt nu ze gezien hebben hoe een speler reageerde op een positeve test. Ze willen waarschijnlijk het risico niet nemen dat de volgende speler die hoort dat ie in quarantaine moet nog extremer reageert, de coach in z'n bek spuugt bvb. Welke spelers zijn er positief bij de KNVB btw?
Lowland gaat door: BAD, Coachella wordt uitgesteld: GOOD. Want binnen 130 dagen zal het virus nog volop woeden, maar 50 dagen later zal het verdwenen zijn?![]()
twitter:pragmactivist twitterde op donderdag 12-03-2020 om 03:30:29BREAKING: Rudy Gobert mocked Coronavirus by touching all the mics, as a joke. 2 days later, he’s tested positive, & the entire @NBA season has been canceled.
Gobert is EVERYBODY not taking this crisis seriously. We need to #CancelEverything. Now.
https://t.co/rnw2GH8xyW reageer retweet![]()
https://twitter.com/i/status/1237909108071809030quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:39 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:pragmactivist twitterde op donderdag 12-03-2020 om 03:30:29BREAKING: Rudy Gobert mocked Coronavirus by touching all the mics, as a joke. 2 days later, he’s tested positive, & the entire @:NBA season has been canceled.
Gobert is EVERYBODY not taking this crisis seriously. We need to #CancelEverything. Now.
https://t.co/rnw2GH8xyW reageer retweet
Wat is dit voor een geestelijk gehandicapte?![]()
https://www.arabnews.com/node/1640286/saudi-arabia
Saudi Arabië volgt Trump en stopt ook alle vluchten met EU.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Typisch Amerikaanse betweter.quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
https://twitter.com/i/status/1237909108071809030
Wat is dit voor een geestelijk gehandicapte?![]()
Het zijn ook altijd meelopers en volgers geweest die Arabiërs, niet zelf kunnen nadenken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:53 schreef nixxx het volgende:
https://www.arabnews.com/node/1640286/saudi-arabia
Saudi Arabië volgt Trump en stopt ook alle vluchten met EU.![]()
Typisch een arrogant mongool met anderhalve neuron die nog functioneert. Het is maar een griepje type... te dom om te kakken, ik hoop dat ze hem aanklagen voor bioterrorisme en voorgoed opsluiten. Walgelijk stuk afval dat hij isquote:![]()
En die klapjosti met zijn slechte hersens moeten we met zn allen 5 miljoen per jaar dokken of wat het ook alweer is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Typisch een arrogant mongool met anderhalve neuron die nog functioneert. Het is maar een griepje type... te dom om te kakken, ik hoop dat ze hem aanklagen voor bioterrorisme en voorgoed opsluiten. Walgelijk stuk afval dat hij is![]()
![]()
Nee hoor, die bestaat gewoon nogquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:15 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De pest is volgens mij al uitgeroeid?
In Siberie lopen er veel knaagdieren rond die dat bij zich dragen. Af en toe gaat het nog fout omdat de lokale boeren die beesten eten en bij foutjes besmet raken.![]()
Voor de OP:
6e persoon overleden![]()
22:29
Man (82) in Sittard overleden
Een tweede bewoner van verzorgingstehuis Hoogstaete in Sittard is woensdag overleden aan het coronavirus. Dat meldt de regionale Omroep L1. Het gaat om een man van 82 die al een zwakke gezondheid had. Inmiddels zouden er zes Nederlanders overleden zijn als gevolg van het coronavirus.
https://www.omroepgelderl(...)wil-meer-maatregelen![]()
82. Was het niet het virus was het vast de griep. Zwakke gezondheid ook nog eens. Hoe lang zou je zo iemand geven ook al was er geen corona?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:09 schreef Spocke het volgende:
Voor de OP:
6e persoon overleden![]()
22:29
Man (82) in Sittard overleden
Een tweede bewoner van verzorgingstehuis Hoogstaete in Sittard is woensdag overleden aan het coronavirus. Dat meldt de regionale Omroep L1. Het gaat om een man van 82 die al een zwakke gezondheid had. Inmiddels zouden er zes Nederlanders overleden zijn als gevolg van het coronavirus.
https://www.omroepgelderl(...)wil-meer-maatregelen![]()
Waar staat dat over overgewicht trouwens? Ik zie alleen diabetes/ hoge bloeddruk voorbij komen als gevolg van overwicht, maar niet overgewicht op zichzelf?quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Klopt, denk aan mensen met COPD, overwicht of AIDS bijv. Ook die kunnen jong zijn. Al ben ik nu 40, had ik met 19 astma reeds al.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Er stond in een medische of wetenschappelijke bron die ik las dat mensen met overgewicht oha ademhalingsproblemen hebben en het sneller benauwd krijgen. En laat precies dat nou weer het zwaktepunt zijn van dit virus. Het valt de longen, ademhaling aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:16 schreef joyvke het volgende:
[..]
Waar staat dat over overgewicht trouwens? Ik zie alleen diabetes/ hoge bloeddruk voorbij komen als gevolg van overwicht, maar niet overgewicht op zichzelf?
Die bron las ik iets van een week geleden. Zal moeilijk zijn het terug te vinden maar ik kan het proberen als je wilt. Weet ook niet hoelang het duurt.![]()
Misschien is het dan ook handig je eigen bubbel eens kritisch te onderzoeken, als in jouw ogen zo’n opmerking alleen een gevalletje TDS kan zijn en geen eerlijke vergissing ( of zelfs de waarheid).quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:20 schreef HeatWave het volgende: [..] Dat is ook niet erg, ik doe niet aan censuur
. Maar het was even opvallend voor me, niets persoonlijks
.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Tja, zo'n beetje de helft van de bevolking. Sowieso is Nederland ontzettend dichtbevolkt en is er weinig 'schone' lucht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:19 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er stond in een medische of wetenschappelijke bron die ik las dat mensen met overgewicht oha ademhalingsproblemen hebben en het sneller benauwd krijgen. En laat precies dat nou weer het zwaktepunt zijn van dit virus. Het valt de longen, ademhaling aan.
Die bron las ik iets van een week geleden. Zal moeilijk zijn het terug te vinden maar ik kan het proberen als je wilt. Weet ook niet hoelang het duurt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Geen haast, maar ben wel benieuwd naar een bron daarvoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:19 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er stond in een medische of wetenschappelijke bron die ik las dat mensen met overgewicht oha ademhalingsproblemen hebben en het sneller benauwd krijgen. En laat precies dat nou weer het zwaktepunt zijn van dit virus. Het valt de longen, ademhaling aan.
Die bron las ik iets van een week geleden. Zal moeilijk zijn het terug te vinden maar ik kan het proberen als je wilt. Weet ook niet hoelang het duurt..
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Niet precies diezelfde wat ik toen las maar hier alvast een:quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:27 schreef joyvke het volgende:
[..]
Geen haast, maar ben wel benieuwd naar een bron daarvoor.
People at higher risk include those over the age of 70 and people with underlying medical conditions such as diabetes, obesity, asthma, disease of the heart, lung or kidney and those with weakened immune systems. If someone who falls in one of these categories does get sick, early diagnosis is important to allow more time to treat the patient, which may include putting them on oxygen or, when necessary, a ventilator to help them breathe if their lungs begin to fail.
https://www.latimes.com/c(...)18-64-new-data-shows![]()
Nu begin ik ‘m toch echt te knijpen.. wij vliegen 20 mei naar de VS voor onze vakantie..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Thanks zal ze eens doorlezenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:32 schreef KI1234 het volgende:
Hier nog een:
http://katu.com/news/loca(...)ditions-most-at-risk.
Vandaag maar stoppen met eten dan
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Obesitas =/= overgewicht"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ademhalingsproblemen
Overgewicht beïnvloed de ademhaling en de ademhalingswegen. Doordat er extra druk van het lichaamsgewicht op de longen zit kan dit leiden tot problemen als astma en verlies van adem. Hierdoor krijgen de lichaamscellen minder zuurstof, wat veel lichamelijke problemen met zich meebrengt.
https://mens-en-gezondhei(...)echt-voor-je-is.html
Diabetes en ademhalingsproblemen komen daarnaast veel voor bij mensen met obesitas. Het risico op deze ziektes en aandoeningen wordt groter met de toename van het overgewicht.
https://overgewichtnederland.org/over-gewicht/gezondheidsrisicos/
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/overgewicht.aspx
https://www.gezondheidsne(...)rlijker-dan-je-denkt![]()
Heb het hier niet over overgewicht. Ik ben er al jaren mee bezig na een galblaas operatie op mijn 16e. Sindsdien is afvallen altijd ellende geweest.quote:
Inmiddels al zo'n 10kilo kwijt die er nu goed afblijft, maar heb nog wel meer te gaan dan dat. Maar goed dit is niet het topic daarvoor.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Technisch gesproken, nee. Maar die scheidingslijn is niet zo fijn als je denkt.. ergo het een soort van mierenneuken.quote:![]()
Er was gesteld dat overwicht een risico is terwijl alle literatuur het over obesitas heeft. Behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:38 schreef joyvke het volgende:
[..]
Heb het hier niet over overgewicht. Ik ben er al jaren mee bezig na een galblaas operatie op mijn 16e. Sindsdien is afvallen altijd ellende geweest.
Inmiddels al zo'n 10kilo kwijt die er nu goed afblijft, maar heb nog wel meer te gaan dan dat. Maar goed dit is niet het topic daarvoor."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben een #fitgirlen volg daarom veel sportieve mensen en zie echt de ene na de andere post voorbij komen dat er maar heel weining mensen doodgaan aan Corona maar dat obesitas de echte killer is en daar is geen paniek over.
Wat natuurlijk tantoe dom is want obesitas heb je fijn alleen en niemand raakt besmet door die vetcellen.Go hard or go home![]()
Nee hoor, het is heel duidelijk allemaal. Iemand die 10kg te zwaar is mag dan overgewicht hebben maar is in de regel niet obees. Gezondheidsrisicos zijn ook heel wat anders.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:38 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Technisch gesproken, nee. Maar die scheidingslijn is niet zo fijn als je denkt.. ergo het een soort van mierenneuken.
Dat heeft niets met mierenneuken te maken maar is simpelweg feiten aanhouden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is 63, wel beetje risico.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:48 schreef Jano9 het volgende:
Tom Hanks besmet met het virus:
https://m.bild.de/unterha(...)6968.bildMobile.html![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Je kan veel over Trump zeggen, maar hij treft wel maatregelen als het nodig is. Respect.
Gelukkig blijven wij lekker nuchter.![]()
Gaan ook nog wel wat bekende mensen omvallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:48 schreef Jano9 het volgende:
Tom Hanks besmet met het virus:
https://m.bild.de/unterha(...)6968.bildMobile.html"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar waarom wel vluchten vanuit VK? Daar gaat het ook niet fijn met de besmettingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Kyran het volgende:
Je kan veel over Trump zeggen, maar hij treft wel maatregelen als het nodig is. Respect.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Kyran het volgende:
Gelukkig blijven wij lekker nuchter.
Trump is politiek aan het bedrijven en geeft geen flikker om dat virus, dat heeft hij zelf al meermaals aangegeven terwijl z'n eigen land een groter risico is dan alle Europese landen bij elkaar. Gelukkig mag ik vanuit Bulgarije wel gewoon nog naar de VS. Of Servië. Of Noorwegen. Of Roemenië. Of ga maar door met het scala Europese landen dat niet uitgesloten is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Evenstar
![]()
Dat is wel krom ja. Misschien hoopt hij het zo beter te kunnen screenen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Maar waarom wel vluchten vanuit VK? Daar gaat het ook niet fijn met de besmettingen.![]()
Evenstar
![]()
Zal vast, dan nog is hij in ieder geval verder dan hoest maar in je elleboog en doe de 7 dagen aan sociale onthouding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Trump is politiek aan het bedrijven en geeft geen flikker om dat virus, dat heeft hij zelf al meermaals aangegeven terwijl z'n eigen land een groter risico is dan alle Europese landen bij elkaar.
Houding van vele landen maakt het ook wel makkelijk voor politici zoals Trump en Wilders. Die kunnen ene na andere bal er in koppen zonder moeite te hoeven doen.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Kyran het volgende:
Politiek bedrijven ja.
Trump geeft dr geen fuck om.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Evenstar
![]()
Wat denk je dat Rutte aan het doen is door geen maatregelen te nemen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:56 schreef matthijst het volgende:
[..]![]()
Politiek bedrijven ja.
Trump geeft dr geen fuck om.![]()
Paar topics terug werd er verteld dat men ook besmettelijk kon zijn zonder symptomen te hebben. De bron was "zeiden ze op rtl4"... heeft iemand hier een concrete link voor of is het een broodje aap?Wat je vindt, ...![]()
Mensen dood laten gaan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat denk je dat Rutte aan het doen is door geen maatregelen te nemen?![]()
Staat ook op de voorpagina van het AD.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Paar topics terug werd er verteld dat men ook besmettelijk kon zijn zonder symptomen te hebben. De bron was "zeiden ze op rtl4"... heeft iemand hier een concrete link voor of is het een broodje aap?![]()
Denk het niet...quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu begin ik ‘m toch echt te knijpen.. wij vliegen 20 mei naar de VS voor onze vakantie..![]()
Vriendjes met Borisquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wel krom ja. Misschien hoopt hij het zo beter te kunnen screenen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
de fysieke voorpagina? want ik zie niets op ad.nlquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat ook op de voorpagina van het AD.Wat je vindt, ...![]()
Yepquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de fysieke voorpagina? want ik zie niets op ad.nl![]()
Weinig kans Fransquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu begin ik ‘m toch echt te knijpen.. wij vliegen 20 mei naar de VS voor onze vakantie..![]()
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereisquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereisNarf!![]()
Ja, echt typisch Nederlands hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereis
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je longen gaan kapot. Maar je komt wel in de statistieken als 'genezen'. Maar of je daar nou zo vrolijk van moet worden...quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:44 schreef Noek het volgende:
Ik ben een #fitgirlen volg daarom veel sportieve mensen en zie echt de ene na de andere post voorbij komen dat er maar heel weining mensen doodgaan aan Corona maar dat obesitas de echte killer is en daar is geen paniek over.
Wat natuurlijk tantoe dom is want obesitas heb je fijn alleen en niemand raakt besmet door die vetcellen.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
K thnx, eens kijken of ik 'm vandaag kan lezen irl maar hoop toch op een linkjequote:Wat je vindt, ...![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)esmettelijk-a3993534quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
K thnx, eens kijken of ik 'm vandaag kan lezen irl maar hoop toch op een linkje
Meer uitleg
Met weinig symptomen dus als enorm besmettelijk. Ervoor denken ze misschien van niet, of wel, weten ze nog niet.
Gaan nu uit van positief scenario. Anders moet je (duh) enorme maatregelen gaan treffen dus dat is nogal een gokOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja zit mobiel dus kan hem ook niet makkelijk uploaden, zal straks ff kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
K thnx, eens kijken of ik 'm vandaag kan lezen irl maar hoop toch op een linkje![]()
Ja jij zou het niet erg vinden als je vakantie hebt genomen, geboekt en vooruit betaald hebt en het blijkt dat je in die tijd 3 weken thuis kan zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereis![]()
😥quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereis
heeft weinig van doen met nederland, iedereeen zal zich zorgen maken/stevig balen als je (vaak dure) vakantie mogelijk niet doorgaat en je maar moet hopen dat je je centen terug ziet.![]()
Ja kan me inderdaad voorstellen dat ze daar heel erg mee bezig zijn in Italië op dit momentquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
😥
heeft weinig van doen met nederland, iedereeen zal zich zorgen maken/stevig balen als je (vaak dure) vakantie mogelijk niet doorgaat en je maar moet hopen dat je je centen terug ziet.
jeetje wat een pech zeg
ERG MAN!!!!________________!
![]()
geen haast, bvd!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja zit mobiel dus kan hem ook niet makkelijk uploaden, zal straks ff kijkenThnx! Interessant stukje schrijven. Snap wel dat de RIVD hier nog geen richtlijnen op kan schrijven maar persoonlijk ga ik het wel als argumenten gebruiken in mijn voorzorgsmaatregelen en advies.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:12 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)esmettelijk-a3993534
Meer uitleg
Met weinig symptomen dus als enorm besmettelijk. Ervoor denken ze misschien van niet, of wel, weten ze nog niet.
Gaan nu uit van positief scenario. Anders moet je (duh) enorme maatregelen gaan treffen dus dat is nogal een gokWat je vindt, ...![]()
Op grote schaal is het niks, maar voor een individue is het natuurlijk wel gewoon klote.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja kan me inderdaad voorstellen dat ze daar heel erg mee bezig zijn in Italië op dit moment
jeetje wat een pech zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Decadente ellende...quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Op grote schaal is het niks, maar voor een individue is het natuurlijk wel gewoon klote.![]()
Vanuit Trump zijn er volgens mij nog geen adviezen gekomen over hoe in het land zelf om te gaan met het virus. Hij is daadkrachtiger dan veel regeringen, maar vergeet dat door te trekken naar zijn eigen land en zjin eigen mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zal vast, dan nog is hij in ieder geval verder dan hoest maar in je elleboog en doe de 7 dagen aan sociale onthouding.
Houding van vele landen maakt het ook wel makkelijk voor politici zoals Trump en Wilders. Die kunnen ene na andere bal er in koppen zonder moeite te hoeven doen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Maatregelen en advies voor wat/wie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geen haast, bvd!
[..]
Thnx! Interessant stukje schrijven. Snap wel dat de RIVD hier nog geen richtlijnen op kan schrijven maar persoonlijk ga ik het wel als argumenten gebruiken in mijn voorzorgsmaatregelen en advies.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou ja, dat is toch ook flink kut wanneer je vakantie niet doorgaat. Het is ook flink kut wanneer de economie naar de kloten gaat en het is kut dat mensen doodgaan aan dit virus.
Maar het is ook kut om altijd op je zolderkamertje te zitten maar lekker veilig is t wel.Go hard or go home![]()
Mwahquote:
Op macroschaal maakt het geen zak uit of jouw oma's en opa's doodgaan aan corona, jij als individu mag toch nog wel enorm verdriet ervaren.
Een vakantie doet er op grote schaal niet toe, voor een persoon wel.
Net als banenverlies, etc etc etcOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Tot je Wajong stoptquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:29 schreef Noek het volgende:
Nou ja, dat is toch ook flink kut wanneer je vakantie niet doorgaat. Het is ook flink kut wanneer de economie naar de kloten gaat en het is kut dat mensen doodgaan aan dit virus.
Maar het is ook kut om altijd op je zolderkamertje te zitten maar lekker veilig is t wel.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bij de mensen die in het ziekenhuis eindigen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:10 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je longen gaan kapot. Maar je komt wel in de statistieken als 'genezen'. Maar of je daar nou zo vrolijk van moet worden...![]()
Niet alleen je longen (al komt blijvende longschade wel het meeste voor), maar ook blijvende schade aan het hart- en vaatstelsel en lever en nieren is mogelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:10 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je longen gaan kapot. Maar je komt wel in de statistieken als 'genezen'. Maar of je daar nou zo vrolijk van moet worden...Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bij de mensen die in het ziekenhuis eindigen.![]()
Op herhaling
From the abstract:
The early detection and isolation of cases was estimated to prevent more infections than travel restrictions and contact reductions, but integrated NPIs would achieve the strongest and most rapid effect.
If NPIs could have been conducted one week, two weeks, or three weeks earlier in China, cases could have been reduced by 66%, 86%, and 95%, respectively, together with significantly reducing the number of affected areas. However, if NPIs were conducted one week, two weeks, or three weeks later, the number of cases could have shown a 3-fold, 7-fold, and 18-fold increase across China, respectively.
Results also suggest that the social distancing intervention should be continued for the next few months in China to prevent case numbers increasing again after travel restrictions were lifted on February 17, 2020.
Elke week eerder ingrijpen scheelt heel veel. Als China 1, 2 of 3 weken eerder had gereageerd met deze maatregelen, had dat resp. 66, 86 0f 95% van de gevallen gescheeld.
ABSTRACT
HCoV-19 (SARS-2) has caused >88,000 reported illnesses with a current case-fatality ratio of ~2%. Here, we investigate the stability of viable HCoV-19 on surfaces and in aerosols in comparison with SARS CoV-1. Overall, stability is very similar between HCoV-19 and SARS-CoV-1.
We found that viable virus could be detected in aerosols up to 3 hours post aerosolization, up to 4 hours on copper, up to 24 hours on cardboard and up to 2-3 days on plastic and stainless steel. HCoV-19 and SARS-CoV-1 exhibited similar half-lives in aerosols, with median estimates around 2.7 hours. Both viruses show relatively long viability on stainless steel and polypropylene compared to copper or cardboard: the median half-life estimate for HCoV-19 is around 13 hours on steel and around 16 hours on polypropylene.
Our results indicate that aerosol and fomite transmission of HCoV-19 is plausible, as the virus can remain viable in aerosols for multiple hours and on surfaces up to days.
Verspreiding gaat via waterdruppels in de lucht die met hoesten en ademen verspreid worden en blijven wel tot 3 uur in de lucht hangen (dus luchten!!).![]()
Die dooien niet meer. Maar de rest wil gewoon hun geld terug.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja kan me inderdaad voorstellen dat ze daar heel erg mee bezig zijn in Italië op dit moment
jeetje wat een pech zeg
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Is dat wel zo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bij de mensen die in het ziekenhuis eindigen.
Volgens mij kon het al longschade opleveren vanaf het moment dat het op de longen sloeg.
Er zijn ook genoeg interviews geweest met (bevestigde) besmette mensen die thuis zaten met een zware pijnlijke longontsteking, die niet naar het ziekenhuis hoefden.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Dan zoek ik wel wat anders. Amerika ligt er volgend jaar ook nog wel. Dat verloren geld zal wel goedkomen als je je een vakantie naar de VS kan veroorloven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja jij zou het niet erg vinden als je vakantie hebt genomen, geboekt en vooruit betaald hebt en het blijkt dat je in die tijd 3 weken thuis kan zitten.![]()
Longontsteking kan fataal aflopen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is dat wel zo?
Volgens mij kon het al longschade opleveren vanaf het moment dat het op de longen sloeg.
Er zijn ook genoeg interviews geweest met (bevestigde) besmette mensen die thuis zaten met een zware pijnlijke longontsteking, die niet naar het ziekenhuis hoefden.![]()
Alsof het in de VS wel onder controle is...quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zow geen halve maatregelen en uitspraken van Trump. EU in your face
Je trapt er in, precies wat Trump wil![]()
Heb van de week net vluchten geboekt voor over 3 weken voor een aantal man naar Atlanta, eens zien of dit nog te cancelen is. En even zien hoe onze klant hier op gaat reageren. Is veel geld mee gemoeid.
Gisteravond al enigszins kut aangezien veel basismaterialen uit Italië komen en dit nu ook niet geleverd kan worden.
Dit gaat een zwaar jaar wordenEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dat zijn geen halve maatregelen. Dat klopt. Het zijn 1/10e maatregelen die geen enkel positief effect zullen sorteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof het in de VS wel onder controle is...
Je trapt er in, precies wat Trump wil![]()
Hoe zit het eigenlijk met Amerikanen die nu in Europa zitten op vakantie? En zou je als Nederlander niet alsnog via London,Olso of Reykjavik kunnen vliegen?![]()
Dat laatste is naturlijk onzin. Je kunt ook sparen voor een grote reis, wat een vakantie naar de VS voor veel mensen zal zijn. En dan is het toch echt zuur dat je je geld kwijt raakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel wat anders. Amerika ligt er volgend jaar ook nog wel. Dat verloren geld zal wel goedkomen als je je een vakantie naar de VS kan veroorloven.
Ik neem echter aan dat het wel binnen de verzekering valt als het echt gecanceld moet worden, dus dan blijft alleen over dat het echt balen is wanneer zoiets dan niet doorgaat. En dat is volkomen normaal om daar van te balen, ongeacht wat er in de rest van de wereld gebeurt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:42 schreef Momo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Amerikanen die nu in Europa zitten op vakantie? En zou je als Nederlander niet alsnog via London,Olso of Reykjavik kunnen vliegen?![]()
Het begrip paspoort ken je?![]()
Het feit dat ze in Italië tot nader order geen hypotheken meer mogen innen zegt al genoeg over de fragiele economische situatie daar. Toeristen kunnen naar hun centen fluiten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die dooien niet meer. Maar de rest wil gewoon hun geld terug.![]()
Het bericht omschrijft duidelijk dat Amerikanen die vanuit Europa komen of Europeanen met Amerikaanse familieleden nog gewoon welkom zijn in de VS.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:42 schreef Momo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Amerikanen die nu in Europa zitten op vakantie?![]()
Bij een zware longontsteking is dat risico het grootst. Niet elk longontsteking geeft permanente schade, ook niet door een virus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is dat wel zo?
Er zijn ook genoeg interviews geweest met (bevestigde) besmette mensen die thuis zaten met een zware pijnlijke longontsteking, die niet naar het ziekenhuis hoefden.![]()
Zondag wordt mn stiefzus 50, flink feest in Noord-Oost Brabant (meeste familie ook woonachtig daar). Onze ouders heb ik al overtuigd om allerlei sociale dingetjes af te zeggen, dichtersclub, iemand naar het ziekenhuis brengen etc.quote:
Maar toen mn moeder gister mn stiefzus belde met dezelfde afzegging kreeg ik later een appje dat het feest gewoon doorgaat en denkt mn moeder er toch over om dan maar een gedeelte (zus treed op met haar koor) te komen bekijken.
Ik bel vandaag met beide dames en benoem dan ook de bevindingen van dit onderzoek.Wat je vindt, ...![]()
Dat mag jij onzin vinden, ik vind het een vrij debiele reactie op een groter probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laatste is naturlijk onzin. Je kunt ook sparen voor een grote reis, wat een vakantie naar de VS voor veel mensen zal zijn. En dan is het toch echt zuur dat je je geld kwijt raakt.
Ik neem echter aan dat het wel binnen de verzekering valt als het echt gecanceld moet worden, dus dan blijft alleen over dat het echt balen is wanneer zoiets dan niet doorgaat. En dat is volkomen normaal om daar van te balen, ongeacht wat er in de rest van de wereld gebeurt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 07:46:31 ]![]()
Nee, je hebt gewoon zin in het weekendquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:45 schreef KI1234 het volgende:
Ik lig sinds gistermorgen zwaar verkouden en een beetje moe in bed. Zou het?![]()
Met mijn Nederlands paspoort kan ik gewoon naar de VS mits ik niet in een Schengenland ben geweest dus blijkbaar ben jij niet bekend met de casus.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dus op die manier doe je het hele doel van je maatregel teniet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het bericht omschrijft duidelijk dat Amerikanen die vanuit Europa komen of Europeanen met Amerikaanse familieleden nog gewoon welkom zijn in de VS.Mensen testen op lichaamstemperatuur biedt geen absolute zekerheid.
![]()
Ik een beetje rillig en zweterigquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:45 schreef KI1234 het volgende:
Ik lig sinds gistermorgen zwaar verkouden en een beetje moe in bed. Zou het?
Of het kan de spanning zijn vanwege verstandskiezen verwijderen die vandaag laat verwijderenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Dat is toch wat andersquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus als je in bijvoorbeeld Canada zou wonen met Nederlands paspoort mag je USA ook niet in?![]()
Zijn er nog al wat die erin trappen, geloof ik. Trump wordt door de usuals op twitter uitgebreid geprezen als de visionaire leider die laat zien hoe je deze crisis aanpakt... nadat-ie wekenlang heeft gezegd dat het een hoax was, dat corona wordt gepolitiseerd door de Do Nothing Democraten en de fake news media. En overigens vliegen van en naar zijn (noodlijdende) golf resorts in Europa is nog wel gewoon toegestaan gelukkig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof het in de VS wel onder controle is...
Je trapt er in, precies wat Trump wilI´m back.![]()
Via reizenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Met mijn Nederlands paspoort kan ik gewoon naar de VS mits ik niet in een Schengenland ben geweest dus blijkbaar ben jij niet bekend met de casus.![]()
![]()
succes of sterkte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik een beetje rillig en zweterig
Of het kan de spanning zijn vanwege verstandskiezen verwijderen die vandaag laat verwijderenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
net boodschappen gedaan hier.....bij de ingang sanitizer doekjes voor iedereen, en de caissières gebruiken na elke klant sanitizer.
hoe gaat het in nederland ? nog steeds geen handenschudden beleid ?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Over een paar uur gaan de nieuwe besmettingen in NL heel erg meevallen en gaat dit topic weer overlopen met 'zie je, het valt wel mee!!!!' posts.
![]()
Gisteren toch met contant geld betaaldquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Predator40 het volgende:
net boodschappen gedaan hier.....bij de ingang sanitizer doekjes voor iedereen, en de caissières gebruiken na elke klant sanitizer.
hoe gaat het in nederland ? nog steeds geen handenschudden beleid ?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
In Nederland hebben we wel een niet-handenschudden-beleid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Predator40 het volgende:
hoe gaat het in nederland ? nog steeds geen handenschudden beleid ?Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.![]()
Je zegt toch hoe het zit met via die landen reizen, als zij zien dat je AMS Reykjavik NYC hebt gereisd gaan ze je echt niet binnen latenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Lees zelf ook beter in dan als je bijdehand wil lopen doen en het ook niet precies weet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 07:51:36 ]![]()
Cruiseship nemen en overvaren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zegt toch hoe het zit met via die landen reizen, als zij zien dat je AMS Reykjavik NYC hebt gereisd gaan ze je echt niet binnen laten![]()
![]()
Evenstar
![]()
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTEN![]()
Dat geldt alleen voor Brabantquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTENFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dan neem ik aan dat jij nooit of een enkel ding klaagt dat je persoonlijk raakt, want er zijn áltijd grotere problemen die jouw probleempje teniet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat mag jij onzin vinden, ik vind het een vrij debiele reactie op een groter probleem.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
WTF?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTEN
worden ook niet getest zeker......woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Typische Trump maatregel he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dus op die manier doe je het hele doel van je maatregel teniet.Mensen testen op lichaamstemperatuur biedt geen absolute zekerheid.
![]()
Niet om luxegoederen of dienstenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij nooit of een enkel ding klaagt dat je persoonlijk raakt, want er zijn áltijd grotere problemen die jouw probleempje teniet doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 08:01:47 ]![]()
Waarom heeft UK geen inreisverbod met de VS?
Terwijl daar genoeg besmettingen zijn?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wat een ontzettend goed mens ben je dan.quote:
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Evenstar
![]()
Ziekenhuisbeleid en beleid voor iedereen met minstens 2 hersencellen.quote:![]()
Misschien omdat Trump graag nog de UK wil binnenhengelen als 'bondgenoot' (uitknijpland)?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
Terwijl daar genoeg besmettingen zijn?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Evenstar
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ziekenhuisbeleid en common sense voor iedereen met minstens 2 hersencellen.![]()
Bij ons is dat ook het beleid (geen zorginstelling) op hoog niveau besloten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTEN
Maar onze chef laat mensen die hoesten weer niet thuiswerken want er moeten nog een aantal dingen af.....![]()
Daarom blijft het een leuk onderzoek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Hoeveel procent van de besmettingen bevat ziekenhuismedewerkers.
Die slaan de plank dus her en der mooi mis.![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)toe-niet-werken.html
Toch knap van nu.nl dat alleen de artsen hebben weten te vinden die tegen zware maatregelen zijn en zo de NL aanpak nog even een positief duwtje geven.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een ontzettend goed mens ben je dan.
Plus dat je nu een beetje slim moet zijn, wil je op korte termijn iets plannen (hotels of vliegtickets) betaal een paar tientjes meer een koop onder annuleerbare voorwaarden. Zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
Of ze moeten doorwerken omdat ze short on staff zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom blijft het een leuk onderzoek.
Hoeveel procent van de besmettingen bevat ziekenhuismedewerkers.
Die slaan de plank dus her en der mooi mis.![]()
Rusland!!
Moscow to Build New $135M Coronavirus Hospital - Reports
https://www.themoscowtime(...)pital-reports-a69592![]()
Daar zitten een paar golf resorts van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
Terwijl daar genoeg besmettingen zijn?I´m back.![]()
Plank misslaan dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Of ze moeten doorwerken omdat ze short on staff zijn?![]()
Wat inside info over het 10-jarig jongetje die in Leiden besmet is. Zit op de internationale school en was in vakantie geweest in Noord-Italië.
Ouders hebben een week moeten aandringen om hun kind getest te krijgen (!). Ouders en klasgenoten zijn niet getest.![]()
Maar gelukkig zijn wij een nuchter volkje en hoeven we nu niet zoveel geld uit te geven aan testen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Wat inside info over het 10-jarig jongetje die in Leiden besmet is. Zit op de internationale school en was in vakantie geweest in Noord-Italië.
Ouders hebben een week moeten aandringen om hun kind getest te krijgen (!). Ouders en klasgenoten zijn niet getest.![]()
Oja er kan veel gebeuren in een paar dagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn er nog al wat die erin trappen, geloof ik. Trump wordt door de usuals op twitter uitgebreid geprezen als de visionaire leider die laat zien hoe je deze crisis aanpakt... nadat-ie wekenlang heeft gezegd dat het een hoax was, dat corona wordt gepolitiseerd door de Do Nothing Democraten en de fake news media. En overigens vliegen van en naar zijn (noodlijdende) golf resorts in Europa is nog wel gewoon toegestaan gelukkig.![]()
![]()
Op mijn werk beginnen we het nu langzaam te voelen door het cancelen van de reserveringen.
Vanavond hadden we een partij voor 70 expats, die is gecanceld.
Zaak naast ons die luxer is vrijwel alle boven 10 gecanceld.![]()
ja, je kan eigenlijk net zo goed zeggen " we wachten wel tot de bejaarden en chronish zieken dood neervallen."quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ga je nog naar ladyboy land?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
Op mijn werk beginnen we het nu langzaam te voelen door het cancelen van de reserveringen.
Vanavond hadden we een partij voor 70 expats, die is gecanceld.
Zaak naast ons die luxer is vrijwel alle boven 10 gecanceld.![]()
Mijn buren hebben 3 kinderen bij dat kind op school. Die zijn nu zelf in thuisquarantaine gegaan. Ze zijn zelf Italiaans uit Lombardije en ze zien de shit die het daar veroorzaakt heeft, vandaar zelf besloten in quarantaine te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Maar in April vernietigt de lente het virus toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn er nog al wat die erin trappen, geloof ik. Trump wordt door de usuals op twitter uitgebreid geprezen als de visionaire leider die laat zien hoe je deze crisis aanpakt... nadat-ie wekenlang heeft gezegd dat het een hoax was, dat corona wordt gepolitiseerd door de Do Nothing Democraten en de fake news media. En overigens vliegen van en naar zijn (noodlijdende) golf resorts in Europa is nog wel gewoon toegestaan gelukkig.![]()
Maar de ouders hebben hem wel met symptomen naar school gestuurd?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Ouders hebben een week moeten aandringen om hun kind getest te krijgen (!). Ouders en klasgenoten zijn niet getest.Alpha kenny one![]()
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Maar in April vernietigt de lente het virus toch?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
2-3 dagen.. Dan is verspreiding via objecten straks groter dan via mensen die afstand houdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:33 schreef _I het volgende:
[b] We found that viable virus could be detected in aerosols up to 3 hours post aerosolization, up to 4 hours on copper, up to 24 hours on cardboard and up to 2-3 days on plastic and stainless steel.![]()
Daarom zijn er nu 250 besmettingen in Qatar?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Maar in April vernietigt de lente het virus toch?![]()
Het raakt mij persoonlijk (financieel), dus mag het?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereis“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)d-moeten-gelden.htmlOok interessant filmpje in de link, maar krijg die niet hier, zit op mobielquote:Corona-maatregelen Brabant zouden voor heel Nederland moeten gelden'
Andere landen sluiten scholen en grenzen, maar in Nederland geldt alleen 'geen handen schudden' als enige landelijke maatregel tegen het coronavirus. Volgens hoogleraar Infectiepreventie Andreas Voss (Radboud UMC) moet er veel meer gebeuren. "De corona-maatregelen die voor Noord-Brabant gelden, moeten voor heel Nederland gelden", zegt hij tegen Nieuwsuur.![]()
Is het lente in Qatar? 😅quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom zijn er nu 250 besmettingen in Qatar?![]()
Vandaar dat alle bankbiljetten werden schoongemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
2-3 dagen.. Dan is verspreiding via objecten straks groter dan via mensen die afstand houden
Gelukkig is ons geld van virusafstotend materiaal gemaakt.![]()
![]()
Zo verspreidt het zich dus als een lopend vuurtjequote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Aerosol betekent gewoon lucht(deeltjes) toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
2-3 dagen.. Dan is verspreiding via objecten straks groter dan via mensen die afstand houden![]()
Trump wil niet dat de ban zijn golfresort in Schotland benadeelt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
Terwijl daar genoeg besmettingen zijn?Ik vraag me af of de rekenwonders door hebben dat je al gauw twee weken aan de beademing moet, en dat die cijfers dus cumulatief zijn, en je niet van een verdubbeling meer een verdrievoudiging spreekt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)toe-niet-werken.html
Toch knap van nu.nl dat alleen de artsen hebben weten te vinden die tegen zware maatregelen zijn en zo de NL aanpak nog even een positief duwtje geven.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Papier toch? Hoe is dat virusafstotend?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:11 schreef _I het volgende:
[..]
Vandaar dat alle bankbiljetten werden schoongemaakt.
Gelukkig is ons geld van virusafstotend materiaal gemaakt.![]()
Jah, niet dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:14 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Papier toch? Hoe is dat virusafstotend?![]()
[quote]Op donderdag 12 maart 2020 08:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Trump wil niet dat de ban zijn golfresort in Schotland benadeelt.
[..]
jezus![]()
Slechtste president van de USA ever. Alleen aan hemzelf denken en niet aan anderen. Dit kan nog wel eens effect hebben op zin herverkiezing. Maar Amerikanen zijn niet te snuggerste personenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Degene had het over de luchtreinigende werking van flora - planten en bomen en stuifmeel gok ik. En mogelijk ook sommige insectensoorten. De lente is anders dan de winter.quote:![]()
Wellicht kun je het uitvogelen op deze site: https://nextstrain.org/ncov?c=countryquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:54 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ja, maar welk streng van het virus betreft het?For each contact, there is a solution!
The person most likely stopping you, is you.![]()
Goh, zou het veelvuldig spuiten/sproeien wat China deed dan toch geen flauwekul zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:33 schreef _I het volgende:
[b] We found that viable virus could be detected in aerosols up to 3 hours post aerosolization, up to 4 hours on copper, up to 24 hours on cardboard and up to 2-3 days on plastic and stainless steel.
Man man man. We zien het om ons heen gebeuren en leren niets.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
En toen dacht je meteen van hey laat ik dit op fok postenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTENVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
het was vandaag en gister 32 graden hier.....virus is dood hier![]()
NOTwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
correctie 500 GEDETECTEERD.......quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Achna. 500 besmettingen valt best mee.
De griep velt in het griepseizoen dagelijks meer mensen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Daar is het geen april hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen waar maken we ons druk om.
Laten we lekker leven. Massa hysterie brengt onze economie ten onderLove is in the air!![]()
![]()
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Nee, dat is van het begin af aan in Singapore ook niet dood gegaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:15 schreef Predator40 het volgende:
het was vandaag en gister 32 graden hier.....virus is dood hier![]()
NOTHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Waarom niet bekend is hoeveel Nederlanders er besmet zijn met het coronavirusquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Achna. 500 besmettingen valt best mee.
De griep velt in het griepseizoen dagelijks meer mensen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Ho ho, ik verzin het zelf niet he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige info over hoe hij er aan toe is?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Ouders hebben een week moeten aandringen om hun kind getest te krijgen (!). Ouders en klasgenoten zijn niet getest.
Milde verschijnselen of heftiger?![]()
Mijn griepje is ook nooit bekend. Gewoon knallen op t werk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Waarom niet bekend is hoeveel Nederlanders er besmet zijn met het coronavirus
Trekt elkaar weer recht dus.![]()
Net de speech van trump gezien. Geeft Europa de schuld, terwijl zijn eigen land het nog veel minder onder controle heeft![]()
![]()
![]()
kennelijk niet, je mag schijnbaar niet klagen om je eigen geld dat je verliest.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het raakt mij persoonlijk (financieel), dus mag het?![]()
Hij is nu flink aan het lijden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Enige info over hoe hij er aan toe is?
Milde verschijnselen of heftiger?![]()
Ja, omdat iedereen maar wat roept om paniek te voorkomen. Dat hele virus is in Singapore ook niet dood gegaan. Waarom zou het hier dan ineens wel doodgaan?quote:Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Aerosol betekent een vochtdruppel in de lucht. Die dus vrij kunnen komen bij hoesten of niezen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:12 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Aerosol betekent gewoon lucht(deeltjes) toch?![]()
iddquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:19 schreef Minimunt het volgende:
Net de speech van trump gezien. Geeft Europa de schuld, terwijl zijn eigen land het nog veel minder onder controle heeft![]()
echt kansloosLove is in the air!![]()
Ga hier nu niet serieus op door, het was een sneer naar die hersenloze gek die in de VS aan het roer is en dit soort onzin verspreidt: corona is een hoax, corona legt het loodje in de lente want het virus kan daar niet tegen etc.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, omdat iedereen maar wat roept om paniek te voorkomen. Dat hele virus is in Singapore ook niet dood gegaan. Waarom zou het hier dan ineens wel doodgaan?![]()
![]()
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
Hij neemt flinke maatregelen en zegt hetzelfde als hier eigenlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:19 schreef Minimunt het volgende:
Is het weer niet goed
Vakman pur sang![]()
"Effect van zoveel mogelijk belastinggeld erin pompen"quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Het het op tijd praten over het niet nemen van voorzorgsmaatregelen eigenlijk ook een voorzorgsmaatregel?quote:![]()
Ja, ik snap je wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ga hier nu niet serieus op door, het was een sneer naar die hersenloze gek die in de VS aan het roer is en dit soort onzin verspreidt: corona is een hoax, corona legt het loodje in de lente want het virus kan daar niet tegen etc.
Maar als je een beetje logisch nadenkt is er ook niemand die gaat zeggen " ja niemand weet het eigenlijk."
zo van " geen paniek, maar we weten echt niet wat we moeten doen."Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Evenstar
![]()
Ok, te snel conclusie getrokken. Dacht dat Trump heel Europa behalve UK in de ban had gedaan. Niet dus. Net zijn persco gehoord, kansloos.![]()
dat hij maatregelen neemt is zeker goed alleen hoe hij het brengt slaat kant noch wal. Beetje de schuld afschuiven op andere landen terwijl er hoogstwaarschijnlijk al duizende mensen in zijn land zijn besmet. En dat komt niet alleeen door mensen uit europa..quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij neemt flinke maatregelen en zegt hetzelfde als hier eigenlijk.
Is het weer niet goed![]()
Vreselijk je hoort nu ieder snufje en kuchje van iedereen.
En als je zelf kucht zie je iedereen meteen zijn hoofd omdraaien.
Ik voel de neiging opkomen om thuis te blijven, dekens over me heen te trekken en pas weer tevoorschijn te komen als het over is.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Wij zijn alleen nog even bezig met uit te zoeken wie nu precies de bevoegdheid heeft om welke maatregelen te nemen ...quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, deze grafiek komt nu ook eindelijk in Belgie doorFrank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
Twee van de 167 medewerkers van het Elkerliek Ziekenhuis in Helmond testten het afgelopen weekend positief op het corona-virus. Deze personeelsleden van het Elkerliek kwamen in contact met ‘enkele patiënten’, waaronder tenminste een vrouw, die vorige week beviel op de kraamafdeling.
AD![]()
Zoals wij de schuld bij het RIVM leggen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:23 schreef Minimunt het volgende:
[..]
dat hij maatregelen neemt is zeker goed alleen hoe hij het brengt slaat kant noch wal. Beetje de schuld afschuiven op andere landen terwijl er hoogstwaarschijnlijk al duizende mensen in zijn land zijn besmet. En dat komt niet alleeen door mensen uit europa..Vakman pur sang![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)opa-verenigde-statenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:23 schreef Kyran het volgende:
Ok, te snel conclusie getrokken. Dacht dat Trump heel Europa behalve UK in de ban had gedaan. Niet dus. Net zijn persco gehoord, kansloos.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Dit gaat niet meer weg. Zal op den duur zo gevestigd en gewoonlijk en overal aanwezig zijn als de gewone verkoudheid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:24 schreef Injetta het volgende:
Vreselijk je hoort nu ieder snufje en kuchje van iedereen.
En als je zelf kucht zie je iedereen meteen zijn hoofd omdraaien.
Ik voel de neiging opkomen om thuis te blijven, dekens over me heen te trekken en pas weer tevoorschijn te komen als het over is.![]()
In de VS zal het zeker al om honderdduizenden gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:23 schreef Minimunt het volgende:
[..]
dat hij maatregelen neemt is zeker goed alleen hoe hij het brengt slaat kant noch wal. Beetje de schuld afschuiven op andere landen terwijl er hoogstwaarschijnlijk al duizende mensen in zijn land zijn besmet. En dat komt niet alleeen door mensen uit europa..
Er wordt er nauwelijks getest. Maar NBA seizoen ligt stil omdat een speler Corona virus heeft. Tom Hanks is positief. Hoeveel onbekende Amerikanen moeten er dan wel niet positief zijn?My friends all drive horses![]()
Hadden we het dan zelf op moeten lossen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoals wij de schuld bij het RIVM leggen?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
De geleerden op feesboek zeiden dat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ho ho, ik verzin het zelf niet he.![]()
Score.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoals wij de schuld bij het RIVM leggen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ach ja, ik laat het maar gaan. Het wordt nu gewoon met de dag duidelijker dat het onze levens steeds meer begint te beïnvloeden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk niet, je mag schijnbaar niet klagen om je eigen geld dat je verliest.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Thanks!quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:03 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Niet-getroffen staten:
- Idaho
- Wyoming
- Montana (niet volgens CDC, wel al volgens JHU)
- North Dakota
- New Mexico (nog niet volgens CDC, wel al volgens JHU)
- Arkansas (nog niet volgens CDC, wel al volgens JHU)
- Mississippi
- Alabama
- West Virginia
- Maine
- Delaware (nog niet volgens CDC, wel al volgens JHU)
- Alaska![]()
Mississippi nou ook "gevallen", las ik net."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hadden we het dan zelf op moeten lossen?
Gewoon ondergaan.
RIVMGoden![]()
![]()
Hawaï wel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Mississippi nou ook "gevallen", las ik net.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
When you’re done reading the article, this is what you’ll take away:
The coronavirus is coming to you.
It’s coming at an exponential speed: gradually, and then suddenly.
It’s a matter of days. Maybe a week or two.
When it does, your healthcare system will be overwhelmed.
Your fellow citizens will be treated in the hallways.
Exhausted healthcare workers will break down. Some will die.
They will have to decide which patient gets the oxygen and which one dies.
The only way to prevent this is social distancing today. Not tomorrow. Today.
That means keeping as many people home as possible, starting now.
Artikel over de US met veel data visualisaties![]()
![]()
Allemaal rode staten dus muv mogelijk Maine. Zal het met de gezondheidszorg en hygiëne te maken hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Mississippi nou ook "gevallen", las ik net.![]()
Nou dat van die exhausted health care workers geloof ik meteen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:31 schreef _I het volgende:
Artikel over de US met veel data visualisaties
Dan willen zo ook nog alle mensen met een kuchje verbieden om naar het werk te komen.
Sta je straks alleen in een heel huis.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Of in Republikeinse staten hebben mensen een hogere weerstand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:31 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Allemaal rode staten dus muv mogelijk Maine. Zal het met de gezondheidszorg en hygiëne te maken hebben?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
WTF is dit echt waar??quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:wojespn twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:31:51The NBA has suspended the season. reageer retweet
![]()
![]()
Nou ja, het komt van Woj dus zal wel.
https://www.cbssports.com(...)sitive-for-covid-19/
Coronavirus update: NBA suspends season after Rudy Gobert reportedly tests positive for COVID-19"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ja, onheilspellend allemaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat van die exhausted health care workers geloof ik meteen.
Dan willen zo ook nog alle mensen met een kuchje verbieden om naar het werk te komen.
Sta je straks alleen in een heel huis.![]()
Rode zaken hebben gewoon hun zaken meer op orde. Geef toe. Ook wb die opiatenepidemie destijds.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of in Republikeinse staten hebben mensen een hogere weerstand.![]()
Ja, aan de ene kant is het wel logisch van dat kuchje. Aand de andere kant heb je dan straks niemand meer over.quote:Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Welkom terugquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat van die exhausted health care workers geloof ik meteen.
Sta je straks alleen in een heel huis.![]()
hoe gaat het op je werk? Effecten al merkbaar?![]()
Of men heeft gemiddeld meer te besteden en kunnen ten eerste hun gezondheid beter in de gaten houden en hebben ten tweede meer mogelijkheden het virus te ontwijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of in Republikeinse staten hebben mensen een hogere weerstand.
Als je je gezin moet onderhouden met 3 slechtbetalende baantjes is de kans waarschijnlijk ook groter dat je met het virus in aanraking komt.![]()
Het is bizar hoeveel afstand houden al werkt en wat een verschil 1 dag eerder starten kan maken. Laten we hopen dat het allemaal mee blijkt te vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant is het wel logisch van dat kuchje. Aand de andere kant heb je dan straks niemand meer over.![]()
![]()
Dank je wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
hoe gaat het op je werk? Effecten al merkbaar?
Alleen dat ik veel vaker moet invallen, en dat iedereen erg slecht gehumeurd is. Omdat ze meestal moe zijn.
..Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:45 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ah nu zie ik het. Vreemd maar ik kreeg alleen die ene bron bij google voorgeschoteld toen ik op NBA zocht en het filter nieuws aanklikte.Als Woj spreekt, luister je.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voortaan die gast aanhouden voor NBA nieuws. Zit er nooit naast."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
En de drie uur luchtingsregel voor aersols dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef _I het volgende:
[..]
Het is bizar hoeveel afstand houden al werkt en wat een verschil 1 dag eerder starten kan maken. Laten we hopen dat het allemaal mee blijkt te vallen.
[ afbeelding ]![]()
Hij wil een handelsakkoord met de Britten, "ze bij hun hebben", dus dan ga je ze paaien en niet tegen de haren instrijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Maar waarom wel vluchten vanuit VK? Daar gaat het ook niet fijn met de besmettingen.![]()
![]()
Que? Ah, sorry, social distancing is niet te vertalen met "afstand houden".quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:42 schreef KI1234 het volgende:
[..]
En de drie uur luchtingsregel voor aersols dan?![]()
Zo doorzichtig!quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:16 schreef crystal_meth het volgende:
Apres nous le deluge. De economie is fucked, die komt niet goed voor de verkiezingen in november. Dus wil hij nu scoren met het bestrijden van het virus, met maatregelen die niet noodzakelijk zinvol zijn, maar wel populair bij z'n achterban, zoals buitenlanders weren.![]()
![]()
Wel terecht, edoch: doorzichtig.
EDIT: dit is een terechte, forse maatregel. Zouden meer landen moeten doen.
Doch, het blijft een simpel te doorziene poging om eigen falen te verhullen."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dat virus hangt in de lucht drie uur lang dmv aerosol zei iemand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:43 schreef _I het volgende:
[..]
Que? Ah, sorry, social distancing is niet te vertalen met "afstand houden".![]()
Hey, hier is ook afgeraden om niet meer drie kussen te geven!quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Kyran het volgende:
Op zich is dat goed, om kritisch te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ik neem nooit wat klakkeloos aan. Dat is altijd al mijn inborst.Vooral houden zo.
Als je van sport en van basketbal houdt en er verstand van hebt, weet je dat Woj altijd gelijk heeft en vaak - meestal - ook nog het eerste nieuws heeft.
Hij zit zowat bij de basketbalclubs/spelers/eigenaren in het achterwerkde achtertuin om mee te luisteren (bij wijze v spreken dan)."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Maar veel te laat. Het virus circuleert nu aan flink binnen de VS.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:43 schreef Salina het volgende:
EDIT: dit is een terechte, forse maatregel. Zouden meer landen moeten doen.
Een paar Europeanen weren heeft een verwaarloosbaar effect op die aantallen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Deze beste man zal ook niet lekker meer slapen. Op je ouwe dag nog even verantwoordelijk zijn voor een nationale crisis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef theNull het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)odig.html?redirect=1It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Misschien bedoelen ze met 'afstand houden" wel " ga op de maan zitten."quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dat virus hangt in de lucht drie uur lang dmv aerosol zei iemand.
Kan ook.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Aangeradenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:45 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Hey, hier is ook afgeraden om niet meer drie kussen te geven!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Eens zien of ze gelijk hebben. Wanneer zitten we aan 1000? Ik had het idee dat die verdubbeling per 4 dagen was.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:31 schreef _I het volgende:
Artikel over de US met veel data visualisaties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik volg de Amerikaanse basketbalcompetitie biet maar wil het best geloven. ☺️quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Op zich is dat goed, om kritisch te zijn.Vooral houden zo.
Als je van sport en van basketbal houdt en er verstand van hebt, weet je dat Woj altijd gelijk heeft en vaak - meestal - ook nog het eerste nieuws heeft.
Hij zit zowat bij de basketbalclubs/spelers/eigenaren in het achterwerkde achtertuin om mee te luisteren (bij wijze v spreken dan).![]()
Ja dat was ik, maar onder social distancing valt ook thuisblijven enzo. DUs dan heb je geen last van aerosols van een ander.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:44 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dat virus hangt in de lucht drie uur lang dmv aerosol zei iemand.![]()
Ja want deze beste man is daar verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:47 schreef XDo het volgende:
[..]
verantwoordelijk zijn voor een nationale crisis.![]()
![]()
Zo klinkt hij toch altijd?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik keek net de toespraak van Trump. Is hij al ziek? Zo klonk hij wel...
Maar hij is wel via via in contact geweest, dus het is mogelijkIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Die wedstrijd werd gisteren spontaan stilgelegd. Dat hele stadion zat vol.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik volg de Amerikaanse basketbalcompetitie biet maar wil het best geloven. ☺️
Steve ging helemaal uit zijn plaatje.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
2 dagen blijkbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eens zien of ze gelijk hebben. Wanneer zitten we aan 1000? Ik had het idee dat die verdubbeling per 4 dagen was.![]()
![]()
Vanavond of morgenavond landelijke maatregelen? Dit kan bijna niet anders lijkt me..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja. Misschien had de Mcdonalds werker teveel zout in zijn cheeseburger gedaan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik keek net de toespraak van Trump. Is hij al ziek? Zo klonk hij wel...![]()
Ja, blijkbaar. Heb het direct naar m'n zus gestuurd (die in Liwwadden woont).quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef theNull het volgende:
Friesland wil Brabant inhalen:
https://www.lc.nl/friesla(...)ring.tweakers.net%2F![]()
Nog niet nodig, volgens RIVM;quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond of morgenavond landelijke maatregelen? Dit kan bijna niet anders lijkt me..
https://www.nu.nl/coronav(...)odig.html?redirect=1![]()
Dit klopt, wie anders?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja want deze beste man is daar verantwoordelijk voor
Of alleen bij succes wel en anders niet?
Vertel, verlicht ons![]()
Wat ik dus zeg, eens zien wanneer we de 1000 gaan aantikken nuquote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat virus is eigenlijk verantwoordelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:50 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dit klopt, wie anders?
Of alleen bij succes wel en anders niet?
Vertel, verlicht onsHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Klopt!quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Op zich is dat goed, om kritisch te zijn.Vooral houden zo.
Hij zit zowat bij de basketbalclubs/spelers/eigenaren in het achterwerkde achtertuin om mee te luisteren (bij wijze v spreken dan).My friends all drive horses![]()
Yeah, we're fucked.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:50 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Nog niet nodig, volgens RIVM;
https://www.nu.nl/coronav(...)odig.html?redirect=1
Vanmiddag om 14:00 heeft de veiligheidsregio weer overleg, ik verwacht rond 16:00 dat er nieuwe maatregelen worden aangekondigd."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Nee hoor, onze RIVM heeft alles onder controlequote:Op donderdag 12 maart 2020 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond of morgenavond landelijke maatregelen? Dit kan bijna niet anders lijkt me..![]()
![]()
Hij is niet de aanstichter natuurlijk. Maar hij is wel verantwoordelijk voor het huidige beleid voor hoe er mee omgaan. Er zijn minder stressvolle banen te bedenken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja want deze beste man is daar verantwoordelijk voorIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: