succes of sterkte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik een beetje rillig en zweterig
Of het kan de spanning zijn vanwege verstandskiezen verwijderen die vandaag laat verwijderen
Gisteren toch met contant geld betaaldquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Predator40 het volgende:
net boodschappen gedaan hier.....bij de ingang sanitizer doekjes voor iedereen, en de caissičres gebruiken na elke klant sanitizer.
hoe gaat het in nederland ? nog steeds geen handenschudden beleid ?
In Nederland hebben we wel een niet-handenschudden-beleid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Predator40 het volgende:
net boodschappen gedaan hier.....bij de ingang sanitizer doekjes voor iedereen, en de caissičres gebruiken na elke klant sanitizer.
hoe gaat het in nederland ? nog steeds geen handenschudden beleid ?
Je zegt toch hoe het zit met via die landen reizen, als zij zien dat je AMS Reykjavik NYC hebt gereisd gaan ze je echt niet binnen latenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Lees zelf ook beter in dan als je bijdehand wil lopen doen en het ook niet precies weet.
Cruiseship nemen en overvaren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zegt toch hoe het zit met via die landen reizen, als zij zien dat je AMS Reykjavik NYC hebt gereisd gaan ze je echt niet binnen laten
Dat geldt alleen voor Brabantquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTEN
Dan neem ik aan dat jij nooit of een enkel ding klaagt dat je persoonlijk raakt, want er zijn áltijd grotere problemen die jouw probleempje teniet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat mag jij onzin vinden, ik vind het een vrij debiele reactie op een groter probleem.
WTF?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTEN
Typische Trump maatregel he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dus op die manier doe je het hele doel van je maatregel teniet.Mensen testen op lichaamstemperatuur biedt geen absolute zekerheid.
Niet om luxegoederen of dienstenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij nooit of een enkel ding klaagt dat je persoonlijk raakt, want er zijn áltijd grotere problemen die jouw probleempje teniet doen.
Wat een ontzettend goed mens ben je dan.quote:
Ziekenhuisbeleid en beleid voor iedereen met minstens 2 hersencellen.quote:
Misschien omdat Trump graag nog de UK wil binnenhengelen als 'bondgenoot' (uitknijpland)?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
Waarom heeft UK geen inreisverbod met de VS?
Terwijl daar genoeg besmettingen zijn?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ziekenhuisbeleid en common sense voor iedereen met minstens 2 hersencellen.
Bij ons is dat ook het beleid (geen zorginstelling) op hoog niveau besloten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Daarom blijft het een leuk onderzoek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |