succes of sterkte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik een beetje rillig en zweterig
Of het kan de spanning zijn vanwege verstandskiezen verwijderen die vandaag laat verwijderen
Gisteren toch met contant geld betaaldquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Predator40 het volgende:
net boodschappen gedaan hier.....bij de ingang sanitizer doekjes voor iedereen, en de caissières gebruiken na elke klant sanitizer.
hoe gaat het in nederland ? nog steeds geen handenschudden beleid ?
In Nederland hebben we wel een niet-handenschudden-beleid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Predator40 het volgende:
net boodschappen gedaan hier.....bij de ingang sanitizer doekjes voor iedereen, en de caissières gebruiken na elke klant sanitizer.
hoe gaat het in nederland ? nog steeds geen handenschudden beleid ?
Je zegt toch hoe het zit met via die landen reizen, als zij zien dat je AMS Reykjavik NYC hebt gereisd gaan ze je echt niet binnen latenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Lees zelf ook beter in dan als je bijdehand wil lopen doen en het ook niet precies weet.
Cruiseship nemen en overvaren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zegt toch hoe het zit met via die landen reizen, als zij zien dat je AMS Reykjavik NYC hebt gereisd gaan ze je echt niet binnen laten
Dat geldt alleen voor Brabantquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTEN
Dan neem ik aan dat jij nooit of een enkel ding klaagt dat je persoonlijk raakt, want er zijn áltijd grotere problemen die jouw probleempje teniet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat mag jij onzin vinden, ik vind het een vrij debiele reactie op een groter probleem.
WTF?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zeg, loop ziekenhuis binnen en in nog geen 3 min zie ik 3 medewerkers die rood aangelopen van het hoesten aan het rondlopen zijn, terwijl er een beleid is van BLIJF THUIS BIJ KLACHTEN
Typische Trump maatregel he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dus op die manier doe je het hele doel van je maatregel teniet.Mensen testen op lichaamstemperatuur biedt geen absolute zekerheid.
Niet om luxegoederen of dienstenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij nooit of een enkel ding klaagt dat je persoonlijk raakt, want er zijn áltijd grotere problemen die jouw probleempje teniet doen.
Wat een ontzettend goed mens ben je dan.quote:
Ziekenhuisbeleid en beleid voor iedereen met minstens 2 hersencellen.quote:
Misschien omdat Trump graag nog de UK wil binnenhengelen als 'bondgenoot' (uitknijpland)?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
Waarom heeft UK geen inreisverbod met de VS?
Terwijl daar genoeg besmettingen zijn?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ziekenhuisbeleid en common sense voor iedereen met minstens 2 hersencellen.
Bij ons is dat ook het beleid (geen zorginstelling) op hoog niveau besloten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Daarom blijft het een leuk onderzoek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een ontzettend goed mens ben je dan.
Of ze moeten doorwerken omdat ze short on staff zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom blijft het een leuk onderzoek.
Hoeveel procent van de besmettingen bevat ziekenhuismedewerkers.
Die slaan de plank dus her en der mooi mis.
Daar zitten een paar golf resorts van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:01 schreef F1gamer het volgende:
Waarom heeft UK geen inreisverbod met de VS?
Terwijl daar genoeg besmettingen zijn?
Plank misslaan dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Of ze moeten doorwerken omdat ze short on staff zijn?
Maar gelukkig zijn wij een nuchter volkje en hoeven we nu niet zoveel geld uit te geven aan testen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Wat inside info over het 10-jarig jongetje die in Leiden besmet is. Zit op de internationale school en was in vakantie geweest in Noord-Italië.
Ouders hebben een week moeten aandringen om hun kind getest te krijgen (!). Ouders en klasgenoten zijn niet getest.
Oja er kan veel gebeuren in een paar dagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn er nog al wat die erin trappen, geloof ik. Trump wordt door de usuals op twitter uitgebreid geprezen als de visionaire leider die laat zien hoe je deze crisis aanpakt... nadat-ie wekenlang heeft gezegd dat het een hoax was, dat corona wordt gepolitiseerd door de Do Nothing Democraten en de fake news media. En overigens vliegen van en naar zijn (noodlijdende) golf resorts in Europa is nog wel gewoon toegestaan gelukkig.
ja, je kan eigenlijk net zo goed zeggen " we wachten wel tot de bejaarden en chronish zieken dood neervallen."quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Wat inside info over het 10-jarig jongetje die in Leiden besmet is. Zit op de internationale school en was in vakantie geweest in Noord-Italië.
Ouders hebben een week moeten aandringen om hun kind getest te krijgen (!). Ouders en klasgenoten zijn niet getest.
Ga je nog naar ladyboy land?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
Op mijn werk beginnen we het nu langzaam te voelen door het cancelen van de reserveringen.
Vanavond hadden we een partij voor 70 expats, die is gecanceld.
Zaak naast ons die luxer is vrijwel alle boven 10 gecanceld.
Mijn buren hebben 3 kinderen bij dat kind op school. Die zijn nu zelf in thuisquarantaine gegaan. Ze zijn zelf Italiaans uit Lombardije en ze zien de shit die het daar veroorzaakt heeft, vandaar zelf besloten in quarantaine te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Maar in April vernietigt de lente het virus toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn er nog al wat die erin trappen, geloof ik. Trump wordt door de usuals op twitter uitgebreid geprezen als de visionaire leider die laat zien hoe je deze crisis aanpakt... nadat-ie wekenlang heeft gezegd dat het een hoax was, dat corona wordt gepolitiseerd door de Do Nothing Democraten en de fake news media. En overigens vliegen van en naar zijn (noodlijdende) golf resorts in Europa is nog wel gewoon toegestaan gelukkig.
Maar de ouders hebben hem wel met symptomen naar school gestuurd?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:06 schreef Aurelius het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Maar in April vernietigt de lente het virus toch?
2-3 dagen.. Dan is verspreiding via objecten straks groter dan via mensen die afstand houdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:33 schreef _I het volgende:
[b] We found that viable virus could be detected in aerosols up to 3 hours post aerosolization, up to 4 hours on copper, up to 24 hours on cardboard and up to 2-3 days on plastic and stainless steel.
Daarom zijn er nu 250 besmettingen in Qatar?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Maar in April vernietigt de lente het virus toch?
Het raakt mij persoonlijk (financieel), dus mag het?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereis
Ook interessant filmpje in de link, maar krijg die niet hier, zit op mobielquote:Corona-maatregelen Brabant zouden voor heel Nederland moeten gelden'
Andere landen sluiten scholen en grenzen, maar in Nederland geldt alleen 'geen handen schudden' als enige landelijke maatregel tegen het coronavirus. Volgens hoogleraar Infectiepreventie Andreas Voss (Radboud UMC) moet er veel meer gebeuren. "De corona-maatregelen die voor Noord-Brabant gelden, moeten voor heel Nederland gelden", zegt hij tegen Nieuwsuur.
Is het lente in Qatar? 😅quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom zijn er nu 250 besmettingen in Qatar?
Vandaar dat alle bankbiljetten werden schoongemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
2-3 dagen.. Dan is verspreiding via objecten straks groter dan via mensen die afstand houden
Zo verspreidt het zich dus als een lopend vuurtjequote:Op donderdag 12 maart 2020 07:58 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |