quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:38 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Even oogezicht. Ze hebben niet het hele seizoen opgeschort, ze gaan door zonder toeschouwers. Net als sommige andere sportorganisaties trouwens:
https://www.cbssports.com(...)out-fans-per-report/
twitter:wojespn twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:31:51The NBA has suspended the season. reageer retweet
twitter:SportsReUp twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:34:42Rudy Gobert thought it was funny to touch every single mic and recorder in the media room.
Now, he has Coronavirus and the entire NBA season is suspended
https://t.co/A22U5AgmBi reageer retweet
Dat is achterhaald volgens mij. Zie bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:38 schreef KI1234 het volgende:
Even oogezicht. Ze hebben niet het hele seizoen opgeschort, ze gaan door zonder toeschouwers. Net als sommige andere sportorganisaties trouwens:
https://www.cbssports.com(...)out-fans-per-report/
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat de komende dage in de VSn het gas er op gaat met testen, terwijl de rivm nog aan het rantsoeneren is met die tests...(vergeten te bestellen)quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Hoeveel tests per miljoen inwoners hebben ze daar de afgelopen welen uitgeoerd?
twitter:SportsCenter twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:33:31Breaking: The NBA has suspended the season, per @wojespn. https://t.co/7edxzGJbY9 reageer retweet
Aah ik heb zo het vermoeden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat de komende dage in de VSn het gas er op gaat met testen, terwijl de rivm nog aan het rantsoeneren is met die tests...(vergeten te bestellen)
Zo weinig mogelijk getest omdat de economie belangrijker was voor Trump's herverkiezing.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:34 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, wat heeft de vs zo geweldig gedaan de afgelopen weken?
De rijksoverheid heeft de gebeurtenissen in China en elders im de wereld met de hoogst mogelijke spanning en aandacht gevolgd?quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:39 schreef Markesh het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord wat Nederland heeft gedaan..
Is het zo lastig voor je?
Moe. Vond ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:43 schreef RipCity het volgende:
Maar vond niemand dat trump echt heel raar overkwam? Ziek of aan hele sterke meds.
Onze conversatie op Twitter vandaag wordt met de minuut actuelerquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
Gelukkig gaat de eredivisie gewoon nog door
![]()
Ja, en er vervolgens niks mee gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De rijksoverheid heeft de gebeurtenissen in China en elders im de wereld met de hoogst mogelijke spanning en aandacht gevolgd?
Ah nu zie ik het. Vreemd maar ik kreeg alleen die ene bron bij google voorgeschoteld toen ik op NBA zocht en het filter nieuws aanklikte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:wojespn twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:31:51The NBA has suspended the season. reageer retweet
Klopt, al die mensen die het maar overdreven vinden wat we in Nedelrand doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onze conversatie op Twitter vandaag wordt met de minuut actueler
Volgen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
De rijksoverheid heeft de gebeurtenissen in China en elders im de wereld met de hoogst mogelijke spanning en aandacht gevolgd?
En? Volgen??quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:43 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Voortaan die gast aanhouden voor NBA nieuws. Zit er nooit naast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:45 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ah nu zie ik het. Vreemd maar ik kreeg alleen die ene bron bij google voorgeschoteld toen ik op NBA zocht en het filter nieuws aanklikte.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en er vervolgens niks mee gedaan.
Sprak vandaag iemand uit Australië met Nederlandse roots. Die vatte het mooi samen: 'Nederlandse nuchterheid is prachtig maar kan snel doorslaan in struisvogelpolitiek.'quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, al die mensen die het maar overdreven vinden wat we in Nedelrand doen![]()
We doen nog amper iets
In China hadden ze daar gewoon 350 miljoen beveiligingscamera's voor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:48 schreef Mammietje het volgende:
Nou, ze doen ook onderzoek he? Naar wie het van wie heeft gekregen enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |