Ja, maar welk streng van het virus betreft het?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:36 schreef Za het volgende:
[..]
1 kreeg lichte koorts en milde longontsteking dat was patiënt 1, en daar bleef het bij.
Hij besmette ook zijn vrouw en 2 kinderen, en daar bleef het bij.
Het was niet zo dat deze 15 ook weer allemaal 15 mensen besmetten, ook de vrouw en kinderen besmetten niemand, het doofde gewoon uit.
Op zich bemoedigend.
Doordat ze snel hebben kunnen handelen en mensen meteen die in contact waren geweest hebben kunnen isoleren. Ik vraag me af of het nu nog mogelijk is dit te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:36 schreef Za het volgende:
[..]
1 kreeg lichte koorts en milde longontsteking dat was patiënt 1, en daar bleef het bij.
Hij besmette ook zijn vrouw en 2 kinderen, en daar bleef het bij.
Het was niet zo dat deze 15 ook weer allemaal 15 mensen besmetten, ook de vrouw en kinderen besmetten niemand, het doofde gewoon uit.
Op zich bemoedigend.
Nee, het is niet meer mogelijk. De (stop)contactonderzoeken zijn dan ook gestopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:58 schreef joyvke het volgende:
[..]
Doordat ze snel hebben kunnen handelen en mensen meteen die in contact waren geweest hebben kunnen isoleren. Ik vraag me af of het nu nog mogelijk is dit te doen.
Ben vandaag geland... Maar eens kijken of we terug kunnen komen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:12 schreef MMunkun het volgende:
De travelban voor 'Europe' nu beter gespecifieerd, lijkt gericht te zijn op de Schengen zone:twitter:lewis_goodall twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:54:12UPDATE on US travel ban. According to Homeland Security document it isn’t all of Europe, it relates to those countries in the Schengen area. So looks like both the UK, Ireland and Cyprus excepted. And presumably the other non EU countries too. https://t.co/ZchUrRV4pR reageer retweet
Ik zou er iig niet mijn adem op willen inhouden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben vandaag geland... Maar eens kijken of we terug kunnen komen...
Jongeren kunnen ouderen aansteken. Das het probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:18 schreef osodevo het volgende:
Ik vind toch wel een belachelijke maatregel terwijl het virus voor jonge mensen namelijk voorstelt
Je bedoelt dat het voor jonge mensen nauwelijks wat voorstelt?quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:18 schreef osodevo het volgende:
Ik vind toch wel een belachelijke maatregel terwijl het virus voor jonge mensen namelijk voorstelt
Misschien kun je nog wel ontsnappen via Mexico (als je voorbij de Muur geraakt)quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:17 schreef AchJa het volgende:
Ben vandaag geland... Maar eens kijken of we terug kunnen komen...
Klopt, denk aan mensen met COPD, overwicht of AIDS bijv. Ook die kunnen jong zijn. Al ben ik nu 40, had ik met 19 astma reeds al.quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het voor jonge mensen nauwelijks wat voorstelt?
Klopt idd, hoewel een klein gedeelte er toch wel flink ziek van kan worden en <1% van de jongere mensen er toch ook aan kan overlijden.
En verder moet je ook wel een beetje solidair zijn met je ouders, grootouders, ooms en tantes. Beetje lullig om te doen alsof het weinig boeit als zij omkiepen.
En dan doodgeschoten worden. Misschien is dat een minder pijnlijke dood dan corona? 😅quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:22 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Misschien kun je nog wel ontsnappen via Mexico (als je voorbij de Muur geraakt)
SPOILER: statement USAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou beide niet willen uitproberenquote:Op donderdag 12 maart 2020 04:26 schreef KI1234 het volgende:
En dan doodgeschoten worden. Misschien is dat een minder pijnlijke dood dan corona? 😅
quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:18 schreef KI1234 het volgende:
Ik zou er iig niet mijn adem op willen inhouden.
En anders wordt mijn tripje noodgedwongen een dikke 14 dagen verlengd...quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:22 schreef MMunkun het volgende:
Misschien kun je nog wel ontsnappen via Mexico (als je voorbij de Muur geraakt)
Wanneer bouwt Mexico een eigen muur?quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:28 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik zou beide niet willen uitproberen
Trump bant vluchten naar steden waar het virus sowieso al aanwezig is, doet niets aan de domestic flights die het naar 500 ander bestemmingen zullen verspreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:28 schreef Nielsch het volgende:
En wij houden het - buiten Brabant om - op geen handen schudden.
Dat doen ze zelf wel:quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Trump bant vluchten naar steden waar het virus sowieso al aanwezig is, doet niets aan de domestic flights die het naar 500 ander bestemmingen zullen verspreiden.
De NBA stopt nu ze gezien hebben hoe een speler reageerde op een positeve test. Ze willen waarschijnlijk het risico niet nemen dat de volgende speler die hoort dat ie in quarantaine moet nog extremer reageert, de coach in z'n bek spuugt bvb. Welke spelers zijn er positief bij de KNVB btw?quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf wel:
NBA: we stoppen er per direct mee
KNVB: we willen zo lang mogelijk met publiek blijven spelen
Coachella, E3 e.d.: we gaan helaas niet door
Paaspop, Pinkpop, Lowlands e.d.: uiteraard gaan we door!
Hoeveel miljoenen zouden ermee gemoeid zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De NBA stopt nu ze gezien hebben hoe een speler reageerde op een positeve test. Ze willen waarschijnlijk het risico niet nemen dat de volgende speler die hoort dat ie in quarantaine moet nog extremer reageert, de coach in z'n bek spuugt bvb. Welke spelers zijn er positief bij de KNVB btw?
Lowland gaat door: BAD, Coachella wordt uitgesteld: GOOD. Want binnen 130 dagen zal het virus nog volop woeden, maar 50 dagen later zal het verdwenen zijn?
twitter:pragmactivist twitterde op donderdag 12-03-2020 om 03:30:29BREAKING: Rudy Gobert mocked Coronavirus by touching all the mics, as a joke. 2 days later, he’s tested positive, & the entire @NBA season has been canceled.
Gobert is EVERYBODY not taking this crisis seriously. We need to #CancelEverything. Now.
https://t.co/rnw2GH8xyW reageer retweet
https://twitter.com/i/status/1237909108071809030quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:39 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:pragmactivist twitterde op donderdag 12-03-2020 om 03:30:29BREAKING: Rudy Gobert mocked Coronavirus by touching all the mics, as a joke. 2 days later, he’s tested positive, & the entire @:NBA season has been canceled.
Gobert is EVERYBODY not taking this crisis seriously. We need to #CancelEverything. Now.
https://t.co/rnw2GH8xyW reageer retweet
Typisch Amerikaanse betweter.quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
https://twitter.com/i/status/1237909108071809030
Wat is dit voor een geestelijk gehandicapte?
Het zijn ook altijd meelopers en volgers geweest die Arabiërs, niet zelf kunnen nadenken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:53 schreef nixxx het volgende:
https://www.arabnews.com/node/1640286/saudi-arabia
Saudi Arabië volgt Trump en stopt ook alle vluchten met EU.
Typisch een arrogant mongool met anderhalve neuron die nog functioneert. Het is maar een griepje type... te dom om te kakken, ik hoop dat ze hem aanklagen voor bioterrorisme en voorgoed opsluiten. Walgelijk stuk afval dat hij isquote:
En die klapjosti met zijn slechte hersens moeten we met zn allen 5 miljoen per jaar dokken of wat het ook alweer is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 05:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Typisch een arrogant mongool met anderhalve neuron die nog functioneert. Het is maar een griepje type... te dom om te kakken, ik hoop dat ze hem aanklagen voor bioterrorisme en voorgoed opsluiten. Walgelijk stuk afval dat hij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |