Doe eens even uitleggen dan die opmerking over (groot) ouders want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:
Waar te zien?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef tesssssssss het volgende:
Als er nog iemand wakker is, Steve zei dat Trump over 15 minuten gaat spreken.
Het is geen goede bron, maar ik zat net een stukje van Stephen Colbert te kijken en die had het over 36 staten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel staten van de VS hebben het nu? Op de kaart van John Hopkins tel ik er 6 zonder gevallen...
Gaat alvast snel, dacht dat het een week geleden slechts drie waren, Californië, Washington, New York?
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:48 schreef MMunkun het volgende:
Linkje naar een livestream voor de speech van Trump:
Dank jequote:Op donderdag 12 maart 2020 01:48 schreef MMunkun het volgende:
Linkje naar een livestream voor de speech van Trump:
God, tijd om mezelf weer 10 minuten kapot te ergerenquote:
twitter:OGambling twitterde op donderdag 12-03-2020 om 01:46:11NBA cancels tonight’s Jazz/Thunder game moments before tip off.
Jazz center Rudy Gobert scratched shortly before game time due to “illness”.
#thunderup #takenote #COVID19 https://t.co/7VVG4F1bt8 reageer retweet
Ah, heb de lijst gevonden op John Hopkins. 43 staten nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is geen goede bron, maar ik zat net een stukje van Stephen Colbert te kijken en die had het over 36 staten.
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel staten van de VS hebben het nu? Op de kaart van John Hopkins tel ik er 6 zonder gevallen...
Gaat alvast snel, dacht dat het een week geleden slechts drie waren, Californië, Washington, New York?
Dat is dus de paniek waar ik het vaak over hebquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Eerder heb ik in dit topic wel eens kritiek geuit vooral op Kyran. Daar wil ik mijn excuses voor aanbieden.
Ik lees al heel lang mee en schiet af en toe een beetje in de paniekmodus en ik vond vooral de continue kritiek op het RIVM vervelend.
Maar goed, ik volg dus al lang en ben dankbaar voor alle info die hier gedeeld wordt. Ik vind de situatie verontrustend. Zeer. Maar wat ik nog veel verontrustend vind is de reacties van zoveel mensen.
Ik werk op een BSO, ik hoorde vandaag dat ze op school geen tikkertje meer mochten spelen in de pauze. Mijn bron was de kinderen dus ik weet niet of dit klopt maar ik had zoiets van gooi dan de scholen dicht.
Twee collega's van twee vestigingen (een stel) zijn besmet. Maar ze waren als sinds vorige week niet op het werk geweest dus niets aan de hand. De stichting heeft veel contact met de GGD en volgt hun advies.
Nog geen minuut (of ook maar een seconde) naar gekeken, waarom is die vent toch zo populair hier?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef tesssssssss het volgende:
Als er nog iemand wakker is, Steve zei dat Trump over 15 minuten gaat spreken.
Niet-getroffen staten:quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:57 schreef Salina het volgende:
De andere staten mag de geinteresseerde zelf opzoeken.
Ik had er nog niet aan gedacht todat iemand zei " Steve heeft een draadje kwijl over zijn kin lopen"quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nog geen minuut (of ook maar een seconde) naar gekeken, waarom is die vent toch zo populair hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |