Mensen dood laten gaan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat denk je dat Rutte aan het doen is door geen maatregelen te nemen?
Staat ook op de voorpagina van het AD.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Paar topics terug werd er verteld dat men ook besmettelijk kon zijn zonder symptomen te hebben. De bron was "zeiden ze op rtl4"... heeft iemand hier een concrete link voor of is het een broodje aap?
Denk het niet...quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu begin ik ‘m toch echt te knijpen.. wij vliegen 20 mei naar de VS voor onze vakantie..
Vriendjes met Borisquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wel krom ja. Misschien hoopt hij het zo beter te kunnen screenen?
de fysieke voorpagina? want ik zie niets op ad.nlquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat ook op de voorpagina van het AD.
Yepquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de fysieke voorpagina? want ik zie niets op ad.nl
Weinig kans Fransquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu begin ik ‘m toch echt te knijpen.. wij vliegen 20 mei naar de VS voor onze vakantie..
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereisquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereis
Ja, echt typisch Nederlands hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereis
Je longen gaan kapot. Maar je komt wel in de statistieken als 'genezen'. Maar of je daar nou zo vrolijk van moet worden...quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:44 schreef Noek het volgende:
Ik ben een #fitgirlen volg daarom veel sportieve mensen en zie echt de ene na de andere post voorbij komen dat er maar heel weining mensen doodgaan aan Corona maar dat obesitas de echte killer is en daar is geen paniek over.
Wat natuurlijk tantoe dom is want obesitas heb je fijn alleen en niemand raakt besmet door die vetcellen.
K thnx, eens kijken of ik 'm vandaag kan lezen irl maar hoop toch op een linkjequote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)esmettelijk-a3993534quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
K thnx, eens kijken of ik 'm vandaag kan lezen irl maar hoop toch op een linkje
Ja zit mobiel dus kan hem ook niet makkelijk uploaden, zal straks ff kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
K thnx, eens kijken of ik 'm vandaag kan lezen irl maar hoop toch op een linkje
Ja jij zou het niet erg vinden als je vakantie hebt genomen, geboekt en vooruit betaald hebt en het blijkt dat je in die tijd 3 weken thuis kan zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
😥quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja kan me inderdaad voorstellen dat ze daar heel erg mee bezig zijn in Italië op dit momentquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
😥
heeft weinig van doen met nederland, iedereeen zal zich zorgen maken/stevig balen als je (vaak dure) vakantie mogelijk niet doorgaat en je maar moet hopen dat je je centen terug ziet.
geen haast, bvd!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja zit mobiel dus kan hem ook niet makkelijk uploaden, zal straks ff kijken
Thnx! Interessant stukje schrijven. Snap wel dat de RIVD hier nog geen richtlijnen op kan schrijven maar persoonlijk ga ik het wel als argumenten gebruiken in mijn voorzorgsmaatregelen en advies.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:12 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)esmettelijk-a3993534
Meer uitleg
Met weinig symptomen dus als enorm besmettelijk. Ervoor denken ze misschien van niet, of wel, weten ze nog niet.
Gaan nu uit van positief scenario. Anders moet je (duh) enorme maatregelen gaan treffen dus dat is nogal een gok
Op grote schaal is het niks, maar voor een individue is het natuurlijk wel gewoon klote.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja kan me inderdaad voorstellen dat ze daar heel erg mee bezig zijn in Italië op dit moment
jeetje wat een pech zeg
ERG MAN!!!!________________!
Decadente ellende...quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Op grote schaal is het niks, maar voor een individue is het natuurlijk wel gewoon klote.
Vanuit Trump zijn er volgens mij nog geen adviezen gekomen over hoe in het land zelf om te gaan met het virus. Hij is daadkrachtiger dan veel regeringen, maar vergeet dat door te trekken naar zijn eigen land en zjin eigen mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zal vast, dan nog is hij in ieder geval verder dan hoest maar in je elleboog en doe de 7 dagen aan sociale onthouding.
Houding van vele landen maakt het ook wel makkelijk voor politici zoals Trump en Wilders. Die kunnen ene na andere bal er in koppen zonder moeite te hoeven doen.
Maatregelen en advies voor wat/wie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geen haast, bvd!
[..]
Thnx! Interessant stukje schrijven. Snap wel dat de RIVD hier nog geen richtlijnen op kan schrijven maar persoonlijk ga ik het wel als argumenten gebruiken in mijn voorzorgsmaatregelen en advies.
Mwahquote:
Tot je Wajong stoptquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:29 schreef Noek het volgende:
Nou ja, dat is toch ook flink kut wanneer je vakantie niet doorgaat. Het is ook flink kut wanneer de economie naar de kloten gaat en het is kut dat mensen doodgaan aan dit virus.
Maar het is ook kut om altijd op je zolderkamertje te zitten maar lekker veilig is t wel.
Bij de mensen die in het ziekenhuis eindigen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:10 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je longen gaan kapot. Maar je komt wel in de statistieken als 'genezen'. Maar of je daar nou zo vrolijk van moet worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |