Technisch gesproken, nee. Maar die scheidingslijn is niet zo fijn als je denkt.. ergo het een soort van mierenneuken.quote:
Er was gesteld dat overwicht een risico is terwijl alle literatuur het over obesitas heeft. Behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:38 schreef joyvke het volgende:
[..]
Heb het hier niet over overgewicht. Ik ben er al jaren mee bezig na een galblaas operatie op mijn 16e. Sindsdien is afvallen altijd ellende geweest.
Inmiddels al zo'n 10kilo kwijt die er nu goed afblijft, maar heb nog wel meer te gaan dan dat. Maar goed dit is niet het topic daarvoor.
Nee hoor, het is heel duidelijk allemaal. Iemand die 10kg te zwaar is mag dan overgewicht hebben maar is in de regel niet obees. Gezondheidsrisicos zijn ook heel wat anders.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:38 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Technisch gesproken, nee. Maar die scheidingslijn is niet zo fijn als je denkt.. ergo het een soort van mierenneuken.
Is 63, wel beetje risico.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:48 schreef Jano9 het volgende:
Tom Hanks besmet met het virus:
https://m.bild.de/unterha(...)6968.bildMobile.html
Gaan ook nog wel wat bekende mensen omvallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:48 schreef Jano9 het volgende:
Tom Hanks besmet met het virus:
https://m.bild.de/unterha(...)6968.bildMobile.html
Maar waarom wel vluchten vanuit VK? Daar gaat het ook niet fijn met de besmettingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Kyran het volgende:
Je kan veel over Trump zeggen, maar hij treft wel maatregelen als het nodig is. Respect.
Gelukkig blijven wij lekker nuchter.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Kyran het volgende:
Je kan veel over Trump zeggen, maar hij treft wel maatregelen als het nodig is. Respect.
Dat is wel krom ja. Misschien hoopt hij het zo beter te kunnen screenen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Maar waarom wel vluchten vanuit VK? Daar gaat het ook niet fijn met de besmettingen.
Zal vast, dan nog is hij in ieder geval verder dan hoest maar in je elleboog en doe de 7 dagen aan sociale onthouding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Trump is politiek aan het bedrijven en geeft geen flikker om dat virus, dat heeft hij zelf al meermaals aangegeven terwijl z'n eigen land een groter risico is dan alle Europese landen bij elkaar.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:49 schreef Kyran het volgende:
Wat denk je dat Rutte aan het doen is door geen maatregelen te nemen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:56 schreef matthijst het volgende:
[..]![]()
Politiek bedrijven ja.
Trump geeft dr geen fuck om.
Mensen dood laten gaan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat denk je dat Rutte aan het doen is door geen maatregelen te nemen?
Staat ook op de voorpagina van het AD.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Paar topics terug werd er verteld dat men ook besmettelijk kon zijn zonder symptomen te hebben. De bron was "zeiden ze op rtl4"... heeft iemand hier een concrete link voor of is het een broodje aap?
Denk het niet...quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu begin ik ‘m toch echt te knijpen.. wij vliegen 20 mei naar de VS voor onze vakantie..
Vriendjes met Borisquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wel krom ja. Misschien hoopt hij het zo beter te kunnen screenen?
de fysieke voorpagina? want ik zie niets op ad.nlquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat ook op de voorpagina van het AD.
Yepquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
de fysieke voorpagina? want ik zie niets op ad.nl
Weinig kans Fransquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu begin ik ‘m toch echt te knijpen.. wij vliegen 20 mei naar de VS voor onze vakantie..
Het Nederlandse probleem weer eens goed in beeld, je druk maken om je eigen onnodige gereisquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |