SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
C’est Davie :o)
Positief Corona nieuwstwitter:Flanas07 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 09:00:48China donated to Italy:
1,000 lung ventilators
50,000 swabs for #Coronavirus
20,000 protective suits
100,000 high-tech face masks
2 million ordinary medical face masks
🇨🇳❤🇮🇹
#Coranavirusitalia #COVID2019 https://t.co/Q7Wvtfd0h2 reageer retweet
En dat WEET ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesJe spreekt Aoibhin niet uit met een ah-klank
Fijn die internationale hulpquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:25 schreef Momo het volgende:
Positief Corona nieuwstwitter:Flanas07 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 09:00:48China donated to Italy:
1,000 lung ventilators
20,000 protective suits
🇨🇳❤🇮🇹
Gefeliciteerd voor je vriend!quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat WEET ik
Daarom is het ook maar een droom, hahaha.
Nou dat huishouden is ook niet wat. Mijn vriend appte me dat hij promotie heeft gemaaktmaar dat las ik dus pas 20 minuten nadat hij geappt had omdat ik zo druk was dus hij moest heel lang in zijn uppie blij zijn
![]()
@:Strani of je gaat Dolletjes zeggen
Arizona, m'n reputatie, wat doe je!quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat WEET ik
Daarom is het ook maar een droom, hahaha.
Nou dat huishouden is ook niet wat. Mijn vriend appte me dat hij promotie heeft gemaaktmaar dat las ik dus pas 20 minuten nadat hij geappt had omdat ik zo druk was dus hij moest heel lang in zijn uppie blij zijn
![]()
@:Strani of je gaat Dolletjes zeggen
Je kunt veel zeggen van de Chinese overheid, maar zoiets zou dus niet eens opkomen in het hoofd van Donald Trump.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:25 schreef Momo het volgende:
1,000 lung ventilators
20,000 protective suits
🇨🇳❤🇮🇹
Ja, echt heel leuk voor hemquote:
Dat klinkt nou niet als iets dat belangrijker is dan een topic aanmakenquote:
Die zou eerder een muur bouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen van de Chinese overheid, maar zoiets zou dus niet eens opkomen in het hoofd van Donald Trump.
Had het niet doorquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt nou niet als iets dat belangrijker is dan een topic aanmaken
Zelfs zonder Corona heb ik daar een hekel aanquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:50 schreef Em31 het volgende:
Vanochtend tot de conclusie gekomen dat in deze situatie veel mensen totaal geen afstand nemen en bij de kassa gewoon in je nek blijven hijgen.
Oh sorryquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:50 schreef Em31 het volgende:
Vanochtend tot de conclusie gekomen dat in deze situatie veel mensen totaal geen afstand nemen en bij de kassa gewoon in je nek blijven hijgen.
Op welk tijdstip is het in Nederland over het algemeen eigenlijk het rustigst in supermarkten? Dan lijkt me dat wel een goed tijdstip om te gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:50 schreef Em31 het volgende:
Bij haar ook al grazz!?quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh sorry... dacht dat je dat wel kon waarderen net. Zal het niet meer doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk voor hem. Hij heeft de laatste tijd ENORM hard gewerkt ivm langdurige ziekte binnen zijn afdeling en het is echt super dat dat nu beloond wordt. Tuurlijk is het extra geld ook meegenomen
maar vind vooral de waardering voor hem heel fijn.
Wil je niet zo jaloers reageren? Maar wil het ook wel bij jou doen hoorquote:
Nou vooruit. Ik DM je de details van m'n supermarkt wel door.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Wil je niet zo jaloers reageren? Maar wil het ook wel bij jou doen hoor
Ik was gisteravond in de supermarkt, rond half 7 denk ik? Toen was het heel rustig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Op welk tijdstip is het in Nederland over het algemeen eigenlijk het rustigst in supermarkten? Dan lijkt me dat wel een goed tijdstip om te gaan.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh sorry... dacht dat je dat wel kon waarderen net. Zal het niet meer doen.
Nederlanders pik je er in het buitenland zo tussen uitquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik DM je de details van m'n supermarkt wel door.
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs zonder Corona heb ik daar een hekel aan
Ik lust geen bierquote:
Neequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was gisteravond in de supermarkt, rond half 7 denk ik? Toen was het heel rustig.
In ieder geval niet op vrijdagmiddag of zaterdagmiddag gaan
Dat heb je toch allang gekkiequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Nederlanders pik je er in het buitenland zo tussen uit![]()
ps: en vergeet je nummer niet![]()
Was bij een Hema en AH en dacht zal sowieso wel niet zo druk zijn in de ochtend, nou in Heerenveen geven ze geen klap om corona!quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Op welk tijdstip is het in Nederland over het algemeen eigenlijk het rustigst in supermarkten? Dan lijkt me dat wel een goed tijdstip om te gaan.
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was bij een Hema en AH en dacht zal sowieso wel niet zo druk zijn in de ochtend, nou in Heerenveen geven ze geen klap om corona!
Ik was zeer onder de indruk!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik lust geen bier, maar ik dacht dat staat wel stoer weet je
#eckteman
Kan je dat ook zelf suggereren, dat je thuis gaat werken? Of vinden ze je dan een beetje raar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Arizona het volgende:
Mijn werkgever heeft de Corona-maatregelen ook uitgebreid.
Ook wij schudden geen handen meer, we moeten onze laptops mee naar huis nemen "voor het geval dat" en zoveel mogelijk vergaderen via Skype. Geplande vergaderingen / meetings gaan gewoon door. Niet echt spectaculair dus. Had meer sturing op thuiswerken verwacht.
Friezenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was bij een Hema en AH en dacht zal sowieso wel niet zo druk zijn in de ochtend, nou in Heerenveen geven ze geen klap om corona!
Ik werk al één dag in de week thuis gelukkig, alle beetjes helpenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je dat ook zelf suggereren, dat je thuis gaat werken? Of vinden ze je dan een beetje raar?
Ik wist dat we IETS gemeen haddenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan! Overgewaardeerd spul.
En maakt het voor jou werk iets uit waar men zit? Ik mag wel echt hopen dat thuiswerken door dit virus permanent nog veel meer mainstream gaat worden. Het scheelt zo enorm in zo'n beetje alles. Files, klimaat, betere tijdsverdeling werk/familie, minder ziekmeldingen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werk al één dag in de week thuis gelukkig, alle beetjes helpen
Een collega die het gisteren suggereerde werd verwezen naar de informatie van het RIVM (:') ) , we volgen die adviezen en voor onze regio gelden nog geen adviezen om de contacten te beperken.
Tijd voor een ESF-date.quote:
Dacht ik, kom ik flirt eens met grazz om overal verwarring te zaaien, ga jij er met Em31 vandoor!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Tijd voor een ESF-date.Geef je zelf een schop onder je kont.
Nee, coke (= ik ook, haha grappig) niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef Strani het volgende:
Nou drink ik sowieso bijna niet, trouwens.
We kunnen ook wel een keer met z'n drieën afspreken nu je vrouw er niet is... of kwartetten, ook gezellig!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dacht ik, kom ik flirt eens met grazz om overal verwarring te zaaien, ga jij er met Em31 vandoor!
Nee, het maakt geen bal uit waar ik zit, ik kan mijn werk overal doen, zolang er maar internet isquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
En maakt het voor jou werk iets uit waar men zit? Ik mag wel echt hopen dat thuiswerken door dit virus permanent nog veel meer mainstream gaat worden. Het scheelt zo enorm in zo'n beetje alles. Files, klimaat, betere tijdsverdeling werk/familie, minder ziekmeldingen.
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee, coke (= ik ook, haha grappig) niet.
Water of thee it is, liefst kruidentheeja en doe er ook maar een paar geitewollensokken bij
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:15 schreef grazz het volgende:
[..]
We kunnen ook wel een keer met z'n drieën afspreken nu je vrouw er niet is... of kwartetten, ook gezellig!
Ik gok van welquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:14 schreef Strani het volgende:
Ik zit naar de aflevering van Rambam van 27 februari (over doorverkopen tickets) te kijken en Sietse Bakker komt er ook in voor. Wisten jullie dit al?
Ja da's waar, maar voor mezelf moet ik er niet aan denken om de hele dag opgesloten te zitten op een kantoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, het maakt geen bal uit waar ik zit, ik kan mijn werk overal doen, zolang er maar internet is
Thuiswerken is bij mijn bedrijf gewoon nog niet de norm, terwijl het in veel situaties gewoon heel goed mogelijk is om niet op kantoor te werken. Mijn eigen manager staat er wel positief tegenover maar anderen in de organisatie nog niet. Maar misschien is deze Corona-uitbraak wel een mooie eyeopener![]()
Ik zou zelf het liefst 2 dagen thuiswerken en 2 dagen naar kantoor gaan, ik vind het gewoon gezellig met collega'sen als je elkaar persoonlijk treft hou je toch wat meer gevoel met wat er verder op de afdeling en in de organisatie speelt.
quote:
Nederland is doomedquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:18 schreef Arizona het volgende:
Doeii @:grazz !
[..]
Mijn vader werd gisteren geopereerd, hij gaf de arts netjes een elleboogboks en daarna ging de arts zijn oog opereren. Hij gebruikte daarbij gewoon zijn handen
Lijkt me lastig, iemand opereren met alleen je ellebogen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:18 schreef Arizona het volgende:
Doeii @:grazz !
[..]
Mijn vader werd gisteren geopereerd, hij gaf de arts netjes een elleboogboks en daarna ging de arts zijn oog opereren. Hij gebruikte daarbij gewoon zijn handen
Ik heb een een heel leuke afdeling, met sommige collega's heb ik ook wel een enigszins vriendschappelijke band. Niet dat we elkaar buiten kantoor treffen, maar we praten wel over persoonlijke dingen en hebben plezier als vrienden. Maar thuiswerken vind ik ook heerlijk, geen reistijd, wat flexibeler en beter voor de concentratie. Dus daarom het liefst een mix voor mijquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's waar, maar voor mezelf moet ik er niet aan denken om de hele dag opgesloten te zitten op een kantoorMaar van collega's hoor ik ook regelmatig dat zij weer niet aan thuiswerken moeten denken, in elk geval niet permanent.
Ja maar Mandy we moeten ons allemaal eventjes aanpassen, even de schouders eronder. Oók chirurgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:19 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, iemand opereren met alleen je ellebogen.
Ja letterlijk dus blijkbaar, als ie z’n handen niet mag gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar Mandy we moeten ons allemaal eventjes aanpassen, even de schouders eronder. Oók chirurgen.
Mooi dat dat voor jou dan werktquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een een heel leuke afdeling, met sommige collega's heb ik ook wel een enigszins vriendschappelijke band. Niet dat we elkaar buiten kantoor treffen, maar we praten wel over persoonlijke dingen en hebben plezier als vrienden. Maar thuiswerken vind ik ook heerlijk, geen reistijd, wat flexibeler en beter voor de concentratie. Dus daarom het liefst een mix voor mij
Preciesquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja letterlijk dus blijkbaar, als ie z’n handen niet mag gebruiken.
Niemand zei dat het makkelijk zou zijn hequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:19 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, iemand opereren met alleen je ellebogen.
Of zou ie z’n voeten gebruiken?
*ziet nu helemaal zo’n chirurg iemand met zijn voeten opereren*quote:
Dan is het ook wel anders denk ik. Wij hebben een team met weinig verloop en zijn "van oudsher" wel gewend om elkaar vaak op kantoor te treffen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi dat dat voor jou dan werkt
Tja, mijn collega's zitten over de hele wereld. Van mijn eigen kantoor in Madrid (officieel) ken ik letterlijk niemand want ik ben er maar één keer geweest. Ik werk ook met niemand van hen samen.
En dan die dokters na de operatie mekaar allemaal een elleboogboks geven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niemand zei dat het makkelijk zou zijn he
Ja het blijft een beetje met schouders en voeten werken inderdaad!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
*ziet nu helemaal zo’n chirurg iemand met zijn voeten opereren*
Dan wordt zo’n operatie natuurlijk helemaal een stap voor stap proces.
Ik stel me jou nou in een soort van Toren C-kantoor voorquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan is het ook wel anders denk ik. Wij hebben een team met weinig verloop en zijn "van oudsher" wel gewend om elkaar vaak op kantoor te treffen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het blijft een beetje met schouders en voeten werken inderdaad!
Nou, we hebben de piek wel weer bereikt denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]inderdaad ja.
Stapvoets komen ze er wel.
Zo snel al?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, we hebben de piek wel weer bereikt denk ik.
Ik heb de indruk dat ik hier gestuurd word om een seksueel getint grapje te makenquote:
Oei, jullie gaan ook lekker dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
121 nieuwe besmettingen, een verdubbeling ten opzichte van gisteren toen er 61 nieuwe waren. 503 totaal nu (los van de niet geteste gevallen).
Hahahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel me jou nou in een soort van Toren C-kantoor voor
Blegh, valt me tegen, had op minder gehoopt, zeker vanwege het feit dat inderdaad lang niet iedereen (meer) getest wordt (huisgenoten e.d.)quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
121 nieuwe besmettingen, een verdubbeling ten opzichte van gisteren toen er 61 nieuwe waren. 503 totaal nu (los van de niet geteste gevallen).
Dan zullen de conspiracy theorists er in COR wel spoedig op losgaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:31 schreef Dave het volgende:
Waar je gisteren nog op het kaartje kon klikken op de rivm.nl site, kan dat nu volgens mij niet meer. Gisteren kon je dan met je muis over zo'n lokatie gaan en lezen hoeveel patienten er daar zijn.
Dat kaartje kan je bij de NOS vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:31 schreef Dave het volgende:
Waar je gisteren nog op het kaartje kon klikken op de rivm.nl site, kan dat nu volgens mij niet meer. Gisteren kon je dan met je muis over zo'n lokatie gaan en lezen hoeveel patienten er daar zijn.
IK WILDE ALLEEN MAAR WETEN HOE HET GING,quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ik hier gestuurd word om een seksueel getint grapje te maken
MET GREDA SLEGT ZE HEB KOPPIJN VAN DE MZUIEK VAN DE BURE EN MOET OOK VEEL HEOSTEN
Nee de zon schijnt al de hele dag! Google snapt er niets vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
12 en bewolkt? Nou ja dat zeg Google. Misschien hou jij van heel raar weer
Het is hier zonnig, voor het eerst sinds... geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
JA NOU WEET EJ HET TOG?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:34 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
IK WILDE ALLEEN MAAR WETEN HOE HET GING,
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee de zon schijnt al de hele dag! Google snapt er niets van
Stom Googlequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier zonnig, voor het eerst sinds... geen idee
Ik zat even zo in Greda's karakter dat m'n vervoegingen automatisch de mist in gingen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
<---- Alsjeblieft! Er is genoeg zon voor iedereenquote:
En jij krijgt zon en jij krijgt zon en jij!!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef Arizona het volgende:
In Twente zie ik in Enschede een nieuw stipje op de Coronakaart. We raken zo langzamerhand omsingeld
[..]
<---- Alsjeblieft! Er is genoeg zon voor iedereen
Wees dan maar blij dat je in Greda's karakter zat en niet in die van Anja, want bij haar was je daar niet mee weggekomen hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat even zo in Greda's karakter dat m'n vervoegingen automatisch de mist in gingen.
Jaaaaaquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
*Stuurt wat zonnestralen Aoibhin haar kant op
Ja maar Anja moet niet zeiken hoor! Die heeft wel grotere problemen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je in Greda's karakter zat en niet in die van Anja, want bij haar was je daar niet mee weggekomen hoor!
Dat klopt natuurlijk. Heet haar zus haar al uit de stacaravan gezet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar Anja moet niet zeiken hoor! Die heeft wel grotere problemen.
Nee ze zit in zelfisolatie in de stacaravan maar iedereen is haar vergeten en ze zit zonder mobiel saldo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk. Heet haar zus haar al uit de stacaravan gezet?
Ze heeft wel goed geprept toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ze zit in zelfisolatie in de stacaravan maar iedereen is haar vergeten ze zit zonder mobiel saldo.
Over twee weken gaan we eens kijken hoe het met haar gaat.
Ja, het "600 op donderdag" schema blijft voorlopig geldig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
Suggereer je nu dat Anja daar aan het doodhongeren is?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, ze was net de avond ervoor in de caravan aangekomen met een rugtas vol spullen!
Ze heeft vast nog wel wat smakelijke literatuur die ze kan consumeren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Anja daar aan het doodhongeren is?
Ja dat weet ik allemaal niet Aoibhin, ik kan me niet elke dag met haar bezighouden!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Anja daar aan het doodhongeren is?
Ik ga er inmiddels voor mijn gemoedsrust al maar vanuit dat EIC niet doorgaat. Dat is echt al bijna namelijk, en al die mensen die dan bijeen komen van verschillende landen in 1 ruimte. Is ook 'makkelijker' te cancellen dan het echte ESF.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, het "600 op donderdag" schema blijft voorlopig geldig.
Maandag of dinsdag dan 1200 en zaterdag de 20e kunnen we al ruim over de 2000 zitten.
Gelukkig is het maar een griepje...
Probeer trouwens niet negatief te zijn maar gewoon realistisch
Denk dat we eind volgende week ook zwaardere maatregelen krijgen als dit zo doorzet, misschien al eerder.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:50 schreef Em31 het volgende:
Tijd om een grote pan bolognesesaus te maken![]()
Ik zie jullie over 5 uur als ik eindelijk alle wortel, selderij en ui in mini stukjes heb gesneden.![]()
Het zal vast allemaal een stuk smaakvoller zijn geworden sinds ze mijn verhalen niet meer hoeft te lezenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze heeft vast nog wel wat smakelijke literatuur die ze kan consumeren.
ESF met publiek zie ik eigenlijk ook al niet meer gebeuren, kan op dit moment geen scenario bedenken waarbij dat gaat lukken of corona moet ineens besluiten dat Nederland een kutland is en het naar België emigreert.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga er inmiddels voor mijn gemoedsrust al maar vanuit dat EIC niet doorgaat. Dat is echt al bijna namelijk, en al die mensen die dan bijeen komen van verschillende landen in 1 ruimte. Is ook 'makkelijker' te cancellen dan het echte ESF.
Succes met al het snijwerk, en eet smakelijk!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:50 schreef Em31 het volgende:
Tijd om een grote pan bolognesesaus te maken![]()
Ik zie jullie over 5 uur als ik eindelijk alle wortel, selderij en ui in mini stukjes heb gesneden.![]()
Ik denk zelf juist dat eic eerder door zal gaan dan een ESF met publiek op dit moment.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga er inmiddels voor mijn gemoedsrust al maar vanuit dat EIC niet doorgaat. Dat is echt al bijna namelijk, en al die mensen die dan bijeen komen van verschillende landen in 1 ruimte. Is ook 'makkelijker' te cancellen dan het echte ESF.
Dat virus moet dus gewoon Rutte ff googelen, dan ziet het vanzelf dat hij altijd zegt dat Nederland geweldig is en dat hij veel liegt. Dan komt het vanzelf tot de conclusie dat het idd beter naar België/Duitsland kan gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
ESF met publiek zie ik eigenlijk ook al niet meer gebeuren, kan op dit moment geen scenario bedenken waarbij dat gaat lukken of corona moet ineens besluiten dat Nederland een kutland is en het naar België emigreert.
(het kan dan alleen maar kan meevallen als het wel doorgaat)
Misschien zijn ze daar ook de kaart aan het aanpassen, net als de NOS.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:31 schreef Dave het volgende:
Het is over ongeveer een maand en dan zal het virus misschien wel op een hoogtepunt zijn. En het is makkelijker te cancelen dan het ESF (wat misschien niet eens gecanceld hoeft te worden, maar wel zonder publiek). Dus ik betwijfel echt of ze het nog door laten gaan. Nu zijn er nog weinig beperkingen daar, maar er kan echt veel veranderen in een maand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk zelf juist dat eic eerder door zal gaan dan een ESF met publiek op dit moment.
Juist omdat het eerder is en het in een regio is waar nog helemaal weinig beperkingen gelden.
De mensen die kaartjes hebben voor eic zijn straks de enigen die de acts gezien hebben.
Bizar en vervelend, want ik heb daar geen kaartjes voor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is over ongeveer een maand en dan zal het virus misschien wel op een hoogtepunt zijn. En het is makkelijker te cancelen dan het ESF (wat misschien niet eens gecanceld hoeft te worden, maar wel zonder publiek). Dus ik betwijfel echt of ze het nog door laten gaan. Nu zijn er nog weinig beperkingen daar, maar er kan echt veel veranderen in een maand.
Maar als het inderdaad zo gaat als jij nu denkt dan zal dat best bizar zijn ja
Is het al uitverkocht dan? Dat was eerdere jaren niet zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bizar en vervelend, want ik heb daar geen kaartjes voor.
Dat weet ik niet, maar ik heb er geen kaartjes voor gekocht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het al uitverkocht dan? Dat was eerdere jaren niet zo
Ze zullen er vast nog wel zijn. Kun je altijd nog besluiten te komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik heb er geen kaartjes voor gekocht.
Er is natuurlijk wel een reden dat ik geen kaartjes heb, dat zie ik dus niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze zullen er vast nog wel zijn. Kun je altijd nog besluiten te komen
Mooiquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:36 schreef Greys het volgende:
Zo blij dat het vandaag een beetje droog is. Geen natte honden.Het leven is vandaag best goed!
Lekker he! Ook nog wat zon gezien? Hier heeft de zon een PAAR UUR geschenenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:36 schreef Greys het volgende:
Zo blij dat het vandaag een beetje droog is. Geen natte honden.Het leven is vandaag best goed!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:45 schreef Arizona het volgende:
Dit had ik kunnen zijn
(als ik een man was geweest)
https://speld.nl/2020/03/(...)eugje-levensvreugde/
Wow, heb jij even geluk gehad daarmee!quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
M'n boodschappen zijn net bezorgd, 10 minuten geleden. Ik zit weer bij m'n laptop, check het nieuws: M'n vaste supermarkt sluit tijdelijk z'n online winkel vanwege het te hoge aantal klanten.
Ik even mazzel!
Nou inderdaad! Wel zorgwekkend verder natuurlijk. Ik begrijp dat in Madrid al problemen zijn ontstaan dat de supermarkten te leeg zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, heb jij even geluk gehad daarmee!
Zo zie je inderdaad maar dat het helemaal niet zo overdreven is om maar een voorraadje aan te leggen voor zulke gevallen...quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Wel zorgwekkend verder natuurlijk. Ik begrijp dat in Madrid al problemen zijn ontstaan dat de supermarkten te leeg zijn.
Tja, inderdaad. Alleen zou men dan de gewoonte moeten hebben om altijd ongeveer voor drie weken vooruit te kopen, zodat het niet allemaal op het laatste moment hoeft. Maar ja, echt rekenen doe je ook niet op iets als dit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo zie je inderdaad maar dat het helemaal niet zo overdreven is om maar een voorraadje aan te leggen voor zulke gevallen...
Je legt inderdaad vooral een voorraad aan voor het geval te veel andere mensen in paniek raken. Net als alle anderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo zie je inderdaad maar dat het helemaal niet zo overdreven is om maar een voorraadje aan te leggen voor zulke gevallen...
Klopt ook. Het is dat ik toch al heel binnenkort een bestelling moest plaatsen, maar normaal had ik het misschien pas over twee weken gedaan. Ik heb ook niet meer gekocht dan dat ik normaal zou doen met zo'n bestelling.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je legt inderdaad vooral een voorraad aan voor het geval te veel andere mensen in paniek raken. Net als alle anderen.
Nee precies, en zo'n virus verspreid zich ook gewoon snel. In het begin zullen veel mensen nog wel heel erg nuchter erin staan van 'we zien wel, zal toch niet heel grote gevolgen hebben' tot het punt dat alle winkels ineens moeten sluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, inderdaad. Alleen zou men dan de gewoonte moeten hebben om altijd ongeveer voor drie weken vooruit te kopen, zodat het niet allemaal op het laatste moment hoeft. Maar ja, echt rekenen doe je ook niet op iets als dit.
Inderdaad, het kan nog alle kanten op nu. Maar het begin er wel echt steeds meer op te lijken dat het niet op de 'gebruikelijke' manier doorgaat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:25 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar weinig ESF-gerelateerde Corona-updates. Ik ben vooral benieuwd of EIC nog doorgaat. Ik heb in elk geval al een tijd terug een niet-annuleerbaar hotel geboekt, dus ook daarvoor hoop ik het wel.
En ook het ESF zelf natuurlijk. Als het doorgaat, al dan niet met publiek, moet ik nog zien of alle landen er wel bij gaan zijn. De odds van het Italië lopen nu bijvoorbeeld licht op, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch de nodige mensen een optie nemen op het afzeggen van dat land.
Accu vervangen is meestal snel gedaan, soms zelf te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet echt nodig de batterij van mijn laptop laten vervangen. Normaal kan mijn laptop 10 uur mee zonder kabel, maar nu kan hij hooguit nog een uur of 3 mee en dan moet ik hem alweer op gaan laden...
Internet kost ook veel energie, waardoor de boel regelmatig echt vastloopt en ik alles moet herstarten![]()
Hoop alleen niet dat ik mijn laptop dan weer lang kwijt ben. Zo'n batterij vervangen hoeft echt niet zo lang te duren of zo'n groot probleem te zijn.
Jij weet niet wat ik op technisch vlak allemaal kan laten verneukenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Accu vervangen is meestal snel gedaan, soms zelf te doen.
Merk/model in Youtube gooien: staat meestal wel een video, kan je inschatten hoeveel werk het is.
Op m’n gemakje meestal een kwartiertje tot half uur en dan maak ik ook de koeling schoon als ik er bij kan.
Klopt, het is vooral om geen strijd om de laatste pot bruine bonen te hoeven voeren met degenen die tot gisteren nog "Es solo una gripe" * zeiden en vandaag in paniek raken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je legt inderdaad vooral een voorraad aan voor het geval te veel andere mensen in paniek raken. Net als alle anderen.
Naja, daarom even zo'n video opzoeken om uit te vissen of het iets is wat ze zelf zouden moeten kunnen doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik op technisch vlak allemaal kan laten verneukenLaat het liever wel door iemand anders doen. Hoop alleen niet dat ze er in de winkel op staan om hem helemaal naar de fabriek te sturen als dat gewoon totaal niet hoeft, want dan betaal ik weer gigaveel verzendkosten en ben ik mijn laptop ruim een week kwijt.
Zou wel memorabel zijn op een gekke manier. Ik hoop het natuurlijk ook echt niet, zeker niet voor jullie allemaal die kaartjes hebben. Maar als er een land is dat deze situatie alsnog goed kan oppakken dan is het hopelijk Nederland wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan nog alle kanten op nu. Maar het begin er wel echt steeds meer op te lijken dat het niet op de 'gebruikelijke' manier doorgaat.
Ik zou het ook wel heel jammer vinden als het zonder publiek is en de organisatie op andere manieren teveel wordt beperkt (postcards, etc.). De organisatie doet echt ALLES perfect dit jaar en hen is niets te verwijten, zul je net zien dat door zo'n stom virus er toch zo'n "leeg" sfeertje rondom deze editie blijft hangen.
Ik schat van de meeste van mijn vrienden in dat ze al bij punt "bodem loswippen" het voor elkaar zouden krijgen het ding onherstelbaar te beschadigen, met of zonder video.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, daarom even zo'n video opzoeken om uit te vissen of het iets is wat ze zelf zouden moeten kunnen doen
Het is meestal letterlijk
- schroefjes van de bodem losdraaien
- bodem loswippen (soms dvd-drive er eerst uit schuiven)
- connector van accu losmaken
- paar schroefjes van accu losdraaien
- accu eruit halen
- nieuwe accu er in
- schroefjes vast van accu
- connector vastdrukken
- adapter aansluiten, laptop aanzetten, testen of hij wil laden
- zo ja: bodemplaat er weer op drukken (en dvd-drive terugschuiven)
- schroefjes weer in de bodem
- klaar
En voor vrijwel ieder merk / model staat er wel een "how to" video.
Als jij denkt "dat ziet er niet zo moeilijk uit" dan is het voor een monteur ook maar een kwartiertje werk en hoeft hij echt niet opgestuurd te worden (en zou ik een ander bedrijf zoeken om het voor je op te lossen). Enige punt is wel dat ze de juiste accu moeten hebben maar die is van tevoren te bestellen als ze het merk/model van je laptop hebben.
Er zijn ook laptops waar lijm is gebruikt of die "gespiegeld" opgebouwd zijn, zodat je onder het toetsenbord moet zijn en de boven cover los moet. Die zijn vaak minimaal een kwartier meer werk.
Accu zal tussen de 30 en 80 Euro kosten (afhankelijk van merk en/of origineel) met wat dure uitschieters.
Bij de zaak waar ik werkte stuurden we alleen garantiegevallen op, de rest deden we zelf
(waarbij "we" niet "ik" is want ik zat op de buitendienst)
Naja, ging er ook niet om dat ze het zelf gaat doen, maar meer om in te schatten of het een klus is waarvoor je 'm moet opsturenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik schat van de meeste van mijn vrienden in dat ze al bij punt "bodem loswippen" het voor elkaar zouden krijgen het ding onherstelbaar te beschadigen, met of zonder video.
Ditquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik schat van de meeste van mijn vrienden in dat ze al bij punt "bodem loswippen" het voor elkaar zouden krijgen het ding onherstelbaar te beschadigen, met of zonder video.
Ja ok.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, ging er ook niet om dat ze het zelf gaat doen, maar meer om in te schatten of het een klus is waarvoor je 'm moet opsturen
En het is vaak heel goed zelf te doen.
Oude bank- en verzekeringspasjes bewaren, zijn hele handige tools daarbij.
Ja, volgens mij wel sluiting van scholen en zo in elk geval. Maar ik kan me voorstellen dat ze de regio binnenkort gaan afsluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Momo het volgende:
Madrid : 31 doden en nu 1.024 besmettingen
Gaat niet zo goed daar @:Strani, gaan ze nog maatregelen nemen daar?
Ik las in dat andere subforum dat Madrid vanavond/binnenkort in lockdown gaat, maar ik hou het voorlopig nog meer even op paniekzaaierij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Momo het volgende:
Madrid : 31 doden en nu 1.024 besmettingen
Gaat niet zo goed daar @:Strani, gaan ze nog maatregelen nemen daar?
Daar heb ik zelf nog niks over gehoord van mainstream media hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik las in dat andere subforum dat Madrid vanavond/binnenkort in lockdown gaat, maar ik hou het voorlopig nog meer even op paniekzaaierij.
Misschien (misschien) dat ze het beter aanpakken dan in Italië, waar het uitlekte.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf nog niks over gehoord van mainstream media hier.
Ja, wie weet. Als ze Madrid sluiten dan zullen ze Catalonië ook snel moeten sluiten want daar zijn ook steeds meer gevallen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien (misschien) dat ze het beter aanpakken dan in Italië, waar het uitlekte.
Aan de andere kant, als ze het idd van plan zijn en het wordt nu zelfs al besproken op een Nederlands forum, in hoeverre kan je dan echt zeggen dat er niks is uitgelekt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien (misschien) dat ze het beter aanpakken dan in Italië, waar het uitlekte.
Ze maken me niks! Die watjes!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
De blender![]()
je hebt geluk dat die Italianen het land niet uit mogen!
Is er nog wel pleepapier?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:53 schreef Strani het volgende:
Ben even wat berichtjes aan het uitwisselen met iemand in Madrid en zij zegt dat ze gisteren al geen koffie meer konden krijgen in de supermarkt.
(Blijft Spanje hè, niemand komt aan de café con leche)
Al een toiletpapier fort gebouwd thuis?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:53 schreef Strani het volgende:
Ben even wat berichtjes aan het uitwisselen met iemand in Madrid en zij zegt dat ze gisteren al geen koffie meer konden krijgen in de supermarkt.
(Blijft Spanje hè, niemand komt aan de café con leche)
quote:
Nou ik denk dat dat binnenkort ook een probleem gaat worden ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Al een toiletpapier fort gebouwd thuis?
Wat grappigquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:05 schreef Dave het volgende:
Er is een schedel van een kleine vliegende dinosaurus ontdekt, van net geen 2 centimeter.het dier zou daarmee kleiner hebben moeten zijn dan een kolibrie, zo’n 5 centimeter in totaal.
Ik zou die hele kantine sluiten. Iedereen neemt maar even brood mee van huisquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:08 schreef Momo het volgende:
Op mijn werk mag je ook niet met meer dan 15 mensen in 1 ruimte zijn.
Alleen geld het schijnbaar niet voor de kantine.
Lezingen, borrels etc. is allemaal wel gecancelled.
In mijn mailboxquote:Beste pizzaliefhebber,
De veiligheid van ons voedsel, onze medewerkers en klanten, staat op nummer 1. Voor uw veiligheid en die van onze bezorgers, biedt Domino’s u vanaf nu de mogelijkheid om uw pizza contactloos te laten bezorgen. Het werkt als volgt:
- Bestelt u op dominos.nl, kies voor de optie: ‘contactloos bezorgen’. Tijdens het bestelproces, kiest u voor het activeren van deze functie bij het invullen van uw klantgegevens (veld bij de bezorg-instructies). Zodra u kiest voor een contactloze bezorging, vervalt de mogelijkheid om contant aan de deur af te rekenen. U kunt op dominos.nl zonder transactiekosten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard.
- De bezorger belt bij u aan en legt uw bestelling voor de voordeur in de warmhoud tas.
- De bezorger neemt vervolgens twee meter afstand en wacht tot u de bestelling uit de tas heeft gehaald.
- Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen.
We bieden u deze optie vrijblijvend aan. Wij blijven voortdurend de adviezen van de gezondheidsinstantie zoals het RIVM en de GGD volgen. Mocht u vragen hebben over ons voedselveiligheid beleid en extra maatregelen die we hebben genomen, kunt u terecht op onze website.
Met vriendelijke groet,
Het Domino's Team
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
De saus staat eindelijk te pruttelen. Genoeg voor 12 personen dus ik kan wel 12 dagen in quarantaine.
Dat lijkt me wel een stuk gezelliger!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]Of je maakt een knalfeest met 11 van ons!
Of als de gene die de pizza heeft gemaakt besmet is jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar wat als het virus dan is overgebracht op de tas?
Raar voor de kantine dan niet. Dat is net zo goed een grote verspreidingsplek.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:08 schreef Momo het volgende:
Op mijn werk mag je ook niet met meer dan 15 mensen in 1 ruimte zijn.
Alleen geld het schijnbaar niet voor de kantine.
Lezingen, borrels etc. is allemaal wel gecancelled.
Ik moest even goed kijken voor die tandjes, maar wat een grappig diertjequote:
Slim!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
De saus staat eindelijk te pruttelen. Genoeg voor 12 personen dus ik kan wel 12 dagen in quarantaine.
Wel jammer voor de bezorgers dat er niks bijstaat over hoe je een fooi achter kunt laten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Of als de gene die de pizza heeft gemaakt besmet is ja![]()
Maar wel een oplossing voor mensen in quarantaine.
Ben benieuwd of mensen het nu gaan proberen voor de lolz.
Op zich kun je dan wel nog steeds contant afrekenen, zodra je maar gewoon elke keer wat pasjes naar voren of achteren zet zodat je altijd 2 meter afstand hebtquote:
Muntjes vanaf balkon gooien, die gozer vangt het maarquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich kun je dan wel nog steeds contant afrekenen, zodra je maar gewoon elke keer wat pasjes naar voren of achteren zet zodat je altijd 2 meter afstand hebt
Ik heb nog altijd een dikkere kopquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef grazz het volgende:
Douwe, onze in-betweenerHij heeft een dikkere kop gekregen lijkt wel
De fooi gaat gewoon via de spirituele connectiequote:Op woensdag 11 maart 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel jammer voor de bezorgers dat er niks bijstaat over hoe je een fooi achter kunt laten.
Precies!!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Muntjes vanaf balkon gooien, die gozer vangt het maar
Oh jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De fooi gaat gewoon via de spirituele connectie
Langzaam aan broer, ik heb sindsdien ook een dikkere kop gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef grazz het volgende:
Douwe, onze in-betweenerHij heeft een dikkere kop gekregen lijkt wel
#newdocumentarysoonquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:23 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden
ESF / Docu Cornald "De weg naar de winst"
twitter:oranjevrouwen twitterde op woensdag 11-03-2020 om 19:00:0624. ⏰ Trust nobody. https://t.co/Ig877XvxQi reageer retweet
shit betraptquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef Strani het volgende:
@:Em31 in het NOS Journaal stond ook al een vrouw te klagen dat mensen geen afstand houden in de supermarkt
Ben jij stiekem ergens in de 50, woon je in Brabant en heb je vandaag 12 rollen WC-papier gekocht?
Iemand nog naar Amerika? of terug?twitter:COVID19Coronav1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:31:39USA (Photo) White House is considering moving all of Europe to a Level 3 travel advisory, discouraging all nonessential travel to that region to help stop the spread of the novel coronavirus. Italy is already at a Level 3. https://t.co/kwaUZVicwE reageer retweet
Ik blijf liever hier!quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:34 schreef Momo het volgende:
Iemand nog naar Amerika? of terug?twitter:COVID19Coronav1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:31:39USA (Photo) White House is considering moving all of Europe to a Level 3 travel advisory, discouraging all nonessential travel to that region to help stop the spread of the novel coronavirus. Italy is already at a Level 3. https://t.co/kwaUZVicwE reageer retweet
Wel fijn dat je nou gewoon jezelf kan zijn!quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja sorry het was lastig vol te houden, maar de monkey is now out of the sleeve
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:37 schreef Dave het volgende:
Tussen Kunst en Kitsch: Museum voor Religieuze Kunst heet tegenwoordig Museum Krona.
Ja, nu is er no holding on anymore.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja sorry het was lastig vol te houden, maar de monkey is now out of the sleeve
Hoooooiquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
Hoooooi. Net terug van de atletiekbaan, en knalhard heerlijk hardgelopen. Nu die runners high.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank voor de reminderquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:06 schreef GeorgeM het volgende:
Ze gaan er nogal op bij Liverpool Atlético![]()
Ice pigquote:
Haha, geniet er vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
Hoooooi. Net terug van de atletiekbaan, en knalhard heerlijk hardgelopen. Nu die runners high.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker bezig!! Heerlijk weer om nu hard te lopen, zoveel zuurstof in de luchtquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Beide ploegen. Lekker tempoquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de reminderWat deden ze? Veel aanvallen?
IJs_beer go home, you're highquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stukken beter dan met z’n allen voor de goal liggenquote:
Oh ja, vréselijk is datquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar kijken. Psg bvb zonder publiek is echt saaier.
Ach, is makkeliek!quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
Makkelie krijgt er nog een hele kluif aan.
quote:
Inclusief (hoor ik net op Veronica!) 3000 uit Madrid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Ook wel weer bizar dat daar 70.000 mensrn bij elkaar mogen komen
Ze wil je gewoon te vriend houden joh, en heeft geen zin in discussie. Eigenlijk heeft ze niks met dat ESF.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder is het irritant vaak eens met mij over het ESF. Ik wil wel eens lekker kunnen discussiëren, maar zij vindt vaak echt alles wat ik ook vind
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Inclusief (hoor ik net op Veronica!) 3000 uit Madrid.
Ja dat slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaan we ze in elkaar slaan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, onbegrijpelijk. Daar gaan ze spijt van krijgen.
twitter:ulfaslak twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:26:19Denmark is closing. All non-vital public institutions are shut down. Gatherings +100 are forbidden by law. More to come. Holy crap. #COVID19 #COVID19dk https://t.co/znj06n3Xzh reageer retweet
Ja. Al is het nog meer bizar, dat bij wedstrijden waar geen publiek in het stadion mag komen. Ze wel oproepen om met duizenden bij elkaar buiten het stadion te verzamelenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt me primaquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
twitter:ulfaslak twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:26:19Denmark is closing. All non-vital public institutions are shut down. Gatherings +100 are forbidden by law. More to come. Holy crap. #COVID19 #COVID19dk https://t.co/znj06n3Xzh reageer retweet
Jep...quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is het nog meer bizar, dat bij wedstrijden waar geen publiek in het stadion mag komen. Ze wel oproepen om met duizenden bij elkaar buiten het stadion te verzamelen
Dat nummer van Azerbeidzjan vind ik echt niet om aan te horen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder is het irritant vaak eens met mij over het ESF. Ik wil wel eens lekker kunnen discussiëren, maar zij vindt vaak echt alles wat ik ook vind
Lijkt me allang te laat, door incubatietijd enzo is alles 2 weken vertraagd toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Yep, zeker. Dit soort maatregelen mogen in heel de EU wel langzaam aan.
Ajax dit weekend ook gewoon toch? Snap ik eerlijk gezegd echt niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Ja maar goed, je moet alsnog nu wel wat doen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me allang te laat, door incubatietijd enzo is alles 2 weken vertraagd toch?
Dus de mensen die nu geinfecteerd zijn, zijn over 2 weken te meten
Ja, precies op de grens stopt hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:34 schreef skysherrif het volgende:
In nederland hebben we nog het geluk dat corona de grenzen van brabant respecteert.
Ik ook niet en als je een beetje verstand hebt blijf je thuis, niet eens coor jezelf maar om ook anderen niet ingevaar te brengenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ajax dit weekend ook gewoon toch? Snap ik eerlijk gezegd echt niet.
Niet helemaal, 2 tot 12 dagen, voor de zekerheid wordt "2 weken" aangehouden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me allang te laat, door incubatietijd enzo is alles 2 weken vertraagd toch?
Dus de mensen die nu geinfecteerd zijn, zijn over 2 weken te meten
Ik begin het op m'n werk nu ook wel echt te merken met alle afgelaste voetbalwedstrijden. Gaat me best een hoop gedoe geven. Zonder publiek is prima wat mij betreft, zolang ze maar gespeeld worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ajax dit weekend ook gewoon toch? Snap ik eerlijk gezegd echt niet.
Eens dus moet je doen wat china in wuhan deed of denemarken nu.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar goed, je moet alsnog nu wel wat doen natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zal het over het algemeen wel zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon te vriend houden joh, en heeft geen zin in discussie. Eigenlijk heeft ze niks met dat ESF.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
Ja, sorry, ik lees mee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zal het over het algemeen wel zijn![]()
Maar had in dit geval niet eens mijn mening over de laatste nummers/revamps met haar gedeeld; liet die net horen en ze zegt echt precies hetzelfde als wat ik hier al heb gezegd op het forum
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zal het over het algemeen wel zijn![]()
Maar had in dit geval niet eens mijn mening over de laatste nummers/revamps met haar gedeeld; liet die net horen en ze zegt echt precies hetzelfde als wat ik hier al heb gezegd op het forum
Ohjaquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begin het op m'n werk nu ook wel echt te merken met alle afgelaste voetbalwedstrijden. Gaat me best een hoop gedoe geven. Zonder publiek is prima wat mij betreft, zolang ze maar gespeeld worden.
Pizza schijnt wel lekker te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:39 schreef skysherrif het volgende:
Iemand een thuisbezorgd tip ( ik moet nog eten 😒)
Atleticos voetbal is bijna nog ziekmakender dan coronaquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Atlético straks een heel lullig goaltje gaat scoren om de wedstrijd op slot te gooien.
Dat is nog even afwachten dacht ik. Maar Zwitserland had alles al afgelast en Japan gisteren ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohjasowieso geen Italië natuurlijk en Spanje straks ook een maand niet meer toch?
Het is niet helemaal mijn smaak (vooral de refreinen wat irritant), maar ik kan het in de line-up wel waarderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat nummer van Azerbeidzjan vind ik echt niet om aan te horen.
Liverpool moet wat meer rust in z’n spel vinden, anders gaan ze niet (makkelijk) scoren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Atlético straks een heel lullig goaltje gaat scoren om de wedstrijd op slot te gooien.
Ze hebben je advies ter harte genomenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Liverpool moet wat meer rust in z’n spel vinden, anders gaan ze niet (makkelijk) scoren.
Goed hèquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze hebben je advies ter harte genomen
Op wie probeer jij indruk te maken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Even kijken welke vegetarische hebben. Ik doe ook een weekje mee
Ja het is zwaar irritantquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook weer lastig trouwens? Echt niet normaal de laatste tijd. Begin me bijna zorgen te maken.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn smaak (vooral de refreinen wat irritant), maar ik kan het in de line-up wel waarderen.Kan denk ik echt wel mijn guilty pleasure van het jaar worden.
Ja, ik ook. ‘Service unavailable’quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef skysherrif het volgende:
En nu was ik een reactie aan het typen en kreeg ik een error reactie weg
-,-
Overdag bijna niet, denk dat corona wat meer verkeer genereert.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook weer lastig trouwens? Echt niet normaal de laatste tijd. Begin me bijna zorgen te maken.
Ja hier ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
twitter:pastasport twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:59:57*what the f*ck? https://t.co/qFIcRR6TqD reageer retweet
Dat magquote:
Ja het lijkt rond dit uur vaak wel erger.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overdag bijna niet, denk dat corona wat meer verkeer genereert.
Ik weet zeker dat ze dat niet zou doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Conclusie: Ze zit op FOK! en weet wie jij bent
Jij bent mijn moeder niet johquote:
Zal wel een beetje uit z'n verband gerukt zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef skysherrif het volgende:
twitter:pastasport twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:59:57*what the f*ck? https://t.co/qFIcRR6TqD reageer retweet
Tijd om COR en BNW tijdelijk licht te censureren, misschien helpt dat en dat lijken me geen mensen die daar moeilijk over gaan doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overdag bijna niet, denk dat corona wat meer verkeer genereert.
Jij bent stiekem Angela de Jong?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel een beetje uit z'n verband gerukt zijn?
Ik zei hier gisteren trouwens ook dat het ergens ook wel wat saamhorigs heeft allemaal.
Ok Angelaquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel een beetje uit z'n verband gerukt zijn?
Ik zei hier gisteren trouwens ook dat het ergens ook wel wat saamhorigs heeft allemaal.
En ik ben geen ijsbeer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij bent stiekem Angela de Jong?![]()
Lijkt wel of niemand hier onder zijn/haar echte naam post, ik weet gewoon niet meer wat ik moet geloven.
Nacho's.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Veggie taco en nachos besteld dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |