abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:45:46 #126
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191960890
Dit had ik kunnen zijn _O-
(als ik een man was geweest)

https://speld.nl/2020/03/(...)eugje-levensvreugde/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191960949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:45 schreef Arizona het volgende:
Dit had ik kunnen zijn _O-
(als ik een man was geweest)

https://speld.nl/2020/03/(...)eugje-levensvreugde/
O+

Zoiets is ook gewoon heerlijk _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 11 maart 2020 @ 16:00:28 #128
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191961188
M'n boodschappen zijn net bezorgd, 10 minuten geleden. Ik zit weer bij m'n laptop, check het nieuws: M'n vaste supermarkt sluit tijdelijk z'n online winkel vanwege het te hoge aantal klanten.

Ik even mazzel! :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191961286
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
M'n boodschappen zijn net bezorgd, 10 minuten geleden. Ik zit weer bij m'n laptop, check het nieuws: M'n vaste supermarkt sluit tijdelijk z'n online winkel vanwege het te hoge aantal klanten.

Ik even mazzel! :o
Wow, heb jij even geluk gehad daarmee! :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191961329
Ik moet echt nodig de batterij van mijn laptop laten vervangen. Normaal kan mijn laptop 10 uur mee zonder kabel, maar nu kan hij hooguit nog een uur of 3 mee en dan moet ik hem alweer op gaan laden...
Internet kost ook veel energie, waardoor de boel regelmatig echt vastloopt en ik alles moet herstarten :{
Hoop alleen niet dat ik mijn laptop dan weer lang kwijt ben. Zo'n batterij vervangen hoeft echt niet zo lang te duren of zo'n groot probleem te zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 11 maart 2020 @ 16:09:38 #131
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191961356
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wow, heb jij even geluk gehad daarmee! :D
Nou inderdaad! Wel zorgwekkend verder natuurlijk. Ik begrijp dat in Madrid al problemen zijn ontstaan dat de supermarkten te leeg zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191961434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou inderdaad! Wel zorgwekkend verder natuurlijk. Ik begrijp dat in Madrid al problemen zijn ontstaan dat de supermarkten te leeg zijn.
Zo zie je inderdaad maar dat het helemaal niet zo overdreven is om maar een voorraadje aan te leggen voor zulke gevallen...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 11 maart 2020 @ 16:15:41 #133
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191961455
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zo zie je inderdaad maar dat het helemaal niet zo overdreven is om maar een voorraadje aan te leggen voor zulke gevallen...
Tja, inderdaad. Alleen zou men dan de gewoonte moeten hebben om altijd ongeveer voor drie weken vooruit te kopen, zodat het niet allemaal op het laatste moment hoeft. Maar ja, echt rekenen doe je ook niet op iets als dit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191961545
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zo zie je inderdaad maar dat het helemaal niet zo overdreven is om maar een voorraadje aan te leggen voor zulke gevallen...
Je legt inderdaad vooral een voorraad aan voor het geval te veel andere mensen in paniek raken. Net als alle anderen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191961601
Nog maar weinig ESF-gerelateerde Corona-updates. Ik ben vooral benieuwd of EIC nog doorgaat. Ik heb in elk geval al een tijd terug een niet-annuleerbaar hotel geboekt, dus ook daarvoor hoop ik het wel.

En ook het ESF zelf natuurlijk. Als het doorgaat, al dan niet met publiek, moet ik nog zien of alle landen er wel bij gaan zijn. De odds van het Italië lopen nu bijvoorbeeld licht op, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch de nodige mensen een optie nemen op het afzeggen van dat land.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 11 maart 2020 @ 16:46:54 #136
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191962019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Je legt inderdaad vooral een voorraad aan voor het geval te veel andere mensen in paniek raken. Net als alle anderen.
Klopt ook. Het is dat ik toch al heel binnenkort een bestelling moest plaatsen, maar normaal had ik het misschien pas over twee weken gedaan. Ik heb ook niet meer gekocht dan dat ik normaal zou doen met zo'n bestelling.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191962088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:15 schreef Strani het volgende:

[..]

Tja, inderdaad. Alleen zou men dan de gewoonte moeten hebben om altijd ongeveer voor drie weken vooruit te kopen, zodat het niet allemaal op het laatste moment hoeft. Maar ja, echt rekenen doe je ook niet op iets als dit.
Nee precies, en zo'n virus verspreid zich ook gewoon snel. In het begin zullen veel mensen nog wel heel erg nuchter erin staan van 'we zien wel, zal toch niet heel grote gevolgen hebben' tot het punt dat alle winkels ineens moeten sluiten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191962226
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:25 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar weinig ESF-gerelateerde Corona-updates. Ik ben vooral benieuwd of EIC nog doorgaat. Ik heb in elk geval al een tijd terug een niet-annuleerbaar hotel geboekt, dus ook daarvoor hoop ik het wel.

En ook het ESF zelf natuurlijk. Als het doorgaat, al dan niet met publiek, moet ik nog zien of alle landen er wel bij gaan zijn. De odds van het Italië lopen nu bijvoorbeeld licht op, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch de nodige mensen een optie nemen op het afzeggen van dat land.
Inderdaad, het kan nog alle kanten op nu. Maar het begin er wel echt steeds meer op te lijken dat het niet op de 'gebruikelijke' manier doorgaat.

Ik zou het ook wel heel jammer vinden als het zonder publiek is en de organisatie op andere manieren teveel wordt beperkt (postcards, etc.). De organisatie doet echt ALLES perfect dit jaar en hen is niets te verwijten, zul je net zien dat door zo'n stom virus er toch zo'n "leeg" sfeertje rondom deze editie blijft hangen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191962362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet echt nodig de batterij van mijn laptop laten vervangen. Normaal kan mijn laptop 10 uur mee zonder kabel, maar nu kan hij hooguit nog een uur of 3 mee en dan moet ik hem alweer op gaan laden...
Internet kost ook veel energie, waardoor de boel regelmatig echt vastloopt en ik alles moet herstarten :{
Hoop alleen niet dat ik mijn laptop dan weer lang kwijt ben. Zo'n batterij vervangen hoeft echt niet zo lang te duren of zo'n groot probleem te zijn.
Accu vervangen is meestal snel gedaan, soms zelf te doen.

Merk/model in Youtube gooien: staat meestal wel een video, kan je inschatten hoeveel werk het is.

Op m’n gemakje meestal een kwartiertje tot half uur en dan maak ik ook de koeling schoon als ik er bij kan.
pi_191962549
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Accu vervangen is meestal snel gedaan, soms zelf te doen.

Merk/model in Youtube gooien: staat meestal wel een video, kan je inschatten hoeveel werk het is.

Op m’n gemakje meestal een kwartiertje tot half uur en dan maak ik ook de koeling schoon als ik er bij kan.
Jij weet niet wat ik op technisch vlak allemaal kan laten verneuken _O- Laat het liever wel door iemand anders doen. Hoop alleen niet dat ze er in de winkel op staan om hem helemaal naar de fabriek te sturen als dat gewoon totaal niet hoeft, want dan betaal ik weer gigaveel verzendkosten en ben ik mijn laptop ruim een week kwijt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191962566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Je legt inderdaad vooral een voorraad aan voor het geval te veel andere mensen in paniek raken. Net als alle anderen.
Klopt, het is vooral om geen strijd om de laatste pot bruine bonen te hoeven voeren met degenen die tot gisteren nog "Es solo una gripe" * zeiden en vandaag in paniek raken.

* geen idee of hier Spaans van te maken valt
pi_191962664
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij weet niet wat ik op technisch vlak allemaal kan laten verneuken _O- Laat het liever wel door iemand anders doen. Hoop alleen niet dat ze er in de winkel op staan om hem helemaal naar de fabriek te sturen als dat gewoon totaal niet hoeft, want dan betaal ik weer gigaveel verzendkosten en ben ik mijn laptop ruim een week kwijt.
Naja, daarom even zo'n video opzoeken om uit te vissen of het iets is wat ze zelf zouden moeten kunnen doen ;)

Het is meestal letterlijk

- schroefjes van de bodem losdraaien
- bodem loswippen (soms dvd-drive er eerst uit schuiven)
- connector van accu losmaken
- paar schroefjes van accu losdraaien
- accu eruit halen
- nieuwe accu er in
- schroefjes vast van accu
- connector vastdrukken
- adapter aansluiten, laptop aanzetten, testen of hij wil laden
- zo ja: bodemplaat er weer op drukken (en dvd-drive terugschuiven)
- schroefjes weer in de bodem
- klaar

En voor vrijwel ieder merk / model staat er wel een "how to" video.

Als jij denkt "dat ziet er niet zo moeilijk uit" dan is het voor een monteur ook maar een kwartiertje werk en hoeft hij echt niet opgestuurd te worden (en zou ik een ander bedrijf zoeken om het voor je op te lossen). Enige punt is wel dat ze de juiste accu moeten hebben maar die is van tevoren te bestellen als ze het merk/model van je laptop hebben.

Er zijn ook laptops waar lijm is gebruikt of die "gespiegeld" opgebouwd zijn, zodat je onder het toetsenbord moet zijn en de boven cover los moet. Die zijn vaak minimaal een kwartier meer werk.

Accu zal tussen de 30 en 80 Euro kosten (afhankelijk van merk en/of origineel) met wat dure uitschieters.

Bij de zaak waar ik werkte stuurden we alleen garantiegevallen op, de rest deden we zelf
(waarbij "we" niet "ik" is want ik zat op de buitendienst :P )
  woensdag 11 maart 2020 @ 17:30:45 #143
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191962839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Inderdaad, het kan nog alle kanten op nu. Maar het begin er wel echt steeds meer op te lijken dat het niet op de 'gebruikelijke' manier doorgaat.

Ik zou het ook wel heel jammer vinden als het zonder publiek is en de organisatie op andere manieren teveel wordt beperkt (postcards, etc.). De organisatie doet echt ALLES perfect dit jaar en hen is niets te verwijten, zul je net zien dat door zo'n stom virus er toch zo'n "leeg" sfeertje rondom deze editie blijft hangen.
Zou wel memorabel zijn op een gekke manier. Ik hoop het natuurlijk ook echt niet, zeker niet voor jullie allemaal die kaartjes hebben. Maar als er een land is dat deze situatie alsnog goed kan oppakken dan is het hopelijk Nederland wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 11 maart 2020 @ 17:39:17 #144
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191963071
Ah, volgens de WHO is het nu een pandemie (hoewel ik begreep dat dat geen officiële WHO-term is dus het zal verder weinig uitmaken).
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 11 maart 2020 @ 17:46:38 #145
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191963278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Naja, daarom even zo'n video opzoeken om uit te vissen of het iets is wat ze zelf zouden moeten kunnen doen ;)

Het is meestal letterlijk

- schroefjes van de bodem losdraaien
- bodem loswippen (soms dvd-drive er eerst uit schuiven)
- connector van accu losmaken
- paar schroefjes van accu losdraaien
- accu eruit halen
- nieuwe accu er in
- schroefjes vast van accu
- connector vastdrukken
- adapter aansluiten, laptop aanzetten, testen of hij wil laden
- zo ja: bodemplaat er weer op drukken (en dvd-drive terugschuiven)
- schroefjes weer in de bodem
- klaar

En voor vrijwel ieder merk / model staat er wel een "how to" video.

Als jij denkt "dat ziet er niet zo moeilijk uit" dan is het voor een monteur ook maar een kwartiertje werk en hoeft hij echt niet opgestuurd te worden (en zou ik een ander bedrijf zoeken om het voor je op te lossen). Enige punt is wel dat ze de juiste accu moeten hebben maar die is van tevoren te bestellen als ze het merk/model van je laptop hebben.

Er zijn ook laptops waar lijm is gebruikt of die "gespiegeld" opgebouwd zijn, zodat je onder het toetsenbord moet zijn en de boven cover los moet. Die zijn vaak minimaal een kwartier meer werk.

Accu zal tussen de 30 en 80 Euro kosten (afhankelijk van merk en/of origineel) met wat dure uitschieters.

Bij de zaak waar ik werkte stuurden we alleen garantiegevallen op, de rest deden we zelf
(waarbij "we" niet "ik" is want ik zat op de buitendienst :P )
Ik schat van de meeste van mijn vrienden in dat ze al bij punt "bodem loswippen" het voor elkaar zouden krijgen het ding onherstelbaar te beschadigen, met of zonder video. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191963362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik schat van de meeste van mijn vrienden in dat ze al bij punt "bodem loswippen" het voor elkaar zouden krijgen het ding onherstelbaar te beschadigen, met of zonder video. :P
Naja, ging er ook niet om dat ze het zelf gaat doen, maar meer om in te schatten of het een klus is waarvoor je 'm moet opsturen :D

En het is vaak heel goed zelf te doen.

Oude bank- en verzekeringspasjes bewaren, zijn hele handige tools daarbij.
pi_191963517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik schat van de meeste van mijn vrienden in dat ze al bij punt "bodem loswippen" het voor elkaar zouden krijgen het ding onherstelbaar te beschadigen, met of zonder video. :P
Dit _O- Daar zie ik mezelf wel voor aan. Inclusief veel gescheld en "KUTDING GA NOU LOS"
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 11 maart 2020 @ 17:57:40 #148
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191963536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Naja, ging er ook niet om dat ze het zelf gaat doen, maar meer om in te schatten of het een klus is waarvoor je 'm moet opsturen :D

En het is vaak heel goed zelf te doen.

Oude bank- en verzekeringspasjes bewaren, zijn hele handige tools daarbij.
Ja ok. :P
Ik dacht aan het type wat zo'n post leest, een video opzoekt en dan denkt "oh, dat kan ik zelf ook", met alle gevolgen van dien. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 11 maart 2020 @ 18:06:39 #149
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191963737
Madrid : 31 doden en nu 1.024 besmettingen

Gaat niet zo goed daar @Strani, gaan ze nog maatregelen nemen daar?
  woensdag 11 maart 2020 @ 18:12:00 #150
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191963828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Momo het volgende:
Madrid : 31 doden en nu 1.024 besmettingen

Gaat niet zo goed daar @:Strani, gaan ze nog maatregelen nemen daar?
Ja, volgens mij wel sluiting van scholen en zo in elk geval. Maar ik kan me voorstellen dat ze de regio binnenkort gaan afsluiten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')