Zo snel al?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, we hebben de piek wel weer bereikt denk ik.

Ik heb de indruk dat ik hier gestuurd word om een seksueel getint grapje te makenquote:

Oei, jullie gaan ook lekker dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
121 nieuwe besmettingen, een verdubbeling ten opzichte van gisteren toen er 61 nieuwe waren. 503 totaal nu (los van de niet geteste gevallen).

Hahahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel me jou nou in een soort van Toren C-kantoor voor

Blegh, valt me tegen, had op minder gehoopt, zeker vanwege het feit dat inderdaad lang niet iedereen (meer) getest wordt (huisgenoten e.d.)quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
121 nieuwe besmettingen, een verdubbeling ten opzichte van gisteren toen er 61 nieuwe waren. 503 totaal nu (los van de niet geteste gevallen).

Dan zullen de conspiracy theorists er in COR wel spoedig op losgaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:31 schreef Dave het volgende:
Waar je gisteren nog op het kaartje kon klikken op de rivm.nl site, kan dat nu volgens mij niet meer. Gisteren kon je dan met je muis over zo'n lokatie gaan en lezen hoeveel patienten er daar zijn.

Dat kaartje kan je bij de NOS vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:31 schreef Dave het volgende:
Waar je gisteren nog op het kaartje kon klikken op de rivm.nl site, kan dat nu volgens mij niet meer. Gisteren kon je dan met je muis over zo'n lokatie gaan en lezen hoeveel patienten er daar zijn.

IK WILDE ALLEEN MAAR WETEN HOE HET GING,quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ik hier gestuurd word om een seksueel getint grapje te maken
MET GREDA SLEGT ZE HEB KOPPIJN VAN DE MZUIEK VAN DE BURE EN MOET OOK VEEL HEOSTEN

Nee de zon schijnt al de hele dag! Google snapt er niets vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
12 en bewolkt? Nou ja dat zeg Google. Misschien hou jij van heel raar weer

Het is hier zonnig, voor het eerst sinds... geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]

JA NOU WEET EJ HET TOG?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:34 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
IK WILDE ALLEEN MAAR WETEN HOE HET GING,

quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee de zon schijnt al de hele dag! Google snapt er niets van
Stom Googlequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier zonnig, voor het eerst sinds... geen idee

Ik zat even zo in Greda's karakter dat m'n vervoegingen automatisch de mist in gingen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]

<---- Alsjeblieft! Er is genoeg zon voor iedereenquote:

En jij krijgt zon en jij krijgt zon en jij!!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:37 schreef Arizona het volgende:
In Twente zie ik in Enschede een nieuw stipje op de Coronakaart. We raken zo langzamerhand omsingeld
[..]
<---- Alsjeblieft! Er is genoeg zon voor iedereen

Wees dan maar blij dat je in Greda's karakter zat en niet in die van Anja, want bij haar was je daar niet mee weggekomen hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat even zo in Greda's karakter dat m'n vervoegingen automatisch de mist in gingen.

Jaaaaaquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
*Stuurt wat zonnestralen Aoibhin haar kant op

Ja maar Anja moet niet zeiken hoor! Die heeft wel grotere problemen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je in Greda's karakter zat en niet in die van Anja, want bij haar was je daar niet mee weggekomen hoor!

Dat klopt natuurlijk. Heet haar zus haar al uit de stacaravan gezet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar Anja moet niet zeiken hoor! Die heeft wel grotere problemen.

Nee ze zit in zelfisolatie in de stacaravan maar iedereen is haar vergeten en ze zit zonder mobiel saldo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk. Heet haar zus haar al uit de stacaravan gezet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |