Ja het is zwaar irritantquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook weer lastig trouwens? Echt niet normaal de laatste tijd. Begin me bijna zorgen te maken.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn smaak (vooral de refreinen wat irritant), maar ik kan het in de line-up wel waarderen.Kan denk ik echt wel mijn guilty pleasure van het jaar worden.
Ja, ik ook. ‘Service unavailable’quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef skysherrif het volgende:
En nu was ik een reactie aan het typen en kreeg ik een error reactie weg
-,-
Overdag bijna niet, denk dat corona wat meer verkeer genereert.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook weer lastig trouwens? Echt niet normaal de laatste tijd. Begin me bijna zorgen te maken.
Ja hier ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
twitter:pastasport twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:59:57*what the f*ck? https://t.co/qFIcRR6TqD reageer retweet
Dat magquote:
Ja het lijkt rond dit uur vaak wel erger.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overdag bijna niet, denk dat corona wat meer verkeer genereert.
Ik weet zeker dat ze dat niet zou doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Conclusie: Ze zit op FOK! en weet wie jij bent
Jij bent mijn moeder niet johquote:
Zal wel een beetje uit z'n verband gerukt zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef skysherrif het volgende:
twitter:pastasport twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:59:57*what the f*ck? https://t.co/qFIcRR6TqD reageer retweet
Tijd om COR en BNW tijdelijk licht te censureren, misschien helpt dat en dat lijken me geen mensen die daar moeilijk over gaan doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overdag bijna niet, denk dat corona wat meer verkeer genereert.
Jij bent stiekem Angela de Jong?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel een beetje uit z'n verband gerukt zijn?
Ik zei hier gisteren trouwens ook dat het ergens ook wel wat saamhorigs heeft allemaal.
Ok Angelaquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel een beetje uit z'n verband gerukt zijn?
Ik zei hier gisteren trouwens ook dat het ergens ook wel wat saamhorigs heeft allemaal.
En ik ben geen ijsbeer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij bent stiekem Angela de Jong?![]()
Lijkt wel of niemand hier onder zijn/haar echte naam post, ik weet gewoon niet meer wat ik moet geloven.
Nacho's.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Veggie taco en nachos besteld dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |