abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 22:36:33 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191803859

SPOILER: Sigme-kampeermeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191803955
Prima boskipautootje ^O^
pi_191803992
Ik heb hem gemist geloof ik..
pi_191804026
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb hem gemist geloof ik..
Roze, heel erg roze,

Als mijn man daarmee thuis zou komen hadden we een groot probleem _O-
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 2 maart 2020 @ 22:45:51 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191804039
Krijg je bij die auto toch wel deze sleutel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 maart 2020 @ 22:46:50 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191804058
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:

Roze, heel erg roze,

Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto... 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191804094
quote:
12s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto... 8-)
Heel hypothetisch ja. _O- Maar een roze auto..staat voor mij gelijk aan een nachtmerrie. Zou m’n (hypothetische) rijbewijs tijdelijk inleveren
pi_191804137
Als ik 'm zou krijgen voor woonwerkverkeer zou ik 'm niet laten staan hoor!
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 22:52:54 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191804165
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Roze, heel erg roze,

Die moet minimaal een Hemi rijden?
  maandag 2 maart 2020 @ 22:53:35 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191804178
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mijn tante rijdt in een roze Hummer, dat valt ook best wel op.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191804222
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
pi_191804331
Hij hoort eigenlijk ook in dit topic terug te keren. Voor de missers.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_191804533
Toffe kar :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 2 maart 2020 @ 23:19:13 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191804544
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 23:18 schreef Vanyel het volgende:
Toffe kar :D
Ik was zelf vooral gecharmeerd van de ingebouwde carkit. Want nu neemt mn dochter haar moeders telefoon op tijdens het rijden, en gaat dan een soort dialoog ondersteuning zitten uitvoeren :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 23:36:52 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191804737
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.

Ligt vaak in zoiets.
pi_191805242
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleur :D Meer van dit soort vrolijke auto's _O_ (al hoeven ze van mij ook niet allemaal roze te zijn...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191806313
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.

Ligt vaak in zoiets.
[ afbeelding ]
Aha, die heeft een buurman van mij. Maar dan in het wit. Da’s ok , maar roze niet
pi_191806322
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleur :D Meer van dit soort vrolijke auto's _O_ (al hoeven ze van mij ook niet allemaal roze te zijn...)
Gisteren stond hier een fel gele auto, die knalde er leuk uit
pi_191806418
Mogguh :O Kan niet meer slapen -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 3 maart 2020 @ 05:11:16 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191806446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 05:06 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Kan niet meer slapen -O-
Mogge....
Ik wel maar kan niet want kaas...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_191806602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mogge....
Ik wel maar kan niet want kaas...
Uniekje *O* Ik zat me net af te vragen hoe het gaat met je? Wanneer krijg je de sleutel?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191806814
Morning :O
pi_191806856
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191807183
Hier in een hele rustige intercity ondanks dat de helft van de treinen uitviel.

Zou dat gevolg zijn van de grieppaniek?
Vakantie is alweer voorbij hier.
pi_191807494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:

Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed advies :7

Op het werk liggen folders dat we elkaar geen hand meer geven. Ik ben al jaren voor, eindelijk wordt het in de praktijk toegepast _O_ Zal wel weer tijdelijk zijn :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191807523
Ik geef sowieso niet graag handjes. Zie iets te vaak mensen toiletten verlaten zonder handen te wassen. Bah bah.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191807526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed advies :7

Op het werk liggen folders dat we elkaar geen hand meer geven. Ik ben al jaren voor, eindelijk wordt het in de praktijk toegepast _O_ Zal wel weer tijdelijk zijn :(

Grote groepen mensen in het ov?
Dit was rotterdam centraal vanochtend om half 8...
en ik hoefde dus ook niet te staan ondanks dat het gros van de treinen niet reed.
pi_191807558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik geef sowieso niet graag handjes. Zie iets te vaak mensen toiletten verlaten zonder handen te wassen. Bah bah.
Ik ben heel erg voor de oosterse methode van een beleefde hoofdknik als groet. Handen geven is de beste manier om ziektes over te brengen. Je kan iemand nog beter op de wang zoenen dan een hand geven.

En jeetje, het is toch gewoon dinsdag en geen vakantie? Wat eh leeg. Hier gewoon volle trein vanmorgen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 maart 2020 @ 08:36:16 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191807573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:

Nu ook een geval in Haarlem. Het komt nu wel heul dichtbij!

Mijn reactie: :'). Ik blijf de drukte er omheen erger vinden dan het virus zelf.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191807598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben heel erg voor de oosterse methode van een beleefde hoofdknik als groet. Handen geven is de beste manier om ziektes over te brengen. Je kan iemand nog beter op de wang zoenen dan een hand geven.

En jeetje, het is toch gewoon dinsdag en geen vakantie? Wat eh leeg. Hier gewoon volle trein vanmorgen.
Ja gek he.. ook het perron was veel leger..
en dat terwijl er best wat treinen uitvielen tussen rotterdam en den haag hs.
pi_191807606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja gek he.. ook het perron was veel leger..
en dat terwijl er best wat treinen uitvielen tussen rotterdam en den haag hs.
[ afbeelding ]
Nou ja, misschien dacht iedereen juist dat het stampvol zou worden en heeft iedereen die de mogelijkheid van ander vervoer of thuis werken had dat gedaan.
pi_191807751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:36 schreef borisz het volgende:

[..]

Nu ook een geval in Haarlem. Het komt nu wel heul dichtbij!

Mijn reactie: :'). Ik blijf de drukte er omheen erger vinden dan het virus zelf.
Mja eens hoor.

Ook met stijgende verbazing de instructies mbt corona van de baas gelezen.
En lekker tegenstrijdig ook.. zo min mogelijk vergaderen en als het moet liefst telefonisch (ben ik sowieso voor overigens)
Maar met 4 man in een klein kantoor hoor je dan weer niemand over.
En als niemand gaat vergaderen.. zitten we daar dus echt heel de dag met zn 4en.
pi_191807829
Mogge allen! Wat een zonnige dag vandaag (nu in ieder geval)

Hier blijven ze alle kanten van de wereld bereizen. Lekker slim, stapels mensen in vliegtuigen. Vergaderingen met grote aantallen mensen van over de hele wereld. Maar de Italiaanse collega's die normaal in de kantine kunnen eten krijgen eten gebracht naar hun werk locatie.

We hebben wel instructie dat je 60 seconden je handen moet wassen (met ijskoud kraanwater). Overal staan flesjes antibacteriele gel met alcohol. Kan me van een paar jaar geleden (mexicaanse griep geloof ik) dat na een paar dagen de vellen van m'n handen vielen.
pi_191807855
Goedemorgen :W
Het is hier ook heel mooi zonnig. Dat is altijd fijn opstaan. Behalve dat er hier meer dan een uur lang een auto met lopende motor onder mijn raam stond :(
pi_191807922
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen! Wat een zonnige dag vandaag (nu in ieder geval)

Hier blijven ze alle kanten van de wereld bereizen. Lekker slim, stapels mensen in vliegtuigen. Vergaderingen met grote aantallen mensen van over de hele wereld. Maar de Italiaanse collega's die normaal in de kantine kunnen eten krijgen eten gebracht naar hun werk locatie.

We hebben wel instructie dat je 60 seconden je handen moet wassen (met ijskoud kraanwater). Overal staan flesjes antibacteriele gel met alcohol. Kan me van een paar jaar geleden (mexicaanse griep geloof ik) dat na een paar dagen de vellen van m'n handen vielen.
Ik blijf het gek vinden..
Ene kant allerhande maatregelen die weinig verschil maken...
Andere kant... doen we gewoon lekker ons ding want tja.. wat moet dat moet.
pi_191808068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik blijf het gek vinden..
Ene kant allerhande maatregelen die weinig verschil maken...
Andere kant... doen we gewoon lekker ons ding want tja.. wat moet dat moet.
Ach, het is al jaren zo, ook in mijn vorige werk. Merkte je op dat het hele bestuur in hetzelfde vliegtuig zat krijg je als reactie "dan moet een ander maar een andere vlucht nemen". Heb één keer gevraagd toen of ze iemand tekenbevoegd wilden maken voor het geval het vliegtuig neer ging...vonden ze geen leuke opmerking.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191808126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ach, het is al jaren zo, ook in mijn vorige werk. Merkte je op dat het hele bestuur in hetzelfde vliegtuig zat krijg je als reactie "dan moet een ander maar een andere vlucht nemen". Heb één keer gevraagd toen of ze iemand tekenbevoegd wilden maken voor het geval het vliegtuig neer ging...vonden ze geen leuke opmerking.
SPOILER
Hmm toen ik stage liep.. ging heel het bedrijf naar new york een weekend.
Maar dat ging inderdaad verdeeld over diverse vliegtuigen allemaal.

SPOILER
pi_191808143
Overigens merkte hier iemand op dat ze beter elke paar uur over de omroepinstallatie kunnen roepen dat iedereen goed zn handen moet wassen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 maart 2020 @ 09:32:20 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191808186
Microsoft Ignite meeting volgende week gecancelled wegens Corona. ;(.
pi_191808345
Antibacteriële zeep tegen een virusinfectie. Mja. Gewone zeep doet hetzelfde hè :+
pi_191808439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Antibacteriële zeep tegen een virusinfectie. Mja. Gewone zeep doet hetzelfde hè :+
Dat dacht ik ook, dus was ik m'n handen daar maar mee. Denk alleen dat ik maar eigen zeep ga meebrengen, ook die andere zeep is heel niet fijn, droogt erg uit.
pi_191808754
Wij leerden dat je óf zeep óf desinfectiegel moet gebruiken, want gel na wassen geeft kans op irritatie omdat je dan eerst het beschermlaagje van je handen hebt gewassen en daar dan alcohol op aanbrengt. Die gel zou het meest effectief zijn tegen bacteriën maar voor virussen geldt wat anders, vermoed ik zo ;) Ik ben overigens vandaag thuis aan het werk, gewoon omdat het kan en omdat ik graag wat dingen af wil maken O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_191808811
Gisteren was het nog wel echt proppen in de metro naar Rotterdam.

Onze colleges gaan gewoon door verder. (Gelukkig) Wel 200-500 man in een aula, uit verschillende streken en landen, voornamelijk reizend met het ov.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 10:16:26 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191808819
Hier luidt de instructie als volgt:

quote:
Als iedere medewerker zich goed houdt aan de regels van basishygiëne, is dat voldoende. Met name handhygiëne en hoesthygiëne zijn belangrijk. Geregeld handen wassen of desinfecteren, hoesten en niezen in de elleboog of een papieren zakdoekje.
pi_191808997
Wij hebben geen speciale zeep of desinfectie. Kregen soort zelfde mail als fietsie. Alleen er stond ellenboog :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191809749
Er ligt in mijn zkh iemand op de IC met corona :{
Mijn app maakt overuren :P
pi_191809761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Hmm mijn telefoon ook.
Met de ict-variant van corona geloof ik _O-

Blijf bezig...

Mezelf inmiddels met koffie in de koffiehoek geparkeerd... NEXT.
pi_191809773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wij leerden dat je óf zeep óf desinfectiegel moet gebruiken, want gel na wassen geeft kans op irritatie omdat je dan eerst het beschermlaagje van je handen hebt gewassen en daar dan alcohol op aanbrengt. Die gel zou het meest effectief zijn tegen bacteriën maar voor virussen geldt wat anders, vermoed ik zo ;) Ik ben overigens vandaag thuis aan het werk, gewoon omdat het kan en omdat ik graag wat dingen af wil maken O+
Toevallig een week of 2 voor het coronavirus moesten we allemaal een verplichte e-learning handhygiëne doen :D Op zich voor iedereen nuttig idd.
Lekker dat je thuis kan werken.
Ik moet nu wo en vrij nog werken. In het st. Corona :B
pi_191809812
quote:
RIP! :o

Een vriendin werkt als opleidingscoordinator op de TU waar dus het eerste Delftse geval is geconstateerd. Zelfde faculteit :P Gisteren stonden er ineens studenten bij haar in het kantoor om de temperatuur op te laten nemen :')
pi_191810031
quote:
Ik las het. Dat worden vast heel veel extra vragen te beantwoorden
pi_191810081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:25 schreef PdeHoog het volgende:

RIP! :o

Een vriendin werkt als opleidingscoordinator op de TU waar dus het eerste Delftse geval is geconstateerd. Zelfde faculteit :P Gisteren stonden er ineens studenten bij haar in het kantoor om de temperatuur op te laten nemen :')
En dat moet een opl.co. doen?
pi_191810224
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Ze zien me hier aankomen :D _O-
pi_191810250
paulblom twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:00:49 Dus je fietste langs het kanaal, kwamen er vijf varkens uit het water... #duh https://t.co/WuwurfWzbY reageer retweet
pi_191810661
Het komt nu wel letterlijk dichtbij.. ik ben wel vrij maar checkte mijn werkmail voor het laatste nieuws.
SPOILER
pi_191810732
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Geen idee :D
pi_191810751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:25 schreef Blues het volgende:
Het komt nu wel letterlijk dichtbij.. ik ben wel vrij maar checkte mijn werkmail voor het laatste nieuws.
SPOILER
Hmm. Dat is wel pittig -O-
pi_191810756
quote:
SPOILER
SPOILER
pi_191810811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:

SPOILER
Haar, het is een zij ;)
pi_191810838
quote:
SPOILER
SPOILER
pi_191810880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Haar, het is een zij ;)
Blijft net zo vervelend vermoed ik :)

Enneh.. niet snotteren nu dus.
pi_191811454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

SPOILER
@Blues
SPOILER
Vanaf #1 in nederland, vraagt mn.X al of de vakantie begin april “moet” doorgaan...
Nou ja, geboekt en betaald voor het circus in Nedl. rondging.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 13:30:32 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191811530
Voorlopig laten wij al onze geplande uitjes en vakanties gewoon nog staan.
Volgende week Oostende, eind mei/begin juni Karpathos.
Poef.....gone! ©golfer
pi_191811549
De dok die terugkwam van vakantie is vandaag wel gekomen, maar zit in haar spreekkamer en mag geen pt zien.. ik weet dat zij heel vol staat (juist omdat ze een week weg was) dus hoe dat opgelost wordt met pt zien/bellen en de opvang van die 2 weken van onze andere dok :?
Er zijn ook 4 arts ass naar huis gestuurd die het weekend gewerkt hebben op de IC.
Het is chaotisch lees ik met allerlei corona-overleggen :{
Vind het heel raar om te lezen allemaal omdat het over 'mijn' poli/zkh/coll/doks gaat en ik er niet ben.
pi_191811596
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:30 schreef golfer het volgende:
Nou...voor jou/jullie komt het écht wel dichtbij.
Mensen in quarantaine in eigen huis is “veiliger” dan opname ziekenhuis zónder symptomen.
OK.
Zelf zou ik zeker met zonnig weer als vandaag ...lekker een rondjelopen en luchten in de polder.
Voor vakantiegangers: crosspost COR
SPOILER
pi_191811632
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef Blues het volgende:
De dok die terugkwam van vakantie is vandaag wel gekomen, maar zit in haar spreekkamer en mag geen pt zien.. ik weet dat zij heel vol staat (juist omdat ze een week weg was) dus hoe dat opgelost wordt met pt zien/bellen en de opvang van die 2 weken van onze andere dok :?
Er zijn ook 4 arts ass naar huis gestuurd die het weekend gewerkt hebben op de IC.
Het is chaotisch lees ik met allerlei corona-overleggen :{
Vind het heel raar om te lezen allemaal omdat het over 'mijn' poli/zkh/coll/doks gaat en ik er niet ben.
Ofschoon “vreemd”, kan het stof mooi even neerdalen met allerlei overleg en uitkomsten.
Via werkmail hoor je precies voldoende.
Herinner mij een collega met kind in opname en supergevoelig voor alles, want géen weerstand. Nada.
Zij ging via de trappen naar en van de Kinderafdeling.
pi_191811939
MAND!
pi_191811990
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef Lonaa het volgende:
MAND!
[ afbeelding ]
En een passende!
pi_191812037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En een passende!
Juist! Werd tijd.

Ik was bij de dierenwinkel met Dora (FEEST!) en deze had 50% korting. Kostte alsnog 53 euro. :')
pi_191812294
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Juist! Werd tijd.

Ik was bij de dierenwinkel met Dora (FEEST!) en deze had 50% korting. Kostte alsnog 53 euro. :')
Maar hij is wel goedgekeurd zo te zien, lekker snel (had 1,5 jaar geleden iets gekocht voor de katten, hebben ze hooguit 5 keer in gelegen, en sinds vorige week iedere avond. :? schiet mij maar lek
pi_191812347
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef Lonaa het volgende:
MAND!
[ afbeelding ]
O+
pi_191812359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar hij is wel goedgekeurd zo te zien, lekker snel (had 1,5 jaar geleden iets gekocht voor de katten, hebben ze hooguit 5 keer in gelegen, en sinds vorige week iedere avond. :? schiet mij maar lek
Ja, nou, heb je soms hoor. :') Zeker bij katten.

Dora is nu ook wel echt moe. Mand moest grondig geinspecteerd en genest. Maar na EN auto + dierenwinkel + auto + lange wandeling met Dex + spelen met Dex + eten had ze volgens mij ook nog op de grond geslapen.

Zo moe O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 maart 2020 @ 14:54:43 #72
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191812735
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:30 schreef golfer het volgende:
Ik ook, maar om me heen worden echt heel veel dingen gecancelled. :(.

Verder zit er een collega thuis met behoorlijke koorts die in het risicogebied woont (ergens in limburg). Er zijn nu ook meer zieken. Volgens mij denkt iedereen die zich niet lekker voelt nu ook wel dat het Corona is. :').
pi_191813096
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hmm zo lag mijn oudste kater... ineens in een mandjr waar hij al zeker een jaar niet naar omgekeken had.

Eerst sliep mn ouwe sok er een paar keer in... daarna langdurige leegstand.
En zo’n pluxhe hol, naast de kachel... lekker smelten.
Wordt het minder koud... en dan kruipt meneer er wel in. Beats me.
pi_191813103
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ook, maar om me heen worden echt heel veel dingen gecancelled. :(.

Verder zit er een collega thuis met behoorlijke koorts die in het risicogebied woont (ergens in limburg). Er zijn nu ook meer zieken. Volgens mij denkt iedereen die zich niet lekker voelt nu ook wel dat het Corona is. :').
Hier mijn eerste gecancelde zakelijke afspraak ook binnen.
SPOILER
pi_191813128
Hier beslissen ze morgen of een grote bijeenkomst over 2 weken wel of niet doorgaat. Ik zou zo lekker kunnen doorwerken als iedereen weg is ;-)
pi_191813152
Net op de sportschool kregen we een desinfectie doekje voor onze handen voordat we begonnen.
Sowieso aanrader in het griepseizoen.

We trainen nu met zijn tweetjes. Gezicht van mijn trainingsmaatje toen het apparaat voor de dijbeenspieren onverwacht een standje verder open ging :o

Ik moest lachen O+

Verder business as usual hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 3 maart 2020 @ 15:31:47 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191813201
Wij gaan vrijdag naar het theater. Ik vind het toch niet zo'n leuk idee om bij zo veel mensen in de buurt te zijn. Niet dat ik me daardoor laat tegenhouden. Misschien veel anderen wel, dan is het lekker rustig O-)
Spoilers!
pi_191813275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan vrijdag naar het theater. Ik vind het toch niet zo'n leuk idee om bij zo veel mensen in de buurt te zijn. Niet dat ik me daardoor laat tegenhouden. Misschien veel anderen wel, dan is het lekker rustig O-)
Dat bedacht ik me vanochtend ook, ik ga over 2 weken. Zolang het doorgaat ga ik ook. Maar dit is maar een heel kort lopende voorstelling, volgens mij is inhalen niet mogelijk.
pi_191813359
quote:
Zo zaten wij ook in het theater bij de nacht van de cabaret zaterdag in Delft toen bekend werd dat er een Corona infectie was geconstateerd :P Jammer dat er dan weer niet-leuke grappen over worden gemaakt :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 maart 2020 @ 15:44:21 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191813367
pi_191813490
Ik ga morgen naar Robert van Beckhoven. En daar zie ik echt niet tegenop qua risico op besmetting. Eerder zorgen om maagzuur dor het vele lekkere eten :9
Overmorgen presentatie geven voor een groep van 25 mensen en ook die laten we doorgaan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191813518
quote:
Is het ook niet. Maar ik kom 3x in de week met zo enorm veel mensen in aanraking op werk en in t OV. Ik wil echt niet binnen blijven zitten eik..
  dinsdag 3 maart 2020 @ 15:55:18 #83
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191813545
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga morgen naar Robert van Beckhoven. En daar zie ik echt niet tegenop qua risico op besmetting. Eerder zorgen om maagzuur dor het vele lekkere eten :9
Overmorgen presentatie geven voor een groep van 25 mensen en ook die laten we doorgaan.
Daar gaan wij dus vrijdag heen :)
Spoilers!
pi_191813549
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Valt mee hoor...t is goed verdeeld. Je kon mij echt niet wegrollen hoor.
pi_191813589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Daar gaan wij dus vrijdag heen :)
Lol! Ik zal, net als de rest, niet teveel spoileren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Valt mee hoor...t is goed verdeeld. Je kon mij echt niet wegrollen hoor.
Goed om te weten. Ik ga recht vanuit werk (zelfde stad), maar eens kijken hoe ik mijn vreetkick rond een uur of zes ga bedwingen. :')
pi_191813625
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[..]

Goed om te weten. Ik ga recht vanuit werk (zelfde stad), maar eens kijken hoe ik mijn vreetkick rond een uur of zes ga bedwingen. :')
Hier begon het om 15 uur, dus ik heb gewoon wat gegeten tussen de middag. En daar was ik best blij om, ik had het niet gered op alleen ontbijt.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:14:19 #87
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191813824
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[..]

Ik ben vorig jaar al geweest met Lein en Isa. Dat was zo leuk dat ik nog een keer ga, met J.
Spoilers!
pi_191813898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar al geweest met Lein en Isa. Dat was zo leuk dat ik nog een keer ga, met J.
O ja, jij was de influencer *O*
pi_191814197
Eindelijk weer zon vandaag hier O+
Zo eens even nog een rondje buiten lopen.
pi_191814867
Iedereen naar Robert :+
pi_191814911
Zojuist kennisgemaakt met onze nieuwe hulp via de site die Kaatje aanraadde.
Doortastende dame met veel kennis van schoonmaakzaken en ervaring.
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen spraken :D Het was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen _O-
Maandagmiddag gaan we het beleven, nu hopen dat dit gaat werken *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 03-03-2020 17:26:43 ]
pi_191814953
Oh Robért dat wil ik ook nog eens doen O+ Lijkt mij zo'n toffe vent.
pi_191815119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen spraken :D Het was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen _O-
Klinkt in ieder geval goed.

En moet zeggen... bij ons in de buurt veel polen...
En je kunt er vanalles van zeggen.. maar het merendeel steekt echt flink de handen uit de mouwen.
(Dat sommigen dat dan 1 dag in de week compenseren met een alcoholverbruik dat hoger ligt dan mijn hele jaar... is een ander verhaal :) )
pi_191815224
Maakt me niet uit, geef haar zo een borrel :D
pi_191815269
Rare dag vandaag... van twee mensen hoor ik dat een broer of zus gisteren is overleden.
Totaal ongerelateerd, maar beiden veel te jong en totaal onverwacht.

Verder vind ik daar niet veel van, want ik ken de overledenen niet. En het werd me meer gemeld als in: ‘dan weet je waarom ik deze week minder aanwezig ben’.
pi_191815279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
Maakt me niet uit, geef haar zo een borrel :D
Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdekt :D
Echtgenoot is haar op komen halen en ze is niet meer teruggekomen.
pi_191815281
quote:
Ik had ooit eens een oekrainese (niet via die site) en die sprak geen woord nederlands of engels. Vragen/opdrachten zette ik op mail via google translate 🤣
pi_191815319
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdekt :D
Die oekraïnse deed dat niet, maar omdat ik 2x veel vroeger thuis kwam en zij al weg was heb ik het ook nog getest. Ze kwam niet van 1330-1630 maar van 14.00-1515. Alles was wel schoon maar dat was wel een enorm uurloon. En voor extra werk moest ik ook extra betalen. Snel de sleutel teruggevraagd
pi_191815562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die oekraïnse deed dat niet, maar omdat ik 2x veel vroeger thuis kwam en zij al weg was heb ik het ook nog getest. Ze kwam niet van 1330-1630 maar van 14.00-1515. Alles was wel schoon maar dat was wel een enorm uurloon. En voor extra werk moest ik ook extra betalen. Snel de sleutel teruggevraagd
Nasty :D

Ik heb dat soms ook wel bij mijn poets gedaan. Eerder thuiskomen of later vertrekken (met reden) maar dat vooraf niet zeggen. Maar zij houdt zich keurig aan haar uren. En als ze tijd heeft doet ze binnen die uren wat extraas.
pi_191815592
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 3 maart 2020 @ 18:19:38 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191815665
Daarom is er altijd 1 van ons thuis als de poets komt en werkt. Zou nooit zo iemand alleen in ons huis laten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_191815774
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel. :)
pi_191815876
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.

Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
pi_191816715
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel. :)
Dat vind ik wel schattig :D
pi_191816721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.

Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
Al twee vergiftigd? :o Domme muizen hebben jullie daar :D
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:25:11 #106
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191816826
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen O+
Spoilers!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:27:36 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191816877
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen O+
Tof! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:28:55 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191816909
quote:
Dat klinkt goed zeg!
Spoilers!
pi_191816939
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tof! *O*
Ahw wat leuk! ^O^
pi_191817742
quote:
Wat leuk Lucky!
pi_191817749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel schattig :D
Ze is een echte dierenvriendin. :Y
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft. O+
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.

Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellen *O* Al jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering :7
pi_191817751
quote:
Leuk O+
pi_191818069
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief. O+ En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen. :D
pi_191818073
quote:
Leuk!
pi_191818120
Leuk Myraela! Je hebt je draai daar wel gevonden he!

En Lucky, ook leuk!

Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen... :o
pi_191818180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen... :o
Hahaha, hoe reageerde hij?
pi_191818396
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren *O*

Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingen :P zijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
pi_191818436
Be
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze is een echte dierenvriendin. :Y
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft. O+
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.

Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellen *O* Al jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering :7
bestaan er geen dichte traphekjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-03-2020 21:11:41 ]
pi_191818553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Be
[..]

staan er geen dichte traphekjes?
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan. _O-
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:09:55 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191818920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief. O+ En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen. :D
Tof! ^O^
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:10:27 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191818929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren *O*

Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingen :P zijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Super ^O^
Geen tips, sorry -O-
pi_191818953
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan. _O-
Oh nee daar Hangen ze zo in.
pi_191818967
quote:
😎 komt goed uit!

Vanmiddag een kleine borrel met allemaal leuke mensen - een stuk of 14 - en wij zwaaiden naar elkaar vol enthousiasme.
Geen zoenen, hugs of handen gegeven. En tóch heel gezellig. 🤪 Hips.

En @Blues...heb je al een excursie gepland in de nieuwe Bieb op de Neude.
Het wordt fantastisch. Ik sprak iemand die de training voor Rondleidingen volgt.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:23:29 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191819186
quote:
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?
Spoilers!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:25:29 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191819229
Mijn moestuinbakken zijn er *O* Nou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Spoilers!
pi_191819376
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouders :o waarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb :o :o
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven :+
pi_191819381
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn er *O* Nou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
*O* :*

Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt? :)
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:35:40 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191819414
quote:

Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
Poef.....gone! ©golfer
pi_191819561
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?
Het is nog nieuw, maar bedoeling is door het jaar heen enkele collega’s te bedanken. Wel tof, geeft je wel het gevoel gezien en gewaardeerd te worden.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:48:44 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191819631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouders :o waarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb :o :o
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven :+
Sterkte en veel plezier :*
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:54:19 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191819739
quote:

[..]

*O* :*

Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt? :)
Er is nu al meer gebeurd dan in heel vorig jaar :D Het werd ook echt weer tijd. Ik ben heel benieuwd hoe ver we zijn over een paar maanden. We hebben veel projecten in ons hoofd maar of het gaat lukken is nog maar de vraag. Tot nu toe is het leuk in elk geval.

Spannend van het diner :o
Spoilers!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:56:39 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191819786
pi_191820142
Wat ontzettend fijn Lucky, dat je oom contact wil.

En complimentjes voor Myra *O*

@Tele6 De muizen vonden kattenvoer erg lekker (in de klem, gif lieten ze staan)
Wat leuk ook zo’n uitgebreid etentje

En Jagär valt wel meteen met de neus in de coronaboter.

Vanavond weer naailes gehad, niet veel opgeschoten, maar ik snap nu wel wat ik moet doen. Heb het spul ook maar daar gelaten en ga niet weer thuis rommelen (en uithalen)
pi_191820637
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:12 schreef AnneX het volgende:

En @:Blues...heb je al een excursie gepland in de nieuwe Bieb op de Neude.
Het wordt fantastisch. Ik sprak iemand die de training voor Rondleidingen volgt.
Ja ik volg het allemaal in de groep ^O^ Prachtig. Als de lift in gebruik is en ik kan de dom op ga ik een dagje Utreg plannen, en neem dan ook meteen een kijkje in de bieb.
pi_191820674
quote:

Er is weer eelt _O_
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen :D
Wat voor snaren heb je?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 23:08:00 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191820911
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen ^O^

En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !

Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191822859
quote:
Leuk!
Spannend! O+
pi_191822860
Goedemorgen :O
pi_191822999
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen. O+ Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
pi_191823101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen. O+ Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Hmm hier ligt een zakje holy basil zaadjes...
planning is het nog even zaaien voor ik op vakantie. Wie weet wat er dan staat als ik terug kom.
En scheelt weer een week lang elke dag ongeduldig zijn dat er nog niks staat :)
pi_191823103
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles. :D
pi_191823107
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
En tegelijk ook onwijs frustrerend zolang er steeds weer niks staat _O-
pi_191823112
Zit vooral beetje met wat ik met de pepers moet.. denk dat ik in mn vakantie het dak er maar weer even op zet... dan loop ik ook niet het risico dat ze helemaal dood zijn als ik terug kom.
Die zijn nu cm of 4 hoog en jn principe overdag al zonder dak... maar voor de zekerheid... :)
pi_191823247
quote:
Wat leuk! O+
pi_191823256
Tof Myra van t compliment. En komt dat ff mooi uit toevallig :)
pi_191823349
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
En praten! :D

Wat tof van die waardering op je werk!
pi_191823359
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
pi_191823429
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
pi_191823476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels :)

Althans.. vorige week viel er genoeg
pi_191823492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels :)

Althans.. vorige week viel er genoeg
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiën :') En nu het nog kan *O*
pi_191823508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiën :') En nu het nog kan *O*
Lekker doen dus :)

Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
pi_191823529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lekker doen dus :)

Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
Oh wat jammer. Wij wonen ongeveer 3 uur rijden van winterberg. Dus dat is voor een dag nog wel aan te rijden.
pi_191823963
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen. :') Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
pi_191823976
Mogge!
Half dagje werken, maar da's wel een uitdaging. Gisteren hielp ik een van mijn medecursisten om een lade open te maken, lukte niet en toen schoof zijn 'm met een vaart dicht. En daar zat mijn pink. Wel pijnlijk gisteren, maar niet echt last, totdat ik net begon te typen op een toetsenbord. Da's auww

Ga straks ook maar eens kijken op het kleine balkon hoe het met de kruiden staat. Sellerie stond er nog mooi bij, oregano en rozemarijn ook, tijm is even afwachten
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:57:21 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191823992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het leukste begint nu zeker O+

Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Spoilers!
pi_191824005
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken. ;(
pi_191824006
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
pi_191824008
Of gewoon bloembakken neerzetten, natuurlijk. :7
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:59:49 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824023
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken. ;(
De meeste dingen mogen in mei pas naar buiten dus je kunt best nu beginnen met zaaien :Y
Spoilers!
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:01:24 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824042
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.

Succes met je paniek :*

Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Spoilers!
pi_191824049
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.

Succes met je paniek :*

Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik. O+ Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:04:31 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824081
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik. O+ Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
Ja hoor, kan best. Beetje extra zaaien. En soms vallen dingen tegen. Ik heb dus dit jaar geen aubergine tenzij ik nog zaad koop. Dat is ook geen ramp.
Spoilers!
pi_191824197
Mogguh!

Jeetje Blues, ik las het net van je werk. Dat wordt wel even flink hectisch dan :{ . Succes!

Zo eens de afwas doen (spannund..) en naar de winkel. (ook heel spannend...)
Het zonnetje komt al wel heel voorzicht door O+
pi_191824217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
Vergat steeds te vragen, ben jij ook in contact geweest met die arts?
pi_191824232
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
pi_191824382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
[ afbeelding ]
Jazeker kan ik noten lezen, bedankt voor de tip! O+
pi_191824417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Er is weer eelt _O_
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen :D
Wat voor snaren heb je?
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon :)
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo :D
pi_191824420
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef Barreltje het volgende:
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen ^O^

En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !

Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien O+
Noorderlicht O+ O+
pi_191824429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Ik had er 1 maar die heb ik achter gelaten in mijn vorige tuin :+
pi_191824434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen. :') Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
Wat rot :{ :*
pi_191824438
Ik moet nog wel even zin maken. Het is zo grijs buiten ;(
pi_191824448
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze staan voor de komende 2 weken nog niet in de aanbiedingen
pi_191824461
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tuinbonen O+
Die heb ik een tijdje gekweekt, vanaf 2 boontjes ieder jaar door met de oogst van het vorige jaar tot ik genoeg had voor een maaltijd. Gaat best hard :D
Mooie planten, en de bloemetjes ruiken heel lekker O+
pi_191824498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:36 schreef Tele6 het volgende:
Wat rot :{ :*
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
pi_191824534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon :)
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo :D
Stratum disjunctivum van de lamina epithelialis :P
pi_191824535
En yay! Moest mijn cadeaubon nog bestellen, en dat duurt dan eventjes. Maar hij is op tijd binnen. Was een beetje bang dat mijn bloempot uitverkocht zou zijn, stond al bij dat het de laatste in voorraad was. Maar ik heb hem net kunnen bestellen. O+
pi_191824538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is? :)
pi_191824544
Ahw, fijn dat het verplaatst kon worden Myraela!

En yay voor de bloempot!
pi_191824630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:42 schreef Tele6 het volgende:
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is? :)
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen. :')
pi_191824719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen. :')
Dat is niet :') hoor. Ik ken het, dat er allemaal dingen zijn die op zich niet heel erg zijn, maar bij elkaar is het dan toch nog te eng. :*
pi_191824836
quote:

[..]

Niks onbegrijpelijks aan hoor :*
Ik had het vaak in de winter; in een overvolle trein of bus moeten staan, en er dan inderdaad niet uit kunnen. Meerdere keren gehad dat ik echt gewoon bij een halte ben uitgestapt om niet compleet tegen de vlakte te gaan. (Eén keer hadden mijn medepassagiers het door, en hebben me op een stoel gezet voordat ik tegen de grond kon gaan. )

Ik trek mensenmassa's en opgesloten zitten ook slecht, terwijl het redelijk gewend ben. Dus dat het een paniekaanval triggert, vind ik niet verwonderlijk.
pi_191824893
quote:

[..]

Da's eigenlijk niet raar toch? Als je je niet 100% voelt door je darmen en je toch al niet lekker voelt in een bus waar je niet binnen 2 minuten een uitstaphalte hebt. Maar fijn dat de afspraak verzet is
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:42:01 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191825441
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Spoilers!
pi_191825623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Oh bah. Dat is zo naar ja. ;(

Komt bij mij vaak ook niet meer goed dan, de rest van de dag. :X

Ik heb inmiddels mijn zaden uitgezocht *O*
pi_191825630
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kun je niet nog een half uurtje een powernap doen? Kost ook tijd, maar vaak minder dan de hele dag duf zijn. Bij mij tenminste.
pi_191825963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Fijn dan, kun je alsnog vanmiddag en zonder paniek :*
pi_191825979
Ik moet motivatie vinden.. heb genoeg werk maar mis ff motivatie. Gisteren ook al :{
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:23:50 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191826052
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh bah. Dat is zo naar ja. ;(

Komt bij mij vaak ook niet meer goed dan, de rest van de dag. :X

Ik heb inmiddels mijn zaden uitgezocht *O*
Nee, dit komt denk ik ook niet meer goed vandaag. Maar ik ga maar gewoon mijn ding doen, dan maar met minder enthousiasme enzo. Zo veel is het ook weer niet. Werken en 2 kozijnen schuren.

Een powernap is niet zo mijn ding helaas. Ik ben ook net een uur mijn bed uit.
Spoilers!
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:12:19 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191827682
Mensen, vermaak me eens.
Spoilers!
pi_191827724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, vermaak me eens.
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:16:23 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191827745
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wandels O+

Is dat verboden voor honden of verboden voor loslopende honden?
Spoilers!
pi_191827795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wandels O+

Is dat verboden voor honden of verboden voor loslopende honden?
In dat hele gebied mogen ze eigenlijk niet loslopen. Dora loopt her en der los, op de strandjes, even uitrazen.

Maar vanaf daar, en verderop ('overkant'van het water op de foto), is moeras en broedgebied voor allerhande vogels, dus daar mogen ze sobero niet komen.
pi_191827840
Ze is ook echt fullblown aan het puberen. Ik word gewoon af en toe compleet genegeerd. Lekker bananen in die (grote) oren.
pi_191827889
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dingo O+ (met wat grotere oren dan wel, haha)
pi_191827937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dingo O+ (met wat grotere oren dan wel, haha)
Is wel mijn type hoor, die oertypes O+
pi_191828093
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ze is ook echt fullblown aan het puberen. Ik word gewoon af en toe compleet genegeerd. Lekker bananen in die (grote) oren.
Gaat snel met die hond :o
Lucky's tuin ging ook al snel. Alles snel :o
pi_191828119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gaat snel met die hond :o
Lucky's tuin ging ook al snel. Alles snel :o
Ze is nu 10 maand, dus kan wel. Het is geen hele grote hond, dan gaat alles snel.

Nu naar haar loopsheid krijgt ze ook ineens tietjes. Alles gaat snel ;(
pi_191828134
Het is echt net lente hier O+
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm O+
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon :')

In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen *O*
Zulke:
pi_191828151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:

In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen *O*
Zulke:
[ afbeelding ]
Jaloers :o ;(
pi_191828248
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jaloers :o ;(
:*
pi_191829207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:

Zulke:
[ afbeelding ]
GAAF!
pi_191829210
Mensen, wat een heerlijk zonnetje. O+
pi_191829539
Mijn schoenen zijn er en ze passen O+ O+

Ik ben al een hele tijd bezig om tweedehands Dr Martens te vinden. Ik had ze hier in de stad gepast en geconcludeerd dat maat 41 goed zat, maar toen bleken de vegan Dr Martens die ik tweedehands vond net anders te vallen en heb ik die weer door moeten verkopen. Nu heb ik maat 42 gevonden, in een andere kleur en materiaal dan ik eerst van plan was, maar eigenlijk nog veel mooier. En ze zien er splinternieuw uit O+
pi_191829635
Leuk Tele!

Zo dat was echt een saai practicum. En meest niet- interactieve groep ooit.

Zo een waarschijnlijk wat interessantere les. (Gegeven door een van mijn favoriete professoren)
pi_191829721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:27 schreef Tele6 het volgende:

Zien er gaaf uit *O*
pi_191829741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:27 schreef Tele6 het volgende:

Ik ben al een hele tijd bezig om tweedehands Dr Martens te vinden. Ik had ze hier in de stad gepast en geconcludeerd dat maat 41 goed zat, maar toen bleken de vegan Dr Martens die ik tweedehands vond net anders te vallen en heb ik die weer door moeten verkopen. Nu heb ik maat 42 gevonden, in een andere kleur en materiaal dan ik eerst van plan was, maar eigenlijk nog veel mooier. En ze zien er splinternieuw uit O+
Pics O+

Oh ik moest verder terugscrollen!

Leuk!!
pi_191829803
Goedemiddag hier :* net twee nachtdiensten gehad, beetje brak nog.

Toffe schoenen tele!
  woensdag 4 maart 2020 @ 15:50:59 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191829914
Action leeggekauft :P

Digitale schuifmaat en glow-in-the-dark-plakband waren wel de toppers :)
pi_191830666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:50 schreef fietsie het volgende:
Action leeggekauft :P

Digitale schuifmaat en glow-in-the-dark-plakband waren wel de toppers :)
Leuk :D

Ik heb bij de Aldi een thermostaatkraan gescoord voor in de douche O+

Aldi nummer 1 vanaf mijn huis had ze al niet meer liggen, terwijl ze vandaag in de aanbieding kwamen. Ik ben blij dat ik niet naar Aldi 3 hoefde, want die is echt aan de andere kant van de stad vanaf hier. *O*
pi_191830842
whoa, de vlonders op het balkon zijn weg. Wat een smeerboel daaronder. Heel veel vergaan blad. Maar ook flink wat sigarettenpeuken (die echt niet van mij zijn).
Morgen de hulp vragen of zij een keer wil komen om het echt goed schoon te maken en dan een (niet groen) balkontapijt erop.
pi_191831017
Zo heerlijk dagje op de latten gestaan. Winterberg maakte zijn reputatie op de eerste piste voor mij al waar. Daar klapte iemand met volle snelheid en 0 controle vol in mijn rug en we klapte allebei dus onderuit.

Hoop smoesjes. Waaronder "ja er was een heuvel" ja mens wat verwacht je op een piste.

Voor de rest was het prima. Einde van de dag werden de pistes slecht maargoed dat geeft ook weer leuke uitdagingen _O-
pi_191831606
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo heerlijk dagje op de latten gestaan. Winterberg maakte zijn reputatie op de eerste piste voor mij al waar. Daar klapte iemand met volle snelheid en 0 controle vol in mijn rug en we klapte allebei dus onderuit.

Hoop smoesjes. Waaronder "ja er was een heuvel" ja mens wat verwacht je op een piste.

Voor de rest was het prima. Einde van de dag werden de pistes slecht maargoed dat geeft ook weer leuke uitdagingen _O-
Er was een hele helling zelfs :)
pi_191831693
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er was een hele helling zelfs :)
Ja ik ben ook best wel uit mijn stekker gegaan. Mensen moeten hun verantwoordelijk nemen. Ongelukje kan gebeuren. Maar je gaat niet als een kamikaze piloot van zo'n berg af terwijl je geen idee hebt hoe je moet remmen of uitwijken. Ongelukje kan gebeuren maar dit was gewoon belachelijk.

Veiligheid op de piste is gewoon erg belangrijk.
pi_191831730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik ben ook best wel uit mijn stekker gegaan. Mensen moeten hun verantwoordelijk nemen. Ongelukje kan gebeuren. Maar je gaat niet als een kamikaze piloot van zo'n berg af terwijl je geen idee hebt hoe je moet remmen of uitwijken. Ongelukje kan gebeuren maar dit was gewoon belachelijk.

Mja ik maak me stiekem ook wel beetje zorgen over volgende week.
En ik kan gewoon remmen en bochtjes maken :)
pi_191831775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik maak me stiekem ook wel beetje zorgen over volgende week.
En ik kan gewoon remmen en bochtjes maken :)
Dan komt dat vast goed. Gewoon niet sneller gaan dan je kunnen en dan is er echt niks aan de hand.
pi_191831818
Heb mijn dag vandaag. Dikke scheur in de voorruit.
  woensdag 4 maart 2020 @ 17:58:23 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191831854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker dan. Heb je nog last van je rug?
Spoilers!
pi_191831865
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker dan. Heb je nog last van je rug?
Ja onderrug en de halsspieren hebben ook een klap gehad denk ik. Want links is wat dik en gapen doet pijn.
  woensdag 4 maart 2020 @ 18:00:01 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191831877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja onderrug en de halsspieren hebben ook een klap gehad denk ik. Want links is wat dik en gapen doet pijn.
Ai :X
Spoilers!
pi_191831915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bah. Vanavond lekker even in bad gaan liggen? In ieder geval voor de rug
pi_191832075
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan komt dat vast goed. Gewoon niet sneller gaan dan je kunnen en dan is er echt niks aan de hand.
Wat ik vooral vervelend vind is potentieel afhankelijk zijn van anderen mbt spullen.
En blok aan been gevoel bij mezelf als enige niet-eerder-skier.

Maar goed.. mijn gezelschap zegt het geen probleem te vinden. Het is puur dat ik dat zelf niet prettig vind.
Dus het komt vast goed... maar dat duurt denk ik toch minimaal tot na de eerste keer skiën vrees ik.
pi_191832136
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ai :X
ja lekker is anders. Maarja verder wel een toffe dag met mijn meneer gehad hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bah. Vanavond lekker even in bad gaan liggen? In ieder geval voor de rug
Even kijken en anders morgen. Ben pas laaaatt thuis want moet onze Loebes nog ophalen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat ik vooral vervelend vind is potentieel afhankelijk zijn van anderen mbt spullen.
En blok aan been gevoel bij mezelf als enige niet-eerder-skier.

Maar goed.. mijn gezelschap zegt het geen probleem te vinden. Het is puur dat ik dat zelf niet prettig vind.
Dus het komt vast goed... maar dat duurt denk ik toch minimaal tot na de eerste keer skiën vrees ik.
Als ze zeggen dat het geen probleem is zal dat denk ik ook wel zo zijn. Ik vind het juist leuk om mensen kennis te laten maken met skiën.

En anders lekker lesje pakken. Dan leer je het jezelf ook niet verkeerd aan en ik vind het zelf ook heel leuk. Neem zelf in Oostenrijk ook altijd nog een paar uur privé les.

Waar ga je heen?
pi_191832210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja lekker is anders. Maarja verder wel een toffe dag met mijn meneer gehad hoor.
[..]

Even kijken en anders morgen. Ben pas laaaatt thuis want moet onze Loebes nog ophalen.
[..]

Als ze zeggen dat het geen probleem is zal dat denk ik ook wel zo zijn. Ik vind het juist leuk om mensen kennis te laten maken met skiën.

En anders lekker lesje pakken. Dan leer je het jezelf ook niet verkeerd aan en ik vind het zelf ook heel leuk. Neem zelf in Oostenrijk ook altijd nog een paar uur privé les.

Waar ga je heen?
Altenmarkt..

En idd.. vorig jaar ging er ook iemand mee die het nooit gedaan had. Dus ze zijn wel wat gewend.
En diegene gaat dit jaar ook weer mee.

Maar wat ik zei.. dat zit meer in mijn hoofd dan in dat van een ander :)
pi_191832226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Altenmarkt..

En idd.. vorig jaar ging er ook iemand mee die het nooit gedaan had. Dus ze zijn wel wat gewend.

Ben benieuwd hoe je het straks vind. Veel plezier alvast iig ^O^
pi_191832243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Altenmarkt..

Altenmarkt, daar liggen best wel wat voetstappen van mij. Wij gingen vroeger altijd naar kennissen in Filzmoos (zomervakantie) en dat ligt er vrijwel naast.
pi_191832334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je het straks vind. Veel plezier alvast iig ^O^
Ik denk dat ik het prima naar mn zin ga hebben.
En hoef niet 7 dagen heel de dag op een berg te staan natuurlijk. Ereader/boek mee, haakspul mee..
zal me niet vervelen.

Maar moe en niet lekker in mn vel.
En wil ook niet dat ik een ander in de weg zit.
Slechte combi. Kan iemand 100x zeggen dat dat heus niet zo is.. dat landt dan toch niet ECHT.

Zit half te slapen op de bank maar moet echt nog wat doen in huis EN inpakken.
En koken/eten.
  woensdag 4 maart 2020 @ 18:48:56 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191832519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En hoef niet 7 dagen heel de dag op een berg te staan natuurlijk. Ereader/boek mee, haakspul mee..
zal me niet vervelen.

Slechte combi. Kan iemand 100x zeggen dat dat heus niet zo is.. dat landt dan toch niet ECHT.

En koken/eten.
Als je er eenmaal bent, vindt je je draai wel weer :*
Spoilers!
pi_191832544
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:39 schreef Uhmmpie het volgende:

zal me niet vervelen.

En koken/eten.
Zo te lezen ben je hard aan vakantie toe :7 Komt dat even mooi uit ;)
Je zit heus niemand in de weg, maar ik denk dat je dat rationeel wel weet, maar gevoelsmatig is dan weer een complex dingetje.
pi_191832991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo te lezen ben je hard aan vakantie toe :7 Komt dat even mooi uit ;)
Je zit heus niemand in de weg, maar ik denk dat je dat rationeel wel weet, maar gevoelsmatig is dan weer een complex dingetje.
Nou dat idd.. :)

Komt wel goed

En inderdaad ook wel aan toe geloof ik.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:38:16 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191833651
Jeetje T-P wat een stomme actie van de ander! Ik heb er ook zo'n enorme hekel aan van die snelheidsduivels die dan eigenlijk net te dicht langs je suizen.. gelukkig is dat altijd nog goed gegaan.. maat ik vrees de keer dat het niet goed gaat.. (zeker ook omdat (beginnende) skiërs niet altijd doorhebben hoe boarders andere lijnen hebben.. }:| )

En Uhmpie! Het gaat gewoon heerlijk worden! De rust,de sneeuw, de andere omgeving.. heerlijk! O+

On a different note: heeft er iemand nog Mastermind thuis liggen wat niet meer gespeeld wordt? We willen graag zo'n setje voor op reis maar de "normale , originele" Mastermind is nergens meer te vinden.. het zijn nu fancy dingen met rare kleuren (die K. Niet kan onderscheiden ivm kleurenblindheid) of gekke schijfjes ipv zwarte of witte pinnetjes . }:| }:| }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191833727
Mastermind is toch en met kleuren en met zwarte en witte pinnetjes? Hier is die weg (geen idee waarheen), maar ik kijk morgen nog even in de schuur of die daar heen gegaan is.

Deze had (misschien heb) ik https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
pi_191833798
Hmm mijn moeder heeft die thuis... speelde ik vroeger weleens.
Zag laatst dat er ook een meerpersoonsversie was.
Kon me dat niet helemaal voorstellen.

Ondertussen Huize Ump.
Skibroek, jas en handschoenen liggen klaar.
Nu nog kleren voor een hele week _O-

En daarna mag ik naar bed denk ik.
Dochterlief mag zelf dr logeertas regelen morgen.
En als ik nu vroeg ga slapen ben ik morgen vast gemotiveerder om wat in huis te doen als ik smiddags vrij ben.
pi_191834183
Broertje kwam eten. Spinaziestamppot is goedgekeurd al vond hij de kleur niet zo aantrekkelijk :')
Hij vertelde dat onze moeder al aan het hamsteren geslagen is voor de corona... Dat had ik al wel aan zien komen, want ze heeft een neiging tot paranoia en niet heel lang geleden toen er gerucht was over een suikertaks heeft ze de gangkast ook al vol pakken suiker gestouwd :')
... Ze is met wc-papier begonnen. Broertje schat dat er nu ongeveer voor een halfjaar in huis is als je 10 rollen per persoon per maand rekent _O- _O- _O-
pi_191834209
@Thinkk-Pinkk wat een enorme sukkel die tegen je aan skiede :(
Let goed op met zo'n rug/nekblessure, dat kan lang zeer blijven doen. Op tijd naar de fysio en zo als het blijft! Mijn moeder heeft een keer een skistok in haar nek/bovenrug gekregen (toen ik klein was gingen we wel eens op wintersport) en die heeft er uiteindelijk jaren last van gehad (iets met paranoia en dokters |:( )
pi_191834723
Wordt ons wcpapier allemaal in China gemaakt of zo dat iedereen juist dat hamstert? 8)7
pi_191834927
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Wordt ons wcpapier allemaal in China gemaakt of zo dat iedereen juist dat hamstert? 8)7
Ik zag dat het in Adelaide helemaal uitverkocht was. Toen dacht ik even...het zal maar uitverkocht zijn en je hebt diaree.
pi_191834944
@Tele6 gave schoenen O+

@Kaatje1 ik ben maandag 1 of een halve meter van haar vandaan geweest.
Vandaag de halve dag met haar aan de foon gehangen omdat zij thuis werkte en ik haar hele volgende week moest verzetten :'(
Wát een werk!. Het was een dag met een randje, maar we hielden het vol
(vet-onderbemand en met veel te veel aanbod ;( )
De andere arts die van vak. terugkwam is getest en heeft niks *O*
SPOILER
pi_191835379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
whoa, de vlonders op het balkon zijn weg. Wat een smeerboel daaronder. Heel veel vergaan blad. Maar ook flink wat sigarettenpeuken (die echt niet van mij zijn).
Morgen de hulp vragen of zij een keer wil komen om het echt goed schoon te maken en dan een (niet groen) balkontapijt erop.
Lekker dat t weg is!!!
pi_191835404
A
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Auw :{
pi_191835426
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O- O+
pi_191835622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik zat me vandeweek ook al zoiets af te vragen... iedereen gaat dood aan de monstergriep...
maar wc papier... kasten vol.

Zag dat picnic het ook al extra druk heeft.
Het was in de supermarkt niet minder druk tho
pi_191835776
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zat me vandeweek ook al zoiets af te vragen... iedereen gaat dood aan de monstergriep...
maar wc papier... kasten vol.

Zag dat picnic het ook al extra druk heeft.
Het was in de supermarkt niet minder druk tho
Vond dit wel grappig, iedereen koop dure spullen, en gewoon zeep lijkt beter te zijn
https://www.upworthy.com/hand-washing-bread-experiment
pi_191835940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vond dit wel grappig, iedereen koop dure spullen, en gewoon zeep lijkt beter te zijn
Leuk experiment ook :)
pi_191836048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn schimmels. De sporen (soort van zaadjes) van schimmels zijn ervoor gemaakt om een hoop te overleven, dus die overleven een beetje handontsmettingsmiddel wel - vandaar dat de boterham "hand sanitizer" gezellig begroeid is. Boenen met zeep en water werkt wel tegen schimmels.

Corona is een virus. Normaal gesproken hoor je veel over desinfecteren in verband met bacteriën, bijvoorbeeld tegen voedselvergiftiging of wanneer ze weer eens E. coli in restaurantvoer gevonden hebben of zo. Maar nu gaat het erom om een virus van je handen af te krijgen.
Bacteriën leven, dus die kun je dood maken door er handalcohol overheen te gooien of iets anders pijnlijks. Een virus leeft niet, het is alleen maar een stukje genetische code met een hulsje eromheen. Doodmaken is hier niet de truc, wegpoetsen werkt wel. Dus handen flink afboenen, goed afdrogen, handdoekje wegdoen. :)

Schimmels zijn leuk, trouwens. Wist je dat sommige schimmelsporen praktisch alles overleven? Als je de "haren" van een schimmel ziet, is hij al in een heel vergevorderd stadium. Ruim voor die tijd zitten de schimmeldraden al door je hele boterham. Dus niet alleen de boterham die harig geworden is weggooien, maar het hele brood (tenzij je een sterke maag en weinig fantasie hebt :P ). Nog leuker, de sporen waren waarschijnlijk al voor het bakken aanwezig in het brood en ze gaan niet dood van het bakken. Het duurt gewoon een tijdje tot ze "tot bloei komen". Je kunt het best je brood bewaren op een plek waar schimmels niet graag groeien (een niet te vochtige plek vooral, milde kou vinden ze nog prima dus de koelkast doet niks). Dan kun je je brood opeten voor het harig is.

Ik heb research gedaan, want studentenhuizen en schimmels, je kent het :')
pi_191836087
Gewoon handen wassen met zeep is effectiever tegen virus overdracht dan anti-bacteriële gelpompjes die overal staan.

Of ben ik al spuit13 8)7
pi_191836151
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:20 schreef Blues het volgende:
Gewoon handen wassen met zeep is effectiever tegen virus overdracht dan anti-bacteriële gelpompjes die overal staan.

Of ben ik al spuit13 8)7
Je bent een stuk to the point-er dan ik iig ^O^
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:25:04 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191836219
Ook goedenavond.
pi_191836233
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn schimmels. De sporen (soort van zaadjes) van schimmels zijn ervoor gemaakt om een hoop te overleven, dus die overleven een beetje handontsmettingsmiddel wel - vandaar dat de boterham "hand sanitizer" gezellig begroeid is. Boenen met zeep en water werkt wel tegen schimmels.

Corona is een virus. Normaal gesproken hoor je veel over desinfecteren in verband met bacteriën, bijvoorbeeld tegen voedselvergiftiging of wanneer ze weer eens E. coli in restaurantvoer gevonden hebben of zo. Maar nu gaat het erom om een virus van je handen af te krijgen.
Bacteriën leven, dus die kun je dood maken door er handalcohol overheen te gooien of iets anders pijnlijks. Een virus leeft niet, het is alleen maar een stukje genetische code met een hulsje eromheen. Doodmaken is hier niet de truc, wegpoetsen werkt wel. Dus handen flink afboenen, goed afdrogen, handdoekje wegdoen. :)

Schimmels zijn leuk, trouwens. Wist je dat sommige schimmelsporen praktisch alles overleven? Als je de "haren" van een schimmel ziet, is hij al in een heel vergevorderd stadium. Ruim voor die tijd zitten de schimmeldraden al door je hele boterham. Dus niet alleen de boterham die harig geworden is weggooien, maar het hele brood (tenzij je een sterke maag en weinig fantasie hebt :P ). Nog leuker, de sporen waren waarschijnlijk al voor het bakken aanwezig in het brood en ze gaan niet dood van het bakken. Het duurt gewoon een tijdje tot ze "tot bloei komen". Je kunt het best je brood bewaren op een plek waar schimmels niet graag groeien (een niet te vochtige plek vooral, milde kou vinden ze nog prima dus de koelkast doet niks). Dan kun je je brood opeten voor het harig is.

Moet ook bekennen dat brood al niet lekker meer smaakt voor je schimmel ziet.
Dan smaakt het al wat zurig en het ruikt ook anders.
En ik heb altijd roomboter.. maarja eet het niet enorm veel. En ook daar ruik je ruim voordat je het ziet dat je boter eigenlijk al niet goed meer is.

Moet zeggen dat sinds ik wat meer vertrouw op geur en smaak.. ik sommige dingen veel vaker weggooi dan eerst.. maar andere dingen juist weer veel langer houdbaar blijken.
(Zoals melk die een week na de tht prima drinkbaar is. En de kip die 2 dagen voor de datum.. echt de pan niet meer inkomt omdat hij gek ruikt of voelt)
pi_191836243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je bent een stuk to the point-er dan ik iig ^O^
Kort door de bocht is nog wel eens mn middle name oO<

Wel interessante post van jou ^O^

Wanneer is eten met de sch.oudersx2 *O*
pi_191836257
Uhmp wanneer vakantie?
pi_191836281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Moet ook bekennen dat brood al niet lekker meer smaakt voor je schimmel ziet.
Dan smaakt het al wat zurig en het ruikt ook anders.
En ik heb altijd roomboter.. maarja eet het niet enorm veel. En ook daar ruik je ruim voordat je het ziet dat je boter eigenlijk al niet goed meer is.

Moet zeggen dat sinds ik wat meer vertrouw op geur en smaak.. ik sommige dingen veel vaker weggooi dan eerst.. maar andere dingen juist weer veel langer houdbaar blijken.
(Zoals melk die een week na de tht prima drinkbaar is. En de kip die 2 dagen voor de datum.. echt de pan niet meer inkomt omdat hij gek ruikt of voelt)
Goed bezig :Y
Als je weet waar je op moet letten, ruik/proef/voel/zie je inderdaad al veel eerder als er wat is. :Y
pi_191836290
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:27 schreef Blues het volgende:
Uhmp wanneer vakantie?
Vrijdagmiddag na werk... iep! :)
pi_191836332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef Uhmmpie het volgende:

Vrijdagmiddag na werk... iep! :)
iep?
Piep! *O*
pi_191836341
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Kort door de bocht is nog wel eens mn middle name oO<

Wel interessante post van jou ^O^

Wanneer is eten met de sch.oudersx2 *O*
Volgende week woensdag, over een weekje dus. A heeft dan een diploma-uitreiking *O* O+
B z'n ouders heb ik nog nooit gezien, dus dat wordt interessant :+ maar komt vast goed ^O^
pi_191836468
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:29 schreef Blues het volgende:

[..]

iep?
Piep! *O*
Haha gewoon stresskippie hier soms.

Kleding is ingepakt
Skispul ook.
Morgen nog wat entertainment erbij zoeken.
En een paar extra skisokken halen toch maar.
Zag dat mijn lief een extra paar heeft ingepakt voor mij. Maar die smalle beentjes hebben toch een smaller sokje nodig.. dus heb vorige keer mijn luxe maar veel te smalle sokken geruild met de goedkopere van dochterlief die wel smalle beentjes heeft :)

Boekje meenemen.. haakspul...
dat laatste morgen maar even zien...
Zit te denken misschien dat zakje hele dunne draadjes mee te nemen.. neemt weinig ruimte in en mini-haken is best leuk :)
(Al had ik dit ooit gekocht met een bepaald idee voor iemand.. en naaide diegene me daarna keihard dus heb ik het ook nooit afgemaakt :) Maar goed excuus wel :) )

Maar goed.. belangrijkste zit in gepakt.
pi_191836539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goed bezig :Y
Als je weet waar je op moet letten, ruik/proef/voel/zie je inderdaad al veel eerder als er wat is. :Y
Vooral kip.. voelt echt heel viezig als het te lang ligt. Snap nog niet dat dat me vroeger nooit zo op viel. (Of zou ik vroegah... nooit de kip hebben laten liggen? Dat lijkt me toch sterk)
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:38:24 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191836558
Ik maakte vandaag kip klaar die in een vacuumverpakking had liggen ontdooien... iew.
pi_191836587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kleding is ingepakt
Skispul ook.
Zag dat mijn lief een extra paar heeft ingepakt voor mij. Maar die smalle beentjes hebben toch een smaller sokje nodig.. dus heb vorige keer mijn luxe maar veel te smalle sokken geruild met de goedkopere van dochterlief die wel smalle beentjes heeft :)

Zit te denken misschien dat zakje hele dunne draadjes mee te nemen.. neemt weinig ruimte in en mini-haken is best leuk :)
(Al had ik dit ooit gekocht met een bepaald idee voor iemand.. en naaide diegene me daarna keihard dus heb ik het ook nooit afgemaakt :) Maar goed excuus wel :) )

Wat voor mini-ding wil je maken? :)

Ik zou zelf denk ik toch wat groters meenemen, want mini-dingen doe ik graag bij goed licht en dat neem je natuurlijk niet mee naar een hotel. :s) En zo veel ruimte neemt een iets groter haakwerk toch ook niet in? Of misschien heb jij een ander idee van wat er mini is. (Bij mij is "gewoon" met naald 2,5 en "mini" kleiner dan dat.)
pi_191836610
@Tele6...wat een enorm duidelijke uitleg. Ik wist dit grotendeels wel, maar zou het nooit zo goud en duidelijk en vooral begrijpelijk onder woorden kunnen brengen.
pi_191836625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vooral kip.. voelt echt heel viezig als het te lang ligt. Snap nog niet dat dat me vroeger nooit zo op viel. (Of zou ik vroegah... nooit de kip hebben laten liggen? Dat lijkt me toch sterk)
Ik denk dat je toen nog niet kon herkennen hoe dat voelde. Ik zou nu ook geen idee hebben, want de laatste keer dat ik kip bereid heb is denk ik een jaar of 4 geleden en toen heb ik me er nooit echt van dichtbij in verdiept :P
pi_191836689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk dat je toen nog niet kon herkennen hoe dat voelde. Ik zou nu ook geen idee hebben, want de laatste keer dat ik kip bereid heb is denk ik een jaar of 4 geleden en toen heb ik me er nooit echt van dichtbij in verdiept :P
Plakkerig en slijmerig tegelijkertijd.
pi_191836713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Tele6...wat een enorm duidelijke uitleg. Ik wist dit grotendeels wel, maar zou het nooit zo goud en duidelijk en vooral begrijpelijk onder woorden kunnen brengen.
Fijn dat het duidelijk was O+

Weet je, ik heb ervoor gestudeerd :+
En meerdere mensen hebben me gevraagd of ik overweeg om leraar te worden. Met mijn opleiding kan ik zelfs nog kiezen of ik biologie- of scheikundeleraar zou willen worden. Nu voel ik me daar lang niet assertief genoeg voor. Enthousiast dingen uitleggen kan ik inderdaad wel :s)
pi_191836771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Fijn dat het duidelijk was O+

Weet je, ik heb ervoor gestudeerd :+
En meerdere mensen hebben me gevraagd of ik overweeg om leraar te worden. Met mijn opleiding kan ik zelfs nog kiezen of ik biologie- of scheikundeleraar zou willen worden. Nu voel ik me daar lang niet assertief genoeg voor. Enthousiast dingen uitleggen kan ik inderdaad wel :s)
Ken iemand die het daar ook helemaal mee eens is ;)
pi_191836776
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Plakkerig en slijmerig tegelijkertijd.
Iehl, ja, dat zijn bacteriën :X
Bacteriën kunnen stofjes uitscheiden waarmee ze goed vastplakken aan hetgene waarop ze groeien. Zo vormen alle bacteriën samen een gezellig kleverig laagje over hun voeding heen. Als je een waterfles te lang hebt laten staan, wordt hij ook glibberig kleverig van binnen, ken je dat? Dat heet een microfilm, en die wordt gemaakt door bacteriën. Ze zijn wel eencellig, maar werken toch samen O+
pi_191836794
Bijna zou ik het schimmel brood verhaal van Tele c/p ‘en voor een zeker iemand.
Onsmakelijk: sch.ma schepte de schimmel”poes” van de jam :r :r :r en at verder.
Zij, die van ieder beest dat over het dorp vloog ziek werd en een week binnen bleef.

Affijn, vanmiddag gewoon 4 uur ziekjes in bed gelegen.
Vanmorgen de themaboeken voor de Paas naar de kleutergroep gebracht.
Sta ik bij de deur met een volle winkelmand en roept zo’n kleuter naar de klassejuf:” de Bieb is er”.
Zoiets als “ de melkboer is er”.
(zij hadden al 2 TWEE dagen geen nieuwe boekjes in de klas.)

Zo maar een dag gaan skiën, het is goed te doen. En nu ook een stukke autoruit?
Kun je er wel mee naar huis rijden?

Veel plezier alvast, uhmmpie.

Blues...de dok en de ex. Werkverhalen.
pi_191836804
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ken iemand die het daar ook helemaal mee eens is ;)
Haha, ja :D
Gaat trouwens echt supergoed met Safwan, hij is inmiddels op het punt dat ik amper meer wat hoef te doen. Als ik "weet je het zeker?" zeg denkt hij nog eens na over wat hij aan het doen is en corrigeert hij zichzelf al O+
pi_191836849
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef AnneX het volgende:
Bijna zou ik het schimmel brood verhaal van Tele c/p ‘en voor een zeker iemand.
Onsmakelijk: sch.ma schepte de schimmel”poes” van de jam :r :r :r en at verder.
Zij, die van ieder beest dat over het dorp vloog ziek werd en een week binnen bleef.
Oh bah, van je schoonma. :X Mijn ouders zijn ook zo "zuinig" met eten en doen dat soort dingen ook, bah bah bah.
Met droge dingen kun je dat trouwens wel doen, schimmel erafhalen en de rest nog opeten. Kaas bijvoorbeeld. Bij natte dingen niet, dan zitten de schimmeldraden er al helemaal door :r
quote:
Vanmorgen de themaboeken voor de Paas naar de kleutergroep gebracht.
Sta ik bij de deur met een volle winkelmand en roept zo’n kleuter naar de klassejuf:” de Bieb is er”.
Zoiets als “ de melkboer is er”.
(zij hadden al 2 TWEE dagen geen nieuwe boekjes in de klas.)

[..]
Beterschap! :*
pi_191836887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Haha, ja :D
Gaat trouwens echt supergoed met Safwan, hij is inmiddels op het punt dat ik amper meer wat hoef te doen. Als ik "weet je het zeker?" zeg denkt hij nog eens na over wat hij aan het doen is en corrigeert hij zichzelf al O+
Ik leerde hem nog geen 4 jaar geleden kennen. Sprak Nederlands (heel snel "want ik hou van veel praten" geleerd). Maar wanneer je iets in het Engels zei snapte hij, behalve yes en no, er niets van. En dan nu _O_
pi_191836900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Iehl, ja, dat zijn bacteriën :X
Bacteriën kunnen stofjes uitscheiden waarmee ze goed vastplakken aan hetgene waarop ze groeien. Zo vormen alle bacteriën samen een gezellig kleverig laagje over hun voeding heen. Als je een waterfles te lang hebt laten staan, wordt hij ook glibberig kleverig van binnen, ken je dat? Dat heet een microfilm, en die wordt gemaakt door bacteriën. Ze zijn wel eencellig, maar werken toch samen O+
Yes, precies hetzelfde inderdaad. :Y

Ik voer het dan aan de hond. :')
pi_191836925
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yes, precies hetzelfde inderdaad. :Y

Ik voer het dan aan de hond. :')
Hoera voor het immuunsysteem van de hond *O*
pi_191836943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hoera voor het immuunsysteem van de hond *O*
Ja joh, dat vind ik altijd wel bijzonder. Katten halen er dan (meestal) echt hun neus voor op

Hond vreet alles *O* Hond drinkt ook overal uit. Overal. :') :r
pi_191836960
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef AnneX het volgende:

Bah, nu wel weer wat beter?
pi_191836994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Blues het volgende:

SPOILER
In of extern?
pi_191837027
Goed, naar bed. Klaar met vandaag. :7
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:01:56 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191837117
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Goed, naar bed. Klaar met vandaag. :7
-gaap- best goed idee, maar zit nog te wachten op de printer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 22:06:05 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191837233
Dat was VVE-vergadering 1 van 2. Met het vervolg over drie weken. Het ging over de toekomst van de verwarming van de flat.
Omdat er geen quorum was, was uitslag van de stemming niet geldig. Over drie weken de normale VVE-vergadering en komt dit opnieuw ter stemming. Dan is het een formaliteit gegeven deze stemming.

Je moest er wel goed bijblijven gegeven de techniek en de sommetjes. Maar overall denk ik dat het wel een goed idee is. :Y. Voor de techneuten klik
pi_191837323
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:06 schreef borisz het volgende:
Dat was VVE-vergadering 1 van 2. Met het vervolg over drie weken. Het ging over de toekomst van de verwarming van de flat.
Omdat er geen quorum was, was uitslag van de stemming niet geldig. Over drie weken de normale VVE-vergadering en komt dit opnieuw ter stemming. Dan is het een formaliteit gegeven deze stemming.

Je moest er wel goed bijblijven gegeven de techniek en de sommetjes. Maar overall denk ik dat het wel een goed idee is. :Y. Voor de techneuten klik
Dit gaat over blokverwarming?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 22:09:56 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191837339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit gaat over blokverwarming?
Jup. We hebben nu nog blokverwarming op stookolie. Nou die ketels zijn aan het einde van de levensduur. Deze techniek zorgt iig ervoor dat er niet flink verbouwd hoeft te worden. En we gaan over op gas :+ Maar ja andere opties zijn er nog niet. En over 15 jaar zien we dan wel weer verder. Grootste verandering zit hem in de manier van financiering en niet zo zeer de brandstof.

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 04-03-2020 22:23:01 ]
pi_191837790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef borisz het volgende:

[..]

Jup. We hebben nu nog blokverwarming op stookolie. Nou die ketels zijn aan het einde van de levensduur. Deze techniek zorgt iig ervoor dat er niet flink verbouwd hoeft te worden. En we gaan over op gas :+ Maar ja andere opties zijn er nog niet. En over 15 jaar zien we dan wel weer verder.
Dan ga ik me hier niet verder in verdiepen, wij hebben allemaal een ketel. Zonnepanelen wilden wij wel, maar dat werd tegengehouden door een paar mensen, onder aanvoering van een nu overleden bewoner. Volgend jaar maar weer eens op de agenda zetten.
pi_191838660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In of extern?
In eerste instantie intern.
SPOILER
pi_191838704
AX, onze BIEBboer ^O^ :D
Akelig, zo ziek! Loop je nou gewoon door te hobbelen of komt het steeds terug?
pi_191838716
quote:

[..]

Kleding is ingepakt
Skispul ook.

Hoe is het eigenlijk met het lief nu?
pi_191839152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik wist hier weinig van, interessant ^O^
Wat het complex maakt, is dat er ook gezegd wordt dat te steriel leven niet goed is 'goed voor de weerstand'.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_191839238
Alles ingepakt voor een minivakantie *O*
Wat ben je toch lang bezig met twee handbagage tassen efficient inpakken. Maar het is gelukt ^O^ morgenavond zijn we in Portugal *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_191839275
Hier zat een kat even heel mooi te zijn
pi_191839367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:06 schreef borisz het volgende:

De kassen van onze telers hebben ook zo’n WKK staan. Echt mega-apparaten :D
pi_191839387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Blues het volgende:

[..]

In eerste instantie intern.
SPOILER
Beter, Blues. Dit begon wel een beetje een soap te worden. Zo iemand moet gewoon uit het team.
pi_191839389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef Blues het volgende:
AX, onze BIEBboer ^O^ :D
Akelig, zo ziek! Loop je nou gewoon door te hobbelen of komt het steeds terug?
Buitenshuis “gewoon” doen wat ‘moet’.
Zingen afgezegd.
Thuis stort ik in en geef eraan toe. Morgen een vrije dag.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:23 schreef Lot_1 het volgende:
Alles ingepakt voor een minivakantie *O*
Wat ben je toch lang bezig met twee handbagage tassen efficient inpakken. Maar het is gelukt ^O^ morgenavond zijn we in Portugal *O*
Lot :D veel plezier en laar weten hoe of wat.
Via de Bieb al 2 boekjes in huis. En blijkbaar voldoende P bij de veerhaven en voor weinig naar de overkant met de pont
SPOILER
pi_191840799
Vierde nacht op rij: wakker worden met vastzittende hoest.
Nu weer rustig. Wat is dat voor biologische klok van de longen?

En het intellect van Nederland gaat op stap: de toekomstige intellectuele elite uit Groningen hebben geen uitreisverbod. 8)7
Ook geen kwetsbare familieleden - oma of zo - waar zij na een heerlijke ski vakantie in de italiaanse bergen een kopje thee gaan drinken na terugkeer.
Wat een dommigheid. https://www.nu.nl/coronav(...)eden-uit-italie.html

Een diskwalificatie voor iedere toekomstige functie of mogelijke carrière. o|O

Trump raakt bijv. al weken zijn gezicht niet aan.
SPOILER
Kijk, trump weet tenminste hoe het hoort...
#sarcasm to the much.

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 05-03-2020 05:02:12 ]
pi_191840932
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat voor mini-ding wil je maken? :)

Ik zou zelf denk ik toch wat groters meenemen, want mini-dingen doe ik graag bij goed licht en dat neem je natuurlijk niet mee naar een hotel. :s) En zo veel ruimte neemt een iets groter haakwerk toch ook niet in? Of misschien heb jij een ander idee van wat er mini is. (Bij mij is "gewoon" met naald 2,5 en "mini" kleiner dan dat.)
Mja weet ik nog niet.

Was net klaar met mijn dino.
Kan mn dummy-man meenemen.. ooit aan begonnen maar nooit afgemaakt.
En niet heel klein.
pi_191840942
@Blues: +iets meer dan halve kg vorige week en alles blijft weer redelijk binnen. Oorzaak nog steeds onduidelijk.

@kaat: wat een knapperd zo O+

@Tele: zou kunnen maar ik vind het vooral echt heel vies dus je zou denken.. :)

Morning :O
pi_191840963
Meh. Corona bij mn moeder in het seniorencomplex. Dat was precies de enige waar ik me zorgen om maakte.
pi_191841017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 06:14 schreef Myraela het volgende:
Meh. Corona bij mn moeder in het seniorencomplex. Dat was precies de enige waar ik me zorgen om maakte.
Precies de plek waar je het niet wil zien inderdaad

Denk alleen dat we er uiteindelijk allemaal mee in aanraking gaan komen.
Juist doordat meeste mensen er niet heel ziek van worden... en dus niet naar een dokter gaan of thuis blijven.
pi_191841160
quote:

[..]

Kleding is ingepakt
Skispul ook.

Decathlon heeft fijne die niet duur zijn *O*
pi_191841182
Ik ben momenteel beurs, blauw en auw. Ik geef het tot vrijdag om iig met wat rust te kijken of het betert. Anders moet ik maar even naar de huisarts en fysio :')
pi_191841186
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Decathlon heeft fijne die niet duur zijn *O*
Mja daar kom ik niet meer in de buurt helaas. De andwre die ik heb zijn van scapino en zaten ook wel lekker... en die zit vlakbij huis.
Dus loop daar wel even langs.
pi_191841328
:O
pi_191841424
quote:
Meh.

Je ziet het bij meer mensen 'steeds dichterbij' komen.

Ik las dat er een geval is paar dorpen verderop F. heeft precies 1 collega, uit dat dorp. :')
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:06:56 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191842004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi :Y
Spoilers!
pi_191842082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
O+
pi_191842180
quote:
Dat is een rottig idee, Myra.
Afwachten maar. En dan kun je niet bij haar op bezoek? (Vermoed ik) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')