SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Roze, heel erg roze,quote:
Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto...quote:Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Roze, heel erg roze,
Als mijn man daarmee thuis zou komen hadden we een groot probleem
Heel hypothetisch ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto...
Die moet minimaal een Hemi rijden?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Roze, heel erg roze,
Als mijn man daarmee thuis zou komen hadden we een groot probleem
Mijn tante rijdt in een roze Hummer, dat valt ook best wel op.quote:
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...rozequote:
Ik was zelf vooral gecharmeerd van de ingebouwde carkit. Want nu neemt mn dochter haar moeders telefoon op tijdens het rijden, en gaat dan een soort dialoog ondersteuning zitten uitvoerenquote:
Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleurquote:Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
Aha, die heeft een buurman van mij. Maar dan in het wit. Da’s ok , maar roze nietquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.
Ligt vaak in zoiets.
[ afbeelding ]
Gisteren stond hier een fel gele auto, die knalde er leuk uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleurMeer van dit soort vrolijke auto's
(al hoeven ze van mij ook niet allemaal roze te zijn...)
Mogge....quote:
Uniekjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mogge....
Ik wel maar kan niet want kaas...
Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed adviesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier in een hele rustige intercity ondanks dat de helft van de treinen uitviel.
Zou dat gevolg zijn van de grieppaniek?
Vakantie is alweer voorbij hier.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed advies![]()
Op het werk liggen folders dat we elkaar geen hand meer geven. Ik ben al jaren voor, eindelijk wordt het in de praktijk toegepastZal wel weer tijdelijk zijn
Ik ben heel erg voor de oosterse methode van een beleefde hoofdknik als groet. Handen geven is de beste manier om ziektes over te brengen. Je kan iemand nog beter op de wang zoenen dan een hand geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik geef sowieso niet graag handjes. Zie iets te vaak mensen toiletten verlaten zonder handen te wassen. Bah bah.
Nu ook een geval in Haarlem. Het komt nu wel heul dichtbij!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier in een hele rustige intercity ondanks dat de helft van de treinen uitviel.
Zou dat gevolg zijn van de grieppaniek?
Vakantie is alweer voorbij hier.
Ja gek he.. ook het perron was veel leger..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heel erg voor de oosterse methode van een beleefde hoofdknik als groet. Handen geven is de beste manier om ziektes over te brengen. Je kan iemand nog beter op de wang zoenen dan een hand geven.
En jeetje, het is toch gewoon dinsdag en geen vakantie? Wat eh leeg. Hier gewoon volle trein vanmorgen.
Nou ja, misschien dacht iedereen juist dat het stampvol zou worden en heeft iedereen die de mogelijkheid van ander vervoer of thuis werken had dat gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja gek he.. ook het perron was veel leger..
en dat terwijl er best wat treinen uitvielen tussen rotterdam en den haag hs.
[ afbeelding ]
Mja eens hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu ook een geval in Haarlem. Het komt nu wel heul dichtbij!
Mijn reactie:. Ik blijf de drukte er omheen erger vinden dan het virus zelf.
Ik blijf het gek vinden..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen! Wat een zonnige dag vandaag (nu in ieder geval)
Hier blijven ze alle kanten van de wereld bereizen. Lekker slim, stapels mensen in vliegtuigen. Vergaderingen met grote aantallen mensen van over de hele wereld. Maar de Italiaanse collega's die normaal in de kantine kunnen eten krijgen eten gebracht naar hun werk locatie.
We hebben wel instructie dat je 60 seconden je handen moet wassen (met ijskoud kraanwater). Overal staan flesjes antibacteriele gel met alcohol. Kan me van een paar jaar geleden (mexicaanse griep geloof ik) dat na een paar dagen de vellen van m'n handen vielen.
Ach, het is al jaren zo, ook in mijn vorige werk. Merkte je op dat het hele bestuur in hetzelfde vliegtuig zat krijg je als reactie "dan moet een ander maar een andere vlucht nemen". Heb één keer gevraagd toen of ze iemand tekenbevoegd wilden maken voor het geval het vliegtuig neer ging...vonden ze geen leuke opmerking.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik blijf het gek vinden..
Ene kant allerhande maatregelen die weinig verschil maken...
Andere kant... doen we gewoon lekker ons ding want tja.. wat moet dat moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach, het is al jaren zo, ook in mijn vorige werk. Merkte je op dat het hele bestuur in hetzelfde vliegtuig zat krijg je als reactie "dan moet een ander maar een andere vlucht nemen". Heb één keer gevraagd toen of ze iemand tekenbevoegd wilden maken voor het geval het vliegtuig neer ging...vonden ze geen leuke opmerking.Hmm toen ik stage liep.. ging heel het bedrijf naar new york een weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat ging inderdaad verdeeld over diverse vliegtuigen allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook, dus was ik m'n handen daar maar mee. Denk alleen dat ik maar eigen zeep ga meebrengen, ook die andere zeep is heel niet fijn, droogt erg uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Antibacteriële zeep tegen een virusinfectie. Mja. Gewone zeep doet hetzelfde hè
quote:Als iedere medewerker zich goed houdt aan de regels van basishygiëne, is dat voldoende. Met name handhygiëne en hoesthygiëne zijn belangrijk. Geregeld handen wassen of desinfecteren, hoesten en niezen in de elleboog of een papieren zakdoekje.
Hmm mijn telefoon ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Er ligt in mijn zkh iemand op de IC met corona
Mijn app maakt overuren
Toevallig een week of 2 voor het coronavirus moesten we allemaal een verplichte e-learning handhygiëne doenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wij leerden dat je óf zeep óf desinfectiegel moet gebruiken, want gel na wassen geeft kans op irritatie omdat je dan eerst het beschermlaagje van je handen hebt gewassen en daar dan alcohol op aanbrengt. Die gel zou het meest effectief zijn tegen bacteriën maar voor virussen geldt wat anders, vermoed ik zoIk ben overigens vandaag thuis aan het werk, gewoon omdat het kan en omdat ik graag wat dingen af wil maken
RIP!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Mijn app maakt overuren
Ik las het. Dat worden vast heel veel extra vragen te beantwoordenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Mijn app maakt overuren
En dat moet een opl.co. doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
RIP!
Een vriendin werkt als opleidingscoordinator op de TU waar dus het eerste Delftse geval is geconstateerd. Zelfde faculteitGisteren stonden er ineens studenten bij haar in het kantoor om de temperatuur op te laten nemen
twitter:paulblom twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:00:49Dus je fietste langs het kanaal, kwamen er vijf varkens uit het water... #duh https://t.co/WuwurfWzbY reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:25 schreef Blues het volgende:
Het komt nu wel letterlijk dichtbij.. ik ben wel vrij maar checkte mijn werkmail voor het laatste nieuws.Hmm. Dat is wel pittigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Het komt nu wel letterlijk dichtbij.. ik ben wel vrij maar checkte mijn werkmail voor het laatste nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Haar, het is een zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het komt nu wel letterlijk dichtbij.. ik ben wel vrij maar checkte mijn werkmail voor het laatste nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]@BluesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf #1 in nederland, vraagt mn.X al of de vakantie begin april “moet” doorgaan...
Nou ja, geboekt en betaald voor het circus in Nedl. rondging.
Nou...voor jou/jullie komt het écht wel dichtbij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:30 schreef golfer het volgende:
Voorlopig laten wij al onze geplande uitjes en vakanties gewoon nog staan.
Volgende week Oostende, eind mei/begin juni Karpathos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofschoon “vreemd”, kan het stof mooi even neerdalen met allerlei overleg en uitkomsten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef Blues het volgende:
De dok die terugkwam van vakantie is vandaag wel gekomen, maar zit in haar spreekkamer en mag geen pt zien.. ik weet dat zij heel vol staat (juist omdat ze een week weg was) dus hoe dat opgelost wordt met pt zien/bellen en de opvang van die 2 weken van onze andere dok
Er zijn ook 4 arts ass naar huis gestuurd die het weekend gewerkt hebben op de IC.
Het is chaotisch lees ik met allerlei corona-overleggen![]()
Vind het heel raar om te lezen allemaal omdat het over 'mijn' poli/zkh/coll/doks gaat en ik er niet ben.
Juist! Werd tijd.quote:
Maar hij is wel goedgekeurd zo te zien, lekker snel (had 1,5 jaar geleden iets gekocht voor de katten, hebben ze hooguit 5 keer in gelegen, en sinds vorige week iedere avond.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Juist! Werd tijd.
Ik was bij de dierenwinkel met Dora (FEEST!) en deze had 50% korting. Kostte alsnog 53 euro.
Ja, nou, heb je soms hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar hij is wel goedgekeurd zo te zien, lekker snel (had 1,5 jaar geleden iets gekocht voor de katten, hebben ze hooguit 5 keer in gelegen, en sinds vorige week iedere avond.schiet mij maar lek
Ik ook, maar om me heen worden echt heel veel dingen gecancelled.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:30 schreef golfer het volgende:
Voorlopig laten wij al onze geplande uitjes en vakanties gewoon nog staan.
Volgende week Oostende, eind mei/begin juni Karpathos.
Hmm zo lag mijn oudste kater... ineens in een mandjr waar hij al zeker een jaar niet naar omgekeken had.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar hij is wel goedgekeurd zo te zien, lekker snel (had 1,5 jaar geleden iets gekocht voor de katten, hebben ze hooguit 5 keer in gelegen, en sinds vorige week iedere avond.schiet mij maar lek
Hier mijn eerste gecancelde zakelijke afspraak ook binnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook, maar om me heen worden echt heel veel dingen gecancelled..
Verder zit er een collega thuis met behoorlijke koorts die in het risicogebied woont (ergens in limburg). Er zijn nu ook meer zieken. Volgens mij denkt iedereen die zich niet lekker voelt nu ook wel dat het Corona is..
Dat bedacht ik me vanochtend ook, ik ga over 2 weken. Zolang het doorgaat ga ik ook. Maar dit is maar een heel kort lopende voorstelling, volgens mij is inhalen niet mogelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan vrijdag naar het theater. Ik vind het toch niet zo'n leuk idee om bij zo veel mensen in de buurt te zijn. Niet dat ik me daardoor laat tegenhouden. Misschien veel anderen wel, dan is het lekker rustig
Zo zaten wij ook in het theater bij de nacht van de cabaret zaterdag in Delft toen bekend werd dat er een Corona infectie was geconstateerdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan vrijdag naar het theater. Ik vind het toch niet zo'n leuk idee om bij zo veel mensen in de buurt te zijn. Niet dat ik me daardoor laat tegenhouden. Misschien veel anderen wel, dan is het lekker rustig
Is het ook niet. Maar ik kom 3x in de week met zo enorm veel mensen in aanraking op werk en in t OV. Ik wil echt niet binnen blijven zitten eik..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daar gaan wij dus vrijdag heenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga morgen naar Robert van Beckhoven. En daar zie ik echt niet tegenop qua risico op besmetting. Eerder zorgen om maagzuur dor het vele lekkere eten![]()
Overmorgen presentatie geven voor een groep van 25 mensen en ook die laten we doorgaan.
Valt mee hoor...t is goed verdeeld. Je kon mij echt niet wegrollen hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga morgen naar Robert van Beckhoven. En daar zie ik echt niet tegenop qua risico op besmetting. Eerder zorgen om maagzuur dor het vele lekkere eten![]()
Overmorgen presentatie geven voor een groep van 25 mensen en ook die laten we doorgaan.
Lol! Ik zal, net als de rest, niet teveel spoileren.quote:
Goed om te weten. Ik ga recht vanuit werk (zelfde stad), maar eens kijken hoe ik mijn vreetkick rond een uur of zes ga bedwingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Valt mee hoor...t is goed verdeeld. Je kon mij echt niet wegrollen hoor.
Hier begon het om 15 uur, dus ik heb gewoon wat gegeten tussen de middag. En daar was ik best blij om, ik had het niet gered op alleen ontbijt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol! Ik zal, net als de rest, niet teveel spoileren.
[..]
Goed om te weten. Ik ga recht vanuit werk (zelfde stad), maar eens kijken hoe ik mijn vreetkick rond een uur of zes ga bedwingen.
Ik ben vorig jaar al geweest met Lein en Isa. Dat was zo leuk dat ik nog een keer ga, met J.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol! Ik zal, net als de rest, niet teveel spoileren.
[..]
Goed om te weten. Ik ga recht vanuit werk (zelfde stad), maar eens kijken hoe ik mijn vreetkick rond een uur of zes ga bedwingen.
O ja, jij was de influencerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar al geweest met Lein en Isa. Dat was zo leuk dat ik nog een keer ga, met J.
Klinkt in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Zojuist kennisgemaakt met onze nieuwe hulp via de site die Kaatje aanraadde.
Doortastende dame met veel kennis van schoonmaakzaken en ervaring.
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen sprakenHet was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen
Maandagmiddag gaan we het beleven, nu hopen dat dit gaat werken
Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdektquote:
Ik had ooit eens een oekrainese (niet via die site) en die sprak geen woord nederlands of engels. Vragen/opdrachten zette ik op mail via google translate 🤣quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen sprakenHet was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen
Die oekraïnse deed dat niet, maar omdat ik 2x veel vroeger thuis kwam en zij al weg was heb ik het ook nog getest. Ze kwam niet van 1330-1630 maar van 14.00-1515. Alles was wel schoon maar dat was wel een enorm uurloon. En voor extra werk moest ik ook extra betalen. Snel de sleutel teruggevraagdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdekt
Echtgenoot is haar op komen halen en ze is niet meer teruggekomen.
Nastyquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die oekraïnse deed dat niet, maar omdat ik 2x veel vroeger thuis kwam en zij al weg was heb ik het ook nog getest. Ze kwam niet van 1330-1630 maar van 14.00-1515. Alles was wel schoon maar dat was wel een enorm uurloon. En voor extra werk moest ik ook extra betalen. Snel de sleutel teruggevraagd
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdekt
Echtgenoot is haar op komen halen en ze is niet meer teruggekomen.
Dat vind ik wel schattigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel.
Al twee vergiftigd?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.
Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
Tof!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen
Dat klinkt goed zeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Wat leuk Lucky!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen
Ze is een echte dierenvriendin.quote:
Leukquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hahaha, hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen...
bestaan er geen dichte traphekjes?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze is een echte dierenvriendin.
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft.![]()
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.
Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellenAl jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Be
[..]
staan er geen dichte traphekjes?
Tof!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief.En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen.
Superquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren
Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingenzijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Oh nee daar Hangen ze zo in.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan.
😎 komt goed uit!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief.En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen.
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn erNou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren
Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingenzijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Het is nog nieuw, maar bedoeling is door het jaar heen enkele collega’s te bedanken. Wel tof, geeft je wel het gevoel gezien en gewaardeerd te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?
Sterkte en veel plezierquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouderswaarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb
![]()
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven
Er is nu al meer gebeurd dan in heel vorig jaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt?
Ja ik volg het allemaal in de groepquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:12 schreef AnneX het volgende:
En @:Blues...heb je al een excursie gepland in de nieuwe Bieb op de Neude.
Het wordt fantastisch. Ik sprak iemand die de training voor Rondleidingen volgt.
Er is weer eeltquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouderswaarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb
![]()
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn erNou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Hmm hier ligt een zakje holy basil zaadjes...quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
En tegelijk ook onwijs frustrerend zolang er steeds weer niks staatquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
En praten!quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles.
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddelsquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiënquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels
Althans.. vorige week viel er genoeg
Lekker doen dusquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiënEn nu het nog kan
Oh wat jammer. Wij wonen ongeveer 3 uur rijden van winterberg. Dus dat is voor een dag nog wel aan te rijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lekker doen dus
Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
Het leukste begint nu zekerquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het leukste begint nu zeker![]()
Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
De meeste dingen mogen in mei pas naar buiten dus je kunt best nu beginnen met zaaienquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken.
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.
Succes met je paniek![]()
Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Ja hoor, kan best. Beetje extra zaaien. En soms vallen dingen tegen. Ik heb dus dit jaar geen aubergine tenzij ik nog zaad koop. Dat is ook geen ramp.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik.Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
Vergat steeds te vragen, ben jij ook in contact geweest met die arts?quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
Jazeker kan ik noten lezen, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
[ afbeelding ]
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylonquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Er is weer eelt![]()
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen
Wat voor snaren heb je?
Noorderlichtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef Barreltje het volgende:
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen![]()
En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !
Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien
Ik had er 1 maar die heb ik achter gelaten in mijn vorige tuinquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Wat rotquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen.Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
Ze staan voor de komende 2 weken nog niet in de aanbiedingenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Tuinbonenquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het leukste begint nu zeker![]()
Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.quote:
Stratum disjunctivum van de lamina epithelialisquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:42 schreef Tele6 het volgende:
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is?
Dat is nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen.
Niks onbegrijpelijks aan hoorquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen.
Da's eigenlijk niet raar toch? Als je je niet 100% voelt door je darmen en je toch al niet lekker voelt in een bus waar je niet binnen 2 minuten een uitstaphalte hebt. Maar fijn dat de afspraak verzet isquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh bah. Dat is zo naar ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Kun je niet nog een half uurtje een powernap doen? Kost ook tijd, maar vaak minder dan de hele dag duf zijn. Bij mij tenminste.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Fijn dan, kun je alsnog vanmiddag en zonder paniekquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
Nee, dit komt denk ik ook niet meer goed vandaag. Maar ik ga maar gewoon mijn ding doen, dan maar met minder enthousiasme enzo. Zo veel is het ook weer niet. Werken en 2 kozijnen schuren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh bah. Dat is zo naar ja.![]()
Komt bij mij vaak ook niet meer goed dan, de rest van de dag.![]()
Ik heb inmiddels mijn zaden uitgezocht
In dat hele gebied mogen ze eigenlijk niet loslopen. Dora loopt her en der los, op de strandjes, even uitrazen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wandels![]()
Is dat verboden voor honden of verboden voor loslopende honden?
Is wel mijn type hoor, die oertypesquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dingo(met wat grotere oren dan wel, haha)
Gaat snel met die hondquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ze is ook echt fullblown aan het puberen. Ik word gewoon af en toe compleet genegeerd. Lekker bananen in die (grote) oren.
Ze is nu 10 maand, dus kan wel. Het is geen hele grote hond, dan gaat alles snel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gaat snel met die hond![]()
Lucky's tuin ging ook al snel. Alles snel
Jaloersquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is echt net lente hier![]()
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon
In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen
Zulke:
[ afbeelding ]
GAAF!quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is echt net lente hier![]()
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon
In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen
Zulke:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:27 schreef Tele6 het volgende:
Mijn schoenen zijn er en ze passen![]()
Ik ben al een hele tijd bezig om tweedehands Dr Martens te vinden. Ik had ze hier in de stad gepast en geconcludeerd dat maat 41 goed zat, maar toen bleken de vegan Dr Martens die ik tweedehands vond net anders te vallen en heb ik die weer door moeten verkopen. Nu heb ik maat 42 gevonden, in een andere kleur en materiaal dan ik eerst van plan was, maar eigenlijk nog veel mooier. En ze zien er splinternieuw uit
Leukquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:50 schreef fietsie het volgende:
Action leeggekauft![]()
Digitale schuifmaat en glow-in-the-dark-plakband waren wel de toppers
Er was een hele helling zelfsquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo heerlijk dagje op de latten gestaan. Winterberg maakte zijn reputatie op de eerste piste voor mij al waar. Daar klapte iemand met volle snelheid en 0 controle vol in mijn rug en we klapte allebei dus onderuit.
Hoop smoesjes. Waaronder "ja er was een heuvel" ja mens wat verwacht je op een piste.
Voor de rest was het prima. Einde van de dag werden de pistes slecht maargoed dat geeft ook weer leuke uitdagingen
Ja ik ben ook best wel uit mijn stekker gegaan. Mensen moeten hun verantwoordelijk nemen. Ongelukje kan gebeuren. Maar je gaat niet als een kamikaze piloot van zo'n berg af terwijl je geen idee hebt hoe je moet remmen of uitwijken. Ongelukje kan gebeuren maar dit was gewoon belachelijk.quote:
Mja ik maak me stiekem ook wel beetje zorgen over volgende week.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik ben ook best wel uit mijn stekker gegaan. Mensen moeten hun verantwoordelijk nemen. Ongelukje kan gebeuren. Maar je gaat niet als een kamikaze piloot van zo'n berg af terwijl je geen idee hebt hoe je moet remmen of uitwijken. Ongelukje kan gebeuren maar dit was gewoon belachelijk.
Veiligheid op de piste is gewoon erg belangrijk.
Dan komt dat vast goed. Gewoon niet sneller gaan dan je kunnen en dan is er echt niks aan de hand.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik maak me stiekem ook wel beetje zorgen over volgende week.
En ik kan gewoon remmen en bochtjes maken
Lekker dan. Heb je nog last van je rug?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik ben ook best wel uit mijn stekker gegaan. Mensen moeten hun verantwoordelijk nemen. Ongelukje kan gebeuren. Maar je gaat niet als een kamikaze piloot van zo'n berg af terwijl je geen idee hebt hoe je moet remmen of uitwijken. Ongelukje kan gebeuren maar dit was gewoon belachelijk.
Veiligheid op de piste is gewoon erg belangrijk.
Ja onderrug en de halsspieren hebben ook een klap gehad denk ik. Want links is wat dik en gapen doet pijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker dan. Heb je nog last van je rug?
Aiquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja onderrug en de halsspieren hebben ook een klap gehad denk ik. Want links is wat dik en gapen doet pijn.
Bah. Vanavond lekker even in bad gaan liggen? In ieder geval voor de rugquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja onderrug en de halsspieren hebben ook een klap gehad denk ik. Want links is wat dik en gapen doet pijn.
Wat ik vooral vervelend vind is potentieel afhankelijk zijn van anderen mbt spullen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan komt dat vast goed. Gewoon niet sneller gaan dan je kunnen en dan is er echt niks aan de hand.
ja lekker is anders. Maarja verder wel een toffe dag met mijn meneer gehad hoor.quote:
Even kijken en anders morgen. Ben pas laaaatt thuis want moet onze Loebes nog ophalen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bah. Vanavond lekker even in bad gaan liggen? In ieder geval voor de rug
Als ze zeggen dat het geen probleem is zal dat denk ik ook wel zo zijn. Ik vind het juist leuk om mensen kennis te laten maken met skiën.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat ik vooral vervelend vind is potentieel afhankelijk zijn van anderen mbt spullen.
En blok aan been gevoel bij mezelf als enige niet-eerder-skier.
Maar goed.. mijn gezelschap zegt het geen probleem te vinden. Het is puur dat ik dat zelf niet prettig vind.
Dus het komt vast goed... maar dat duurt denk ik toch minimaal tot na de eerste keer skiën vrees ik.
Altenmarkt..quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja lekker is anders. Maarja verder wel een toffe dag met mijn meneer gehad hoor.
[..]
Even kijken en anders morgen. Ben pas laaaatt thuis want moet onze Loebes nog ophalen.
[..]
Als ze zeggen dat het geen probleem is zal dat denk ik ook wel zo zijn. Ik vind het juist leuk om mensen kennis te laten maken met skiën.
En anders lekker lesje pakken. Dan leer je het jezelf ook niet verkeerd aan en ik vind het zelf ook heel leuk. Neem zelf in Oostenrijk ook altijd nog een paar uur privé les.
Waar ga je heen?
Ben benieuwd hoe je het straks vind. Veel plezier alvast iigquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Altenmarkt..
En idd.. vorig jaar ging er ook iemand mee die het nooit gedaan had. Dus ze zijn wel wat gewend.
En diegene gaat dit jaar ook weer mee.
Maar wat ik zei.. dat zit meer in mijn hoofd dan in dat van een ander
Altenmarkt, daar liggen best wel wat voetstappen van mij. Wij gingen vroeger altijd naar kennissen in Filzmoos (zomervakantie) en dat ligt er vrijwel naast.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Altenmarkt..
En idd.. vorig jaar ging er ook iemand mee die het nooit gedaan had. Dus ze zijn wel wat gewend.
En diegene gaat dit jaar ook weer mee.
Maar wat ik zei.. dat zit meer in mijn hoofd dan in dat van een ander
Ik denk dat ik het prima naar mn zin ga hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je het straks vind. Veel plezier alvast iig
Als je er eenmaal bent, vindt je je draai wel weerquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het prima naar mn zin ga hebben.
En hoef niet 7 dagen heel de dag op een berg te staan natuurlijk. Ereader/boek mee, haakspul mee..
zal me niet vervelen.
Maar moe en niet lekker in mn vel.
En wil ook niet dat ik een ander in de weg zit.
Slechte combi. Kan iemand 100x zeggen dat dat heus niet zo is.. dat landt dan toch niet ECHT.
Zit half te slapen op de bank maar moet echt nog wat doen in huis EN inpakken.
En koken/eten.
Zo te lezen ben je hard aan vakantie toequote:Op woensdag 4 maart 2020 18:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik denk dat ik het prima naar mn zin ga hebben.
En hoef niet 7 dagen heel de dag op een berg te staan natuurlijk. Ereader/boek mee, haakspul mee..
zal me niet vervelen.
Maar moe en niet lekker in mn vel.
En wil ook niet dat ik een ander in de weg zit.
Slechte combi. Kan iemand 100x zeggen dat dat heus niet zo is.. dat landt dan toch niet ECHT.
Zit half te slapen op de bank maar moet echt nog wat doen in huis EN inpakken.
En koken/eten.
Nou dat idd..quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je hard aan vakantie toeKomt dat even mooi uit
![]()
Je zit heus niemand in de weg, maar ik denk dat je dat rationeel wel weet, maar gevoelsmatig is dan weer een complex dingetje.
Ik zag dat het in Adelaide helemaal uitverkocht was. Toen dacht ik even...het zal maar uitverkocht zijn en je hebt diaree.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Wordt ons wcpapier allemaal in China gemaakt of zo dat iedereen juist dat hamstert?
Lekker dat t weg is!!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:46 schreef Kaatje1 het volgende:
whoa, de vlonders op het balkon zijn weg. Wat een smeerboel daaronder. Heel veel vergaan blad. Maar ook flink wat sigarettenpeuken (die echt niet van mij zijn).
Morgen de hulp vragen of zij een keer wil komen om het echt goed schoon te maken en dan een (niet groen) balkontapijt erop.
Auwquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo heerlijk dagje op de latten gestaan. Winterberg maakte zijn reputatie op de eerste piste voor mij al waar. Daar klapte iemand met volle snelheid en 0 controle vol in mijn rug en we klapte allebei dus onderuit.
Hoop smoesjes. Waaronder "ja er was een heuvel" ja mens wat verwacht je op een piste.
Voor de rest was het prima. Einde van de dag werden de pistes slecht maargoed dat geeft ook weer leuke uitdagingen
Ik zat me vandeweek ook al zoiets af te vragen... iedereen gaat dood aan de monstergriep...quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Wordt ons wcpapier allemaal in China gemaakt of zo dat iedereen juist dat hamstert?
Vond dit wel grappig, iedereen koop dure spullen, en gewoon zeep lijkt beter te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zat me vandeweek ook al zoiets af te vragen... iedereen gaat dood aan de monstergriep...
maar wc papier... kasten vol.
Zag dat picnic het ook al extra druk heeft.
Het was in de supermarkt niet minder druk tho
Leuk experiment ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vond dit wel grappig, iedereen koop dure spullen, en gewoon zeep lijkt beter te zijn
https://www.upworthy.com/hand-washing-bread-experiment
Ja, maar dat zijn schimmels. De sporen (soort van zaadjes) van schimmels zijn ervoor gemaakt om een hoop te overleven, dus die overleven een beetje handontsmettingsmiddel wel - vandaar dat de boterham "hand sanitizer" gezellig begroeid is. Boenen met zeep en water werkt wel tegen schimmels.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vond dit wel grappig, iedereen koop dure spullen, en gewoon zeep lijkt beter te zijn
https://www.upworthy.com/hand-washing-bread-experiment
Je bent een stuk to the point-er dan ik iigquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:20 schreef Blues het volgende:
Gewoon handen wassen met zeep is effectiever tegen virus overdracht dan anti-bacteriële gelpompjes die overal staan.
Of ben ik al spuit13
Moet ook bekennen dat brood al niet lekker meer smaakt voor je schimmel ziet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn schimmels. De sporen (soort van zaadjes) van schimmels zijn ervoor gemaakt om een hoop te overleven, dus die overleven een beetje handontsmettingsmiddel wel - vandaar dat de boterham "hand sanitizer" gezellig begroeid is. Boenen met zeep en water werkt wel tegen schimmels.
Corona is een virus. Normaal gesproken hoor je veel over desinfecteren in verband met bacteriën, bijvoorbeeld tegen voedselvergiftiging of wanneer ze weer eens E. coli in restaurantvoer gevonden hebben of zo. Maar nu gaat het erom om een virus van je handen af te krijgen.
Bacteriën leven, dus die kun je dood maken door er handalcohol overheen te gooien of iets anders pijnlijks. Een virus leeft niet, het is alleen maar een stukje genetische code met een hulsje eromheen. Doodmaken is hier niet de truc, wegpoetsen werkt wel. Dus handen flink afboenen, goed afdrogen, handdoekje wegdoen.
Schimmels zijn leuk, trouwens. Wist je dat sommige schimmelsporen praktisch alles overleven? Als je de "haren" van een schimmel ziet, is hij al in een heel vergevorderd stadium. Ruim voor die tijd zitten de schimmeldraden al door je hele boterham. Dus niet alleen de boterham die harig geworden is weggooien, maar het hele brood (tenzij je een sterke maag en weinig fantasie hebt). Nog leuker, de sporen waren waarschijnlijk al voor het bakken aanwezig in het brood en ze gaan niet dood van het bakken. Het duurt gewoon een tijdje tot ze "tot bloei komen". Je kunt het best je brood bewaren op een plek waar schimmels niet graag groeien (een niet te vochtige plek vooral, milde kou vinden ze nog prima dus de koelkast doet niks). Dan kun je je brood opeten voor het harig is.
Ik heb research gedaan, want studentenhuizen en schimmels, je kent het
Kort door de bocht is nog wel eens mn middle namequote:Op woensdag 4 maart 2020 21:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je bent een stuk to the point-er dan ik iig
Goed bezigquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Moet ook bekennen dat brood al niet lekker meer smaakt voor je schimmel ziet.
Dan smaakt het al wat zurig en het ruikt ook anders.
En ik heb altijd roomboter.. maarja eet het niet enorm veel. En ook daar ruik je ruim voordat je het ziet dat je boter eigenlijk al niet goed meer is.
Moet zeggen dat sinds ik wat meer vertrouw op geur en smaak.. ik sommige dingen veel vaker weggooi dan eerst.. maar andere dingen juist weer veel langer houdbaar blijken.
(Zoals melk die een week na de tht prima drinkbaar is. En de kip die 2 dagen voor de datum.. echt de pan niet meer inkomt omdat hij gek ruikt of voelt)
Volgende week woensdag, over een weekje dus. A heeft dan een diploma-uitreikingquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Kort door de bocht is nog wel eens mn middle name![]()
Wel interessante post van jou![]()
Wanneer is eten met de sch.oudersx2
Haha gewoon stresskippie hier soms.quote:
Vooral kip.. voelt echt heel viezig als het te lang ligt. Snap nog niet dat dat me vroeger nooit zo op viel. (Of zou ik vroegah... nooit de kip hebben laten liggen? Dat lijkt me toch sterk)quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Als je weet waar je op moet letten, ruik/proef/voel/zie je inderdaad al veel eerder als er wat is.
Wat voor mini-ding wil je maken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha gewoon stresskippie hier soms.
Kleding is ingepakt
Skispul ook.
Morgen nog wat entertainment erbij zoeken.
En een paar extra skisokken halen toch maar.
Zag dat mijn lief een extra paar heeft ingepakt voor mij. Maar die smalle beentjes hebben toch een smaller sokje nodig.. dus heb vorige keer mijn luxe maar veel te smalle sokken geruild met de goedkopere van dochterlief die wel smalle beentjes heeft
Boekje meenemen.. haakspul...
dat laatste morgen maar even zien...
Zit te denken misschien dat zakje hele dunne draadjes mee te nemen.. neemt weinig ruimte in en mini-haken is best leuk
(Al had ik dit ooit gekocht met een bepaald idee voor iemand.. en naaide diegene me daarna keihard dus heb ik het ook nooit afgemaaktMaar goed excuus wel
)
Maar goed.. belangrijkste zit in gepakt.
Ik denk dat je toen nog niet kon herkennen hoe dat voelde. Ik zou nu ook geen idee hebben, want de laatste keer dat ik kip bereid heb is denk ik een jaar of 4 geleden en toen heb ik me er nooit echt van dichtbij in verdieptquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vooral kip.. voelt echt heel viezig als het te lang ligt. Snap nog niet dat dat me vroeger nooit zo op viel. (Of zou ik vroegah... nooit de kip hebben laten liggen? Dat lijkt me toch sterk)
Plakkerig en slijmerig tegelijkertijd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je toen nog niet kon herkennen hoe dat voelde. Ik zou nu ook geen idee hebben, want de laatste keer dat ik kip bereid heb is denk ik een jaar of 4 geleden en toen heb ik me er nooit echt van dichtbij in verdiept
Fijn dat het duidelijk wasquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Tele6...wat een enorm duidelijke uitleg. Ik wist dit grotendeels wel, maar zou het nooit zo goud en duidelijk en vooral begrijpelijk onder woorden kunnen brengen.
Ken iemand die het daar ook helemaal mee eens isquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn dat het duidelijk was
Weet je, ik heb ervoor gestudeerd![]()
En meerdere mensen hebben me gevraagd of ik overweeg om leraar te worden. Met mijn opleiding kan ik zelfs nog kiezen of ik biologie- of scheikundeleraar zou willen worden. Nu voel ik me daar lang niet assertief genoeg voor. Enthousiast dingen uitleggen kan ik inderdaad wel
Iehl, ja, dat zijn bacteriënquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Plakkerig en slijmerig tegelijkertijd.
Haha, jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ken iemand die het daar ook helemaal mee eens is
Oh bah, van je schoonma.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef AnneX het volgende:
Bijna zou ik het schimmel brood verhaal van Tele c/p ‘en voor een zeker iemand.
Onsmakelijk: sch.ma schepte de schimmel”poes” van de jam![]()
![]()
en at verder.
Zij, die van ieder beest dat over het dorp vloog ziek werd en een week binnen bleef.
Beterschap!quote:Affijn, vanmiddag gewoon 4 uur ziekjes in bed gelegen.
Vanmorgen de themaboeken voor de Paas naar de kleutergroep gebracht.
Sta ik bij de deur met een volle winkelmand en roept zo’n kleuter naar de klassejuf:” de Bieb is er”.
Zoiets als “ de melkboer is er”.
(zij hadden al 2 TWEE dagen geen nieuwe boekjes in de klas.)
[..]
Ik leerde hem nog geen 4 jaar geleden kennen. Sprak Nederlands (heel snel "want ik hou van veel praten" geleerd). Maar wanneer je iets in het Engels zei snapte hij, behalve yes en no, er niets van. En dan nuquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha, ja
Gaat trouwens echt supergoed met Safwan, hij is inmiddels op het punt dat ik amper meer wat hoef te doen. Als ik "weet je het zeker?" zeg denkt hij nog eens na over wat hij aan het doen is en corrigeert hij zichzelf al
Yes, precies hetzelfde inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Iehl, ja, dat zijn bacteriën
Bacteriën kunnen stofjes uitscheiden waarmee ze goed vastplakken aan hetgene waarop ze groeien. Zo vormen alle bacteriën samen een gezellig kleverig laagje over hun voeding heen. Als je een waterfles te lang hebt laten staan, wordt hij ook glibberig kleverig van binnen, ken je dat? Dat heet een microfilm, en die wordt gemaakt door bacteriën. Ze zijn wel eencellig, maar werken toch samen
Hoera voor het immuunsysteem van de hondquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes, precies hetzelfde inderdaad.![]()
Ik voer het dan aan de hond.
Ja joh, dat vind ik altijd wel bijzonder. Katten halen er dan (meestal) echt hun neus voor opquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoera voor het immuunsysteem van de hond
Bah, nu wel weer wat beter?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef AnneX het volgende:
Affijn, vanmiddag gewoon 4 uur ziekjes in bed gelegen.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Blues het volgende:
In of extern?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
-gaap- best goed idee, maar zit nog te wachten op de printer.quote:
Dit gaat over blokverwarming?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:06 schreef borisz het volgende:
Dat was VVE-vergadering 1 van 2. Met het vervolg over drie weken. Het ging over de toekomst van de verwarming van de flat.
Omdat er geen quorum was, was uitslag van de stemming niet geldig. Over drie weken de normale VVE-vergadering en komt dit opnieuw ter stemming. Dan is het een formaliteit gegeven deze stemming.
Je moest er wel goed bijblijven gegeven de techniek en de sommetjes. Maar overall denk ik dat het wel een goed idee is.. Voor de techneuten klik
Jup. We hebben nu nog blokverwarming op stookolie. Nou die ketels zijn aan het einde van de levensduur. Deze techniek zorgt iig ervoor dat er niet flink verbouwd hoeft te worden. En we gaan over op gasquote:
Dan ga ik me hier niet verder in verdiepen, wij hebben allemaal een ketel. Zonnepanelen wilden wij wel, maar dat werd tegengehouden door een paar mensen, onder aanvoering van een nu overleden bewoner. Volgend jaar maar weer eens op de agenda zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. We hebben nu nog blokverwarming op stookolie. Nou die ketels zijn aan het einde van de levensduur. Deze techniek zorgt iig ervoor dat er niet flink verbouwd hoeft te worden. En we gaan over op gasMaar ja andere opties zijn er nog niet. En over 15 jaar zien we dan wel weer verder.
In eerste instantie intern.quote:
Hoe is het eigenlijk met het lief nu?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kleding is ingepakt
Skispul ook.
Zag dat mijn lief een extra paar heeft ingepakt voor mij. Maar die smalle beentjes hebben toch een smaller sokje nodig.. dus heb vorige keer mijn luxe maar veel te smalle sokken geruild met de goedkopere van dochterlief die wel smalle beentjes heeft
Zit te denken misschien dat zakje hele dunne draadjes mee te nemen.. neemt weinig ruimte in en mini-haken is best leuk
(Al had ik dit ooit gekocht met een bepaald idee voor iemand.. en naaide diegene me daarna keihard dus heb ik het ook nooit afgemaaktMaar goed excuus wel
)
Ik wist hier weinig van, interessantquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn schimmels. De sporen (soort van zaadjes) van schimmels zijn ervoor gemaakt om een hoop te overleven, dus die overleven een beetje handontsmettingsmiddel wel - vandaar dat de boterham "hand sanitizer" gezellig begroeid is. Boenen met zeep en water werkt wel tegen schimmels.
Corona is een virus. Normaal gesproken hoor je veel over desinfecteren in verband met bacteriën, bijvoorbeeld tegen voedselvergiftiging of wanneer ze weer eens E. coli in restaurantvoer gevonden hebben of zo. Maar nu gaat het erom om een virus van je handen af te krijgen.
Bacteriën leven, dus die kun je dood maken door er handalcohol overheen te gooien of iets anders pijnlijks. Een virus leeft niet, het is alleen maar een stukje genetische code met een hulsje eromheen. Doodmaken is hier niet de truc, wegpoetsen werkt wel. Dus handen flink afboenen, goed afdrogen, handdoekje wegdoen.
Schimmels zijn leuk, trouwens. Wist je dat sommige schimmelsporen praktisch alles overleven? Als je de "haren" van een schimmel ziet, is hij al in een heel vergevorderd stadium. Ruim voor die tijd zitten de schimmeldraden al door je hele boterham. Dus niet alleen de boterham die harig geworden is weggooien, maar het hele brood (tenzij je een sterke maag en weinig fantasie hebt). Nog leuker, de sporen waren waarschijnlijk al voor het bakken aanwezig in het brood en ze gaan niet dood van het bakken. Het duurt gewoon een tijdje tot ze "tot bloei komen". Je kunt het best je brood bewaren op een plek waar schimmels niet graag groeien (een niet te vochtige plek vooral, milde kou vinden ze nog prima dus de koelkast doet niks). Dan kun je je brood opeten voor het harig is.
Ik heb research gedaan, want studentenhuizen en schimmels, je kent het
De kassen van onze telers hebben ook zo’n WKK staan. Echt mega-apparatenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:06 schreef borisz het volgende:
Dat was VVE-vergadering 1 van 2. Met het vervolg over drie weken. Het ging over de toekomst van de verwarming van de flat.
Omdat er geen quorum was, was uitslag van de stemming niet geldig. Over drie weken de normale VVE-vergadering en komt dit opnieuw ter stemming. Dan is het een formaliteit gegeven deze stemming.
Je moest er wel goed bijblijven gegeven de techniek en de sommetjes. Maar overall denk ik dat het wel een goed idee is.. Voor de techneuten klik
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Blues het volgende:
[..]
In eerste instantie intern.Beter, Blues. Dit begon wel een beetje een soap te worden. Zo iemand moet gewoon uit het team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Buitenshuis “gewoon” doen wat ‘moet’.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef Blues het volgende:
AX, onze BIEBboer![]()
Akelig, zo ziek! Loop je nou gewoon door te hobbelen of komt het steeds terug?
Lotquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:23 schreef Lot_1 het volgende:
Alles ingepakt voor een minivakantie![]()
Wat ben je toch lang bezig met twee handbagage tassen efficient inpakken. Maar het is geluktmorgenavond zijn we in Portugal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, trump weet tenminste hoe het hoort...
#sarcasm to the much.
[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 05-03-2020 05:02:12 ]
Mja weet ik nog niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat voor mini-ding wil je maken?
Ik zou zelf denk ik toch wat groters meenemen, want mini-dingen doe ik graag bij goed licht en dat neem je natuurlijk niet mee naar een hotel.En zo veel ruimte neemt een iets groter haakwerk toch ook niet in? Of misschien heb jij een ander idee van wat er mini is. (Bij mij is "gewoon" met naald 2,5 en "mini" kleiner dan dat.)
Precies de plek waar je het niet wil zien inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2020 06:14 schreef Myraela het volgende:
Meh. Corona bij mn moeder in het seniorencomplex. Dat was precies de enige waar ik me zorgen om maakte.
Decathlon heeft fijne die niet duur zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kleding is ingepakt
Skispul ook.
)
Mja daar kom ik niet meer in de buurt helaas. De andwre die ik heb zijn van scapino en zaten ook wel lekker... en die zit vlakbij huis.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Decathlon heeft fijne die niet duur zijn
Meh.quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:14 schreef Myraela het volgende:
Meh. Corona bij mn moeder in het seniorencomplex. Dat was precies de enige waar ik me zorgen om maakte.
Mooiquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zat een kat even heel mooi te zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zat een kat even heel mooi te zijn
[ afbeelding ]
Dat is een rottig idee, Myra.quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:14 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |