abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191815774
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191815876
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.

Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
We have far more in common than that which devides us..
pi_191816715
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel. :)
Dat vind ik wel schattig :D
pi_191816721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.

Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
Al twee vergiftigd? :o Domme muizen hebben jullie daar :D
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:25:11 #106
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191816826
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen O+
Spoilers!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:27:36 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191816877
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen O+
Tof! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:28:55 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191816909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Zojuist kennisgemaakt met onze nieuwe hulp via de site die Kaatje aanraadde.
Doortastende dame met veel kennis van schoonmaakzaken en ervaring.
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen spraken :D Het was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen _O-
Maandagmiddag gaan we het beleven, nu hopen dat dit gaat werken *O*
Dat klinkt goed zeg!
Spoilers!
pi_191816939
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tof! *O*
Ahw wat leuk! ^O^
pi_191817742
quote:
Wat leuk Lucky!
pi_191817749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel schattig :D
Ze is een echte dierenvriendin. :Y
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft. O+
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.

Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellen *O* Al jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191817751
quote:
Leuk O+
pi_191818069
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief. O+ En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen. :D
pi_191818073
quote:
Leuk!
pi_191818120
Leuk Myraela! Je hebt je draai daar wel gevonden he!

En Lucky, ook leuk!

Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen... :o
pi_191818180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen... :o
Hahaha, hoe reageerde hij?
pi_191818396
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren *O*

Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingen :P zijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
pi_191818436
Be
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze is een echte dierenvriendin. :Y
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft. O+
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.

Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellen *O* Al jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering :7
bestaan er geen dichte traphekjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-03-2020 21:11:41 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191818553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Be
[..]

staan er geen dichte traphekjes?
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan. _O-
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:09:55 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191818920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief. O+ En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen. :D
Tof! ^O^
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:10:27 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191818929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren *O*

Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingen :P zijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Super ^O^
Geen tips, sorry -O-
pi_191818953
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan. _O-
Oh nee daar Hangen ze zo in.
pi_191818967
quote:
😎 komt goed uit!

Vanmiddag een kleine borrel met allemaal leuke mensen - een stuk of 14 - en wij zwaaiden naar elkaar vol enthousiasme.
Geen zoenen, hugs of handen gegeven. En tķch heel gezellig. 🤪 Hips.

En @Blues...heb je al een excursie gepland in de nieuwe Bieb op de Neude.
Het wordt fantastisch. Ik sprak iemand die de training voor Rondleidingen volgt.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:23:29 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191819186
quote:
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?
Spoilers!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:25:29 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191819229
Mijn moestuinbakken zijn er *O* Nou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Spoilers!
pi_191819376
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouders :o waarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb :o :o
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven :+
pi_191819381
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn er *O* Nou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
*O* :*

Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt? :)
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:35:40 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191819414
quote:

Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191819561
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?
Het is nog nieuw, maar bedoeling is door het jaar heen enkele collega’s te bedanken. Wel tof, geeft je wel het gevoel gezien en gewaardeerd te worden.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:48:44 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191819631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouders :o waarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb :o :o
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven :+
Sterkte en veel plezier :*
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:54:19 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191819739
quote:

[..]

*O* :*

Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt? :)
Er is nu al meer gebeurd dan in heel vorig jaar :D Het werd ook echt weer tijd. Ik ben heel benieuwd hoe ver we zijn over een paar maanden. We hebben veel projecten in ons hoofd maar of het gaat lukken is nog maar de vraag. Tot nu toe is het leuk in elk geval.

Spannend van het diner :o
Spoilers!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:56:39 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191819786
pi_191820142
Wat ontzettend fijn Lucky, dat je oom contact wil.

En complimentjes voor Myra *O*

@Tele6 De muizen vonden kattenvoer erg lekker (in de klem, gif lieten ze staan)
Wat leuk ook zo’n uitgebreid etentje

En Jagär valt wel meteen met de neus in de coronaboter.

Vanavond weer naailes gehad, niet veel opgeschoten, maar ik snap nu wel wat ik moet doen. Heb het spul ook maar daar gelaten en ga niet weer thuis rommelen (en uithalen)
pi_191820637
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:12 schreef AnneX het volgende:

En @:Blues...heb je al een excursie gepland in de nieuwe Bieb op de Neude.
Het wordt fantastisch. Ik sprak iemand die de training voor Rondleidingen volgt.
Ja ik volg het allemaal in de groep ^O^ Prachtig. Als de lift in gebruik is en ik kan de dom op ga ik een dagje Utreg plannen, en neem dan ook meteen een kijkje in de bieb.
pi_191820674
quote:

Er is weer eelt _O_
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen :D
Wat voor snaren heb je?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 23:08:00 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191820911
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen ^O^

En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !

Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191822859
quote:
Leuk!
Spannend! O+
pi_191822860
Goedemorgen :O
pi_191822999
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen. O+ Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
pi_191823101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen. O+ Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Hmm hier ligt een zakje holy basil zaadjes...
planning is het nog even zaaien voor ik op vakantie. Wie weet wat er dan staat als ik terug kom.
En scheelt weer een week lang elke dag ongeduldig zijn dat er nog niks staat :)
pi_191823103
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles. :D
pi_191823107
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
En tegelijk ook onwijs frustrerend zolang er steeds weer niks staat _O-
pi_191823112
Zit vooral beetje met wat ik met de pepers moet.. denk dat ik in mn vakantie het dak er maar weer even op zet... dan loop ik ook niet het risico dat ze helemaal dood zijn als ik terug kom.
Die zijn nu cm of 4 hoog en jn principe overdag al zonder dak... maar voor de zekerheid... :)
pi_191823247
quote:
Wat leuk! O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191823256
Tof Myra van t compliment. En komt dat ff mooi uit toevallig :)
pi_191823349
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
En praten! :D

Wat tof van die waardering op je werk!
pi_191823359
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
pi_191823429
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
pi_191823476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels :)

Althans.. vorige week viel er genoeg
pi_191823492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels :)

Althans.. vorige week viel er genoeg
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiën :') En nu het nog kan *O*
pi_191823508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiën :') En nu het nog kan *O*
Lekker doen dus :)

Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
pi_191823529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lekker doen dus :)

Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
Oh wat jammer. Wij wonen ongeveer 3 uur rijden van winterberg. Dus dat is voor een dag nog wel aan te rijden.
pi_191823963
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen. :') Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
pi_191823976
Mogge!
Half dagje werken, maar da's wel een uitdaging. Gisteren hielp ik een van mijn medecursisten om een lade open te maken, lukte niet en toen schoof zijn 'm met een vaart dicht. En daar zat mijn pink. Wel pijnlijk gisteren, maar niet echt last, totdat ik net begon te typen op een toetsenbord. Da's auww

Ga straks ook maar eens kijken op het kleine balkon hoe het met de kruiden staat. Sellerie stond er nog mooi bij, oregano en rozemarijn ook, tijm is even afwachten
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:57:21 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191823992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het leukste begint nu zeker O+

Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Spoilers!
pi_191824005
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191824006
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
pi_191824008
Of gewoon bloembakken neerzetten, natuurlijk. :7
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:59:49 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824023
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken. ;(
De meeste dingen mogen in mei pas naar buiten dus je kunt best nu beginnen met zaaien :Y
Spoilers!
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:01:24 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824042
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.

Succes met je paniek :*

Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Spoilers!
pi_191824049
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.

Succes met je paniek :*

Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik. O+ Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:04:31 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824081
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik. O+ Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
Ja hoor, kan best. Beetje extra zaaien. En soms vallen dingen tegen. Ik heb dus dit jaar geen aubergine tenzij ik nog zaad koop. Dat is ook geen ramp.
Spoilers!
pi_191824197
Mogguh!

Jeetje Blues, ik las het net van je werk. Dat wordt wel even flink hectisch dan :{ . Succes!

Zo eens de afwas doen (spannund..) en naar de winkel. (ook heel spannend...)
Het zonnetje komt al wel heel voorzicht door O+
pi_191824217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
Vergat steeds te vragen, ben jij ook in contact geweest met die arts?
pi_191824232
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
pi_191824382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
[ afbeelding ]
Jazeker kan ik noten lezen, bedankt voor de tip! O+
pi_191824417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Er is weer eelt _O_
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen :D
Wat voor snaren heb je?
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon :)
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo :D
pi_191824420
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef Barreltje het volgende:
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen ^O^

En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !

Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien O+
Noorderlicht O+ O+
pi_191824429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Ik had er 1 maar die heb ik achter gelaten in mijn vorige tuin :+
pi_191824434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen. :') Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
Wat rot :{ :*
pi_191824438
Ik moet nog wel even zin maken. Het is zo grijs buiten ;(
pi_191824448
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze staan voor de komende 2 weken nog niet in de aanbiedingen
pi_191824461
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tuinbonen O+
Die heb ik een tijdje gekweekt, vanaf 2 boontjes ieder jaar door met de oogst van het vorige jaar tot ik genoeg had voor een maaltijd. Gaat best hard :D
Mooie planten, en de bloemetjes ruiken heel lekker O+
pi_191824498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:36 schreef Tele6 het volgende:
Wat rot :{ :*
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
pi_191824534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon :)
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo :D
Stratum disjunctivum van de lamina epithelialis :P
pi_191824535
En yay! Moest mijn cadeaubon nog bestellen, en dat duurt dan eventjes. Maar hij is op tijd binnen. Was een beetje bang dat mijn bloempot uitverkocht zou zijn, stond al bij dat het de laatste in voorraad was. Maar ik heb hem net kunnen bestellen. O+
pi_191824538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is? :)
pi_191824544
Ahw, fijn dat het verplaatst kon worden Myraela!

En yay voor de bloempot!
pi_191824630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:42 schreef Tele6 het volgende:
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is? :)
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen. :')
pi_191824719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen. :')
Dat is niet :') hoor. Ik ken het, dat er allemaal dingen zijn die op zich niet heel erg zijn, maar bij elkaar is het dan toch nog te eng. :*
pi_191824836
quote:

[..]

Niks onbegrijpelijks aan hoor :*
Ik had het vaak in de winter; in een overvolle trein of bus moeten staan, en er dan inderdaad niet uit kunnen. Meerdere keren gehad dat ik echt gewoon bij een halte ben uitgestapt om niet compleet tegen de vlakte te gaan. (Eén keer hadden mijn medepassagiers het door, en hebben me op een stoel gezet voordat ik tegen de grond kon gaan. )

Ik trek mensenmassa's en opgesloten zitten ook slecht, terwijl het redelijk gewend ben. Dus dat het een paniekaanval triggert, vind ik niet verwonderlijk.
pi_191824893
quote:

[..]

Da's eigenlijk niet raar toch? Als je je niet 100% voelt door je darmen en je toch al niet lekker voelt in een bus waar je niet binnen 2 minuten een uitstaphalte hebt. Maar fijn dat de afspraak verzet is
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:42:01 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191825441
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Spoilers!
pi_191825623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Oh bah. Dat is zo naar ja. ;(

Komt bij mij vaak ook niet meer goed dan, de rest van de dag. :X

Ik heb inmiddels mijn zaden uitgezocht *O*
pi_191825630
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kun je niet nog een half uurtje een powernap doen? Kost ook tijd, maar vaak minder dan de hele dag duf zijn. Bij mij tenminste.
pi_191825963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Fijn dan, kun je alsnog vanmiddag en zonder paniek :*
pi_191825979
Ik moet motivatie vinden.. heb genoeg werk maar mis ff motivatie. Gisteren ook al :{
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:23:50 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191826052
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh bah. Dat is zo naar ja. ;(

Komt bij mij vaak ook niet meer goed dan, de rest van de dag. :X

Ik heb inmiddels mijn zaden uitgezocht *O*
Nee, dit komt denk ik ook niet meer goed vandaag. Maar ik ga maar gewoon mijn ding doen, dan maar met minder enthousiasme enzo. Zo veel is het ook weer niet. Werken en 2 kozijnen schuren.

Een powernap is niet zo mijn ding helaas. Ik ben ook net een uur mijn bed uit.
Spoilers!
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:12:19 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191827682
Mensen, vermaak me eens.
Spoilers!
pi_191827724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, vermaak me eens.
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:16:23 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191827745
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wandels O+

Is dat verboden voor honden of verboden voor loslopende honden?
Spoilers!
pi_191827795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wandels O+

Is dat verboden voor honden of verboden voor loslopende honden?
In dat hele gebied mogen ze eigenlijk niet loslopen. Dora loopt her en der los, op de strandjes, even uitrazen.

Maar vanaf daar, en verderop ('overkant'van het water op de foto), is moeras en broedgebied voor allerhande vogels, dus daar mogen ze sobero niet komen.
pi_191827840
Ze is ook echt fullblown aan het puberen. Ik word gewoon af en toe compleet genegeerd. Lekker bananen in die (grote) oren.
pi_191827889
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dingo O+ (met wat grotere oren dan wel, haha)
pi_191827937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dingo O+ (met wat grotere oren dan wel, haha)
Is wel mijn type hoor, die oertypes O+
pi_191828093
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ze is ook echt fullblown aan het puberen. Ik word gewoon af en toe compleet genegeerd. Lekker bananen in die (grote) oren.
Gaat snel met die hond :o
Lucky's tuin ging ook al snel. Alles snel :o
pi_191828119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gaat snel met die hond :o
Lucky's tuin ging ook al snel. Alles snel :o
Ze is nu 10 maand, dus kan wel. Het is geen hele grote hond, dan gaat alles snel.

Nu naar haar loopsheid krijgt ze ook ineens tietjes. Alles gaat snel ;(
pi_191828134
Het is echt net lente hier O+
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm O+
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon :')

In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen *O*
Zulke:
pi_191828151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:

In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen *O*
Zulke:
[ afbeelding ]
Jaloers :o ;(
pi_191828248
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jaloers :o ;(
:*
pi_191829207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:

Zulke:
[ afbeelding ]
GAAF!
pi_191829210
Mensen, wat een heerlijk zonnetje. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')