Dat vind ik wel schattigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel.
Al twee vergiftigd?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.
Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
Tof!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen
Dat klinkt goed zeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Zojuist kennisgemaakt met onze nieuwe hulp via de site die Kaatje aanraadde.
Doortastende dame met veel kennis van schoonmaakzaken en ervaring.
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen sprakenHet was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen
Maandagmiddag gaan we het beleven, nu hopen dat dit gaat werken
Wat leuk Lucky!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen
Ze is een echte dierenvriendin.quote:
Leukquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hahaha, hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen...
bestaan er geen dichte traphekjes?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze is een echte dierenvriendin.
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft.![]()
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.
Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellenAl jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Be
[..]
staan er geen dichte traphekjes?
Tof!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief.En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen.
Superquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren
Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingenzijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Oh nee daar Hangen ze zo in.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan.
😎 komt goed uit!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief.En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen.
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn erNou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren
Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingenzijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Het is nog nieuw, maar bedoeling is door het jaar heen enkele collega’s te bedanken. Wel tof, geeft je wel het gevoel gezien en gewaardeerd te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?
Sterkte en veel plezierquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouderswaarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb
![]()
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven
Er is nu al meer gebeurd dan in heel vorig jaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt?
Ja ik volg het allemaal in de groepquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:12 schreef AnneX het volgende:
En @:Blues...heb je al een excursie gepland in de nieuwe Bieb op de Neude.
Het wordt fantastisch. Ik sprak iemand die de training voor Rondleidingen volgt.
Er is weer eeltquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouderswaarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb
![]()
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn erNou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Hmm hier ligt een zakje holy basil zaadjes...quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
En tegelijk ook onwijs frustrerend zolang er steeds weer niks staatquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
En praten!quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles.
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddelsquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiënquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels
Althans.. vorige week viel er genoeg
Lekker doen dusquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiënEn nu het nog kan
Oh wat jammer. Wij wonen ongeveer 3 uur rijden van winterberg. Dus dat is voor een dag nog wel aan te rijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lekker doen dus
Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
Het leukste begint nu zekerquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het leukste begint nu zeker![]()
Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
De meeste dingen mogen in mei pas naar buiten dus je kunt best nu beginnen met zaaienquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken.
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.
Succes met je paniek![]()
Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Ja hoor, kan best. Beetje extra zaaien. En soms vallen dingen tegen. Ik heb dus dit jaar geen aubergine tenzij ik nog zaad koop. Dat is ook geen ramp.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik.Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
Vergat steeds te vragen, ben jij ook in contact geweest met die arts?quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
Jazeker kan ik noten lezen, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
[ afbeelding ]
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylonquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Er is weer eelt![]()
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen
Wat voor snaren heb je?
Noorderlichtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef Barreltje het volgende:
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen![]()
En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !
Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien
Ik had er 1 maar die heb ik achter gelaten in mijn vorige tuinquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Wat rotquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen.Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
Ze staan voor de komende 2 weken nog niet in de aanbiedingenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Tuinbonenquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het leukste begint nu zeker![]()
Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.quote:
Stratum disjunctivum van de lamina epithelialisquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:42 schreef Tele6 het volgende:
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is?
Dat is nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen.
Niks onbegrijpelijks aan hoorquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen.
Da's eigenlijk niet raar toch? Als je je niet 100% voelt door je darmen en je toch al niet lekker voelt in een bus waar je niet binnen 2 minuten een uitstaphalte hebt. Maar fijn dat de afspraak verzet isquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh bah. Dat is zo naar ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Kun je niet nog een half uurtje een powernap doen? Kost ook tijd, maar vaak minder dan de hele dag duf zijn. Bij mij tenminste.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Fijn dan, kun je alsnog vanmiddag en zonder paniekquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
Nee, dit komt denk ik ook niet meer goed vandaag. Maar ik ga maar gewoon mijn ding doen, dan maar met minder enthousiasme enzo. Zo veel is het ook weer niet. Werken en 2 kozijnen schuren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh bah. Dat is zo naar ja.![]()
Komt bij mij vaak ook niet meer goed dan, de rest van de dag.![]()
Ik heb inmiddels mijn zaden uitgezocht
In dat hele gebied mogen ze eigenlijk niet loslopen. Dora loopt her en der los, op de strandjes, even uitrazen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wandels![]()
Is dat verboden voor honden of verboden voor loslopende honden?
Is wel mijn type hoor, die oertypesquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dingo(met wat grotere oren dan wel, haha)
Gaat snel met die hondquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ze is ook echt fullblown aan het puberen. Ik word gewoon af en toe compleet genegeerd. Lekker bananen in die (grote) oren.
Ze is nu 10 maand, dus kan wel. Het is geen hele grote hond, dan gaat alles snel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gaat snel met die hond![]()
Lucky's tuin ging ook al snel. Alles snel
Jaloersquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is echt net lente hier![]()
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon
In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen
Zulke:
[ afbeelding ]
GAAF!quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is echt net lente hier![]()
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon
In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen
Zulke:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |