Dat vind ik wel schattigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel.
Al twee vergiftigd?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.
Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
Tof!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen
Dat klinkt goed zeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Zojuist kennisgemaakt met onze nieuwe hulp via de site die Kaatje aanraadde.
Doortastende dame met veel kennis van schoonmaakzaken en ervaring.
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen sprakenHet was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen
Maandagmiddag gaan we het beleven, nu hopen dat dit gaat werken
Wat leuk Lucky!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen
Ze is een echte dierenvriendin.quote:
Leukquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hahaha, hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen...
bestaan er geen dichte traphekjes?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze is een echte dierenvriendin.
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft.![]()
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.
Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellenAl jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Be
[..]
staan er geen dichte traphekjes?
Tof!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief.En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen.
Superquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren
Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingenzijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Oh nee daar Hangen ze zo in.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan.
😎 komt goed uit!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief.En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen.
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |