abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191814911
Zojuist kennisgemaakt met onze nieuwe hulp via de site die Kaatje aanraadde.
Doortastende dame met veel kennis van schoonmaakzaken en ervaring.
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen spraken :D Het was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen _O-
Maandagmiddag gaan we het beleven, nu hopen dat dit gaat werken *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 03-03-2020 17:26:43 ]
pi_191814953
Oh Robért dat wil ik ook nog eens doen O+ Lijkt mij zo'n toffe vent.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191815119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen spraken :D Het was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen _O-
Klinkt in ieder geval goed.

En moet zeggen... bij ons in de buurt veel polen...
En je kunt er vanalles van zeggen.. maar het merendeel steekt echt flink de handen uit de mouwen.
(Dat sommigen dat dan 1 dag in de week compenseren met een alcoholverbruik dat hoger ligt dan mijn hele jaar... is een ander verhaal :) )
pi_191815224
Maakt me niet uit, geef haar zo een borrel :D
pi_191815269
Rare dag vandaag... van twee mensen hoor ik dat een broer of zus gisteren is overleden.
Totaal ongerelateerd, maar beiden veel te jong en totaal onverwacht.

Verder vind ik daar niet veel van, want ik ken de overledenen niet. En het werd me meer gemeld als in: ‘dan weet je waarom ik deze week minder aanwezig ben’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191815279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
Maakt me niet uit, geef haar zo een borrel :D
Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdekt :D
Echtgenoot is haar op komen halen en ze is niet meer teruggekomen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191815281
quote:
Ik had ooit eens een oekrainese (niet via die site) en die sprak geen woord nederlands of engels. Vragen/opdrachten zette ik op mail via google translate 🤣
We have far more in common than that which devides us..
pi_191815319
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdekt :D
Die oekraīnse deed dat niet, maar omdat ik 2x veel vroeger thuis kwam en zij al weg was heb ik het ook nog getest. Ze kwam niet van 1330-1630 maar van 14.00-1515. Alles was wel schoon maar dat was wel een enorm uurloon. En voor extra werk moest ik ook extra betalen. Snel de sleutel teruggevraagd
pi_191815562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die oekraīnse deed dat niet, maar omdat ik 2x veel vroeger thuis kwam en zij al weg was heb ik het ook nog getest. Ze kwam niet van 1330-1630 maar van 14.00-1515. Alles was wel schoon maar dat was wel een enorm uurloon. En voor extra werk moest ik ook extra betalen. Snel de sleutel teruggevraagd
Nasty :D

Ik heb dat soms ook wel bij mijn poets gedaan. Eerder thuiskomen of later vertrekken (met reden) maar dat vooraf niet zeggen. Maar zij houdt zich keurig aan haar uren. En als ze tijd heeft doet ze binnen die uren wat extraas.
pi_191815592
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 3 maart 2020 @ 18:19:38 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191815665
Daarom is er altijd 1 van ons thuis als de poets komt en werkt. Zou nooit zo iemand alleen in ons huis laten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191815774
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel. :)
pi_191815876
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.

Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
pi_191816715
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, mijn poets gebruikt de stofzuiger niet als er een kat ligt te slapen (dan bezemt ze). Ik vertrouw het wel. :)
Dat vind ik wel schattig :D
pi_191816721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan moeilijk vrij nemen om de hulp binnen te laten. Maar ik heb al jaren hulpen en altijd alleen gelaten.

Zo muis 2 is ook niet meer. Als het goed is is het probleem nu over
Al twee vergiftigd? :o Domme muizen hebben jullie daar :D
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:25:11 #106
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191816826
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen O+
Spoilers!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:27:36 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191816877
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen O+
Tof! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:28:55 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191816909
quote:
Dat klinkt goed zeg!
Spoilers!
pi_191816939
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tof! *O*
Ahw wat leuk! ^O^
pi_191817742
quote:
Wat leuk Lucky!
pi_191817749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel schattig :D
Ze is een echte dierenvriendin. :Y
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft. O+
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.

Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellen *O* Al jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering :7
pi_191817751
quote:
Leuk O+
pi_191818069
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief. O+ En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen. :D
pi_191818073
quote:
Leuk!
pi_191818120
Leuk Myraela! Je hebt je draai daar wel gevonden he!

En Lucky, ook leuk!

Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen... :o
pi_191818180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut, ik heb het zo druk met corona. Ik heb zelfs per ongeluk de rector van de uni verboden om naar Italië te reizen... :o
Hahaha, hoe reageerde hij?
pi_191818396
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren *O*

Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingen :P zijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
pi_191818436
Be
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze is een echte dierenvriendin. :Y
Donderdag komt ze weer. Leg ik briefje neer dat de bovenverdieping (pleegpoes) ook graag bezoek heeft. O+
Vindt ze altijd enig, als er kittens zijn.

Vandaag kreeg ik trouwens het briljante idee een traphekje te bestellen *O* Al jaren zit ik met het probleem dat ik, als de kittens een week of 5 oud zijn, altijd word overmeesterd door de bende als ik hun kamerdeur open doe. Is niet altijd even handig als alles de rest van het huis in stormt.
Tot dusver propte ik er een karton voor, maar dat werkte maar matig. En opeens zag ik een optie: traphek! Klem ik tussen het deurkozijn in (nog even spannend of de deur dan nog dicht kan, maar heel stevig hoeft het niet vast te zitten) en dan zet ik de spijlen dicht met een plaatje hout of karton of zo.
Tot zover de theorie, straks de uitvoering :7
bestaan er geen dichte traphekjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-03-2020 21:11:41 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191818553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Be
[..]

staan er geen dichte traphekjes?
Ik heb ze niet gevonden. Ja, van gaas, maar dat gaat het hem niet worden. Instant klimbaan. _O-
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:09:55 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191818920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg op mijn werk een compliment en cadeaubon. Superlief. O+ En een goede timing, want nu kan ik de te dure bloempot kopen. :D
Tof! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')