Dat bedacht ik me vanochtend ook, ik ga over 2 weken. Zolang het doorgaat ga ik ook. Maar dit is maar een heel kort lopende voorstelling, volgens mij is inhalen niet mogelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan vrijdag naar het theater. Ik vind het toch niet zo'n leuk idee om bij zo veel mensen in de buurt te zijn. Niet dat ik me daardoor laat tegenhouden. Misschien veel anderen wel, dan is het lekker rustig
Zo zaten wij ook in het theater bij de nacht van de cabaret zaterdag in Delft toen bekend werd dat er een Corona infectie was geconstateerdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan vrijdag naar het theater. Ik vind het toch niet zo'n leuk idee om bij zo veel mensen in de buurt te zijn. Niet dat ik me daardoor laat tegenhouden. Misschien veel anderen wel, dan is het lekker rustig
Is het ook niet. Maar ik kom 3x in de week met zo enorm veel mensen in aanraking op werk en in t OV. Ik wil echt niet binnen blijven zitten eik..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daar gaan wij dus vrijdag heenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga morgen naar Robert van Beckhoven. En daar zie ik echt niet tegenop qua risico op besmetting. Eerder zorgen om maagzuur dor het vele lekkere eten![]()
Overmorgen presentatie geven voor een groep van 25 mensen en ook die laten we doorgaan.
Valt mee hoor...t is goed verdeeld. Je kon mij echt niet wegrollen hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ga morgen naar Robert van Beckhoven. En daar zie ik echt niet tegenop qua risico op besmetting. Eerder zorgen om maagzuur dor het vele lekkere eten![]()
Overmorgen presentatie geven voor een groep van 25 mensen en ook die laten we doorgaan.
Lol! Ik zal, net als de rest, niet teveel spoileren.quote:
Goed om te weten. Ik ga recht vanuit werk (zelfde stad), maar eens kijken hoe ik mijn vreetkick rond een uur of zes ga bedwingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Valt mee hoor...t is goed verdeeld. Je kon mij echt niet wegrollen hoor.
Hier begon het om 15 uur, dus ik heb gewoon wat gegeten tussen de middag. En daar was ik best blij om, ik had het niet gered op alleen ontbijt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol! Ik zal, net als de rest, niet teveel spoileren.
[..]
Goed om te weten. Ik ga recht vanuit werk (zelfde stad), maar eens kijken hoe ik mijn vreetkick rond een uur of zes ga bedwingen.
Ik ben vorig jaar al geweest met Lein en Isa. Dat was zo leuk dat ik nog een keer ga, met J.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol! Ik zal, net als de rest, niet teveel spoileren.
[..]
Goed om te weten. Ik ga recht vanuit werk (zelfde stad), maar eens kijken hoe ik mijn vreetkick rond een uur of zes ga bedwingen.
O ja, jij was de influencerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar al geweest met Lein en Isa. Dat was zo leuk dat ik nog een keer ga, met J.
Klinkt in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Zojuist kennisgemaakt met onze nieuwe hulp via de site die Kaatje aanraadde.
Doortastende dame met veel kennis van schoonmaakzaken en ervaring.
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen sprakenHet was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen
Maandagmiddag gaan we het beleven, nu hopen dat dit gaat werken
Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdektquote:
Ik had ooit eens een oekrainese (niet via die site) en die sprak geen woord nederlands of engels. Vragen/opdrachten zette ik op mail via google translate 🤣quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
Zojuist kennisgemaakt met onze nieuwe hulp via de site die Kaatje aanraadde.
Doortastende dame met veel kennis van schoonmaakzaken en ervaring.
Communicatie is wat lastig soms, ze is Poolse en ik merkte nu al dat we soms op verschillende sporen sprakenHet was alleen kennismaken maar ze begon meteen al met uitleg over hoe en wat met de douchecabine schoonmaken en ze spoot meteen al antikalk bij de randjes en dat moeten we een paar uur laten zitten en dan afspoelen
Maandagmiddag gaan we het beleven, nu hopen dat dit gaat werken
Die oekraïnse deed dat niet, maar omdat ik 2x veel vroeger thuis kwam en zij al weg was heb ik het ook nog getest. Ze kwam niet van 1330-1630 maar van 14.00-1515. Alles was wel schoon maar dat was wel een enorm uurloon. En voor extra werk moest ik ook extra betalen. Snel de sleutel teruggevraagdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdekt
Echtgenoot is haar op komen halen en ze is niet meer teruggekomen.
Nastyquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die oekraïnse deed dat niet, maar omdat ik 2x veel vroeger thuis kwam en zij al weg was heb ik het ook nog getest. Ze kwam niet van 1330-1630 maar van 14.00-1515. Alles was wel schoon maar dat was wel een enorm uurloon. En voor extra werk moest ik ook extra betalen. Snel de sleutel teruggevraagd
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kennissen van van me hadden een poets. Tot de buurman belde. Poets lag te slapen op de bank. Bleek een vet alcoholprobleem te hebben en had hun drankkast ontdekt
Echtgenoot is haar op komen halen en ze is niet meer teruggekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |