abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191819376
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouders :o waarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb :o :o
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven :+
pi_191819381
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn er *O* Nou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
*O* :*

Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt? :)
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:35:40 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191819414
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren *O*

Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingen :P zijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191819561
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?
Het is nog nieuw, maar bedoeling is door het jaar heen enkele collega’s te bedanken. Wel tof, geeft je wel het gevoel gezien en gewaardeerd te worden.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:48:44 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191819631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouders :o waarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb :o :o
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven :+
Sterkte en veel plezier :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:54:19 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191819739
quote:

[..]

*O* :*

Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt? :)
Er is nu al meer gebeurd dan in heel vorig jaar :D Het werd ook echt weer tijd. Ik ben heel benieuwd hoe ver we zijn over een paar maanden. We hebben veel projecten in ons hoofd maar of het gaat lukken is nog maar de vraag. Tot nu toe is het leuk in elk geval.

Spannend van het diner :o
Spoilers!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:56:39 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191819786
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191820142
Wat ontzettend fijn Lucky, dat je oom contact wil.

En complimentjes voor Myra *O*

@Tele6 De muizen vonden kattenvoer erg lekker (in de klem, gif lieten ze staan)
Wat leuk ook zo’n uitgebreid etentje

En Jagär valt wel meteen met de neus in de coronaboter.

Vanavond weer naailes gehad, niet veel opgeschoten, maar ik snap nu wel wat ik moet doen. Heb het spul ook maar daar gelaten en ga niet weer thuis rommelen (en uithalen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_191820637
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:12 schreef AnneX het volgende:

En @:Blues...heb je al een excursie gepland in de nieuwe Bieb op de Neude.
Het wordt fantastisch. Ik sprak iemand die de training voor Rondleidingen volgt.
Ja ik volg het allemaal in de groep ^O^ Prachtig. Als de lift in gebruik is en ik kan de dom op ga ik een dagje Utreg plannen, en neem dan ook meteen een kijkje in de bieb.
pi_191820674
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren *O*

Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingen :P zijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Er is weer eelt _O_
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen :D
Wat voor snaren heb je?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 23:08:00 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191820911
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen ^O^

En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !

Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191822859
quote:
Leuk!
Spannend! O+
pi_191822860
Goedemorgen :O
pi_191822999
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn er *O* Nou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen. O+ Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
pi_191823101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen. O+ Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Hmm hier ligt een zakje holy basil zaadjes...
planning is het nog even zaaien voor ik op vakantie. Wie weet wat er dan staat als ik terug kom.
En scheelt weer een week lang elke dag ongeduldig zijn dat er nog niks staat :)
pi_191823103
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles. :D
pi_191823107
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
En tegelijk ook onwijs frustrerend zolang er steeds weer niks staat _O-
pi_191823112
Zit vooral beetje met wat ik met de pepers moet.. denk dat ik in mn vakantie het dak er maar weer even op zet... dan loop ik ook niet het risico dat ze helemaal dood zijn als ik terug kom.
Die zijn nu cm of 4 hoog en jn principe overdag al zonder dak... maar voor de zekerheid... :)
pi_191823247
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen O+
Wat leuk! O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191823256
Tof Myra van t compliment. En komt dat ff mooi uit toevallig :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191823349
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
En praten! :D

Wat tof van die waardering op je werk!
pi_191823359
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
pi_191823429
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191823476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels :)

Althans.. vorige week viel er genoeg
pi_191823492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels :)

Althans.. vorige week viel er genoeg
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiën :') En nu het nog kan *O*
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')