quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn erNou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren
Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingenzijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Het is nog nieuw, maar bedoeling is door het jaar heen enkele collega’s te bedanken. Wel tof, geeft je wel het gevoel gezien en gewaardeerd te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tof zeg. Leuk dat zoiets zo spontaan gebeurt. Of is dat normaal?
Sterkte en veel plezierquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouderswaarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb
![]()
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven
Er is nu al meer gebeurd dan in heel vorig jaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Gaat nu wel snel allemaal, geloof ik? Deze zomer voor het eerst iets wat op een tuin lijkt?
Ja ik volg het allemaal in de groepquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:12 schreef AnneX het volgende:
En @:Blues...heb je al een excursie gepland in de nieuwe Bieb op de Neude.
Het wordt fantastisch. Ik sprak iemand die de training voor Rondleidingen volgt.
Er is weer eeltquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nu 40 minuten gitaarspelen voor mijn vingertoppen te erg gaan protesteren
Ik heb een oud boek met kampvuurliedjes/meezingers -- uit de jaren 80 -- maar wil graag wat nieuwere liedjes leren zodat mijn generatie ook kan meezingenzijn er hier mensen met tips?
Ik ben al bezig met All Of Me, I'm Yours, Hey Soul Sister, Hey There Delilah. (Niet per se mijn muzieksmaak, maar prima om te pingelen+kwelen en hopelijk heb ik wat meezingers dit jaar juni)
Leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoor net dat ik volgende week uit eten ga met A, B en twee sets schoonouderswaarvan ik een stel überhaupt niet eerder gezien heb
![]()
Komt vast helemaal goed, want ik heb alleen goeds over ze gehoord van A en B, en ze hebben iig goede genen aan A en B gegeven
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moestuinbakken zijn erNou is het klaar met de stress over de planning enzo want nu hebben we het in eigen hand.
Hmm hier ligt een zakje holy basil zaadjes...quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
En tegelijk ook onwijs frustrerend zolang er steeds weer niks staatquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net een Facebookberichtje van mijn oom gekregen, de vader van de neef waar ik laatst was. Hij had gehoord dat het zo gezellig was en vraagt of we ook bij hen op bezoek komen
En praten!quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:08 schreef Myraela het volgende:
Het elke dag kijken of het groeit is juist het leukste van alles.
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddelsquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij zijn op weg naar Winterberg voor een dagje skiën. Wat heb ik toch een haat aan die Duitse autobaan met om de 5 km wel weer iets aan baustellen.
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiënquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Er ligt in ieder geval wel sneeuw inmiddels
Althans.. vorige week viel er genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |