abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191824535
En yay! Moest mijn cadeaubon nog bestellen, en dat duurt dan eventjes. Maar hij is op tijd binnen. Was een beetje bang dat mijn bloempot uitverkocht zou zijn, stond al bij dat het de laatste in voorraad was. Maar ik heb hem net kunnen bestellen. O+
pi_191824538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is? :)
pi_191824544
Ahw, fijn dat het verplaatst kon worden Myraela!

En yay voor de bloempot!
pi_191824630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:42 schreef Tele6 het volgende:
Fijn dat de afspraak verplaatst kon worden. Ik begrijp dat met de bus gaan een oefening was voor je, en dat je die dus vanmiddag weer kan doen, maar dan iets minder eng omdat het niet in de spits is? :)
Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen. :')
pi_191824719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Normale bussen zijn geen probleem, het lastige zit hem in dat deze bus over de snelweg gaat. Dus dan kan je er niet uit. En de spits maakt het lastiger vanwege de drukte en het risico op file. Maar ook dat lukt normaal wel ondanks spanning, maar ik heb gisteren Indiaas gegeten en mijn buik is wat onrustig. Dus het is een beetje een opstapeling van dingen. :')
Dat is niet :') hoor. Ik ken het, dat er allemaal dingen zijn die op zich niet heel erg zijn, maar bij elkaar is het dan toch nog te eng. :*
pi_191824836
quote:

[..]

Niks onbegrijpelijks aan hoor :*
Ik had het vaak in de winter; in een overvolle trein of bus moeten staan, en er dan inderdaad niet uit kunnen. Meerdere keren gehad dat ik echt gewoon bij een halte ben uitgestapt om niet compleet tegen de vlakte te gaan. (Eén keer hadden mijn medepassagiers het door, en hebben me op een stoel gezet voordat ik tegen de grond kon gaan. )

Ik trek mensenmassa's en opgesloten zitten ook slecht, terwijl het redelijk gewend ben. Dus dat het een paniekaanval triggert, vind ik niet verwonderlijk.
pi_191824893
quote:

[..]

Da's eigenlijk niet raar toch? Als je je niet 100% voelt door je darmen en je toch al niet lekker voelt in een bus waar je niet binnen 2 minuten een uitstaphalte hebt. Maar fijn dat de afspraak verzet is
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:42:01 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191825441
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Spoilers!
pi_191825623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, raar geslapen vannacht veel dromen, vaak wakker. Ik ben enorm duf en dat komt helemaal niet uit.
Oh bah. Dat is zo naar ja. ;(

Komt bij mij vaak ook niet meer goed dan, de rest van de dag. :X

Ik heb inmiddels mijn zaden uitgezocht *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191825630
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kun je niet nog een half uurtje een powernap doen? Kost ook tijd, maar vaak minder dan de hele dag duf zijn. Bij mij tenminste.
pi_191825963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
Fijn dan, kun je alsnog vanmiddag en zonder paniek :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191825979
Ik moet motivatie vinden.. heb genoeg werk maar mis ff motivatie. Gisteren ook al :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:23:50 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191826052
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh bah. Dat is zo naar ja. ;(

Komt bij mij vaak ook niet meer goed dan, de rest van de dag. :X

Ik heb inmiddels mijn zaden uitgezocht *O*
Nee, dit komt denk ik ook niet meer goed vandaag. Maar ik ga maar gewoon mijn ding doen, dan maar met minder enthousiasme enzo. Zo veel is het ook weer niet. Werken en 2 kozijnen schuren.

Een powernap is niet zo mijn ding helaas. Ik ben ook net een uur mijn bed uit.
Spoilers!
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:12:19 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191827682
Mensen, vermaak me eens.
Spoilers!
pi_191827724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, vermaak me eens.
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:16:23 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191827745
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wandels O+

Is dat verboden voor honden of verboden voor loslopende honden?
Spoilers!
pi_191827795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wandels O+

Is dat verboden voor honden of verboden voor loslopende honden?
In dat hele gebied mogen ze eigenlijk niet loslopen. Dora loopt her en der los, op de strandjes, even uitrazen.

Maar vanaf daar, en verderop ('overkant'van het water op de foto), is moeras en broedgebied voor allerhande vogels, dus daar mogen ze sobero niet komen.
pi_191827840
Ze is ook echt fullblown aan het puberen. Ik word gewoon af en toe compleet genegeerd. Lekker bananen in die (grote) oren.
pi_191827889
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dingo O+ (met wat grotere oren dan wel, haha)
pi_191827937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dingo O+ (met wat grotere oren dan wel, haha)
Is wel mijn type hoor, die oertypes O+
pi_191828093
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ze is ook echt fullblown aan het puberen. Ik word gewoon af en toe compleet genegeerd. Lekker bananen in die (grote) oren.
Gaat snel met die hond :o
Lucky's tuin ging ook al snel. Alles snel :o
pi_191828119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gaat snel met die hond :o
Lucky's tuin ging ook al snel. Alles snel :o
Ze is nu 10 maand, dus kan wel. Het is geen hele grote hond, dan gaat alles snel.

Nu naar haar loopsheid krijgt ze ook ineens tietjes. Alles gaat snel ;(
pi_191828134
Het is echt net lente hier O+
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm O+
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon :')

In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen *O*
Zulke:
pi_191828151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is echt net lente hier O+
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm O+
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon :')

In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen *O*
Zulke:
[ afbeelding ]
Jaloers :o ;(
pi_191828248
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jaloers :o ;(
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties