abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191823508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiën :') En nu het nog kan *O*
Lekker doen dus :)

Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
pi_191823529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lekker doen dus :)

Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
Oh wat jammer. Wij wonen ongeveer 3 uur rijden van winterberg. Dus dat is voor een dag nog wel aan te rijden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191823963
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen. :') Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
pi_191823976
Mogge!
Half dagje werken, maar da's wel een uitdaging. Gisteren hielp ik een van mijn medecursisten om een lade open te maken, lukte niet en toen schoof zijn 'm met een vaart dicht. En daar zat mijn pink. Wel pijnlijk gisteren, maar niet echt last, totdat ik net begon te typen op een toetsenbord. Da's auww

Ga straks ook maar eens kijken op het kleine balkon hoe het met de kruiden staat. Sellerie stond er nog mooi bij, oregano en rozemarijn ook, tijm is even afwachten
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:57:21 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191823992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen. O+ Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Het leukste begint nu zeker O+

Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Spoilers!
pi_191824005
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191824006
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
pi_191824008
Of gewoon bloembakken neerzetten, natuurlijk. :7
  woensdag 4 maart 2020 @ 08:59:49 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824023
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken. ;(
De meeste dingen mogen in mei pas naar buiten dus je kunt best nu beginnen met zaaien :Y
Spoilers!
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:01:24 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824042
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.

Succes met je paniek :*

Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Spoilers!
pi_191824049
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.

Succes met je paniek :*

Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik. O+ Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:04:31 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191824081
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik. O+ Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
Ja hoor, kan best. Beetje extra zaaien. En soms vallen dingen tegen. Ik heb dus dit jaar geen aubergine tenzij ik nog zaad koop. Dat is ook geen ramp.
Spoilers!
pi_191824197
Mogguh!

Jeetje Blues, ik las het net van je werk. Dat wordt wel even flink hectisch dan :{ . Succes!

Zo eens de afwas doen (spannund..) en naar de winkel. (ook heel spannend...)
Het zonnetje komt al wel heel voorzicht door O+
pi_191824217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
Vergat steeds te vragen, ben jij ook in contact geweest met die arts?
pi_191824232
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191824382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
[ afbeelding ]
Jazeker kan ik noten lezen, bedankt voor de tip! O+
pi_191824417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Er is weer eelt _O_
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen :D
Wat voor snaren heb je?
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon :)
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo :D
pi_191824420
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef Barreltje het volgende:
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen ^O^

En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !

Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien O+
Noorderlicht O+ O+
pi_191824429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Ik had er 1 maar die heb ik achter gelaten in mijn vorige tuin :+
pi_191824434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen. :') Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
Wat rot :{ :*
pi_191824438
Ik moet nog wel even zin maken. Het is zo grijs buiten ;(
pi_191824448
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze staan voor de komende 2 weken nog niet in de aanbiedingen
pi_191824461
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tuinbonen O+
Die heb ik een tijdje gekweekt, vanaf 2 boontjes ieder jaar door met de oogst van het vorige jaar tot ik genoeg had voor een maaltijd. Gaat best hard :D
Mooie planten, en de bloemetjes ruiken heel lekker O+
pi_191824498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:36 schreef Tele6 het volgende:
Wat rot :{ :*
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.
pi_191824534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon :)
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo :D
Stratum disjunctivum van de lamina epithelialis :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')