Lekker doen dusquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van het weekend wel veel verdwenen. Maargoed in de nachten is het nu iig koud genoeg om die sneeuwkanonnen aan te zetten. En ik had zo'n zin om nog even te gaan skiënEn nu het nog kan
Oh wat jammer. Wij wonen ongeveer 3 uur rijden van winterberg. Dus dat is voor een dag nog wel aan te rijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lekker doen dus
Vriendin heeft een huis op 10-15 rijden van winterberg.. wij wilden ook
Maar dan wel MET dochterlief en dat lukte dus echt niet.
Het leukste begint nu zekerquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu kan het leukste wel gaan beginnen.Heb je al veel plantjes binnen staan? Mijn paprika komt niet omhoog, de basilicum is echt nog heeeeeeel laag. En de tomaat, bieslook, koriander, dille en rucola zijn nu allemaal ongeveer 5 cm hoog. Moet me er even over gaan inlezen, want na het zaaien weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het leukste begint nu zeker![]()
Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
De meeste dingen mogen in mei pas naar buiten dus je kunt best nu beginnen met zaaienquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dingen zaaien, maar ik moet eerst de border nog leegtrekken, deels uitgraven, worteldoek leggen en weer vol maken.
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bonen lijken me ook heel tof, volgens mij heb je daar echt lang veel plezier van. Ik ga je updates volgen, echt leuk!
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar voor het eerst sperziebonen. Dat schijnt enorm veel oogst te geven, ik ben erg benieuwd.
Succes met je paniek![]()
Blues ook succes vandaag. Heftig allemaal, en onpraktisch van de afwezige artsen enzo.
Ja hoor, kan best. Beetje extra zaaien. En soms vallen dingen tegen. Ik heb dus dit jaar geen aubergine tenzij ik nog zaad koop. Dat is ook geen ramp.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal vandaag eens wat gaan prutsen denk ik.Heb nog vrij veel zaad, maar dat heb ik ook al best lang. Daar had jij redelijke ervaringen mee, toch?
Vergat steeds te vragen, ben jij ook in contact geweest met die arts?quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Vandaag weer aan het werk, ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen qua toestanden rondom het virus en zuks.
Jazeker kan ik noten lezen, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij noten lezen? Zo ja, dan is dit wel een leuk boek om liedjes uit te gaan spelen:
[ afbeelding ]
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylonquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Er is weer eelt![]()
Ik merk het nu ook al omdat ik meer op het keyboard speel dan op de gitaar. Gaat snel die verweking van vingertoppen
Wat voor snaren heb je?
Noorderlichtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:08 schreef Barreltje het volgende:
Lucky ! Wat leuk van het co tact met de oom. Is dat dan de broer van je moeder? En fijn van de bakken! Nu lekker een moestuin gaan bouwen![]()
En Tele! Wat spannend en leuk en spannend en ontzettend leuk dat A en B je mee willen nemen naar dat etentje! Komt vast helemaal goed !
Hier net 2 uur in de kou op een sneeuwscootah gezeten.. en het noorderlicht gezien
Ik had er 1 maar die heb ik achter gelaten in mijn vorige tuinquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Wat rotquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
Meh. Paniekaanval richting therapie. Bus uitgegaan. Nu hopen dat hij de afspraak telefonisch door wil laten gaan, want bij last minute afzeggen moet je sowieso ook betalen. Maarja, dit is lastig te voorspellen.Ach, ik zal het zo wel merken, de telefoniste ging het mailen.
Ze staan voor de komende 2 weken nog niet in de aanbiedingenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of de lidl weer die vierkante meter bakken gaat verkopen straks. Wil er eigenlijk 2 hebben.
Tuinbonenquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het leukste begint nu zeker![]()
Ik heb nu paprika, peper en tomaat binnen staan. Die kunnen in april-mei pas naar buiten. Verder is er erwt, paksoi, aubergine en tuinboon gezaaid.
In maart kan het grootste deel van de planten gezaaid worden, over een week of 2 ga ik echt los.
Valt wel mee. De afspraak is verplaatst naar 4 uur. Dus dat is superfijn. Dan bouwt de angst niet op, omdat ik dan toch vandaag weer kan oefenen. Maar is dat wel even buiten de spits. Dus hele fijne oplossing.quote:
Stratum disjunctivum van de lamina epithelialisquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een klassieke gitaar, dus 3 staal en 3 nylon
Ja, als je een tijdje weinig speelt, blijft er ook weinig van je vingertoppen over. Dan merk je hoe snel je huid dus afslijt en opnieuw opbouwt. Wel bijzonder hoe je eigenlijk een soort wegwerplaagje aan je lijf hebt of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |