abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191829207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is echt net lente hier O+
Ik ben net even gauw langs de toko gefietst en het was zonnig en warm O+
Wel jammer dat ik koppijn heb en last van de zon :')

In ander nieuws: ergens de komende twee uur komt een pakketje met mijn nieuwe schoenen *O*
Zulke:
[ afbeelding ]
GAAF!
pi_191829210
Mensen, wat een heerlijk zonnetje. O+
pi_191829539
Mijn schoenen zijn er en ze passen O+ O+

Ik ben al een hele tijd bezig om tweedehands Dr Martens te vinden. Ik had ze hier in de stad gepast en geconcludeerd dat maat 41 goed zat, maar toen bleken de vegan Dr Martens die ik tweedehands vond net anders te vallen en heb ik die weer door moeten verkopen. Nu heb ik maat 42 gevonden, in een andere kleur en materiaal dan ik eerst van plan was, maar eigenlijk nog veel mooier. En ze zien er splinternieuw uit O+
pi_191829635
Leuk Tele!

Zo dat was echt een saai practicum. En meest niet- interactieve groep ooit.

Zo een waarschijnlijk wat interessantere les. (Gegeven door een van mijn favoriete professoren)
pi_191829721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:27 schreef Tele6 het volgende:

Zien er gaaf uit *O*
pi_191829741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:27 schreef Tele6 het volgende:

Ik ben al een hele tijd bezig om tweedehands Dr Martens te vinden. Ik had ze hier in de stad gepast en geconcludeerd dat maat 41 goed zat, maar toen bleken de vegan Dr Martens die ik tweedehands vond net anders te vallen en heb ik die weer door moeten verkopen. Nu heb ik maat 42 gevonden, in een andere kleur en materiaal dan ik eerst van plan was, maar eigenlijk nog veel mooier. En ze zien er splinternieuw uit O+
Pics O+

Oh ik moest verder terugscrollen!

Leuk!!
pi_191829803
Goedemiddag hier :* net twee nachtdiensten gehad, beetje brak nog.

Toffe schoenen tele!
  woensdag 4 maart 2020 @ 15:50:59 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191829914
Action leeggekauft :P

Digitale schuifmaat en glow-in-the-dark-plakband waren wel de toppers :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191830666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:50 schreef fietsie het volgende:
Action leeggekauft :P

Digitale schuifmaat en glow-in-the-dark-plakband waren wel de toppers :)
Leuk :D

Ik heb bij de Aldi een thermostaatkraan gescoord voor in de douche O+

Aldi nummer 1 vanaf mijn huis had ze al niet meer liggen, terwijl ze vandaag in de aanbieding kwamen. Ik ben blij dat ik niet naar Aldi 3 hoefde, want die is echt aan de andere kant van de stad vanaf hier. *O*
pi_191830842
whoa, de vlonders op het balkon zijn weg. Wat een smeerboel daaronder. Heel veel vergaan blad. Maar ook flink wat sigarettenpeuken (die echt niet van mij zijn).
Morgen de hulp vragen of zij een keer wil komen om het echt goed schoon te maken en dan een (niet groen) balkontapijt erop.
We have far more in common than that which devides us..
pi_191831017
Zo heerlijk dagje op de latten gestaan. Winterberg maakte zijn reputatie op de eerste piste voor mij al waar. Daar klapte iemand met volle snelheid en 0 controle vol in mijn rug en we klapte allebei dus onderuit.

Hoop smoesjes. Waaronder "ja er was een heuvel" ja mens wat verwacht je op een piste.

Voor de rest was het prima. Einde van de dag werden de pistes slecht maargoed dat geeft ook weer leuke uitdagingen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191831606
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo heerlijk dagje op de latten gestaan. Winterberg maakte zijn reputatie op de eerste piste voor mij al waar. Daar klapte iemand met volle snelheid en 0 controle vol in mijn rug en we klapte allebei dus onderuit.

Hoop smoesjes. Waaronder "ja er was een heuvel" ja mens wat verwacht je op een piste.

Voor de rest was het prima. Einde van de dag werden de pistes slecht maargoed dat geeft ook weer leuke uitdagingen _O-
Er was een hele helling zelfs :)
pi_191831693
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er was een hele helling zelfs :)
Ja ik ben ook best wel uit mijn stekker gegaan. Mensen moeten hun verantwoordelijk nemen. Ongelukje kan gebeuren. Maar je gaat niet als een kamikaze piloot van zo'n berg af terwijl je geen idee hebt hoe je moet remmen of uitwijken. Ongelukje kan gebeuren maar dit was gewoon belachelijk.

Veiligheid op de piste is gewoon erg belangrijk.
pi_191831730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik ben ook best wel uit mijn stekker gegaan. Mensen moeten hun verantwoordelijk nemen. Ongelukje kan gebeuren. Maar je gaat niet als een kamikaze piloot van zo'n berg af terwijl je geen idee hebt hoe je moet remmen of uitwijken. Ongelukje kan gebeuren maar dit was gewoon belachelijk.

Mja ik maak me stiekem ook wel beetje zorgen over volgende week.
En ik kan gewoon remmen en bochtjes maken :)
pi_191831775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik maak me stiekem ook wel beetje zorgen over volgende week.
En ik kan gewoon remmen en bochtjes maken :)
Dan komt dat vast goed. Gewoon niet sneller gaan dan je kunnen en dan is er echt niks aan de hand.
pi_191831818
Heb mijn dag vandaag. Dikke scheur in de voorruit.
  woensdag 4 maart 2020 @ 17:58:23 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191831854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker dan. Heb je nog last van je rug?
Spoilers!
pi_191831865
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker dan. Heb je nog last van je rug?
Ja onderrug en de halsspieren hebben ook een klap gehad denk ik. Want links is wat dik en gapen doet pijn.
  woensdag 4 maart 2020 @ 18:00:01 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_191831877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja onderrug en de halsspieren hebben ook een klap gehad denk ik. Want links is wat dik en gapen doet pijn.
Ai :X
Spoilers!
pi_191831915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bah. Vanavond lekker even in bad gaan liggen? In ieder geval voor de rug
pi_191832075
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan komt dat vast goed. Gewoon niet sneller gaan dan je kunnen en dan is er echt niks aan de hand.
Wat ik vooral vervelend vind is potentieel afhankelijk zijn van anderen mbt spullen.
En blok aan been gevoel bij mezelf als enige niet-eerder-skier.

Maar goed.. mijn gezelschap zegt het geen probleem te vinden. Het is puur dat ik dat zelf niet prettig vind.
Dus het komt vast goed... maar dat duurt denk ik toch minimaal tot na de eerste keer skiën vrees ik.
pi_191832136
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ai :X
ja lekker is anders. Maarja verder wel een toffe dag met mijn meneer gehad hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bah. Vanavond lekker even in bad gaan liggen? In ieder geval voor de rug
Even kijken en anders morgen. Ben pas laaaatt thuis want moet onze Loebes nog ophalen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat ik vooral vervelend vind is potentieel afhankelijk zijn van anderen mbt spullen.
En blok aan been gevoel bij mezelf als enige niet-eerder-skier.

Maar goed.. mijn gezelschap zegt het geen probleem te vinden. Het is puur dat ik dat zelf niet prettig vind.
Dus het komt vast goed... maar dat duurt denk ik toch minimaal tot na de eerste keer skiën vrees ik.
Als ze zeggen dat het geen probleem is zal dat denk ik ook wel zo zijn. Ik vind het juist leuk om mensen kennis te laten maken met skiën.

En anders lekker lesje pakken. Dan leer je het jezelf ook niet verkeerd aan en ik vind het zelf ook heel leuk. Neem zelf in Oostenrijk ook altijd nog een paar uur privé les.

Waar ga je heen?
pi_191832210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja lekker is anders. Maarja verder wel een toffe dag met mijn meneer gehad hoor.
[..]

Even kijken en anders morgen. Ben pas laaaatt thuis want moet onze Loebes nog ophalen.
[..]

Als ze zeggen dat het geen probleem is zal dat denk ik ook wel zo zijn. Ik vind het juist leuk om mensen kennis te laten maken met skiën.

En anders lekker lesje pakken. Dan leer je het jezelf ook niet verkeerd aan en ik vind het zelf ook heel leuk. Neem zelf in Oostenrijk ook altijd nog een paar uur privé les.

Waar ga je heen?
Altenmarkt..

En idd.. vorig jaar ging er ook iemand mee die het nooit gedaan had. Dus ze zijn wel wat gewend.
En diegene gaat dit jaar ook weer mee.

Maar wat ik zei.. dat zit meer in mijn hoofd dan in dat van een ander :)
pi_191832226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Altenmarkt..

En idd.. vorig jaar ging er ook iemand mee die het nooit gedaan had. Dus ze zijn wel wat gewend.

Ben benieuwd hoe je het straks vind. Veel plezier alvast iig ^O^
pi_191832243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Altenmarkt..

Altenmarkt, daar liggen best wel wat voetstappen van mij. Wij gingen vroeger altijd naar kennissen in Filzmoos (zomervakantie) en dat ligt er vrijwel naast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')