SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Roze, heel erg roze,quote:
Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto...quote:Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Roze, heel erg roze,
Als mijn man daarmee thuis zou komen hadden we een groot probleem
Heel hypothetisch ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto...
Die moet minimaal een Hemi rijden?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Roze, heel erg roze,
Als mijn man daarmee thuis zou komen hadden we een groot probleem
Mijn tante rijdt in een roze Hummer, dat valt ook best wel op.quote:
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...rozequote:
Ik was zelf vooral gecharmeerd van de ingebouwde carkit. Want nu neemt mn dochter haar moeders telefoon op tijdens het rijden, en gaat dan een soort dialoog ondersteuning zitten uitvoerenquote:
Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleurquote:Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
Aha, die heeft een buurman van mij. Maar dan in het wit. Da’s ok , maar roze nietquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.
Ligt vaak in zoiets.
[ afbeelding ]
Gisteren stond hier een fel gele auto, die knalde er leuk uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleurMeer van dit soort vrolijke auto's
(al hoeven ze van mij ook niet allemaal roze te zijn...)
Mogge....quote:
Uniekjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mogge....
Ik wel maar kan niet want kaas...
Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed adviesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier in een hele rustige intercity ondanks dat de helft van de treinen uitviel.
Zou dat gevolg zijn van de grieppaniek?
Vakantie is alweer voorbij hier.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed advies![]()
Op het werk liggen folders dat we elkaar geen hand meer geven. Ik ben al jaren voor, eindelijk wordt het in de praktijk toegepastZal wel weer tijdelijk zijn
Ik ben heel erg voor de oosterse methode van een beleefde hoofdknik als groet. Handen geven is de beste manier om ziektes over te brengen. Je kan iemand nog beter op de wang zoenen dan een hand geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik geef sowieso niet graag handjes. Zie iets te vaak mensen toiletten verlaten zonder handen te wassen. Bah bah.
Nu ook een geval in Haarlem. Het komt nu wel heul dichtbij!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier in een hele rustige intercity ondanks dat de helft van de treinen uitviel.
Zou dat gevolg zijn van de grieppaniek?
Vakantie is alweer voorbij hier.
Ja gek he.. ook het perron was veel leger..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heel erg voor de oosterse methode van een beleefde hoofdknik als groet. Handen geven is de beste manier om ziektes over te brengen. Je kan iemand nog beter op de wang zoenen dan een hand geven.
En jeetje, het is toch gewoon dinsdag en geen vakantie? Wat eh leeg. Hier gewoon volle trein vanmorgen.
Nou ja, misschien dacht iedereen juist dat het stampvol zou worden en heeft iedereen die de mogelijkheid van ander vervoer of thuis werken had dat gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja gek he.. ook het perron was veel leger..
en dat terwijl er best wat treinen uitvielen tussen rotterdam en den haag hs.
[ afbeelding ]
Mja eens hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu ook een geval in Haarlem. Het komt nu wel heul dichtbij!
Mijn reactie:. Ik blijf de drukte er omheen erger vinden dan het virus zelf.
Ik blijf het gek vinden..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen! Wat een zonnige dag vandaag (nu in ieder geval)
Hier blijven ze alle kanten van de wereld bereizen. Lekker slim, stapels mensen in vliegtuigen. Vergaderingen met grote aantallen mensen van over de hele wereld. Maar de Italiaanse collega's die normaal in de kantine kunnen eten krijgen eten gebracht naar hun werk locatie.
We hebben wel instructie dat je 60 seconden je handen moet wassen (met ijskoud kraanwater). Overal staan flesjes antibacteriele gel met alcohol. Kan me van een paar jaar geleden (mexicaanse griep geloof ik) dat na een paar dagen de vellen van m'n handen vielen.
Ach, het is al jaren zo, ook in mijn vorige werk. Merkte je op dat het hele bestuur in hetzelfde vliegtuig zat krijg je als reactie "dan moet een ander maar een andere vlucht nemen". Heb één keer gevraagd toen of ze iemand tekenbevoegd wilden maken voor het geval het vliegtuig neer ging...vonden ze geen leuke opmerking.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik blijf het gek vinden..
Ene kant allerhande maatregelen die weinig verschil maken...
Andere kant... doen we gewoon lekker ons ding want tja.. wat moet dat moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach, het is al jaren zo, ook in mijn vorige werk. Merkte je op dat het hele bestuur in hetzelfde vliegtuig zat krijg je als reactie "dan moet een ander maar een andere vlucht nemen". Heb één keer gevraagd toen of ze iemand tekenbevoegd wilden maken voor het geval het vliegtuig neer ging...vonden ze geen leuke opmerking.Hmm toen ik stage liep.. ging heel het bedrijf naar new york een weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat ging inderdaad verdeeld over diverse vliegtuigen allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook, dus was ik m'n handen daar maar mee. Denk alleen dat ik maar eigen zeep ga meebrengen, ook die andere zeep is heel niet fijn, droogt erg uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Antibacteriële zeep tegen een virusinfectie. Mja. Gewone zeep doet hetzelfde hè
quote:Als iedere medewerker zich goed houdt aan de regels van basishygiëne, is dat voldoende. Met name handhygiëne en hoesthygiëne zijn belangrijk. Geregeld handen wassen of desinfecteren, hoesten en niezen in de elleboog of een papieren zakdoekje.
Hmm mijn telefoon ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Er ligt in mijn zkh iemand op de IC met corona
Mijn app maakt overuren
Toevallig een week of 2 voor het coronavirus moesten we allemaal een verplichte e-learning handhygiëne doenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wij leerden dat je óf zeep óf desinfectiegel moet gebruiken, want gel na wassen geeft kans op irritatie omdat je dan eerst het beschermlaagje van je handen hebt gewassen en daar dan alcohol op aanbrengt. Die gel zou het meest effectief zijn tegen bacteriën maar voor virussen geldt wat anders, vermoed ik zoIk ben overigens vandaag thuis aan het werk, gewoon omdat het kan en omdat ik graag wat dingen af wil maken
RIP!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Mijn app maakt overuren
Ik las het. Dat worden vast heel veel extra vragen te beantwoordenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Mijn app maakt overuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |