abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 22:36:33 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191803859

SPOILER: Sigme-kampeermeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191803955
Prima boskipautootje ^O^
pi_191803992
Ik heb hem gemist geloof ik..
pi_191804026
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb hem gemist geloof ik..
Roze, heel erg roze,

Als mijn man daarmee thuis zou komen hadden we een groot probleem _O-
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 2 maart 2020 @ 22:45:51 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191804039
Krijg je bij die auto toch wel deze sleutel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 maart 2020 @ 22:46:50 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191804058
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:

Roze, heel erg roze,

Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto... 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191804094
quote:
12s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat een hypothetische post. Man en rijbewijs en auto... 8-)
Heel hypothetisch ja. _O- Maar een roze auto..staat voor mij gelijk aan een nachtmerrie. Zou m’n (hypothetische) rijbewijs tijdelijk inleveren
pi_191804137
Als ik 'm zou krijgen voor woonwerkverkeer zou ik 'm niet laten staan hoor!
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 22:52:54 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191804165
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Roze, heel erg roze,

Die moet minimaal een Hemi rijden?
  maandag 2 maart 2020 @ 22:53:35 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191804178
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mijn tante rijdt in een roze Hummer, dat valt ook best wel op.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191804222
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
pi_191804331
Hij hoort eigenlijk ook in dit topic terug te keren. Voor de missers.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_191804533
Toffe kar :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 2 maart 2020 @ 23:19:13 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191804544
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 23:18 schreef Vanyel het volgende:
Toffe kar :D
Ik was zelf vooral gecharmeerd van de ingebouwde carkit. Want nu neemt mn dochter haar moeders telefoon op tijdens het rijden, en gaat dan een soort dialoog ondersteuning zitten uitvoeren :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 23:36:52 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191804737
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is, maar dit ding is roze. En dat maakt Fietsie’s ega blij, ik zou er heel erg verdrietig van worden...roze
Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.

Ligt vaak in zoiets.
pi_191805242
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleur :D Meer van dit soort vrolijke auto's _O_ (al hoeven ze van mij ook niet allemaal roze te zijn...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191806313
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een Hemi, een motor met een hemisferische verbrandingskamer. Meestal een 5.7 liter V8 motor.

Ligt vaak in zoiets.
[ afbeelding ]
Aha, die heeft een buurman van mij. Maar dan in het wit. Da’s ok , maar roze niet
pi_191806322
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest er wel van grijnzen! Ik mopper altijd dat iedereen alleen maar autokleuren wil die weer goed te verkopen zijn en dus is bijna elke auto in een saaie kleur grijs of blauw. Ik mis kleur! En dit is duidelijk kleur :D Meer van dit soort vrolijke auto's _O_ (al hoeven ze van mij ook niet allemaal roze te zijn...)
Gisteren stond hier een fel gele auto, die knalde er leuk uit
pi_191806418
Mogguh :O Kan niet meer slapen -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 3 maart 2020 @ 05:11:16 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191806446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 05:06 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Kan niet meer slapen -O-
Mogge....
Ik wel maar kan niet want kaas...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_191806602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mogge....
Ik wel maar kan niet want kaas...
Uniekje *O* Ik zat me net af te vragen hoe het gaat met je? Wanneer krijg je de sleutel?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191806814
Morning :O
pi_191806856
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191807183
Hier in een hele rustige intercity ondanks dat de helft van de treinen uitviel.

Zou dat gevolg zijn van de grieppaniek?
Vakantie is alweer voorbij hier.
pi_191807494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:

Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed advies :7

Op het werk liggen folders dat we elkaar geen hand meer geven. Ik ben al jaren voor, eindelijk wordt het in de praktijk toegepast _O_ Zal wel weer tijdelijk zijn :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191807523
Ik geef sowieso niet graag handjes. Zie iets te vaak mensen toiletten verlaten zonder handen te wassen. Bah bah.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191807526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je niet ziek wilt worden is het vermijden van groepen mensen en zeker het ov een goed advies :7

Op het werk liggen folders dat we elkaar geen hand meer geven. Ik ben al jaren voor, eindelijk wordt het in de praktijk toegepast _O_ Zal wel weer tijdelijk zijn :(

Grote groepen mensen in het ov?
Dit was rotterdam centraal vanochtend om half 8...
en ik hoefde dus ook niet te staan ondanks dat het gros van de treinen niet reed.
pi_191807558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik geef sowieso niet graag handjes. Zie iets te vaak mensen toiletten verlaten zonder handen te wassen. Bah bah.
Ik ben heel erg voor de oosterse methode van een beleefde hoofdknik als groet. Handen geven is de beste manier om ziektes over te brengen. Je kan iemand nog beter op de wang zoenen dan een hand geven.

En jeetje, het is toch gewoon dinsdag en geen vakantie? Wat eh leeg. Hier gewoon volle trein vanmorgen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 maart 2020 @ 08:36:16 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191807573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:

Nu ook een geval in Haarlem. Het komt nu wel heul dichtbij!

Mijn reactie: :'). Ik blijf de drukte er omheen erger vinden dan het virus zelf.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191807598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben heel erg voor de oosterse methode van een beleefde hoofdknik als groet. Handen geven is de beste manier om ziektes over te brengen. Je kan iemand nog beter op de wang zoenen dan een hand geven.

En jeetje, het is toch gewoon dinsdag en geen vakantie? Wat eh leeg. Hier gewoon volle trein vanmorgen.
Ja gek he.. ook het perron was veel leger..
en dat terwijl er best wat treinen uitvielen tussen rotterdam en den haag hs.
pi_191807606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja gek he.. ook het perron was veel leger..
en dat terwijl er best wat treinen uitvielen tussen rotterdam en den haag hs.
[ afbeelding ]
Nou ja, misschien dacht iedereen juist dat het stampvol zou worden en heeft iedereen die de mogelijkheid van ander vervoer of thuis werken had dat gedaan.
pi_191807751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 08:36 schreef borisz het volgende:

[..]

Nu ook een geval in Haarlem. Het komt nu wel heul dichtbij!

Mijn reactie: :'). Ik blijf de drukte er omheen erger vinden dan het virus zelf.
Mja eens hoor.

Ook met stijgende verbazing de instructies mbt corona van de baas gelezen.
En lekker tegenstrijdig ook.. zo min mogelijk vergaderen en als het moet liefst telefonisch (ben ik sowieso voor overigens)
Maar met 4 man in een klein kantoor hoor je dan weer niemand over.
En als niemand gaat vergaderen.. zitten we daar dus echt heel de dag met zn 4en.
pi_191807829
Mogge allen! Wat een zonnige dag vandaag (nu in ieder geval)

Hier blijven ze alle kanten van de wereld bereizen. Lekker slim, stapels mensen in vliegtuigen. Vergaderingen met grote aantallen mensen van over de hele wereld. Maar de Italiaanse collega's die normaal in de kantine kunnen eten krijgen eten gebracht naar hun werk locatie.

We hebben wel instructie dat je 60 seconden je handen moet wassen (met ijskoud kraanwater). Overal staan flesjes antibacteriele gel met alcohol. Kan me van een paar jaar geleden (mexicaanse griep geloof ik) dat na een paar dagen de vellen van m'n handen vielen.
pi_191807855
Goedemorgen :W
Het is hier ook heel mooi zonnig. Dat is altijd fijn opstaan. Behalve dat er hier meer dan een uur lang een auto met lopende motor onder mijn raam stond :(
pi_191807922
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen! Wat een zonnige dag vandaag (nu in ieder geval)

Hier blijven ze alle kanten van de wereld bereizen. Lekker slim, stapels mensen in vliegtuigen. Vergaderingen met grote aantallen mensen van over de hele wereld. Maar de Italiaanse collega's die normaal in de kantine kunnen eten krijgen eten gebracht naar hun werk locatie.

We hebben wel instructie dat je 60 seconden je handen moet wassen (met ijskoud kraanwater). Overal staan flesjes antibacteriele gel met alcohol. Kan me van een paar jaar geleden (mexicaanse griep geloof ik) dat na een paar dagen de vellen van m'n handen vielen.
Ik blijf het gek vinden..
Ene kant allerhande maatregelen die weinig verschil maken...
Andere kant... doen we gewoon lekker ons ding want tja.. wat moet dat moet.
pi_191808068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik blijf het gek vinden..
Ene kant allerhande maatregelen die weinig verschil maken...
Andere kant... doen we gewoon lekker ons ding want tja.. wat moet dat moet.
Ach, het is al jaren zo, ook in mijn vorige werk. Merkte je op dat het hele bestuur in hetzelfde vliegtuig zat krijg je als reactie "dan moet een ander maar een andere vlucht nemen". Heb één keer gevraagd toen of ze iemand tekenbevoegd wilden maken voor het geval het vliegtuig neer ging...vonden ze geen leuke opmerking.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191808126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ach, het is al jaren zo, ook in mijn vorige werk. Merkte je op dat het hele bestuur in hetzelfde vliegtuig zat krijg je als reactie "dan moet een ander maar een andere vlucht nemen". Heb één keer gevraagd toen of ze iemand tekenbevoegd wilden maken voor het geval het vliegtuig neer ging...vonden ze geen leuke opmerking.
SPOILER
Hmm toen ik stage liep.. ging heel het bedrijf naar new york een weekend.
Maar dat ging inderdaad verdeeld over diverse vliegtuigen allemaal.

SPOILER
pi_191808143
Overigens merkte hier iemand op dat ze beter elke paar uur over de omroepinstallatie kunnen roepen dat iedereen goed zn handen moet wassen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 maart 2020 @ 09:32:20 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191808186
Microsoft Ignite meeting volgende week gecancelled wegens Corona. ;(.
pi_191808345
Antibacteriële zeep tegen een virusinfectie. Mja. Gewone zeep doet hetzelfde hè :+
pi_191808439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Antibacteriële zeep tegen een virusinfectie. Mja. Gewone zeep doet hetzelfde hè :+
Dat dacht ik ook, dus was ik m'n handen daar maar mee. Denk alleen dat ik maar eigen zeep ga meebrengen, ook die andere zeep is heel niet fijn, droogt erg uit.
pi_191808754
Wij leerden dat je óf zeep óf desinfectiegel moet gebruiken, want gel na wassen geeft kans op irritatie omdat je dan eerst het beschermlaagje van je handen hebt gewassen en daar dan alcohol op aanbrengt. Die gel zou het meest effectief zijn tegen bacteriën maar voor virussen geldt wat anders, vermoed ik zo ;) Ik ben overigens vandaag thuis aan het werk, gewoon omdat het kan en omdat ik graag wat dingen af wil maken O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_191808811
Gisteren was het nog wel echt proppen in de metro naar Rotterdam.

Onze colleges gaan gewoon door verder. (Gelukkig) Wel 200-500 man in een aula, uit verschillende streken en landen, voornamelijk reizend met het ov.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 10:16:26 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191808819
Hier luidt de instructie als volgt:

quote:
Als iedere medewerker zich goed houdt aan de regels van basishygiëne, is dat voldoende. Met name handhygiëne en hoesthygiëne zijn belangrijk. Geregeld handen wassen of desinfecteren, hoesten en niezen in de elleboog of een papieren zakdoekje.
pi_191808997
Wij hebben geen speciale zeep of desinfectie. Kregen soort zelfde mail als fietsie. Alleen er stond ellenboog :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191809749
Er ligt in mijn zkh iemand op de IC met corona :{
Mijn app maakt overuren :P
pi_191809761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Hmm mijn telefoon ook.
Met de ict-variant van corona geloof ik _O-

Blijf bezig...

Mezelf inmiddels met koffie in de koffiehoek geparkeerd... NEXT.
pi_191809773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Wij leerden dat je óf zeep óf desinfectiegel moet gebruiken, want gel na wassen geeft kans op irritatie omdat je dan eerst het beschermlaagje van je handen hebt gewassen en daar dan alcohol op aanbrengt. Die gel zou het meest effectief zijn tegen bacteriën maar voor virussen geldt wat anders, vermoed ik zo ;) Ik ben overigens vandaag thuis aan het werk, gewoon omdat het kan en omdat ik graag wat dingen af wil maken O+
Toevallig een week of 2 voor het coronavirus moesten we allemaal een verplichte e-learning handhygiëne doen :D Op zich voor iedereen nuttig idd.
Lekker dat je thuis kan werken.
Ik moet nu wo en vrij nog werken. In het st. Corona :B
pi_191809812
quote:
RIP! :o

Een vriendin werkt als opleidingscoordinator op de TU waar dus het eerste Delftse geval is geconstateerd. Zelfde faculteit :P Gisteren stonden er ineens studenten bij haar in het kantoor om de temperatuur op te laten nemen :')
pi_191810031
quote:
Ik las het. Dat worden vast heel veel extra vragen te beantwoorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')