Volkomen met je eens. Maar gewapende criminaliteit is daar nou eenmaal een groot probleem, met het verbieden van wapens los je dat niet in één keer op. De criminelen gaan echt niet braaf hun wapens inleveren. Dus je moet wel met een extra oplossing er bij komen, vrees ik.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:20 schreef Tijger_m het volgende: [..] Ik woon liever in een land waar ik geen vuurwapen nodig heb om mijn gezin en huis te beschermen. Impliciet zeg je met zo'n statement dat de VS een land is waarin je niet veilig bent als je geen vuurwapen hebt, nou, mooi land is dat dan, toch?
Natuur ja, en het is nog erg open en uitgestrekt in sommige gebieden. Nog steeds een soort wild west.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Volkomen met je eens. Maar gewapende criminaliteit is daar nou eenmaal een groot probleem, met het verbieden van wapens los je dat niet in één keer op. De criminelen gaan echt niet braaf hun wapens inleveren. Dus je moet wel met een extra oplossing er bij komen, vrees ik.
Ik vind de VS ook in helemaal niks een mooi land. Alhoewel, bepaalde stukjes natuur misschien.
twitter:tomselliott twitterde op zondag 09-02-2020 om 19:43:26After a New Hampshire voter asks @JoeBiden why they should trust he can turn his campaign around, he asks if she's ever been to a caucus before; when she says yes, Biden snaps: "No you haven't. You're a lying dog-faced pony soldier." https://t.co/3uxOAu0Ues reageer retweet
laat ik je dit zeggen, touren op die plekken gebeurt je net zo weinig als tijdens een dagje stappen in de hoofdstad. De gevaarlijkste plekken vind je in zuidelijke staten wanneer je onverhoopt eens een verkeerde tuin instapt.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Natuur ja, en het is nog erg open en uitgestrekt in sommige gebieden. Nog steeds een soort wild west.
Op mijn bucket list staat een plan om door een paar staten te toeren met mijn motor.
Niet alleen in het Zuiden, hoor. Michigan is ook niet veiligquote:Op maandag 10 februari 2020 14:14 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
laat ik je dit zeggen, touren op die plekken gebeurt je net zo weinig als tijdens een dagje stappen in de hoofdstad. De gevaarlijkste plekken vind je in zuidelijke staten wanneer je onverhoopt eens een verkeerde tuin instapt.
Welke plekken heb jij het over?quote:Op maandag 10 februari 2020 14:14 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
laat ik je dit zeggen, touren op die plekken gebeurt je net zo weinig als tijdens een dagje stappen in de hoofdstad. De gevaarlijkste plekken vind je in zuidelijke staten wanneer je onverhoopt eens een verkeerde tuin instapt.
Pas wel goed op voor de gaten in de weg dan want daar zijn er nogal veel van.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welke plekken heb jij het over?
Ik wil touren in het Midwesten.
Daar valt het aardig mee. Is ook de mooiste route vind ik. In het zuiden is het over het algemeen vrij saai.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat heb je in België ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pas wel goed op voor de gaten in de weg dan want daar zijn er nogal veel van.
Chicago is staat wel bekend om gunviolence, maar goed, dat wil niet zeggen dat je daar last van hebt maar je moet daar niet de verkeerde straat in rijden.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Chicago, door Kansas, en helemaal door naar California.
Zaken gaan niet zo snel bij het hooggerechtshof. Maar dit staat voor dit voorjaar op de rol: https://www.vox.com/2019/(...)uisiana-abortion-geequote:Op maandag 10 februari 2020 15:14 schreef Refragmental het volgende:
Is Roe vs Wade overigens al overturned?
Was nogal veel paniek toen Kavanaugh ingewijd werd.
Zijn intussen anderhalf jaar verder ofzo, heb er verder niks meer over gehoord.
Er is geen enkele reden om te denken dat het goed is dat alleen de staat in het bezit van wapens zou mogen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:09 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende: [..]Je kan alleen maar concluderen dat niemand behalve autoriteit in het bezit moet zijn van een wapen. Hier niks aan doen is murphy's law en red flag control lijkt mij gewoon niet genoeg. Voor de sport moet het kunnen, daar zijn goede regels voor en voor de jacht kan het alleen maar van toepassing zijn waar gejaagd mag worden en werkelijk niemand heeft een ar15 oid nodig. Veel amerikanen willen de waarheid gewoon niet onder ogen zien, daar kan geen statistiek tegenop, het zit in de cultuur gegrift dus dit zal in nog geen 100 jaar veranderen. Er zijn al zoveel erge dingen geweest vanwege het gemak om aan wapens te komen en alsnog is de concencus dat je niet moet morrelen met het 2e amendement .
Interesting......twitter:mikercarpenter twitterde op maandag 10-02-2020 om 00:25:03Data from the Iowa caucuses suggest despite his 4th place finish, Biden still may be the best candidate to beat Trump. In counties where voters switched most strongly from Obama in 2012 to Trump in 2016 (pivotal swing voters) Biden outperformed Sanders 👇 https://t.co/nUiCG0zhjW reageer retweet
Ik vraag me wel af hoeveel van die swing voters ook geregistreerd zijn bij de Democratische partij dat ze in een primary mogen stemmen. Dat ze in die counties Biden meer zien zitten dan Sanders wil nog niet zeggen dat de mensen die naar Trump zijn overgestapt dan ook op Biden gaan stemmen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:55 schreef Ulx het volgende:
Interesting......twitter:mikercarpenter twitterde op maandag 10-02-2020 om 00:25:03Data from the Iowa caucuses suggest despite his 4th place finish, Biden still may be the best candidate to beat Trump. In counties where voters switched most strongly from Obama in 2012 to Trump in 2016 (pivotal swing voters) Biden outperformed Sanders 👇 https://t.co/nUiCG0zhjW reageer retweet
Het is wel de moeite waard om dit heel goed te gaan onderzoeken. Want om de verkiezingen te winnen moet je republikeinse stemmers die ontevreden zijn met Trump, een voor hen aanvaardbaar alternatief geven.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:09 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoeveel van die swing voters ook geregistreerd zijn bij de Democratische partij dat ze in een primary mogen stemmen. Dat ze in die counties Biden meer zien zitten dan Sanders wil nog niet zeggen dat de mensen die naar Trump zijn overgestapt dan ook op Biden gaan stemmen.
Ik vraag me af tot op welke hoogte dit dezelfde mensen zijn, en of ze niet gewoon buren van elkaar zijn maar verder los van elkaar staan.
Die grafiek geeft me hoofdpijn en ik kan het artikel niet lezen. Het lijkt erop dat in de kleine stadjes waar 35% naar Trump is opgeschoven, Biden tot 25% terug kan winnen? Weet niet of dat veel effect sorteert.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:55 schreef Ulx het volgende:
Dat doen ze wel, helaas stijgt Trump daar...quote:Op maandag 10 februari 2020 16:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Biden echt helemaal niks, maar als dat de kandidaat is die Trump kan verslaan, dan moet het maar. Niet dat ik nu al weet welke kandidaat de meeste kans heeft om Trump te verslaan, maar dat is vast iets waar onderzoek naar kan worden gedaan.
Ja, maar dat is meer een populariteitspoll voor elk van de presidentskandidaten. Als je voor Sanders bent, dan zal je in zo'n poll niet voor Biden gaan.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, helaas stijgt Trump daar...
https://projects.fivethirtyeight.com/polls/president-general/
Is het echt een quote uit een John Wayne film of heeft zijn team snel even een excuus verzonnen toen de media over de opmerking viel?quote:Op maandag 10 februari 2020 13:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Joe Biden noemt een vrouw uit het publiek die een vraag stelt een 'liegende hondekop en pony-soldaat''.
Het klinkt erger dan het is, want het was bedoeld als grap en een quote uit (blijkbaar) een of andere John Wayne film die bijna iedereen vergeten is. Maar opa Biden uiteraard niet.
Toch vinden feministen dit soort dingen al snel 'problematisch'. Beetje oppassen, Joe.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=UStwitter:tomselliott twitterde op zondag 09-02-2020 om 19:43:26After a New Hampshire voter asks @:JoeBiden why they should trust he can turn his campaign around, he asks if she's ever been to a caucus before; when she says yes, Biden snaps: "No you haven't. You're a lying dog-faced pony soldier." https://t.co/3uxOAu0Ues reageer retweet
Alleen is er al aangetoond dat de Sanders supporters niet zo snel hun support achter een andere niet progressieve kandidaat zullen zetten.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer een populariteitspoll voor elk van de presidentskandidaten. Als je voor Sanders bent, dan zal je in zo'n poll niet voor Biden gaan.
Wat ik bedoel is onderzoek naar de democratische kandidaat waar zowel de huidige democratische stemmers (of geregistreerden) op zouden stemmen en waar wellicht ook een deel van de republikeinen op zouden kunnen stemmen.
De democraten moeten wat mij betreft de kandidaat die dan de meeste stemmen krijgt naar voren schuiven. Dat de Sanders-aanhang niet voor Biden is of de Biden-aanhangers niet voor Sanders maakt dan niet zoveel uit als je weet dat ze toch wel op de democratische kandidaat gaan stemmen.
Nee, dit zijn polls waarin elke democratische kandidaat tegen Trump wordt gezet. Soms per staat, soms landelijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer een populariteitspoll voor elk van de presidentskandidaten. Als je voor Sanders bent, dan zal je in zo'n poll niet voor Biden gaan.
Mooi, dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, helaas stijgt Trump daar...
https://projects.fivethirtyeight.com/polls/president-general/
Ja, dat weet ik. Maar de uitslag van die poll wordt al heel anders als de democraten geen andere keuze meer hebben in mijn optiek. Als ik Sanders-fan ben en een hekel heb aan Biden, ga ik de vraag Biden of Trump misschien minder serieus invullen. Als ik weet dat Biden - Trump de enige keus is, dan wordt het wellicht een ander verhaal.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, dit zijn polls waarin elke democratische kandidaat tegen Trump wordt gezet. Soms per staat, soms landelijk.
Dat is toch ook wat ze hier onderzoeken: zou u Biden of Trump stemmen of thuis blijven? Of, zou u Sanders of Trump stemmen of thuis blijven?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar de uitslag van die poll wordt al heel anders als de democraten geen andere keuze meer hebben in mijn optiek.
Ik had mijn antwoord inmiddels aangevuld.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat ze hier onderzoeken: zou u Biden of Trump stemmen of thuis blijven? Of, zou u Sanders of Trump stemmen of thuis blijven?
Er is hier geen andere keus. Hoe betrouwbaar het volledig is, is de vraag (men kan naar een bepaalde kandidaat willen sturen). Maar ik vrees dat die mate van onbetrouwbaarheid in elk onderzoek zit.
Ja, maar dat probleem heb je in elk onderzoek op dit moment, zekerheid heb je echt pas op de verkiezingsdag, of de Bidenstemmers ook voor Sanders komen en vica versa. Je kunt dat probleem ook niet echt ondervangen, vrees ik.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had mijn antwoord inmiddels aangevuld.
Nou, dat kun je toch gewoon onderzoeken? Net zoals je aan anti-Trump republikeinen kunt vragen op welke democratische kandidaat ze zouden kunnen stemmen en op welke democratische kandidaat ze absoluut nooit zouden stemmen?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar dat probleem heb je in elk onderzoek op dit moment, zekerheid heb je echt pas op de verkiezingsdag, of de Bidenstemmers ook voor Sanders komen en vica versa. Je kunt dat probleem ook niet echt ondervangen, vrees ik.
Ik denk dat het enthousiasmeren van anti-Trump Republikeinen niet het belangrijkste is. Zorgen dat een zo groot mogelijk deel van de Democraten op komt dagen is het belangrijkste, als die opkomst hoog is winnen ze in principe.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat kun je toch gewoon onderzoeken? Net zoals je aan anti-Trump republikeinen kunt vragen op welke democratische kandidaat ze zouden kunnen stemmen en op welke democratische kandidaat ze absoluut nooit zouden stemmen?
Het zou toch wel echt stom zijn als het antwoord op zo'n onderzoek zou zijn dat deze kiezers nog liever op Trump zouden stemmen dan op Buttigieg en dat je dan toch Buttigieg als kandidaat kiest. Ook als dat de kandidaat zou zijn waar de democratische stemmers het liefst voor gaan. Dan wijkt het democratische proces maar een keer voor het grotere goed. Dat is wellicht niet heel netjes, maar ja...
Swing voters zijn over het algemeen niet geregistreerd als Democraat of Republikein en mogen dus ook niet, over het algemeen, in een primary stemmen.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:09 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoeveel van die swing voters ook geregistreerd zijn bij de Democratische partij dat ze in een primary mogen stemmen. Dat ze in die counties Biden meer zien zitten dan Sanders wil nog niet zeggen dat de mensen die naar Trump zijn overgestapt dan ook op Biden gaan stemmen.
Ik vraag me af tot op welke hoogte dit dezelfde mensen zijn, en of ze niet gewoon buren van elkaar zijn maar verder los van elkaar staan.
Nee, het belangrijkte is Independents enthusiasmeren en naar de stembus krijgen, dat is de grootste groep van allemaal.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat het enthousiasmeren van anti-Trump Republikeinen niet het belangrijkste is. Zorgen dat een zo groot mogelijk deel van de Democraten op komt dagen is het belangrijkste, als die opkomst hoog is winnen ze in principe.
Ik dacht Rasmussen.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:10 schreef Jojoke het volgende:
Welke pollster had het resultaat in 2016 het best voorspeld?
In het artikel dat ik eerder had geplaatst werd juist beargumenteerd dat dat niet de meest succesvolle strategie was. Dat het juist het belangrijkste is om republikeinse kiezers te 'bekeren'. Dan heb je niet alleen een stem voor de democraten gewonnen, maar dan is er ook meteen een stem voor de republikeinen verloren.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat het enthousiasmeren van anti-Trump Republikeinen niet het belangrijkste is. Zorgen dat een zo groot mogelijk deel van de Democraten op komt dagen is het belangrijkste, als die opkomst hoog is winnen ze in principe.
Pijnlijk dit, je ziet de mensen haar zowat de deur uit kijken.twitter:CarpeDonktum twitterde op maandag 10-02-2020 om 16:55:281/1024th of this dinner is excited about meeting Elizabeth Warren.https://t.co/vUWD7nl4rt reageer retweet
Ik denk dat het enthousiasmeren van alle beschaafde mensen belangrijk is. En dat zou ook voldoende moeten zijn. Ook als enigszins normale Republikein moet je toch helemaal niets van deze clown hebben? Ben je gristen-fundi of heet je John-Bob dan begrijp ik een stem op trump, anders niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het belangrijkte is Independents enthusiasmeren en naar de stembus krijgen, dat is de grootste groep van allemaal.
https://www.realclearpoli(...)n_vs_stein-5952.htmlquote:Op maandag 10 februari 2020 17:10 schreef Jojoke het volgende:
Welke pollster had het resultaat in 2016 het best voorspeld?
twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 10-02-2020 om 17:40:06Attorney General Barr has acknowledged for the first time that Rudy Giuliani has been giving the Justice Department information he collected in Ukraine, essentially bringing what was a stealth campaign into official government channels.https://t.co/5FRoN5DnrL reageer retweet
quote:The White House on Monday proposed a $4.8 trillion election-year budget that would slash major domestic and safety net programs, setting up a stark contrast with President Trump’s rivals as voting gets under way in the Democratic presidential primary.
The budget would cut Medicaid and the Children’s Health Insurance Program and also wring savings from Medicare despite Trump’s repeated promises to safeguard Medicare and Social Security.
https://www.washingtonpos(...)fing-document-shows/
Someone is getting played big time. Vergeet niet dat Giuliani ook nog verbonden is met Halliburton, die voor de ellende in de Oekraïne heul erg graag daar wilde fracken.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:59 schreef Ulx het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 10-02-2020 om 17:40:06Attorney General Barr has acknowledged for the first time that Rudy Giuliani has been giving the Justice Department information he collected in Ukraine, essentially bringing what was a stealth campaign into official government channels.https://t.co/5FRoN5DnrL reageer retweet
Tuurlijk is dat goed, werkt hier ook. Het probleem is dat er in de VS nooit een poging gedaan is om ontwapening door te voeren zodat het nu vanzelfsprekend lijkt met alle bekende argumenten van dien. Jij spreekt over consequenties van wanbeleid waarbij je enkel motivaties plaatst om dit beleid voort te zetten, dat is achteruitgang.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om te denken dat het goed is dat alleen de staat in het bezit van wapens zou mogen zijn.
Bij een simpele woningoverval is de politie altijd te laat. Mocht het in de VS bijvoorbeeld zo ver komen dat burgers naar concentratiekampen worden gebracht vanwege hun ras/geloof/opvattingen dan heb je ieder geval nog een middel om jezelf mee te verdedigen.
Jezelf vogelvrij laten verklaren en overgeleverd zijn aan de grillen van de staat en de criminelen is voor veel Amerikanen terecht een brug te ver.
Ik denk ook dat dit onderhand de tendens is bij veel democraten, Sanders heeft ook al eens meegemaakt dat de democraten achter hem moesten staan omdat ze geen keus hadden. Dus wellicht hebben ze de geschiedenis geraadpleegd omdat de uitkomst voorspelbaar gaat zijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:25 schreef Chivaz het volgende:
Pijnlijk dit, je ziet de mensen haar zowat de deur uit kijken.twitter:CarpeDonktum twitterde op maandag 10-02-2020 om 16:55:281/1024th of this dinner is excited about meeting Elizabeth Warren.https://t.co/vUWD7nl4rt reageer retweet
Ik denk dat Warrens rol ver is uitgespeeld, als zij eruit stapt is Sanders denk ik wel de kandidaat die het tegen Trump moet opnemen.
Van de opkomst verwacht ik vooral veel van jong volwassenen < 30 jaar en vrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het belangrijkte is Independents enthusiasmeren en naar de stembus krijgen, dat is de grootste groep van allemaal.
Dit is 6 dagen geleden hier al gedropt,quote:Op maandag 10 februari 2020 18:20 schreef livelink het volgende:
[..]
In het artikel dat ik eerder had geplaatst werd juist beargumenteerd dat dat niet de meest succesvolle strategie was. Dat het juist het belangrijkste is om republikeinse kiezers te 'bekeren'. Dan heb je niet alleen een stem voor de democraten gewonnen, maar dan is er ook meteen een stem voor de republikeinen verloren.
De opkomst verhogen zal moeilijker zijn omdat het verleden uit heeft gewezen dat de opkomst nooit echt heel hoog is geweest. En dat er geen reden is om aan te nemen dat het dit keer hoger dan ooit zou worden.
De democratische primary's staan in sommige staten wel open voor indenpendents en zelfs (dacht ik) voor Republikeinen, maar of daar veel gebruik van wordt gemaakt, weet ik niet.
edit: met republikeinse kiezers bedoel ik de kiezers die vorige keer op Trump hebben gestemd. Dat zullen natuurlijk veel Independants zijn en niet per definitie geregistreerd als Republikein.
twitter:USA_Polling twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:02:24Democratic Primary Polling:Sanders: 25% (+4)Biden: 17% (-9)Bloomberg: 15% (+7)Warren: 14% (-1)Buttigieg: 10% (+4)Klobuchar: 4% (-3)Yang: 2% (-)Quinnipiac / February 9, 2020 / n=665 / MOE 3.8% / Telephone (% chg w Jan 27)#Democrats #USA reageer retweet
"Who do you think has the best chance of beating Trump?"quote:Op maandag 10 februari 2020 20:17 schreef speknek het volgende:
twitter:USA_Polling twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:02:24Democratic Primary Polling:Sanders: 25% (+4)Biden: 17% (-9)Bloomberg: 15% (+7)Warren: 14% (-1)Buttigieg: 10% (+4)Klobuchar: 4% (-3)Yang: 2% (-)Quinnipiac / February 9, 2020 / n=665 / MOE 3.8% / Telephone (% chg w Jan 27)#Democrats #USA reageer retweet
quote:02:46
Given that in neither the case of the father [Biden],
nor the son, was any evidence presented
by the President's counsel that a crime had been committed,
the President's insistence that they be investigated by the Ukrainians
is hard to explain other than as a political pursuit.
There's no question in my mind that were their names not Biden,
the President would never have done what he did.
En hij weet donders goed dat deze stemming hem niet geliefd zal maken, en zijn leven als politicus in de Republikeinse partij de komende jaren een stuk lastiger zal zijn..quote:04:13
The President asked a foreign government
to investigate his political rival.
The President withheld vital military funds
from that government to press it to do so.
The President delayed funds for an American ally at war
with Russian invaders.
The President's purpose was personal and political.
Accordingly, the President is guilty
of an appalling abuse of public trust.
What he did was not perfect.
No, it was a flagrant assault on our electoral rights,
our national security, and our fundamental values.
Corrupting an election to keep oneself in office
is perhaps the most abusive and destructive violation
of one's oath of office that I can imagine.
En hij hoopte dat Bolton wellicht met wat verlichtende verklaringen zou kunnen komen, om zijn stem minder moeilijk te maken.. maar ja..quote:05:58
I'm aware that there are people in my party and in my state
who will strenuously disapprove of my decision
and in some quarters I will be vehemently denounced.
I'm sure to hear abuse from the President and his supporters.
Does anyone seriously believe
that I would consent to these consequences
other than from an inescapable conviction
that my oath before God demanded it of me?
quote:06:27
I sought to hear testimony from John Bolton,
not only because I believed
he could add context to the charges,
but also because I hoped that what he might say
could raise reasonable doubt and thus remove from me
the awful obligation to vote for impeachment.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:59 schreef Ulx het volgende:
twitter:gtconway3d twitterde op maandag 10-02-2020 om 19:31:00Oh, how nice. The drooling crackpot who did more than anyone other than @realDonaldTrump to get him impeached is now joining forces with Team Barr. https://t.co/RM5SOrpcFw reageer retweet
En er mochten volgens Barr tot na de verkiezingen toch geen presidentskandidaten onderzocht worden op hun financiele achtergrond? Maar Biden mag wel?twitter:atrupar twitterde op zondag 09-02-2020 om 17:33:14BRENNAN: Who's paying Rudy Giuliani?LINDSEY GRAHAM: "Uh, I don't know." *Graham changes topic immediately* https://t.co/Nxf9PVAzaS reageer retweet
Geen idee waarom mijn reactie weg is ?! Anyway, nogmaals Isis heeft de aanslag opgeëist volgens Iraakse officials.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
More than 100 US troops suffered traumatic brain injuries after Iran missile strike: report
Eerst waren het er nul, toen een stuk of dertig (en volgens de president stelde het allemaal geen reet voor) en nu zijn het er plots honderd.
Lekker bezig, die Amerikanen. De communicatie over dit incident doet niet onder voor die van de Iraakse regering na de Amerikaanse invasie in 2003.
Dat zei ik eerder ook al dat Romney's actie heel belangrijjk kon zijn, maar dan ben je meteen een idioot hier... Bolton gaat hem niet eruit helpen vermoed ik.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nog even over Mitt Romney en zijn 'guilty' verdict.
Heb dat nieuws eigenlijk maar op een afstandje meegekregen, maar zijn stem is echt wel een heel belangrijke geweest. Eigenlijk is Trump nu bipartisan schuldig verklaard en alleen partisan vrijgepleit. Het hele argument dat het een partijdige wraakzuchtige actie van de Democraten was is overboord.
Ook nu pas zijn rede voor de senaat gezien, sterke teksten hoor:
Uit het YouTube transcript
[..]
[..]
En hij weet donders goed dat deze stemming hem niet geliefd zal maken, en zijn leven als politicus in de Republikeinse partij de komende jaren een stuk lastiger zal zijn..
[..]
En hij hoopte dat Bolton wellicht met wat verlichtende verklaringen zou kunnen komen, om zijn stem minder moeilijk te maken.. maar ja..
[..]
Giuliani is heel eenvoudig te linken met Halliburton (soros), Halliburton / Carlyle Group. Ik vraag me af of dit echt allemaal met wat Russen te maken heeft. Het begint meer op belangenverstrengeling te lijken, ik kan mij iig niet voorstellen omdat Giuliani meer heeft te zoeken in de Oekraïne dan dat met Biden alleen te maken heeft... way to obvious...quote:Op maandag 10 februari 2020 21:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]twitter:gtconway3d twitterde op maandag 10-02-2020 om 19:31:00Oh, how nice. The drooling crackpot who did more than anyone other than @:realDonaldTrump to get him impeached is now joining forces with Team Barr. https://t.co/RM5SOrpcFw reageer retweet
En er mochten volgens Barr tot na de verkiezingen toch geen presidentskandidaten onderzocht worden op hun financiele achtergrond? Maar Biden mag wel?twitter:atrupar twitterde op zondag 09-02-2020 om 17:33:14BRENNAN: Who's paying Rudy Giuliani?LINDSEY GRAHAM: "Uh, I don't know." *Graham changes topic immediately* https://t.co/Nxf9PVAzaS reageer retweet
Natuurlijk heeft het ook met de Russen te maken maar behalve het doel Biden/ de Democraten te beschadigen door het pushen van de samenzweringstheorie is er natuurlijk ook een financieel belang:quote:Op maandag 10 februari 2020 21:22 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Giuliani is heel eenvoudig te linken met Halliburton (soros), Halliburton / Carlyle Group. Ik vraag me af of dit echt allemaal met wat Russen te maken heeft. Het begint meer op belangenverstrengeling te lijken, ik kan mij iig niet voorstellen omdat Giuliani meer heeft te zoeken in de Oekraïne dan dat met Biden alleen te maken heeft... way to obvious...
Ja alleen moet dat ook nog maar eens bewezen worden dat die Russen, wie t ook zijn daar daarwerkelijk een rol spelen. Ik moet maar aannemen voor het moment dat het mogelijk is.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het ook met de Russen te maken maar behalve het doel Biden/ de Democraten te beschadigen door het pushen van de samenzweringstheorie is er natuurlijk ook een financieel belang:
Sondland backed effort to 'shake up' leadership at Ukraine's state energy company
Giuliani pals leveraged GOP access to seek Ukraine gas deal
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal niet erg interessant. Alle inlichtingendiensten hebben vastgesteld dat het Russen waren die de verkiezingen van 2016 hebben beinvloedt:quote:Op maandag 10 februari 2020 21:50 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Ja, eerste link gepakt, er zijn nog tig pagina's waar zijn CV op staat, maar idd.. beetje onfortuinlijke keuze lol
Je mag best toelichten wat je exact vaag vindt, ik vind het namelijk wel relevant met wat er nu allemaal speelt.
Ok, jij bent in de veronderstelling dat de intelligentie diensten niks van doen hebben met een Halliburton of de Carlyle group. Dit echter niet het geval als je de oorsprong van Halliburton bekijkt, dit heeft werkelijk niks met conspiracies van doen maar hoe deze lobby's zich bewegen binnen de politiek.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal niet erg interessant. Alle inlichtingendiensten hebben vastgesteld dat het Russen waren die de verkiezingen hebben beinvloedt:
8 U.S. Intelligence Groups Blame Russia for Meddling, but Trump Keeps Clouding the Picture
Open er anders een apart topic over want je blijft de Halliburton/ Carlyle Group er steeds maar bijhalen.
Ambtsmisbruik en obstructie was dan ook overdadig bewezen, dus de democraten konden niet anders dan de president proberen te impeachen; dat is immers hun plicht.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nog even over Mitt Romney en zijn 'guilty' verdict.
Heb dat nieuws eigenlijk maar op een afstandje meegekregen, maar zijn stem is echt wel een heel belangrijke geweest. Eigenlijk is Trump nu bipartisan schuldig verklaard en alleen partisan vrijgepleit. Het hele argument dat het een partijdige wraakzuchtige actie van de Democraten was is overboord.
Lees anders 'proof of conspiracy' van Seth Abramson. Gewoon feitelijk materiaal verzameld uit een paar duizend sources. Er is nog niets onwaar gevonden. Alles is achteraf inmiddels uitgekomen/geverifieerd. Net als Steele overigens. Alles wat geverifieerd kon worden bleek waar.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:22 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Giuliani is heel eenvoudig te linken met Halliburton (soros), Halliburton / Carlyle Group. Ik vraag me af of dit echt allemaal met wat Russen te maken heeft. Het begint meer op belangenverstrengeling te lijken, ik kan mij iig niet voorstellen omdat Giuliani meer heeft te zoeken in de Oekraïne dan dat met Biden alleen te maken heeft... way to obvious...
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat de bewijzen voor de inmenging van de Russen gefabriceerd zijn?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:07 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Ok, jij bent in de veronderstelling dat de intelligentie diensten niks van doen hebben met een Halliburton of de Carlyle group. Dit echter niet het geval als je de oorsprong van Halliburton bekijkt, dit heeft werkelijk niks met conspiracies van doen maar hoe deze lobby's zich bewegen binnen de politiek.
Check Frank Carlucci en Carlyle.
https://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Carlucci
Nogmaals, geen conspiracy, zijn gewoon feiten die er wel degelijk toe doen.
Kasparov ziet steeds meer parallellen tussen Poetin en Trump.twitter:Kasparov63 twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:10:09This is the classic authoritarian line. Give the murderers badges and give the thieves cabinet posts, then say crime is solved. And a fair trial in a dictatorship is an oxymoron. https://t.co/wrxmiBkLI0 reageer retweet
Dan Briody (The Iron Triangle) kan ik je aanraden, die was er vroeg bij en heeft t zelfs nog voor elkaar gekregen om relevante spelers te interviewen.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Lees anders 'proof of conspiracy' van Seth Abramson. Gewoon feitelijk materiaal verzameld uit een paar duizend sources. Er is nog niets onwaar gevonden. Alles is achteraf inmiddels uitgekomen/geverifieerd. Net als Steele overigens. Alles wat geverifieerd kon worden bleek waar.
twitter:rgoodlaw twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:57:08PoofThere goes the media claims that Trump had best week and acquittal was big win for him.Quinnipiac poll Feb 5-9:Bloomberg beats Trump 51-42Sanders beats Trump 51-43Biden beats Trump 50-43Klobuchar beats Trump 49-43Warren beats Trump 48-44Buttigieg beats Trump 47-43 reageer retweet
Wat denken jullie? Een winnende strategie van Trump?twitter:TeamPelosi twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:38:16Two days ago: "We will not be touching your Social Security or Medicare in Fiscal Year 2021 Budget.” -Trump. Today: #TrumpBudget proposes $800 billion in cuts to Social Security, Medicare and Medicaid. Pass it on. reageer retweet
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat de bewijzen voor de inmenging van de Russen gefabriceerd zijn?
Nee als ik zo stellig kon zijn had ik dat wel gezegt, maar lees je in over wie Carlucci is en wat hij voor Carlyle betekent en waar(ook in geografische zin) hij zich mee bezig houdt.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat de bewijzen voor de inmenging van de Russen gefabriceerd zijn?
Ja das natuurlijk automatische schaakmat lol Vraag mij af waar die motivatie vandaan komt om dit voor te stellen... en waarom niet in 2021 ?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:27 schreef Ulx het volgende:
Wat denken jullie? Een winnende strategie van Trump?twitter:TeamPelosi twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:38:16Two days ago: "We will not be touching your Social Security or Medicare in Fiscal Year 2021 Budget.” -Trump. Today: #TrumpBudget proposes $800 billion in cuts to Social Security, Medicare and Medicaid. Pass it on. reageer retweet
Verrassend. Maar gelukkig wordt er ergens een muur gebouwd!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
De deplorables worden beloond voor hun stem!:
[..]
https://www.politico.com/(...)tion-spending-785216quote:Op maandag 10 februari 2020 22:27 schreef Ulx het volgende:
Trucje. Dit voorstel wordt 100% afgeschoten in het Huis, en dan kan hij nog net even voor de verkiezingen zeggen dat die $1 TRILLION aan schuld die er onder zijn bewind elk jaar is bijgekomen is, allemaal de schuld is van de blokkerende Democraten, die ook nog eens niets geven om de veiligheid van de VS.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:40 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Ja das natuurlijk automatische schaakmat lol Vraag mij af waar die motivatie vandaan komt om dit voor te stellen... en waarom niet in 2021 ?
Ja, vond het evident genoeg om het niet erbij te hoeven vermelden dat het niet erdoor komt.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Trucje. Dit voorstel wordt 100% afgeschoten in het Huis, en dan kan hij nog net even voor de verkiezingen zeggen dat die $1 TRILLION aan schuld die er onder zijn bewind elk jaar is bijgekomen is, allemaal de schuld is van de blokkerende Democraten, die ook nog eens niets geven om de veiligheid van de VS.
lol, ik weet niet of die vlieger weer op gaat maar het is moeilijk te ontkennen idd.quote:In de tussentijd probeert hij wel de blue collar blanken die hem het Witte Huis ingestemd hebben te naaien, maar hij gaat er vanuit dat ze het geheugen van een goudvis hebben. Want laten we wel wezen, dat hebben ze ook. Alle vorige keren dat hij die groep genaaid heeft, hoefde hij alleen maar een keer iets obsceen racistisch te roepen, en ze liepen allemaal meteen weer luid MAGA schreeuwend in de pas.
twitter:briantylercohen twitterde op maandag 10-02-2020 om 04:13:10Hooooly shit.An audience member asks Warren if she ever wonders, “Who is going to be my Mike Pence? Who is going to look at me with adoring eyes?” @ewarren: “I already have a dog.”https://t.co/svyS5dkCRw reageer retweet
onder dictaat is alles een winnende strategie van Trump en als het dat niet is dan slikt het volk het maar en wordt het wel als winnend verkocht.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:27 schreef Ulx het volgende:
Nee maar als je nog twijfelde om op Sanders te stemmen als student dan maakt Trump het wel makkelijk bij deze. Ik ga haast denken dat hij het met opzet doet.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
8% bezuinigingen op education... absurd. Niet dat de rijke Amerikanen die hun kinderen toch wel naar privéscholen sturen daar last van hebben.
Sorry ik vind het nog steeds niet erg interessant. Dat er allerlei belangen spelen mbt Oekraine vanwege de gas- en oliewinning snapt iedereen wel denk ik? Als het werkelijk zo zou zijn dat de inlichtingendiensten onder invloed van deze belangen van welke kant dan ook de werkelijkheid in het verleden anders voorgesteld hebben dan die is zou je een punt hebben maar vooralsnog is dat speculatie.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:32 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
[..]
Nee als ik zo stellig kon zijn had ik dat wel gezegt, maar lees je in over wie Carlucci is en wat hij voor Carlyle betekent en waar(ook in geografische zin) hij zich mee bezig houdt.
Ik leg hier de link voor je neer tussen industrieën en de inlichtingendiensten. Dit gaat over belangenverstrengelingen en partijen waar Trump op dit moment mee botst. Partijen die Sanders wil aanvechten en dezelfde partijen die nu allemaal een rol spelen in de Oekraïne. Het is echt naïef om te stellen dat Giuliani zich beweegt in de Oekraïne omwille Trump te helpen om vervolgens niks van doen te hebben met Halliburton. Uberhaupt hoe Halliburton voor de ellende daar schitterde in afwezigheid en daar niet kon/mocht fracken.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 19:29:17House Republicans investigating origins of the Ukraine Whistleblower complaint. ICIG Michael Atkinson facing serious questions. “The Democrats know the ICIG is a major problem-didn’t release his testimony. Looks so much like everything else we’ve seen, from the Russia Hoax, to... reageer retweet
Is het ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zag vandaag pas een tweet van Donald jr. Waarin hij Adam Schiff 'bedankte' voor de namen die nu allemaal de laan uit worden gestuurd.
Gewoon een nieuwe impeachment waard.
Heeft hij niet het recht omdat te doen dan ?quote:Op maandag 10 februari 2020 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zag vandaag pas een tweet van Donald jr. Waarin hij Adam Schiff 'bedankte' voor de namen die nu allemaal de laan uit worden gestuurd.
Gewoon een nieuwe impeachment waard.
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:33 schreef henk38 het volgende:
[..]
Heeft hij niet het recht omdat te doen dan ?
Er zijn maar heel weinig absolute rechten. Vrijheid van meningsuiting is daar niet een van. Dus dat valt niet zo te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:33 schreef henk38 het volgende:
[..]
Heeft hij niet het recht omdat te doen dan ?
https://theintercept.com/(...)-charges/?comments=1quote:Op maandag 10 februari 2020 23:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Sorry ik vind het nog steeds niet erg interessant. Dat er allerlei belangen spelen mbt Oekraine vanwege de gas- en oliewinning snapt iedereen wel denk ik? Als het werkelijk zo zou zijn dat de inlichtingendiensten onder invloed van deze belangen van welke kant dan ook de werkelijkheid in het verleden anders voorgesteld hebben dan die is zou je een punt hebben maar vooralsnog is dat speculatie.
Op het moment is het iig zo dat er steeds meer zorgen zijn dat de inlichtingendiensten onder Trump informatie aan het achterhouden zijn. Dat lijkt me veel belangrijker.
Struggle Between N.S.A. and Congress Over Ukraine Records Breaks Into Open
Representative Adam Schiff, the House Intelligence Committee chairman, said the agency was withholding documents from his panel, including some that might be useful in the impeachment trial.
Het volgende slachtoffer wordt Atkinson?twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 19:29:17House Republicans investigating origins of the Ukraine Whistleblower complaint. ICIG Michael Atkinson facing serious questions. “The Democrats know the ICIG is a major problem-didn’t release his testimony. Looks so much like everything else we’ve seen, from the Russia Hoax, to... reageer retweet
Ik heb in de Volkskrant gelezen dat Trump in zijn recht staat, hij mag aanstellen en ontslaan wie hij wilt, in het Witte Huis en op ambassades.quote:
Dat klopt ook, echter spreek je nou over een getuige/whistleblower en genieten bescherming van vervolging.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:46 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ik heb in de Volkskrant gelezen dat Trump in zijn recht staat, hij mag aanstellen en ontslaan wie hij wilt, in het Witte Huis en op ambassades.
Budgetvoorstel vandaag:twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 20:01:25We will not be touching your Social Security or Medicare in Fiscal 2021 Budget. Only the Democrats will destroy them by destroying our Country’s greatest ever Economy! reageer retweet
Trump vowed to not cut Social Security and Medicare -- hours before proposing just thattwitter:ewarren twitterde op maandag 10-02-2020 om 21:22:00$756 billion in Medicare cuts$920 billion in Medicaid cuts$24 billion in Social Security cutsTrump wants to take money out of your pockets so there's more for his rich buddies. We are building a grassroots movement to stop him. https://t.co/fyjf8nIz2e reageer retweet
Dat je een recht hebt betekend niet dat je geen misbruik van dat recht kunt maken.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:46 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ik heb in de Volkskrant gelezen dat Trump in zijn recht staat, hij mag aanstellen en ontslaan wie hij wilt, in het Witte Huis en op ambassades.
Jij vindt het wel een goed idee dat mensen die getuigen omdat ze gedagvaard zijn en de waarheid vertellen om die reden ontslagen worden?quote:
Ik snap dat opzich welquote:Op maandag 10 februari 2020 23:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een goed idee dat mensen die getuigen omdat ze gedagvaard zijn en de waarheid vertellen om die reden ontslagen worden?
Ik heb de getuigenverklaringen gezien van deze twee heren en als ik Trump was had ik ze er ook uit gekiept en zeker zo'n figuur als Gordon Sondland.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een goed idee dat mensen die getuigen omdat ze gedagvaard zijn en de waarheid vertellen om die reden ontslagen worden?
Er uit kieperen en op nette wijze afscheid nemen zijn nogal verschillende dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:03 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ik heb de getuigenverklaringen gezien van deze twee heren en als ik Trump was had ik ze er ook uit gekiept en zeker zo'n figuur als Gordon Sondland.
Verstoorde arbeidsverhouding? Het is niet alsof hij hem elke dag tegenkomt of zo:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap dat opzich welde verstoorde arbeidsverhoudingen zijn er nou eenmaal. En om de president er dan maar uit te trappen kan ook niet.
Wel moet zo iemand uiteraard royaal gecompenseerd worden.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 15:41:09Fake News @CNN & MSDNC keep talking about “Lt. Col.” Vindman as though I should think only how wonderful he was. Actually, I don’t know him, never spoke to him, or met him (I don’t believe!) but, he was very insubordinate, reported contents of my “perfect” calls incorrectly, &... reageer retweet
Ja dat is waar ook. Wie bedenkt de begrotingen eigenlijk? Trump kan niet tot 1000 tellen dus iemand vertelt hem dat als hij dit plan tekent, het goed is voor banen ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
POTUS zondag nog:The president is either brazenly lying about his 2021 budget or doesn't know what's in it.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 20:01:25We will not be touching your Social Security or Medicare in Fiscal 2021 Budget. Only the Democrats will destroy them by destroying our Country’s greatest ever Economy! reageer retweet
Wat was er mis mee dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:03 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ik heb de getuigenverklaringen gezien van deze twee heren en als ik Trump was had ik ze er ook uit gekiept en zeker zo'n figuur als Gordon Sondland.
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 00:25:07WASHINGTON (AP) -- Federal prosecutors ask judge to sentence Trump confidant Roger Stone to serve between 7 and 9 years in prison. reageer retweet
Gordon Sondland opende zijn verklaring met het grote nieuws dat er spraken was van een voor wat hoort wat maar toen het gesprek vorderde kwam al snel naar voren dat hij hier totaal geen bewijs voor had en gaf hij ook toe dat hij dat alleen maar veronderstelde. Zijn hele optreden van dus gewoon een lachertje.quote:
Ga er maar vanuit dat Trump hem er weer uithaalt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:34 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 00:25:07WASHINGTON (AP) -- Federal prosecutors ask judge to sentence Trump confidant Roger Stone to serve between 7 and 9 years in prison. reageer retweet
Daar is wel bewijs voor aangezien er meerdere getuigen zijn die zijn die onafhankelijk van elkaar getuigden dat ze precies hetzelfde begrepen hebben. Wat een lachertje is dat Trump de woorden 'quid pro quo' expliciet gebruikt zou moeten hebben om dat te bewijzen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:36 schreef henk38 het volgende:
[..]
Gordon Sondland opende zijn verklaring met het grote nieuws dat er spraken was van een voor wat hoort wat maar toen het gesprek vorderde kwam al snel naar voren dat hij hier totaal geen bewijs voor had en gaf hij ook toe dat hij dat alleen maar veronderstelde. Zijn hele optreden van dus gewoon een lachertje.
Dat is geen bewijs.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar is wel bewijs voor aangezien er meerdere getuigen zijn die zijn die onafhankelijk van elkaar getuigden dat ze precies hetzelfde begrepen hebben. Wat een lachertje is dat Trump de woorden 'quid pro quo' expliciet gebruikt zou moeten hebben om dat te bewijzen.
Net als Manafort? Ongetwijfeld zal hij pogingen gaan doen hem een pardon te geven op den duur, ik verwacht niet anders. Tenslotte pardoned hij ook gewoon pedofielen en oorlogsmisdadigers.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:47 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Trump hem er weer uithaalt.
Dat is wel bewijs.quote:
Veronderstellen dat iemand iets bedoelde, zonder het te zeggen zal in een rechtbank nooit worden toegelaten als bewijs.quote:
En welke rechtbank telt dan bij Sondland?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:54 schreef henk38 het volgende:
[..]
Veronderstellen dat iemand iets bedoelde, zonder het te zeggen zal in een rechtbank nooit worden toegelaten als bewijs.
Jawel hoor, wel als al zijn gedragingen, de getuigenverklaringen, de schriftelijke bewijzen en het tegenhouden van getuigen/ informatie allemaal die kant op wijzen. Circumstantial evidence heet dat. Afgezien daarvan is impeachment helemaal geen juridisch maar een politiek proces.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:54 schreef henk38 het volgende:
[..]
Veronderstellen dat iemand iets bedoelde, zonder het te zeggen zal in een rechtbank nooit worden toegelaten als bewijs.
Ja hier kan je al zijn leugens checkenquote:
Voorbeeldje:twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:06:45Trump begins in New Hampshire by claiming there are more people outside the arena trying to get in than there are people actually in. As always, if you're outside, please feel free to tell me what the crowd size is like. reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:19:13Trump repeats his old lie about "hundreds and hundreds" of buses being "shipped" from MA to vote improperly in NH in 2016. He adds, "Now you get prosecuted if you do what they did, so it should be a lot different." This is egregious stuff, thoroughly debunked. reageer retweet
Zelfs de linkse media geeft toe dat er echt heel veel mensen naar Trump zijn rally's komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja hier kan je al zijn leugens checken![]()
Draadje:twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:06:45Trump begins in New Hampshire by claiming there are more people outside the arena trying to get in than there are people actually in. As always, if you're outside, please feel free to tell me what the crowd size is like. reageer retweet
Wie zegt van niet, dan? En is het verder belangrijk? Er gaan ook miljoenen mensen naar Bieber, maar mijn muziek is het niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:25 schreef henk38 het volgende:
[..]
Zelfs de linkse media geeft toe dat er echt heel veel mensen naar Trump zijn rally's komen.
Kan je nagaan! De 'linkse' media spreken de waarheid!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:25 schreef henk38 het volgende:
[..]
Zelfs de linkse media geeft toe dat er echt heel veel mensen naar Trump zijn rally's komen.
Ja wat moet je anders zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kan je nagaan! De 'linkse' media spreken de waarheid!
Veel inhoud hebben zijn speeches daarentegen nooit maar daarom trekt het mss ook juist zoveel volk.
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:30:37Trump created 1.5 million fewer jobs in his first three years in office than Barack Obama did in his final three, according to a HuffPost analysis. https://t.co/Ib2lHKneyo reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:38:04Trump makes his usual false claim about how the US had never previously gotten "10 cents" from China. Aside from the fact that Americans pay the tariffs, the treasury was taking in billions per year in tariffs on China before Trump took office. reageer retweet
Dat is al een hele voorruitgang als je bedenkt dat er eerst nog werd beweerd dat de wereld zou vergaan onder Trump.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:34 schreef Kijkertje het volgende:
Over jobs gesproken:twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:30:37Trump created 1.5 million fewer jobs in his first three years in office than Barack Obama did in his final three, according to a HuffPost analysis. https://t.co/Ib2lHKneyo reageer retweet
Ik ken niemand die dat beweerd heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:40 schreef henk38 het volgende:
[..]
Dat is al een hele voorruitgang als je bedenkt dat er eerst nog werd beweerd dat de wereld zou vergaan onder Trump.
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:41:41Trump is doing his usual routine about illegal immigration: "open borders," "murderers," Democrats wanting to treat illegal immigrants better than veterans. There is lots of falseness here. reageer retweet
En de Amerikanen smullen ervan en ook van zijn verhaal over de slangquote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
Nog meer BS:twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:41:41Trump is doing his usual routine about illegal immigration: "open borders," "murderers," Democrats wanting to treat illegal immigrants better than veterans. There is lots of falseness here. reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:53:57Trump with his usual egregious lie: "We are protecting people with pre-existing conditions, and we always will. The Republican Party, we always will." reageer retweet
Ach ja, CNN he.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:55 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:53:57Trump with his usual egregious lie: "We are protecting people with pre-existing conditions, and we always will. The Republican Party, we always will." reageer retweet
Wat wil je hiermee zeggen, eigenlijk?quote:
Hoelang zal deze man nog werken bij CNN er zijn er namelijk al heel wat ontslagen bij CNN omdat de kijkcijfers zo zijn gekelderd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:55 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:56:16Trump encourages supporters to go vote in the Democratic primary tomorrow for "the weakest one you think." reageer retweet
Ja wat moet je anders zeggenquote:
FYI hij is juist één van de nieuwe aanwinsten bij CNN, is een Canadees, werkte voorheen bij de Toronto Star en heeft al jaren zijn Trump factcheck twitterfeed. Ik volg hem al jaren.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:00 schreef henk38 het volgende:
[..]
Hoelang zal deze man nog werken bij CNN er zijn er namelijk al heel wat ontslagen bij CNN omdat de kijkcijfers zo zijn gekelderd.
Ik vraag me echt af op Trump uberhaupt nog een debat aandurft met de Democratische kandidaat of dat hij het bij rally's houdt. Aan town halls heeft hij ook nooit gedaan en de meeste interviews geeft hij aan weinig kritische Fox News 'journalisten'.twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 02:08:23Per @FactbaseFeed, that speech was Trump’s shortest rally speech since a two-rally day in November 2018 - just under 57 minutes. reageer retweet
Ja je kunt 'de' Amerikanen alles wijsmakenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:46 schreef henk38 het volgende:
[..]
En de Amerikanen smullen ervan en ook van zijn verhaal over de slang![]()
![]()
Zoete koek en zo..twitter:Acyn twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:42:16“Redemption from illegal aliens” is what’s paying for the wall according to Trump https://t.co/ZTdszY9ZDE reageer retweet
quote:The MAGA machine is attempting to turn President Donald Trump’s latest nemesis — Sen. Mitt Romney — into the next Hunter Biden.
Trump in recent days took a new turn in his attacks on the Utah senator, veering from assailing his character and loyalty and tossing him into the wilds of Ukraine.
Trump over the weekend retweeted several conservative personalities and stories attempting to connect the Republican senator to the Ukrainian energy company Burisma and its former board member Hunter Biden, two parties at the center of Trump’s attempted quid pro quo. The allegation was featured in several far-right blog posts: A senior advisor from Romney’s 2012 presidential campaign was on Burisma’s board of directors, and that by voting to impeach Trump last week, Romney was covering for his fellow swamp crony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
De rechtse blogs waren zich al langer aan het voorbereiden op zo'n attack tegen Romney omdat hij ook al veel langer gezien werd als een mogelijke dissident, kijk hier maar eens: https://www.americanthink(...).XZd0LXwMvmk.twitterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 03:56 schreef Kijkertje het volgende:
OMG Romney wordt nu ook al aan Burisma gelinkt![]()
Trump world’s latest attack on Romney: Tie him to Burisma
The president’s allies are looking to undermine the one GOP senator who turned against Trump on impeachment — by linking Romney to Ukraine.
[..]
Ja die wordt ook genoemd in het artikelquote:Op dinsdag 11 februari 2020 04:38 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
De rechtse blogs waren zich al langer aan het voorbereiden op zo'n attack tegen Romney omdat hij ook al veel langer gezien werd als een mogelijke dissident, kijk hier maar eens: https://www.americanthink(...).XZd0LXwMvmk.twitter
Is dus van september vorig jaar, toen had ik het ook al eens gepost.
Had het artikel niet eens gelezen omdat het me al veel langer bekend was.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 04:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja die wordt ook genoemd in het artikel
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 04:56 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wel tekenend voor hoe die lui te werk gaan niet?
Zo werkt het:quote:“It seems that some people are trying to play the political equivalent of Six Degrees of Kevin Bacon” to attack Romney, he said. “Using this logic, Romney must also be a secret agent for the Trump Administration since both the president’s lawyer and national security adviser served as Romney campaign advisers.”
Indeed, Sekulow, was a close Romney ally and advised his 2008 and 2012 campaigns, while Robert C. O’Brien, Trump’s current national security adviser, co-chaired the 2012 campaign’s international organizations work group.
quote:""You're watching the conspiracy laundromat in action," said GOP consultant and Trump critic Rick Wilson. "What they do is that they punch [a theory] out to [hypothetical] Twitter user @MagaKing907525462, and then it'll get retweeted by some dipshit like Dan Bongino or John Cardillo, and then it'll get picked up by Breitbart, and then the Federalist will pick up on it and then from the Federalist it'll go to Fox. And then lather, rinse, repeat."
Yeah, die rechtse blogs en 'think thanks' zijn gewoon eng. Heb daar ooit een item over gezien op een US zender. Zitten gewoon een heel stel rechtse figuren bij elkaar die echt de hele dag alleen maar bezig zijn met bijhouden wat iemand zegt. Iemand die ook maar een beetje kritisch is word dan gelijk tagged als toekomstig doelwit waar ze dan vast allerlei dirt over gaan zoeken. Dat stoppen ze in een map en als het nodig is halen ze er een paar dingen uit en dan gaat het waarschijnlijk idd zoals Rick Wilson zegt. Weinig tegen te doen denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 05:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Maar volgens dezelfde logica is Romney dus ook stiekem een geheim agent voor de Trump Administratie:
[..]
Zo werkt het:
[..]
Ja het is te triest voor woorden, de dochters van Oscar Brown hebben Trump al 2 jaar geleden gevraagd op te houden het gedicht/ lied te misbruiken om immigranten zwart te maken:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:46 schreef henk38 het volgende:
[..]
En de Amerikanen smullen ervan en ook van zijn verhaal over de slang![]()
![]()
Lekker respectloos wel om er toch mee door te gaanquote:Brown Jr's, Africa Brown, told CNN that her father's words were "being stolen to promote his hate message and intolerance and it's absolutely wrong."
She said: "The elephant in the room is that Trump is the living embodiment of the snake that my father wrote about in that song,"
Her sister Maggie Brown also noted that the original premise of the poem was at total ideological loggerheads with Mr Trump’s anti-immigrant agenda.
"It's a political agenda that deals with separatism, racism, sexism, and it's kind of thing that's polar opposite to what Oscar Brown Jr was about and so, to actually quote his words verbatim every time, pulling it out of his breast pocket as if it's this coveted thing that makes him a rock star."
The daughters said they believed Mr Trump is stealing the poem from their late father, who passed away in 2005.
Gaat trouwens maar om 5 voters, piepklein gehucht met 12 inwoners.twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 06:10:17BREAKING NEWS: In Historically Stupid Election Result, Michael Bloomberg, Who Is Not Contesting New Hampshire, Wins Democratic *and* Republican Primary Vote in Dixville Notch reageer retweet
Trump is boos wegens dit advies.twitter:ChuckRossDC twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 00:53:53A *9 year* prison recommendation for non-violent crimes committed by a 67-year-old man. https://t.co/9w7IUa2f09 reageer retweet
twitter:esaagar twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 01:02:34Any reasonable person knows that if this is the actual sentence for Roger Stone that it is an unhinged miscarriage of justice https://t.co/JcIJNm1IDY reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 06:57:24Disgraceful! https://t.co/nNXEjJuVyw reageer retweet
Ga je nou weer net doen alsof je de volkskrant leest. De POTUS mag mensen ontslaan en aanstellen. Hij mag ze alleen niet ontslaan omdat ze bijvoorbeeld zwart zijn, of omdat ze onder ede de waarheid hebben verteld. Daarnaast was Vindman volgens mij in dienst van het Pentagon, maar dat is dan ook de enige reden dat een impeachment niet zou lukken, omdat hij en zijn broer een nieuwe baan aangeboden hebben gekregen.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:46 schreef henk38 het volgende:
[..]
Welke verstoorde arbeidsverhoudingen? Het is onderdeel van je functie dat je je zorgen tegen een superieur vertelt dat wat de CEO doet tegen de wet is. ZEKER als je onderdeel van de wettelijk uitvoerende macht bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap dat opzich welde verstoorde arbeidsverhoudingen zijn er nou eenmaal. En om de president er dan maar uit te trappen kan ook niet.
Wel moet zo iemand uiteraard royaal gecompenseerd worden.
Ja hoor. Trump's kutplannen mogen niet worden besproken want , en, hij is een gevoelige snowflake.twitter:politico twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 02:45:03The Senate Budget Committee Chair said today that he will not hold a hearing on Donald Trump’s $4.8 trillion budget, warning that it will turn into a “diatribe against the president”https://t.co/0pMlnhASWx reageer retweet
twitter:CatoEdwards twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:22:28Trump's budget to spend $5.4 trillion in 2021. Spending up 21% over four years under this president.https://t.co/Ll3YxMkL9j https://t.co/2oEYUoXWZk reageer retweet
twitter:justinamash twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:55:09We held massive rallies to protest increased federal spending and debt under President Obama. https://t.co/F0gne9vY9i reageer retweet
2017 budget komt van Obama af. Misschien handig om dat erbij te zetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:55 schreef Kijkertje het volgende:
Het is ook geen budget is waar je het over wil hebben
[ afbeelding ]twitter:CatoEdwards twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:22:28Trump's budget to spend $5.4 trillion in 2021. Spending up 21% over four years under this president.https://t.co/Ll3YxMkL9j https://t.co/2oEYUoXWZk reageer retweet
twitter:justinamash twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:55:09We held massive rallies to protest increased federal spending and debt under President Obama. https://t.co/F0gne9vY9i reageer retweet
Niet populair om te bezuinigen op een sociaal vangnet? Worden de Amerikanen ineens socialist of zo?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:26 schreef Chivaz het volgende:
Trumps grote zwakte en ik kijk ook vooral naar de Republikeinen die dit soort budgetten goedkeuren.
Justin Amash heeft gelijk, jarenlang protesteren tegen het belachelijke uitgavenpatroon om vervolgens precies hetzelfde te doen.
Alles leuk en aardig hoor met die belastingverlagingen maar het moet altijd gepaard gaan met een verlaging in de uitgaven.
Helaas is het laatste nooit populair met als gevolg dit soort groteske budgetten.
In tegenstelling tot bepaalde andere frequente bezoekers van deze reeks, hebben degenen die kritisch zijn op Trump over het algemeen weinig moeite met het bekritiseren van kandidaten uit het kamp dat hun voorkeur geniet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:10 schreef Refragmental het volgende:
Bloomberg blijkt dus gewoon een smerige racist te zijn.
Kan me dan ook niet voorstellen dat er ook maar 1 persoon in dit topic zal zijn die dit verdedigt... vooral na alle beschuldigingen van racisme aan het adres van Trump.
twitter:ChuckRossDC twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 00:47:27Prosecutors recommend up to NINE YEARS in prison for Roger Stone. They call foreign election interference a "deadly adversary" even though Stone was never accused of working with Russians or WikiLeaks. https://t.co/9w7IUa2f09 reageer retweet
Pardon incoming in 5....4.....3....twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 07:48:27This is a horrible and very unfair situation. The real crimes were on the other side, as nothing happens to them. Cannot allow this miscarriage of justice! https://t.co/rHPfYX6Vbv reageer retweet
Dan moet Roger eerst schuld bekennen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:37 schreef Ulx het volgende:
twitter:ChuckRossDC twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 00:47:27Prosecutors recommend up to NINE YEARS in prison for Roger Stone. They call foreign election interference a "deadly adversary" even though Stone was never accused of working with Russians or WikiLeaks. https://t.co/9w7IUa2f09 reageer retweet
Pardon incoming in 5....4.....3....twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 07:48:27This is a horrible and very unfair situation. The real crimes were on the other side, as nothing happens to them. Cannot allow this miscarriage of justice! https://t.co/rHPfYX6Vbv reageer retweet
Dat word onder de tafel geveegd, ik denk dat de realiteit is dat Bloomberg een graag geziene gast is. Hij is lang niet zo ver naar links als Sanders die wederom de nominatie niet mag pakken. Hij heeft een berg met geld en ik kan mij goed voorstellen dat de DNC zijn geld goed kan gebruiken om hun geprefereerde kandidaat (Buttigieg) aan de overwinning te helpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:10 schreef Refragmental het volgende:
Kan me dan ook niet voorstellen dat er ook maar 1 persoon in dit topic zal zijn die dit verdedigt... vooral na alle beschuldigingen van racisme aan het adres van Trump.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:10 schreef Refragmental het volgende:
Stop and frisk? Neuh, dat wordt het hoofdpunt om Bloomberg op aan te vallen zodra hij mee gaat doen met de debatten. (Dat en zijn miljardair zijn)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat word onder de tafel geveegd, ik denk dat de realiteit is dat Bloomberg een graag geziene gast is. Hij is lang niet zo ver naar links als Sanders die wederom de nominatie niet mag pakken. Hij heeft een berg met geld en ik kan mij goed voorstellen dat de DNC zijn geld goed kan gebruiken om hun geprefereerde kandidaat (Buttigieg) aan de overwinning te helpen.
Ik durf te wedden dat de media dit verhaal laat doodbloeden.
Bron?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt.
En nog steeds veel minder racistisch dan Trump, kun je nagaan.
Het is hetzelfde volk wat ook naar Disneyland gaat. Ze gaan gewoon er naar toe omdat het een omhooggevallen celeb is. Niet om zijn geniale politiek opvattingen aan te horen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:25 schreef henk38 het volgende:
[..]
An Oral History of Trump’s Bigotryquote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bron?
Blijkbaar doet Trump veel racistische uitspraken, dus dat moet wel makkelijk zijn.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
An Oral History of Trump’s Bigotry
Niet vanuit de media denk ik zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Stop and frisk? Neuh, dat wordt het hoofdpunt om Bloomberg op aan te vallen zodra hij mee gaat doen met de debatten. (Dat en zijn miljardair zijn)
Niet op Fox wellicht die het beleid zouden steunen, maar bijvoorbeeld NBC of The Viewquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
An Oral History of Trump’s Bigotry
Ohja, die serie heb ik laatst ook gezien. ''When they see Us''. Indrukwekkend verhaal maar dat gedeelte was een extreem naar, vals stukje framing. Donald Trump was geschokt door de extreem brute verkrachting en mishandeling van een jonge joggende vrouw, dus riep hij op tot de doodstraf voor de daders. Uiteraard kon hij niet weten dat de hangjongeren die werden opgepakt en veroordeeld eigenlijk onschuldig waren. De echte, overigens ook Afro-Amerikaanse dader, werd later alsnog gepakt. Dat was uiteraard degene die Trump echt wilde straffen.quote:His statements have been reflected in his behavior—from public acts (placing ads calling for the execution of five young black and Latino men accused of rape, who were later shown to be innocent)
Goedpratende wegkijkersquote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
[..]
Ohja, die serie heb ik laatst ook gezien. ''When they see Us''. Indrukwekkend verhaal maar dat gedeelte was een extreem naar, vals stukje framing. Donald Trump was geschokt door de extreem brute verkrachting en mishandeling van een jonge joggende vrouw, dus riep hij op tot de doodstraf voor de daders. Uiteraard kon hij niet weten dat de hangjongeren die werden opgepakt en veroordeeld eigenlijk onschuldig waren. De echte, overigens ook Afro-Amerikaanse dader, werd later alsnog gepakt. Dat was uiteraard degene die Trump echt wilde straffen.
Ras had er verder geen fuck mee te maken, dus dat zet alweer lekker de toon, Koos. Ongetwijfeld staat de ''very fine people'' hoax er ook weer bij. Kom met wat beters.
Minder banden met een figuur als Duterte lijkt mij altijd te prijzen, het is alleen een beetje jammer voor ze dat de Amerikaanse invloed in de regio hierdoor wel weer verdwijnt en China ook daar een sterkere positie krijgt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-amerikanen-op.html
Filipijnen zeggen militair verdrag met Amerikanen op
Hoe belangrijk is dit? Weet er te weinig vanaf.
als zelfs despoten al niet meer samen willen werken met de VS die Trump heeft gecreeërd..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Minder banden met een figuur als Duterte lijkt mij altijd te prijzen, het is alleen een beetje jammer voor ze dat de Amerikaanse invloed in de regio hierdoor wel weer verdwijnt en China ook daar een sterkere positie krijgt.
Geen flauw idee hoeveel er nu echt gaat veranderen op korte termijn verder.
Filipijnen prefereren samenwerking met China.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-amerikanen-op.html
Filipijnen zeggen militair verdrag met Amerikanen op
Hoe belangrijk is dit? Weet er te weinig vanaf.
Het heeft er alle schijn van de de handelsoorlog slecht voor de VS gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Filipijnen prefereren samenwerking met China.
Geopolitiek een grote zege voor China. Hun machtsbasis in de Zuid-Chinese Zee begint richting monopoly te gaan en China zal de ogen vast ook op de Grote en Indische Oceaan gericht hebben.
Dat maakt niet uit zolang 40% van het land in een desinformatiebubbel zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:28 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het heeft er alle schijn van de de handelsoorlog slecht voor de VS gaat uitpakken.
Macron knuppelt dissidenten wel neer en in Duitsland draait men de democratie de nek om.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit zolang 40% van het land in een desinformatiebubbel zit.
Ik hoop vooral dat Europa zich in deze tijden staande weet te houden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
maar dat gedeelte was een extreem naar, vals stukje framing. Donald Trump was geschokt door de extreem brute verkrachting en mishandeling van een jonge joggende vrouw, dus riep hij op tot de doodstraf voor de daders. Uiteraard kon hij niet weten dat de hangjongeren die werden opgepakt en veroordeeld eigenlijk onschuldig waren.
Best grof.quote:Native American burial sites in Arizona have been blown up by construction crews building the US-Mexico border wall, according to lawmakers and tribal leaders.
Authorities confirmed that "controlled blasting" has begun in Organ Pipe Cactus National Monument, a Unesco recognised natural reserve.
Raul Grijalva, a Democrat congressman, called the destruction "sacrilegious".
The government failed to consult the Tohono O'odham Nation, he said.
(...)
Nee, Trump blijft maar roepen dat de 'Central Park Five' schuldig zijn. Ook nu nog steeds, nadat ze vrij zijn gesproken vind hij dat ze gestraft moeten worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
[..]
Ohja, die serie heb ik laatst ook gezien. ''When they see Us''. Indrukwekkend verhaal maar dat gedeelte was een extreem naar, vals stukje framing. Donald Trump was geschokt door de extreem brute verkrachting en mishandeling van een jonge joggende vrouw, dus riep hij op tot de doodstraf voor de daders. Uiteraard kon hij niet weten dat de hangjongeren die werden opgepakt en veroordeeld eigenlijk onschuldig waren. De echte, overigens ook Afro-Amerikaanse dader, werd later alsnog gepakt. Dat was uiteraard degene die Trump echt wilde straffen.
Ras had er verder geen fuck mee te maken, dus dat zet alweer lekker de toon, Koos. Ongetwijfeld staat de ''very fine people'' hoax er ook weer bij. Kom met wat beters.
Wat een natuurbeschermer ook die Trumpquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:21 schreef Ulx het volgende:
Native burial sites blown up for US border wall
[..]
Best grof.
JA MAAR HET LIGT NIET AAN HUN KLEURTJE11!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, Trump blijft maar roepen dat de 'Central Park Five' schuldig zijn. Ook nu nog steeds, nadat ze vrij zijn gesproken vind hij dat ze gestraft moeten worden.
Zou het kloppen?twitter:kathrynw5 twitterde op maandag 10-02-2020 om 17:35:44Trump: People think the coronavirus will "go away in April" because of "the heat."Per pooler @mawilner reageer retweet
Het virus zal echt niet zomaar weggaan in april, ik denk eerder dat het virus zich gaat verplaatsen, en ik denk dan dat Australië de haard zal worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:51 schreef Ulx het volgende:
Zou het kloppen?twitter:kathrynw5 twitterde op maandag 10-02-2020 om 17:35:44Trump: People think the coronavirus will "go away in April" because of "the heat."Per pooler @:mawilner reageer retweet
Zit je nu weer het overtuigende bewijs te ontkennen terwijl de GOP zelf aangeeft dat het gewoon overtuigend was? (maar de act is niet erg genoeg voor impeachment)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:36 schreef henk38 het volgende:
[..]
Gordon Sondland opende zijn verklaring met het grote nieuws dat er spraken was van een voor wat hoort wat maar toen het gesprek vorderde kwam al snel naar voren dat hij hier totaal geen bewijs voor had en gaf hij ook toe dat hij dat alleen maar veronderstelde. Zijn hele optreden van dus gewoon een lachertje.
Joh, zou dat zo zijn omdat het er zo fucking veel zijn en er maar één Trump is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bepaalde andere frequente bezoekers van deze reeks, hebben degenen die kritisch zijn op Trump over het algemeen weinig moeite met het bekritiseren van kandidaten uit het kamp dat hun voorkeur geniet.
''De GOP''quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zit je nu weer het overtuigende bewijs te ontkennen terwijl de GOP zelf aangeeft dat het gewoon overtuigend was? (maar de act is niet erg genoeg voor impeachment)
Tientallen, ja. Kun je gewoon teruglezen, hoor, of is jezelf informeren over feiten teveel van het goede?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
''De GOP''
Enkele senatoren, bedoel je daarmee?
We zien hier ook al veel mensen in de desinformatiebubbel helaas. En eigenlijk al niet meer te bereiken met facts en ratio.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit zolang 40% van het land in een desinformatiebubbel zit.
Ik hoop vooral dat Europa zich in deze tijden staande weet te houden.
Ga je die kinderen ook steunen dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Joh, zou dat zo zijn omdat het er zo fucking veel zijn en er maar één Trump is.Voorlopig nog wel, althans, wie weet wat er in 2024 nog komt vanuit zijn kinderen.
Er was hier ook genoeg kritiek op types als Ted Cruz - en Trump zelf - tijdens de Republikeinse primaries, 4 jaar geleden.
Of het is te veel werk, of het is ineens niet interessant...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We zien hier ook al veel mensen in de desinformatiebubbel helaas. En eigenlijk al niet meer te bereiken met facts en ratio.
Ik kan hier alleen maar opzeggen, kijk eens in de spiegel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
We zien hier ook al veel mensen in de desinformatiebubbel helaas. En eigenlijk al niet meer te bereiken met facts en ratio.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:41 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar opzeggen, kijk eens in de spiegel.
Ik denk nog steeds dat ome Mike de beste kans maakt, maar dan moet hij wel eerst de nominatie winnen en dat wordt nog een hele klus.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:35 schreef Doublepain het volgende:
Benieuwd wie de dems gaan kiezen om te strijden tegen ome Donald (en ook nog een kans maken)
twitter:owillis twitterde op maandag 10-02-2020 om 18:08:37Touting his upcoming budget proposal, Trump says, "We're doing a lot of things that are good including waste and fraud. Tremendous waste and tremendous fraud." https://t.co/nQbTNJPbFG reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Trump spreekt ook wel eens de waarheid.twitter:owillis twitterde op maandag 10-02-2020 om 18:08:37Touting his upcoming budget proposal, Trump says, "We're doing a lot of things that are good including waste and fraud. Tremendous waste and tremendous fraud." https://t.co/nQbTNJPbFG reageer retweet
Wat je zegt ben je zelluf, lekker puh.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:41 schreef henk38 het volgende:
[..]
Bloomberg is gewoon een potentiële Trump. Ben benieuwd of er voldoende draagvlak is voor zo'n figuur aan de Democratische kant. Ik betwijfel het maar je weet het nooit. Helemaal als Sanders het goed blijft doen komen er een aantal hele machtige belangen in gevaar voor welk Bloomberg misschien wel een laatste redmiddel is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:10 schreef Refragmental het volgende:
347 miljoentwitter:DavidWright_7 twitterde op maandag 10-02-2020 om 22:36:35In the first Quinnipiac University poll that included Michael Bloomberg, he was at 3%. In the Quinn. poll out today, Bloomberg is at 15%. In between, he spent about $347 million on advertising -- almost $29 million per point. reageer retweet
Fixed.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:54 schreef Mykonos het volgende:
347 miljoentwitter:DavidWright_7 twitterde op maandag 10-02-2020 om 22:36:35In the first Quinnipiac University poll that included Michael Bloomberg, he was at 3%. In the Quinn. poll out today, Bloomberg is at 15%. In between, he spent about $347 million on advertising -- almost $29 million per point. reageer retweet
![]()
Maar het werkt blijkbaar. Amerikaanse democratie is een egotripje voor miljardairs aan het worden.
Blijkbaar stemmen Amerikanen heel graag op 'winnaars'. Als je 24/7 op TV verschijnt, dan ben je dus een winnaar blijkbaar. Voor de rest is het bizar hoe hard die polls heen-en-weer stuiteren. Blijkbaar geven ze aan de pollster door dat ze gaan stemmen op de persoon van wie ze 5 minuten geleden nog een advertentie zagen. Of een telefoontje. Of een deurbezoekje ipv de persoon wiens richting ze het meest aanspreekt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:54 schreef Mykonos het volgende:
![]()
Maar het werkt blijkbaar. Amerikaanse democratie is een egotripje voor miljardairs aan het worden.
Lekker aan het deugen zie ik?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat echt zo'n onzinframe. De grootste kanshebbers zijn hooguit oud, maar Bernie is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die al tig jaar meedraait, Warren is een intellectuele dame, veel sterker dan Hillary en stond altijd aan de basis van controlerende overheidsorganen die de burger moeten beschermen, Buttigieg is uiteindelijk een jonge maar zeer welbespraakte persoon etc etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Jojoke het volgende:
Dat Bloomberg last minute nog zoveel kans maakt is omdat de Democraten geen sterke kandidaat hebben. Blijkbaar is het heel moeilijk om een Obama te vinden.
De primaries zijn ook gewoon "winner takes all", waarbij je dan in hoofdlijnen twee soorten kandidaten hebt; die aan de linkerflank en de meer gematigde kandidaten. Mensen zullen dus ook een beetje strategisch moeten stemmen. Als een Biden als serieuze optie wegvalt, dan komt er ruimte voor alternatieven. Toch zou ik niet direct heel veel waarde hechten aan één enkele peiling. Met zoveel kandidaten en zoveel peilingen heb je aan alle kanten outliers.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Blijkbaar stemmen Amerikanen heel graag op 'winnaars'. Als je 24/7 op TV verschijnt, dan ben je dus een winnaar blijkbaar. Voor de rest is het bizar hoe hard die polls heen-en-weer stuiteren. Blijkbaar geven ze aan de pollster door dat ze gaan stemmen op de persoon van wie ze 5 minuten geleden nog een advertentie zagen. Of een telefoontje. Of een deurbezoekje ipv de persoon wiens richting ze het meest aanspreekt.
1 van de redenen waarom Trump ook vaak zei "negatieve aandacht is ook aandacht". Als je maar 24/7 met je kop op de beeldbuis van het Amerikaanse low-information zombie-publiek verschijnt
Ja, dat is wel een beetje de rode draad door deze (en de vorige) verkiezing van de Democraten...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Jojoke het volgende:
Dat Bloomberg last minute nog zoveel kans maakt is omdat de Democraten geen sterke kandidaat hebben. Blijkbaar is het heel moeilijk om een Obama te vinden.
Ik zou op Warren stemmen als ik in de VS zou wonen. Obama had wel echt de x-factor en dat zie ik bij de huidige kandidaten minder terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n onzinframe. De grootste kanshebbers zijn hooguit oud, maar Bernie is een behoorlijk sterke persoonlijkheid die al tig jaar meedraait, Warren is een intellectuele dame, veel sterker dan Hillary en stond altijd aan de basis van controlerende overheidsorganen die de burger moeten beschermen, Buttigieg is uiteindelijk een jonge maar zeer welbespraakte persoon etc etc.
Zo goed was Obama nu ook weer niet. Die had het in dit veld ook niet makkelijk gehad. Vorige keer had ie alleen Hillary min of meer, die toen ook al zorgvuldig als haat-object werd weggezet. Zijn hoop & change speeches was uiteindelijk ook gewoon holle retoriek itt de gedetailleerde plannen van een Sanders of een Warren.
Bill Clinton en Obama hadden wel een beetje hetzelfde charisma in hun eigen tijdperk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Jojoke het volgende:
Ze hebben moeite een kandidaat van Wall Street te vinden die de kiezers op de mouw weet te spelden dat hij ook iets voor hen gaat betekenen. Obama lukte dat doordat hij zwart was en dus zelf al een verandering.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Jojoke het volgende:
Oh, een kandidaat van Wall Street? ROFLMAO! Man, je bent toch echt lachwekkend, Trump is de kandidaat van Wall Street.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben moeite een kandidaat van Wall Street te vinden die de kiezers op de mouw weet te spelden dat hij ook iets voor hen gaat betekenen. Obama lukte dat doordat hij zwart was en dus zelf al een verandering.
Inmiddels trappen steeds minder mensen er nog in en hebben de klassieke media ook enorm aan gezag verloren. Je ziet ze dezelfde spelletjes spelen alsof ze nog dezelfde machtspositie hebben, maar internet heeft ook het nieuws gedemocratiseerd.
Wederom politiek gemotiveerd geweld en wederom niks vanuit de media.twitter:Rick_Gorka twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 16:59:48NEW from Jacksonville. The police report is public and it is abundantly clear that he attacked the @realDonaldTrump volunteers b/c he does not like the President. Unbelievable. #LeadRight https://t.co/gAMt8JSTzs reageer retweet
De dingen onder de zwarte balkjes?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:19 schreef Chivaz het volgende:
Wederom politiek gemotiveerd geweld en wederom niks vanuit de media.twitter:Rick_Gorka twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 16:59:48NEW from Jacksonville. The police report is public and it is abundantly clear that he attacked the @:realDonaldTrump volunteers b/c he does not like the President. Unbelievable. #LeadRight https://t.co/gAMt8JSTzs reageer retweet
Het is net alsof bepaalde zaken niet gemeld mogen worden als het narratief niet klopt.
Kut wegkijkers bij Faux weerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:19 schreef Chivaz het volgende:
Wederom politiek gemotiveerd geweld en wederom niks vanuit de media.twitter:Rick_Gorka twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 16:59:48NEW from Jacksonville. The police report is public and it is abundantly clear that he attacked the @:realDonaldTrump volunteers b/c he does not like the President. Unbelievable. #LeadRight https://t.co/gAMt8JSTzs reageer retweet
Het is net alsof bepaalde zaken niet gemeld mogen worden als het narratief niet klopt.
Maar waarom lieg je hiervoer?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:19 schreef Chivaz het volgende:
Trumpisten kunnen gewoon niks posten zonder ergens te zeiken over de media.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar waarom lieg je hiervoer?
https://www.washingtonpos(...)registration-attack/
https://abcnews.go.com/US(...)nt/story?id=68859140
https://www.nbcmiami.com/(...)ent-sheriff/2188687/
Enzovoorts. Voel jij je niet genoeg slachtoffer of zo als je geen samenzwering kan inbeelden?
Toch opvallend dat er dan weer iets verzonnen moet worden terwijl een moment Googlen mij tientallen hits oplevert van gewone media die er over bericht hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trumpisten kunnen gewoon niks posten zonder ergens te zeiken over de media.
Hij bedoelde natuurlijk te zeggen dat hij erg teleurgesteld en ziedend was dat die duivelse NOS er niet vanaf minuut 1 bovenop zat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch opvallend dat er dan weer iets verzonnen moet worden terwijl een moment Googlen mij tientallen hits oplevert van gewone media die er over bericht hebben.
Is het liegen en fantaseren van Trump besmettelijk?
Lekker boeiend allemaal knul.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:34 schreef Chivaz het volgende:
Geen melding dat dit politiek gemotiveerd was.
En waar zijn de schreeuwende koppen dat dit het gevolg is van de landelijke politiek.
Kortom waar is de hysterie die we normaal zo gewend zijn?
Lees de artikelen nou eens en kijk de tv reports, nou ophouden met liegen en slachtoffertje spelen, ok?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:34 schreef Chivaz het volgende:
En waar zijn de schreeuwende koppen dat dit het gevolg is van de landelijke politiek.
Staat er allemaal gewoon in.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:34 schreef Chivaz het volgende:
Zeggen Amazon WaPo en AT&T CNN dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, een kandidaat van Wall Street? ROFLMAO! Man, je bent toch echt lachwekkend, Trump is de kandidaat van Wall Street.
Ik uitgebuit? ROFLMAO!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeggen Amazon WaPo en AT&T CNN dat?
Mensen als jij maken het ook zo makkelijk, je verdient niet beter dan uitgebuit te worden.
Dus de GOP verdedigt de rechten van de normale Amerikanen tegen de uitwassen van het kapitalisme, met trump voorop? Of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mensen als jij maken het ook zo makkelijk, je verdient niet beter dan uitgebuit te worden.
Exclusive: New Unredacted Emails Show How Deeply OMB Misled Congress on Ukrainetwitter:jgeltzer twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 16:05:45NEW UKRAINE DOCS via @K8brannen "confirm that OMB, incl. the general counsel’s office, was fully in the loop about the Pentagon’s concerns & took active steps to bury them," & "expose the extent to which OMB misled & even lied to the GAO." @just_security: https://t.co/hMSKK4AP3i reageer retweet
quote:“Can we call you in 5, DoD is being extraordinarily difficult.”
It was almost 6 p.m. on Monday, Aug. 12, and Mark Paoletta, the general counsel at the Office of Management and Budget (OMB), wanted to talk to his boss, Russell Vought, the acting director of OMB, about President Donald Trump’s hold on military assistance for Ukraine.
When the Trump administration released this email under court order to the nonprofit group American Oversight on Jan. 22, Paoletta’s complaint about DoD was redacted.
Just Security obtained this email without the redactions, as well as the others released on Jan. 22, under the condition that they not be reprinted. Similar to the unredacted emails Just Security reported on in January, these new emails shed further light on the standoff that took place between the Pentagon and OMB over Trump’s hold on Ukraine funding.
They confirm that OMB, including the general counsel’s office, was fully in the loop about the Pentagon’s concerns and took active steps to bury them. They also expose the extent to which OMB misled, and even lied to, the Government Accountability Office (GAO), a congressional investigative body, as the GAO tried to understand the circumstances surrounding the funding hold.
[..]
twitter:davidspunt twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 17:42:52BREAKING: From @JakeBGibson and myself: DOJ will reduce sentencing rec for Roger Stone. Original plan was 7-9 years. @realDonaldTrump called it a “miscarriage of justice” hinting at a pardon. No word on new sentence yet but DOJ official says decision was made before Trump Tweet. reageer retweet
twitter:eliehonig twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 18:25:59I’ve never seen this happen before. DOJ makes a specific sentencing recommendation; the President publicly expresses displeasure; and now DOJ takes it back and apparently will seek a much lower sentence. Unprecedented and dangerous. https://t.co/fD4QEsJqC8 reageer retweet
twitter:tribelaw twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 20:05:07One small step on the crooked road to a presidential pardon the day after the November 2020 election. Just watch! https://t.co/vXna1XCxcG reageer retweet
Nou, ik wacht wel even tot Chivaz zwaar verontwaardigd een tweet van iemand anders post....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:05 schreef Kijkertje het volgende:
De strafeiseis wordt aangepast omdat Trump zijn ongenoegen getweet heeft
twitter:davidspunt twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 17:42:52BREAKING: From @:JakeBGibson and myself: DOJ will reduce sentencing rec for Roger Stone. Original plan was 7-9 years. @:realDonaldTrump called it a “miscarriage of justice” hinting at a pardon. No word on new sentence yet but DOJ official says decision was made before Trump Tweet. reageer retweet
twitter:eliehonig twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 18:25:59I’ve never seen this happen before. DOJ makes a specific sentencing recommendation; the President publicly expresses displeasure; and now DOJ takes it back and apparently will seek a much lower sentence. Unprecedented and dangerous. https://t.co/fD4QEsJqC8 reageer retweet
twitter:tribelaw twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 20:05:07One small step on the crooked road to a presidential pardon the day after the November 2020 election. Just watch! https://t.co/vXna1XCxcG reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kom op mensen, wat een laag niveau weer. Van mij het verzoek te stoppen met leugens te verspreiden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:34 schreef Chivaz het volgende:
Waarom zou ik dat bedoelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dus de GOP verdedigt de rechten van de normale Amerikanen tegen de uitwassen van het kapitalisme, met trump voorop? Of bedoel je iets anders?
De WaPo is geen eigendom van Bezos en CNN niet van AT&T?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Kom op mensen, wat een laag niveau weer. Van mij het verzoek te stoppen met leugens te verspreiden.
quote:The Justice Department is in the late stages of deciding whether to charge businessman and Trump ally Erik Prince in an investigation into whether he lied to Congress in its Russia probe and violated U.S. export laws in his business dealings overseas, according to people familiar with the matter.
The investigation gathered steam in recent months with the cooperation of several witnesses, the people said. Potential charges against Mr. Prince, the founder of the defense contractor formerly known as Blackwater, include making false statements to Congress and violating the International Traffic in Arms Regulations, the people said.
Investigators have been examining Mr. Prince’s 2017 testimony to Congress about his meeting with an adviser to Russia President Vladimir Putin, the people said. The episode was the subject of a criminal referral last April by the House Intelligence Committee, after special counsel Robert Mueller’s 2019 report appeared to contradict Mr. Prince’s testimony and described a different motivation for the trip than Mr. Prince had described to Congress.
The Justice Department told the committee in a Feb. 4 letter it would “refer” the request for an investigation “to the proper investigative agency”—though it was already looking at the matter, the people said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 19:22:58If Prince isn't charged, it's a criminal coverup by Barr and I don't say that lightly. This is a slam-dunk case of *grotesque*, national security-endangering perjury. And those who read the transcript will recall Prince was *smug* as he committed a felony. https://t.co/tZO0IKRH7Y reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Hoe is dat relevant? Leg even uit wat dat betekent volgens jouquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De WaPo is geen eigendom van Bezos en CNN niet van AT&T?
En het begon allemaal om Trump te irriterenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:54 schreef Mykonos het volgende:
![]()
En die buiten Tijger_M uit??quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De WaPo is geen eigendom van Bezos en CNN niet van AT&T?
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 14:50:53Sherrod Brown never dropped out of the race because he never entered the race. https://t.co/2OBA1ypG2D reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 15:41:41Debbie Dingell's spokesperson says Dingell never called Trump to thank him for anything related to John Dingell's funeral, for which she worked with Nancy Pelosi. Rather, Trump called Debbie Dingell and told her unsolicited that he would lower flags, which she appreciated. https://t.co/ALie5Y01uU reageer retweet
Mischien moet iemand een baan zoeken voor Trump zodat hij wat nuttigs doet in plaats van willekeurige onzin te tweeten?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:26 schreef Kijkertje het volgende:
Nog wat POTUS-leugens factcheckjes:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 14:50:53Sherrod Brown never dropped out of the race because he never entered the race. https://t.co/2OBA1ypG2D reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 15:41:41Debbie Dingell's spokesperson says Dingell never called Trump to thank him for anything related to John Dingell's funeral, for which she worked with Nancy Pelosi. Rather, Trump called Debbie Dingell and told her unsolicited that he would lower flags, which she appreciated. https://t.co/ALie5Y01uU reageer retweet
twitter:jgeltzer twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 16:05:45NEW UKRAINE DOCS via @K8brannen "confirm that OMB, incl. the general counsel’s office, was fully in the loop about the Pentagon’s concerns & took active steps to bury them," & "expose the extent to which OMB misled & even lied to the GAO." @just_security: https://t.co/hMSKK4AP3i reageer retweet
Wellicht was het grappig geweest als het van toepassing was. Als ik dit soort dingen nog moet uitleggen dan weet ik echt niet waar ik moet beginnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En die buiten Tijger_M uit??
Ik snap dit soort gejank echt niet. Je doet een extreme stelling, wordt daar op aangesproken en dan doe je net alsof het om de ownership gaat..
'Kaas wordt gemaakt van melk. Dat wordt door de linkse mensen gebruikt om homofielen te creëren. '
'Stop eens met liegen'
'Wordt kaas niet van melk gemaakt?'
Senior advisor Bloomberg reageert:twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 13:23:25Omg! Leaked audio of Mike Bloomberg talking about the high crime rates among urban minorities. “And the way to get the guns out of the kids hands is to throw them up against the wall and frisk them” #BloombergIsARacist https://t.co/MkONUhQQpX reageer retweet
twitter:TimOBrien twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 19:26:301/x: Omg! Your father is the most overt and flagrantly hateful racist and bigot of the modern presidency and nothing - absolutely nothing - in Mike Bloomberg’s background puts him in the same category as your dad. But let us count the ways:https://t.co/QdlKVOffGx https://t.co/dzm6DzPKRw reageer retweet
twitter:ChrisVanHollen twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 18:43:37OMB misled Congress on Ukraine and Vought was in the loop.But the Senate Budget Committee’s refusal to hold a hearing on Trump’s budget conveniently makes it impossible to ask @RussVought45 about these new emails.They can hide from the truth, but eventually, it will come out. https://t.co/3wnY3cczhN reageer retweet
twitter:thehill twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 00:01:00President Trump: "Europe has been treating us really badly. The European Union was really formed so they could treat us badly." https://t.co/IMZ59g9OMf reageer retweet
Ok, vertel ons dan gewoon waar wel de waarheid gesproken word en welke nieuwsbronnen, in jouw ogen, dan wel betrouwbaar zijn en wie daar de eigenaren van zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wellicht was het grappig geweest als het van toepassing was. Als ik dit soort dingen nog moet uitleggen dan weet ik echt niet waar ik moet beginnen.
twitter:HouseJudiciary twitterde op maandag 10-02-2020 om 23:38:45NEW: @RepJerryNadler sent a letter to AG Barr to demand answers after @LindseyGrahamSC and Barr admit that Rudy Giuliani is sending information concerning Ukraine to the Department of Justice through a special intake process. https://t.co/Yg6rPZ5zOt reageer retweet
twitter:tribelaw twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 20:50:52AG Barr needs to reply — pronto. Nothing shields an abusive and corrupt Attorney General from impeachment by the House. And no Attorney General has ever been more deserving of such condemnation. https://t.co/vZ8ZBZOOkF reageer retweet
Daar kan hij lang op wachten, vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:02 schreef Kijkertje het volgende:
Nadler wil uitleg over de het informatiekanaaltje Giuliani - Barr:twitter:HouseJudiciary twitterde op maandag 10-02-2020 om 23:38:45NEW: @:RepJerryNadler sent a letter to AG Barr to demand answers after @:LindseyGrahamSC and Barr admit that Rudy Giuliani is sending information concerning Ukraine to the Department of Justice through a special intake process. https://t.co/Yg6rPZ5zOt reageer retweet
twitter:tribelaw twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 20:50:52AG Barr needs to reply — pronto. Nothing shields an abusive and corrupt Attorney General from impeachment by the House. And no Attorney General has ever been more deserving of such condemnation. https://t.co/vZ8ZBZOOkF reageer retweet
Kijk eens naar The Hill op YT, of the Jimmy Dore Show. Daar wordt in ieder geval heel duidelijk uitgelegd welke media niet betrouwbaar zijn en waaruit dat blijkt en hoe dat in zijn werk gaat. Verder blijft Chomsky's gelijk maar bevestigd worden wat betreft zijn oude boek 'manufacturing consent'.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, vertel ons dan gewoon waar wel de waarheid gesproken word en welke nieuwsbronnen, in jouw ogen, dan wel betrouwbaar zijn
Maar daar heb ik niet zoveel aan als ik geen Sanders hosanna's of Seth Rich conspiracy verhalen wil horen maar wil lezen wat er nu eigenlijk gebeurt, nieuws en achtergronden, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kijk eens naar The Hill op YT, of the Jimmy Dore Show. Daar wordt in ieder geval heel duidelijk uitgelegd welke media niet betrouwbaar zijn en waaruit dat blijkt en hoe dat in zijn werk gaat. Verder blijft Chomsky's gelijk maar bevestigd worden wat betreft zijn oude boek 'manufacturing consent'.
twitter:jeremyherb twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 21:07:44Wow, Mueller prosecutor Zelinsky withdraws from the Stone case AND includes this footnote(!): "The Court is advised that the undersigned attorney has resigned effective immediately after this filing as a Special Assistant United States Attorney for District of Columbia" https://t.co/TrNSo9qXeB reageer retweet
twitter:OrinKerr twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 08:05:27Zealously fighting corruption wherever in the world it may be even if it takes him to foreign lands, Trump nonetheless always sides with his friends convicted of serious corruption crimes here at home. https://t.co/rIJ5xJJcBc reageer retweet
Tja waarom zou je dat willen als Republikein.quote:Senate Republicans blocked an effort by Democrats to unanimously pass three election security-related bills Tuesday, marking the latest attempt to clear legislation ahead of the November elections
Democrats tried to get consent to pass two bills that require campaigns to alert the FBI and Federal Election Commission (FEC) about foreign offers of assistance, as well as legislation to provide more election funding and ban voting machines from being connected to the internet.
But Sen. Marsha Blackburn (R-Tenn.) opposed each of the requests. Under the Senate's rules, any one senator can ask for unanimous consent to pass a bill, but any one senator can object and block their requests.
[..]
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 21:30:08Schiff statement: "I do not take a position on the proper prison term for Mr. Stone, but it would be a blatant abuse of power if President Trump has in fact intervened to reverse the recommendations of career prosecutors at the Department of Justice." reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 21:35:07Schiff: "Doing so would send an unmistakable message that President Trump will protect those who lie to Congress to cover up his own misconduct, and that the Attorney General will join him in that effort." https://t.co/clvWNpsJbH reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 21:50:14Schiff: "Coupled with the President's blatant retaliation against those who helped expose his wrongdoing, the Trump Administration poses the gravest threat to the rule of law in America in a generation." https://t.co/clvWNpsJbH reageer retweet
White House expected to drop Pentagon nominee Elaine McCusker amid Ukraine fallouttwitter:K8brannen twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 19:54:47Wow: White House expected to drop its nomination of Elaine McCusker as Pentagon comptroller. https://t.co/ZcO3CMTFDi reageer retweet
quote:McCusker resisted the president’s directive to stall about $250 million in military aid to Ukraine and her emails protesting the delay were leaked in January to the blog Just Security ahead of Trump’s Senate trial.
Alsof er iemand hier Chomsky leest....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kijk eens naar The Hill op YT, of the Jimmy Dore Show. Daar wordt in ieder geval heel duidelijk uitgelegd welke media niet betrouwbaar zijn en waaruit dat blijkt en hoe dat in zijn werk gaat. Verder blijft Chomsky's gelijk maar bevestigd worden wat betreft zijn oude boek 'manufacturing consent'.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:02 schreef Kijkertje het volgende:
Nadler wil uitleg over de het informatiekanaaltje Giuliani - Barr:twitter:HouseJudiciary twitterde op maandag 10-02-2020 om 23:38:45NEW: @:RepJerryNadler sent a letter to AG Barr to demand answers after @:LindseyGrahamSC and Barr admit that Rudy Giuliani is sending information concerning Ukraine to the Department of Justice through a special intake process. https://t.co/Yg6rPZ5zOt reageer retweet
Nadler in paniekquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:02 schreef Kijkertje het volgende:
Wat een droefenis. De VS zijn juridisch en bestuurlijk ontstellend snel afgegleden naar niveautje Rusland en Turkije.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:05 schreef Kijkertje het volgende:
De strafeiseis wordt aangepast omdat Trump zijn ongenoegen getweet heeft
twitter:davidspunt twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 17:42:52BREAKING: From @:JakeBGibson and myself: DOJ will reduce sentencing rec for Roger Stone. Original plan was 7-9 years. @:realDonaldTrump called it a “miscarriage of justice” hinting at a pardon. No word on new sentence yet but DOJ official says decision was made before Trump Tweet. reageer retweet
twitter:joshgerstein twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 21:59:20MORE BREAKING: Now a veteran federal prosecutor in DC assigned to Stone case an not from Mueller team, Jonathan Kravis, has resigned his post. Developing.....https://t.co/FFngOWpBNe https://t.co/jDrF9xuCsm reageer retweet
Niet zo snel hoor, de vs heeft behoorlijk op de bubbel geleefd en daar komt nu een einde aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:03 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Wat een droefenis. De VS zijn juridisch en bestuurlijk ontstellend snel afgegleden naar niveautje Rusland en Turkije.
Omdat Hunter onderzocht wordt in relatie tot witwaspraktijken ?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:07 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat zou iedereen die de democratie een warm hart toedraagt natuurlijk zijn.
Nee omdat Barr selectief informatie toelaat en daar ongetwijfeld uit gaat cherrypicken. Intussen mag er geen informatie vrijgegeven worden over de financien van POTUS tot na de verkiezingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Omdat Hunter onderzocht wordt in relatie tot witwaspraktijken ?
Voor wel meer dan dat, hij zit verwikkeld in een aantal gevallen van conflict of interest, papa weet er vast meer van.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
https://www.washingtonexa(...)a-holdovers-from-nscquote:President Trump is making good on his promises to “drain the swamp” and cut Obama-era holdovers from his staffs, especially the critical and recently controversial National Security Council.
Officials confirmed that Trump and national security adviser Robert O’Brien have cut 70 positions inherited from former President Barack Obama, who had fattened the staff to 200.
Nee, omdat Barr niet werkt voor zijn land maar voor Trump. Hij luisterde blijkbaar direct naar het onderzoek van Guiliani (ipv de inlichtingendiensten) en blokkeert tegelijkertijd onderzoek naar Trump.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja dit had ik wel verwacht, erdogaanse praktijken...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:22 schreef Sjemmert het volgende:
70 NSC leden de laan uit.
Drain the swamp.
[..]
https://www.washingtonexa(...)a-holdovers-from-nsc
En het land wordt er alleen maar kwetsbaarder van.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Ja dit had ik wel verwacht, erdogaanse praktijken...
Nee, imo, Trump is niet het grootste probleem, hij is vervelend en wij gaan nu zeggen foei, dat mag niet en dan gaat shit nog steeds door met shit zijn. De VS heeft fundamentele aanpassingen nodig om de democratie te redden, wat Trump roept en voorstelt gaat de helft van de tijd, mensen die het witte huis dienen de laan uit sturen valt daar ook onder. Dat gaat een staartje krijgen en die mensen zullen juridisch bijstand krijgen wat door de belastingbetaler wordt verstrekt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het land wordt er alleen maar kwetsbaarder van.
Goed bezig, die Trump. Zeer patriottisch /sarcasm
Je hebt helegaar geen abonnement.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:41 schreef henk38 het volgende:
Yups:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:50 schreef Barbusse het volgende:
Neuh, komt op mij over dat als je ooit voor de overheid hebt gewerkt onder Obama dit reden is je de laan uit te sturen. En hoeveel functies weet Trump niet op te vullen dezer dagen? Was ergens een lijstje van dacht ik.
Er valt genoeg aan te merken op de overheid en het ambtenarenapparaat, maar dit is gewoon petty revenge en maakt de staat in haar geheel zwakker.
twitter:jeffmason1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:42:39Trump says the military should look at disciplinary action against Lt. Col. Vindman, who gave testimony in impeachment hearings about the president https://t.co/yX1ysfOMQ5 reageer retweet
Ik moest NSC even opzoeken, dit zijn geen civil servants inderdaad..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:50 schreef Barbusse het volgende:
Neuh, komt op mij over dat als je ooit voor de overheid hebt gewerkt onder Obama dit reden is je de laan uit te sturen. En hoeveel functies weet Trump niet op te vullen dezer dagen? Was ergens een lijstje van dacht ik.
Er valt genoeg aan te merken op de overheid en het ambtenarenapparaat, maar dit is gewoon petty revenge en maakt de staat in haar geheel zwakker.
Een gedecoreerde navy seal aanvallen omdat hij een verklaring onder ede heeft afgelegd. Trump does not support the troops. Tenzij het oorlogsmisdadigers zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Yups:twitter:jeffmason1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:42:39Trump says the military should look at disciplinary action against Lt. Col. Vindman, who gave testimony in impeachment hearings about the president https://t.co/yX1ysfOMQ5 reageer retweet
twitter:JoyceWhiteVance twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:25:12Kravis’ withdrawal notice, unlike Zelenski’s, specifies he’s resigned from DOJ. He put his career & livelihood on the line. Prosecutors don’t do that lightly. Here, it’s being done to say the rule of law is being trampled by Trump & Barr. https://t.co/k1rFdk77TQ reageer retweet
twitter:awprokop twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:39:05@qjurecic Adam Jed becomes the third Stone prosecutor to withdraw, days before sentencing. https://t.co/P1gT1LUlqL reageer retweet
Het mag wel duidelijk zijn dat ze er allemaal mee kappen uit protestquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:18 schreef Kijkertje het volgende:
En nummertje drie:[ afbeelding ]twitter:awprokop twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:39:05@:qjurecic Adam Jed becomes the third Stone prosecutor to withdraw, days before sentencing. https://t.co/P1gT1LUlqL reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een gedecoreerde navy seal aanvallen omdat hij een verklaring onder ede heeft afgelegd. Trump does not support the troops. Tenzij het oorlogsmisdadigers zijn.
twitter:steve_vladeck twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:52:01No provision of the Uniform Code of Military Justice subjects a servicemember to discipline for complying with a congressional subpoena.There _is_, however, a statute (10 U.S.C. § 1034) protecting a servicemember’s right to communicate with Congress—and barring retaliation. https://t.co/ZIDem4uH2l reageer retweet
Het is niet alleen de NSC he?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:16 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
Bij deze een lijst van NSC leden onder Trump, carrières redelijk volledig uiteengezet.
https://www.brookings.edu(...)rump-administration/
Ja, helaas zegt dit Trump erg weinig want die vent kan niet lezen en heeft schijt aan de wet. En Barr vindt dat allemaal wel prima.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]twitter:steve_vladeck twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:52:01No provision of the Uniform Code of Military Justice subjects a servicemember to discipline for complying with a congressional subpoena.There _is_, however, a statute (10 U.S.C. § 1034) protecting a servicemember’s right to communicate with Congress—and barring retaliation. https://t.co/ZIDem4uH2l reageer retweet
Er komt steeds meer macht in handen van steeds minder mensen, die bovendien allemaal 100% gehoorzaam zijn aan Trump. Nee, gaat lekker daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is niet alleen de NSC he?
https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/
Kijk alleen maar eens naar homeland security. Dat gaat gewoon gevolgen hebben.
Die staan er ook bij,quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is niet alleen de NSC he?
https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/
Kijk alleen maar eens naar homeland security. Dat gaat gewoon gevolgen hebben.
Inmiddels alle vier opgestaptquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:18 schreef Kijkertje het volgende:
En nummertje drie:[ afbeelding ]twitter:awprokop twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 22:39:05@:qjurecic Adam Jed becomes the third Stone prosecutor to withdraw, days before sentencing. https://t.co/P1gT1LUlqL reageer retweet
Vraag me af hoe ze nu verder gaan.quote:
Ja zie het, Marando is ook opgestaptquote:
twitter:Tom_Winter twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 23:35:37NBC News: All four prosecutors have now asked the judge to leave the Roger Stone case. Michael Marando joins Aaron Zelinsky, Jonathan Kravis, and Adam Jed in leaving the case after the Justice Department publicly rebuked the their recommended sentence of 7-9 years. reageer retweet
twitter:Tom_Winter twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 23:50:37It is quite unusual for a prosecution team who got a clean sweep 'guilty' having gone to trial in a case -- one of only two Mueller cases to have gone to trial and the only one to get a jury to convict on all counts -- to resign en masse in a public dispute with their bosses. https://t.co/CrDXpzl1II reageer retweet
Hoe krijg je het nog uit je toetsenbord. Je snapt dat Drain the Swamp nu alleen nog betekent Drain iedereen die niet tot op het bot corrupt is?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:22 schreef Sjemmert het volgende:
70 NSC leden de laan uit.
Drain the swamp.
[..]
https://www.washingtonexa(...)a-holdovers-from-nsc
Ik heb nu het idee dat dit de eerste tekenen van de dictatuur zijn. Ik ben bang dat we zullen terugkijken op de vrijspraak van Trump door de GOP als hét moment dat het gebeurde.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja zie het, Marando is ook opgestapttwitter:Tom_Winter twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 23:35:37NBC News: All four prosecutors have now asked the judge to leave the Roger Stone case. Michael Marando joins Aaron Zelinsky, Jonathan Kravis, and Adam Jed in leaving the case after the Justice Department publicly rebuked the their recommended sentence of 7-9 years. reageer retweet
twitter:Tom_Winter twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 23:50:37It is quite unusual for a prosecution team who got a clean sweep 'guilty' having gone to trial in a case -- one of only two Mueller cases to have gone to trial and the only one to get a jury to convict on all counts -- to resign en masse in a public dispute with their bosses. https://t.co/CrDXpzl1II reageer retweet
Dat denk ik ook met dank aan de Republikeinse senatoren die het lieten gebeuren. Maar Susan Collins zal wel weer erg teleurgesteld zijnquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:04 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee dat dit de eerste tekenen van de dictatuur zijn. Ik ben bang dat we zullen terugkijken op de vrijspraak van Trump door de GOP als hét moment dat het gebeurde.
Ik hoop dat ik het mis heb maar alles gaat wel heel hard nu.
https://www.npr.org/2019/(...)d-by-government-prosquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe krijg je het nog uit je toetsenbord. Je snapt dat Drain the Swamp nu alleen nog betekent Drain iedereen die niet tot op het bot corrupt is?
Waar is daar de relevantie van als we het hebben over het inmengen van Trump in strafeisen voor vriendjes? Als Hunter Biden de wet overtreden heeft moet hij gewoon vervolgd worden maar dat is totaal niet relevant in dit verhaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En dat terwijl EW erg zijn best heeft gedaan om met hem in discussie te blijven omdat hij vindt dat dat het juiste is om te doen met Trumpaanhangers. Jammer genoeg blijkt keer op keer dat discussie met dit soort figuren verspilde energie is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe krijg je het nog uit je toetsenbord. Je snapt dat Drain the Swamp nu alleen nog betekent Drain iedereen die niet tot op het bot corrupt is?
Spannendquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Exit poll over een half uurtje toch
Laten we het nu lekker hebben over de primaries
Wrm eigenlijk, best vreemd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:39 schreef Kijkertje het volgende:
Deze tweet is verwijderd:
[ afbeelding ]
Geen idee, hij heeft hem zelf verwijderd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:27 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Wrm eigenlijk, best vreemd.
Maybe, foutje ofzoquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft hem zelf verwijderd.
Komt dit alles als een verrassing? Nee. En daarom is het zo ongelofelijk dom van de GOP dat ze zonder een zuchtje tegenwind dit alles hebben toegelaten. Nu denkt Trump dat hij vrijspel heeft en eerlijk gezegd lijkt dat ook het geval te zijn. De eerstvolgende president na Trump haalt hopelijk flink de bezem door het systeem, want deze democratie functioneert niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:04 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik heb nu het idee dat dit de eerste tekenen van de dictatuur zijn. Ik ben bang dat we zullen terugkijken op de vrijspraak van Trump door de GOP als hét moment dat het gebeurde.
Ik hoop dat ik het mis heb maar alles gaat wel heel hard nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |