abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191448930
briantylercohen twitterde op maandag 10-02-2020 om 04:13:10 Hooooly shit.An audience member asks Warren if she ever wonders, “Who is going to be my Mike Pence? Who is going to look at me with adoring eyes?” @ewarren: “I already have a dog.”https://t.co/svyS5dkCRw reageer retweet
:D

Filmpje in de tweet. Nu wachten over de boosmenschen die verontwaardigd komen schuimbekken dat dit toch echt niet kan.
pi_191448991
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2020 22:27 schreef Ulx het volgende:
TeamPelosi twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:38:16 Two days ago: "We will not be touching your Social Security or Medicare in Fiscal Year 2021 Budget.” -Trump. Today: #TrumpBudget proposes $800 billion in cuts to Social Security, Medicare and Medicaid. Pass it on. reageer retweet
Wat denken jullie? Een winnende strategie van Trump?
onder dictaat is alles een winnende strategie van Trump en als het dat niet is dan slikt het volk het maar en wordt het wel als winnend verkocht.
pi_191449020
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
8% bezuinigingen op education... absurd. Niet dat de rijke Amerikanen die hun kinderen toch wel naar privéscholen sturen daar last van hebben.
Nee maar als je nog twijfelde om op Sanders te stemmen als student dan maakt Trump het wel makkelijk bij deze. Ik ga haast denken dat hij het met opzet doet.

https://edition.cnn.com/2(...)ion-avlon/index.html
pi_191449293
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 22:32 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:

[..]

[..]

Nee als ik zo stellig kon zijn had ik dat wel gezegt, maar lees je in over wie Carlucci is en wat hij voor Carlyle betekent en waar(ook in geografische zin) hij zich mee bezig houdt.
Ik leg hier de link voor je neer tussen industrieën en de inlichtingendiensten. Dit gaat over belangenverstrengelingen en partijen waar Trump op dit moment mee botst. Partijen die Sanders wil aanvechten en dezelfde partijen die nu allemaal een rol spelen in de Oekraïne. Het is echt naïef om te stellen dat Giuliani zich beweegt in de Oekraïne omwille Trump te helpen om vervolgens niks van doen te hebben met Halliburton. Uberhaupt hoe Halliburton voor de ellende daar schitterde in afwezigheid en daar niet kon/mocht fracken.
Sorry ik vind het nog steeds niet erg interessant. Dat er allerlei belangen spelen mbt Oekraine vanwege de gas- en oliewinning snapt iedereen wel denk ik? Als het werkelijk zo zou zijn dat de inlichtingendiensten onder invloed van deze belangen van welke kant dan ook de werkelijkheid in het verleden anders voorgesteld hebben dan die is zou je een punt hebben maar vooralsnog is dat speculatie.

Op het moment is het iig zo dat er steeds meer zorgen zijn dat de inlichtingendiensten onder Trump informatie aan het achterhouden zijn. Dat lijkt me veel belangrijker.

Struggle Between N.S.A. and Congress Over Ukraine Records Breaks Into Open

Representative Adam Schiff, the House Intelligence Committee chairman, said the agency was withholding documents from his panel, including some that might be useful in the impeachment trial.

Het volgende slachtoffer wordt Atkinson?

realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 19:29:17 House Republicans investigating origins of the Ukraine Whistleblower complaint. ICIG Michael Atkinson facing serious questions. “The Democrats know the ICIG is a major problem-didn’t release his testimony. Looks so much like everything else we’ve seen, from the Russia Hoax, to... reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191449297
Die cuts - of voorstellen daarvoor - geeft me het gevoel van een poging tot martelaarsschap :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191449330
Zag vandaag pas een tweet van Donald jr. Waarin hij Adam Schiff 'bedankte' voor de namen die nu allemaal de laan uit worden gestuurd.

Gewoon een nieuwe impeachment waard.
pi_191449362
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zag vandaag pas een tweet van Donald jr. Waarin hij Adam Schiff 'bedankte' voor de namen die nu allemaal de laan uit worden gestuurd.

Is het ook.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191449485
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

Heeft hij niet het recht omdat te doen dan ?
  maandag 10 februari 2020 @ 23:38:53 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_191449526
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:33 schreef henk38 het volgende:

[..]

Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191449532
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:33 schreef henk38 het volgende:

[..]

Er zijn maar heel weinig absolute rechten. Vrijheid van meningsuiting is daar niet een van. Dus dat valt niet zo te zeggen.
zie email 27 oktober
pi_191449539
quote:
6s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Sorry ik vind het nog steeds niet erg interessant. Dat er allerlei belangen spelen mbt Oekraine vanwege de gas- en oliewinning snapt iedereen wel denk ik? Als het werkelijk zo zou zijn dat de inlichtingendiensten onder invloed van deze belangen van welke kant dan ook de werkelijkheid in het verleden anders voorgesteld hebben dan die is zou je een punt hebben maar vooralsnog is dat speculatie.

Op het moment is het iig zo dat er steeds meer zorgen zijn dat de inlichtingendiensten onder Trump informatie aan het achterhouden zijn. Dat lijkt me veel belangrijker.

Struggle Between N.S.A. and Congress Over Ukraine Records Breaks Into Open

Representative Adam Schiff, the House Intelligence Committee chairman, said the agency was withholding documents from his panel, including some that might be useful in the impeachment trial.

Het volgende slachtoffer wordt Atkinson?

realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 19:29:17 House Republicans investigating origins of the Ukraine Whistleblower complaint. ICIG Michael Atkinson facing serious questions. “The Democrats know the ICIG is a major problem-didn’t release his testimony. Looks so much like everything else we’ve seen, from the Russia Hoax, to... reageer retweet
https://theintercept.com/(...)-charges/?comments=1

Ik ga er niet vanuit dat je je ineens gaat inlezen over de lobby's en de industrieën met elkaar gelinkt zijn en invloed uitoefenen op de politiek, daar ben je namelijk wel even zoet mee. Echter heb je het gewoon nog over dezelfde partij, toen en nu, nog steeds relevant.
pi_191449584
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee.
Ik heb in de Volkskrant gelezen dat Trump in zijn recht staat, hij mag aanstellen en ontslaan wie hij wilt, in het Witte Huis en op ambassades.
pi_191449603
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:46 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik heb in de Volkskrant gelezen dat Trump in zijn recht staat, hij mag aanstellen en ontslaan wie hij wilt, in het Witte Huis en op ambassades.
Dat klopt ook, echter spreek je nou over een getuige/whistleblower en genieten bescherming van vervolging.

Bovendien heb je het ook over mensen die het Witte Huis dienen, niet de potus.
pi_191449643
Een hoop gehuil om niets dus.
pi_191449655
POTUS zondag nog:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 20:01:25 We will not be touching your Social Security or Medicare in Fiscal 2021 Budget. Only the Democrats will destroy them by destroying our Country’s greatest ever Economy! reageer retweet
Budgetvoorstel vandaag:
ewarren twitterde op maandag 10-02-2020 om 21:22:00 $756 billion in Medicare cuts$920 billion in Medicaid cuts$24 billion in Social Security cutsTrump wants to take money out of your pockets so there's more for his rich buddies. We are building a grassroots movement to stop him. https://t.co/fyjf8nIz2e reageer retweet
Trump vowed to not cut Social Security and Medicare -- hours before proposing just that

The president is either brazenly lying about his 2021 budget or doesn't know what's in it.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 11-02-2020 00:03:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191449658
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:46 schreef henk38 het volgende:

[..]

Dat je een recht hebt betekend niet dat je geen misbruik van dat recht kunt maken.
zie email 27 oktober
pi_191449677
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:53 schreef henk38 het volgende:
Een hoop gehuil om niets dus.
Jij vindt het wel een goed idee dat mensen die getuigen omdat ze gedagvaard zijn en de waarheid vertellen om die reden ontslagen worden?
pi_191449700
quote:
5s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jij vindt het wel een goed idee dat mensen die getuigen omdat ze gedagvaard zijn en de waarheid vertellen om die reden ontslagen worden?
Ik snap dat opzich wel :@ de verstoorde arbeidsverhoudingen zijn er nou eenmaal. En om de president er dan maar uit te trappen kan ook niet.

Wel moet zo iemand uiteraard royaal gecompenseerd worden.
zie email 27 oktober
pi_191449707
quote:
5s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik heb de getuigenverklaringen gezien van deze twee heren en als ik Trump was had ik ze er ook uit gekiept en zeker zo'n figuur als Gordon Sondland.
pi_191449714
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 00:03 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik heb de getuigenverklaringen gezien van deze twee heren en als ik Trump was had ik ze er ook uit gekiept en zeker zo'n figuur als Gordon Sondland.
Er uit kieperen en op nette wijze afscheid nemen zijn nogal verschillende dingen natuurlijk.
zie email 27 oktober
pi_191449758
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 00:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik snap dat opzich wel :@ de verstoorde arbeidsverhoudingen zijn er nou eenmaal. En om de president er dan maar uit te trappen kan ook niet.

Wel moet zo iemand uiteraard royaal gecompenseerd worden.
Verstoorde arbeidsverhouding? Het is niet alsof hij hem elke dag tegenkomt of zo:

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 15:41:09 Fake News @CNN & MSDNC keep talking about “Lt. Col.” Vindman as though I should think only how wonderful he was. Actually, I don’t know him, never spoke to him, or met him (I don’t believe!) but, he was very insubordinate, reported contents of my “perfect” calls incorrectly, &... reageer retweet
pi_191449814
quote:
15s.gif Op maandag 10 februari 2020 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
POTUS zondag nog:
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 20:01:25 We will not be touching your Social Security or Medicare in Fiscal 2021 Budget. Only the Democrats will destroy them by destroying our Country’s greatest ever Economy! reageer retweet
The president is either brazenly lying about his 2021 budget or doesn't know what's in it.
Ja dat is waar ook. Wie bedenkt de begrotingen eigenlijk? Trump kan niet tot 1000 tellen dus iemand vertelt hem dat als hij dit plan tekent, het goed is voor banen ofzo.
Eigenlijk is mijn vraag dus gewoon wie de minister van financiën is.
What Would Goku Do
pi_191449837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 00:03 schreef henk38 het volgende:

[..]

Wat was er mis mee dan?
pi_191449888
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 00:25:07 WASHINGTON (AP) -- Federal prosecutors ask judge to sentence Trump confidant Roger Stone to serve between 7 and 9 years in prison. reageer retweet
pi_191449899
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
Gordon Sondland
Gordon Sondland opende zijn verklaring met het grote nieuws dat er spraken was van een voor wat hoort wat maar toen het gesprek vorderde kwam al snel naar voren dat hij hier totaal geen bewijs voor had en gaf hij ook toe dat hij dat alleen maar veronderstelde. Zijn hele optreden van dus gewoon een lachertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')