SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK De Sahara is zonder meer erg droog.
Dit klinkt als een reden voor een interview op de BBC. De enige fan is gevonden!quote:
Mag ik dan zelf kiezen wie van de BBC me interviewt?quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een reden voor een interview op de BBC. De enige fan is gevonden!
Ahquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:13 schreef Fred_B het volgende:
De TT is trouwens geïnspireerd door TT 706.
Van mij wel, heb je een specifieke voorkeur dan?quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik dan zelf kiezen wie van de BBC me interviewt?
Ja, deze:quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van mij wel, heb je een specifieke voorkeur dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holly Hamilton. Doet normaal sport voor BBC Breakfast maar wellicht maakt ze een uitzondering.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
Toch vond ik Electro Velvet in 2015 oprecht heel leuk. Maar ik was de enige.
Zojuist een vakje rood gekleurd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:16 schreef Strani het volgende:
[..]Is het nou gedaan met onze wederzijdse waardering?
Studioversie was destijds ook een beetje een guilty pleasure van mequote:Op woensdag 5 februari 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
Ach ja, ik heb wel vaker tegendraadse meningen over ESF-liedjes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Studioversie was destijds ook een beetje een guilty pleasure van meLive was het vreselijk
Oeh. Even olie op het vuren gooien.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef Em31 het volgende:
De reacties onder deze tweettwitter:bbcthree twitterde op woensdag 05-02-2020 om 14:00:00It's only 101 days until #Eurovision https://t.co/nqRe56mxO0 reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, deze:Voor jou vast wel. Ik kende haar overigens niet, maar op de BBC kom ik ook niet verder dan af en toe Pointless of Match of the Day.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holly Hamilton. Doet normaal sport voor BBC Breakfast maar wellicht maakt ze een uitzondering.De Sahara is zonder meer erg droog.
BBC Breakfast is hier lang een beetje vaste prik geweest in de ochtend, hoewel de laatste tijd meer Colombiaanse TV kijken op dat tijdstip.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor jou vast wel. Ik kende haar overigens niet, maar op de BBC kom ik ook niet verder dan af en toe Pointless of Match of the Day.
Oké terug naar oranje.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
*brengt Em31 een doos bonbons en bloemen.
quote:
Ja, daar heb je rond die tijd ook vaak leuke dingen inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
BBC Breakfast is hier lang een beetje vaste prik geweest in de ochtend, hoewel de laatste tijd meer Colombiaanse TV kijken op dat tijdstip.
Mja maar vind je Yaneth Waldman van El Desayuno niet ook verschrikkelijk irritant? Zo luid altijd en die stomme lachquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar heb je rond die tijd ook vaak leuke dingen inderdaad.
/babbelt gewoon mee.
Hm, tenminste Ajacieden. Dat valt dan nog wel mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
DONNY VAN DER BEEK VAN DER BEEK DONNY VAN DER BEEEEEEEK
Dit zitten die koters al een halfuur lang te krijsenHelp me
Ik was ook voorquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
Het interesseert me geen hol wat die koters supporteren, als ze hun muil maar houdenquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm, tenminste Ajacieden. Dat valt dan nog wel mee.
Hm, ik zal er eens op letten als ik het liedje weer bekijk. Sowieso vond ik het heel uniek; ik kan het wel waarderen als er een heel verschillende genre wordt gebracht.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was ook voorAl had er wel wat meer in gezeten. En die vrouw ging me op de zenuwen werken door steeds voorover te buigen en te wijzen, maar met een iets betere staging was het prima op te lossen.
Ja ik ben maar met oranje begonnen, lage verwachtingen enzo.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Nou nog een manier verzinnen om het weer groen te krijgen.
Edit: Wacht even, 'terug naar oranje'? Dus het was al oranje!?
Niet eens zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ben maar met oranje begonnen, lage verwachtingen enzo.
Ja, zeker op de vroeg ochtend slaat dat soms wel een beetje door. Maar als Juan of Pablo langskomt in de show, is het altijd wel gezellig.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar vind je Yaneth Waldman van El Desayuno niet ook verschrikkelijk irritant? Zo luid altijd en die stomme lach
Ik heb ook geen idee hoe al die gasten heten dus het zou me niet opvallen als je de verkeerde namen hebtquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zeker op de vroeg ochtend slaat dat soms wel een beetje door. Maar als Juan of Pablo langskomt in de show, is het altijd wel gezellig.
/probeert niet door de mand te vallen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zeker op de vroeg ochtend slaat dat soms wel een beetje door. Maar als Juan of Pablo langskomt in de show, is het altijd wel gezellig.
/probeert niet door de mand te vallen.
Grapjeee natuuuuurlijk, alles is helemaalquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee.
Nou dan ga ik maar eens een plan bedenken om alles systematisch groen te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Grapjeee natuuuuurlijk, alles is helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Grapjeee natuuuuurlijk, alles is helemaalLucille heeft een tijdje gewoond in Colombia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat verbeelding betekent dit dat ik ook kan meepraten over Colombiaanse TV.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:09:52@Mandy040986 @bbcthree we got zero points ONCE seventeen years ago omg get a new insult x reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:20:21@Emiilyyy @bbcthree I don’t need to insult anyone. Your broadcaster does that for you. reageer retweet
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:25:00@Mandy040986 @bbcthree we know 🙄 reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:26:11@Emiilyyy @bbcthree I’m sorry. https://t.co/LJfMb1ZVDt reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lucille heeft een tijdje gewoond in Colombia.
Met wat verbeelding betekent dit dat ik ook kan meepraten over Colombiaanse TV.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef Mandy040986 het volgende:
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:09:52@:Mandy040986 @:bbcthree we got zero points ONCE seventeen years ago omg get a new insult x reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:20:21@:Emiilyyy @:bbcthree I don’t need to insult anyone. Your broadcaster does that for you. reageer retweet
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:25:00@:Mandy040986 @:bbcthree we know 🙄 reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:26:11@:Emiilyyy @:bbcthree I’m sorry. https://t.co/LJfMb1ZVDt reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]Is dat echt waar dat ze daar gewoond heeft?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lucille_Wernerquote:Werner heeft bij haar geboorte een hersenbeschadiging als gevolg van zuurstofgebrek opgelopen, waardoor ze moeilijk loopt. Vanaf haar vierde jaar heeft ze zeven jaar lang in Colombia gewoond.
Wat grappig, nooit gewetenquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lucille_Werner
'I don't need to insult anyone. Your broadcaster does that for you.'quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef Mandy040986 het volgende:
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:09:52@:Mandy040986 @:bbcthree we got zero points ONCE seventeen years ago omg get a new insult x reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:20:21@:Emiilyyy @:bbcthree I don’t need to insult anyone. Your broadcaster does that for you. reageer retweet
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:25:00@:Mandy040986 @:bbcthree we know 🙄 reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:26:11@:Emiilyyy @:bbcthree I’m sorry. https://t.co/LJfMb1ZVDt reageer retweet
Hoezo wordt ze sowieso boos om die 0 punten?quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef Mandy040986 het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm, ik zal er eens op letten als ik het liedje weer bekijk. Sowieso vond ik het heel uniek; ik kan het wel waarderen als er een heel verschillende genre wordt gebracht.
Ja, daar moet ik je dan wel gelijk in geven.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort aanwijzen bedoel ik. Dat doet ze nogal vaak en mij net iets te kinderlijk
Coronavirus brengt toevoer onnodige troep in gevaarquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee @:Aoibhin, daar gaat je iPhone 23
quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coronavirus brengt toevoer onnodige troep in gevaar
Mijn vader heeft gisteren een koptelefoon van Aliexpres gekregen en hij liet hem vanmorgen aan mij zien en nu gaan we allemaal dood denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coronavirus brengt toevoer onnodige troep in gevaar
quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gisteren een koptelefoon van Aliexpres gekregen en hij liet hem vanmorgen aan mij zien en nu gaan we allemaal dood denk ik
Oh nee!quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee @:Aoibhin, daar gaat je iPhone 23
Ik zal posten zolang het nog gaatquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]Jammer, je was echt een leuke toevoeging aan dit forum.
Lief van jequote:Op woensdag 5 februari 2020 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal posten zolang het nog gaat
WAARSCHIJNLIJK is het niet echt, want we weten natuurlijk nog niet werkelijk of we besmet zijn van het Chinese pakje, want de incubatietijd is 2 weken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief van jeEn wij zullen je natuurlijk zo goed mogelijk steunen!
(Mocht iemand hier pas beginnen met meelezen, het is niet echt hoor)
Oh ja, het optimisme is onder voorbehoudquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
WAARSCHIJNLIJK is het niet echt, want we weten natuurlijk nog niet werkelijk of we besmet zijn van het Chinese pakje, want de incubatietijd is 2 weken.
Goed dat je gaat, want het duurt echt al lang nu. En niks binnenhouden is al helemaal niet goedquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb morgenmiddag wel een afspraak bij de huisarts i.v.m. de aanhoudende misselijkheid (heb vandaag ook nog niks binnen kunnen houden). Is dat ook een symptoom?
Ik zou me maar voorbereiden op twee weken quarantainequote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb morgenmiddag wel een afspraak bij de huisarts i.v.m. de aanhoudende misselijkheid (heb vandaag ook nog niks binnen kunnen houden). Is dat ook een symptoom?
Mooi, dat was stap 1! Dan morgen nog en dan gaan we hier helemaal losquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:21 schreef MMF93 het volgende:
Zo ik was in een uurtje al klaar. Ging goed. Wel een aantal instinkers waarvan ik bang ben dat het toch geen instinkers waren
.
Wat een reacties van die Britten trouwens. Die hebben echt een Anouk nodig
.
Bah wat vervelend! Maar je hebt geen Corona gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn dat het goed gingquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:21 schreef MMF93 het volgende:
Zo ik was in een uurtje al klaar. Ging goed. Wel een aantal instinkers waarvan ik bang ben dat het toch geen instinkers waren
.
.
Ja, geen idee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoezo wordt ze sowieso boos om die 0 punten?alsof 10 of 20 of 12 of wat ook maar zoveel beter is.
Klinkt bijna als m'n maagzweer... maar dan had ik er ook een pijn bij, net onder het borstbeen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Naar dat het nog steeds niet over is, hoop dat het meevalt en zo te verhelpen is!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Heb jij verder niets dan misselijkheid, niet ziekig ofzo verder?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Neequote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
Kijken er hier mensen de hoogwaardige serie Jane the Virgin?
Echt de beste serie OOIT![]()
Je moet er ook gewoon trots op zijn!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Helaas, ik vond Electro Velvet ook leuk.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gisteren een koptelefoon van Aliexpres gekregen en hij liet hem vanmorgen aan mij zien en nu gaan we allemaal dood denk ik
Oja, die moet ik ook nog kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee
Heb wel net "Sex Education S02" uitgekeken.
Ook weer heerlijk seizoen
Ik zie het al... hoef me nog niet te vervelen met alle tips die ik hier krijg
IMDB is dit vooralsnog niet met je eensquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
Fijn voor je dat het goed ging!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:21 schreef MMF93 het volgende:
.
.
Heb ik ook net gekeken, was inderdaad weer leuk!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee
Heb wel net "Sex Education S02" uitgekeken.
Ook weer heerlijk seizoen
Ik zie het al... hoef me nog niet te vervelen met alle tips die ik hier krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat verbaast me nietsquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
IMDB is dit vooralsnog niet met je eens
*maakt zich ernstige zorgen over Meke's review-capaciteiten.
Nee, ken ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
Nee, ik heb verder echt helemaal geen maagpijn, dus het lijkt me dan niet dat het dat is. Heb wel ooit een maagzweer gehad (al jaren geleden) en toen had ik wel echt pijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt bijna als m'n maagzweer... maar dan had ik er ook een pijn bij, net onder het borstbeen.
En de misselijkheid was er vooral op een lege maag, gek genoeg.
Maar dat was eind 2013, begin 2014, periode met veel stress.
Beterschap iig
Jaaaaa doen, The Bridge is geweldigquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Wij als eckte early adopters willen dit weekend maar eens beginnen aan The Bridge![]()
Nee, verder voel ik me prima!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb jij verder niets dan misselijkheid, niet ziekig ofzo verder?![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb ik ook net gekeken, was inderdaad weer leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet gezien, maar hij staat wel op Netflix, dus misschien begin ik er ook nog wel aanquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
The Bridgequote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Wij als eckte early adopters willen dit weekend maar eens beginnen aan The Bridge![]()
Ahquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, dat verbaast me niets![]()
Het is een telenovelaMaar dan Engels
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart! Ben heel benieuwd wat het dan isquote:
Jaaa hij is echt zo leuk, doendoendoenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar hij staat wel op Netflix, dus misschien begin ik er ook nog wel aan
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja god verhoede dat je eens begint aan een serie die ik aangeraden heb!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
Hm, Sex Education ook maar eens op m'n lijst zetten dan voor als ik ooit eindelijk klaar ben met Arrested Development.
Oh ja, als je 'm weer hebt dan herken je het welquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allemaal! Hopelijk blijkt het morgen gewoon niets te zijn
[..]
Nee, ik heb verder echt helemaal geen maagpijn, dus het lijkt me dan niet dat het dat is. Heb wel ooit een maagzweer gehad (al jaren geleden) en toen had ik wel echt pijn.
Ook al die jaren nooit geweest?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben mezelf niet, ik heb het koud en heb zin in 30 graden.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja god verhoede dat je eens begint aan een serie die ik aangeraden heb!
Dat kan eigenlijk alleen maar betekenen dat je zwanger bentquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet over welke van de 10 series we het nu hebben!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb het opgezocht toen ik klaar was met m'n vorige serie en het lijkt niet op Netflix Spanje te staan! Het was toch Netflix?
Blijkbaar is het coronavirus ook in Nederland gearriveerdquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Allemaal!!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke van de 10 series we het nu hebben!
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
Ja klopt. Die is te zien via NPO Start Plus, dus je komt er nu niet meer onderuit vrees ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal!!
Nee, Years and Years bedoel ik. Die had je toch ook aangeraden?
Oh ja... Ook zoiets... Kan je eigenlijk gewoon in Nederland inloggen met je "Spaanse" account?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb het opgezocht toen ik klaar was met m'n vorige serie en het lijkt niet op Netflix Spanje te staan! Het was toch Netflix?
Ahh NPO! Nee die wil ik ook echt wel zien. Goed, dan die eerst en daarna Sex Educationquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt. Die is te zien via NPO Start Plus, die je komt er nu niet meer onderuit vrees ik
https://www.npostart.nl/years-and-years/POW_04490600
Dat kon voorheen makkelijk maar Netflix heeft dat heel moeilijk gemaakt tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja... Ook zoiets... Kan je eigenlijk gewoon in Nederland inloggen met je "Spaanse" account?
Anders zou je een VPN kunnen installeren (zoals IPVanish) waar je het land kan kiezen.
Die gebruik ik vooral om films te downloaden en niet in de klauwen van "Dutch Filmworks" te vallen
Dat is idd early, ik ben daar voorlopig nog niet aan toe.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Ja het is allemaal één Netflixquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja... Ook zoiets... Kan je eigenlijk gewoon in Nederland inloggen met je "Spaanse" account?
Anders zou je een VPN kunnen installeren (zoals IPVanish) waar je het land kan kiezen.
Die gebruik ik vooral om films te downloaden en niet in de klauwen van "Dutch Filmworks" te vallen
Dat is voor jou een bridge too far, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is idd early, ik ben daar voorlopig nog niet aan toe.
Dat niets binnen kunnen houden is pas sinds vandaag. Ik voel me wel wat slapjes ja; hopelijk lukt het me zo nog wat te eten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Apart! Ben heel benieuwd wat het dan is![]()
Voel je je ook niet zwak doordat je niets binnenhoudt?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Oja, dat valt dan wel meequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat niets binnen kunnen houden is pas sinds vandaag. Ik voel me wel wat slapjes ja; hopelijk lukt het me zo nog wat te eten.
Ik heb wel heel veel zin in lekker eten, wat het niet bepaald handig maakt
Nee de afgelopen dagen werd ik wel vaak misselijk na het eten, maar ik kon het dan nog wel binnen houden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, dat valt dan wel meeOmdat je het ook al eerder had over spugen, dacht ik dat je wellicht al een paar dagen niets binnenhield
Zo zou je het idd kunnen zeggen, maar itt Monty weet ik wel wanneer ik even in moet houden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is voor jou een bridge too far, zullen we maar zeggen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
Godver, laatste aflevering van het seizoen met een MEGAMEGAMEGAcliffhanger![]()
quote:
Welke serie, ik ben niet bijgelezen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
Godver, laatste aflevering van het seizoen met een MEGAMEGAMEGAcliffhanger![]()
Jane the Virginquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Welke serie, ik ben niet bijgelezen.
En de mega-mega-mega-cliffhanger is dat ze dan nu toch uiteindelijk met iemand in bed ligt, en dan gaat het licht uit?quote:
Het is toevallig een ontzettend diepgaande serie, zoals onderstaand beeld zal onderbouwenquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
En zoals het natuurlijk hoort ga ik het, volledig gebaseerd op de titel, waarschijnlijk ook niet kijken.
O nee, ze heeft inmiddels al sex gehadquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:33 schreef Dave het volgende:
[..]
En de mega-mega-mega-cliffhanger is dat ze dan nu toch uiteindelijk met iemand in bed ligt, en dan gaat het licht uit?
Wat is er loos?quote:
Plork.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is toevallig een ontzettend diepgaande serie, zoals onderstaand beeld zal onderbouwen![]()
[ afbeelding ]
Ja, die ziet er wel uit alsof hij diep gaatquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is toevallig een ontzettend diepgaande serie, zoals onderstaand beeld zal onderbouwen![]()
[ afbeelding ]
En de serie loopt nog?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
O nee, ze heeft inmiddels al sex gehad![]()
Waar was die serie ook alweer te zien?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je Teen Wolf en Riverdale? Ook al zo ontzettend diep gaand.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar was die serie ook alweer te zien?![]()
Ik werd ineens overrompeld door een, eh, voortschrijdend inzicht, misschien een idee om toch eens te kijken.
Die zijn stomquote:
Oh, en de hoofdrolspeler van Teen Wolf heeft gelekt snapchat materiaal.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ken je Teen Wolf en Riverdale? Ook al zo ontzettend diep gaand.
Riverdale ken ik alleen als een veel te dure woonwinkel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Echt?!quote:
Nee, is inmiddels afgelopen, heb vier van de vijf gezienquote:
Netflixquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar was die serie ook alweer te zien?![]()
Ik werd ineens overrompeld door een, eh, voortschrijdend inzicht, misschien een idee om toch eens te kijken.
Archiequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Op deze foto wel, maar misschien valt het in de serie wel mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Ik vind z'n hoofd ook wel mooi
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Op deze foto wel, maar misschien valt het in de serie wel mee.
Dat is diezelfde gast?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/vRvOLTYJTA3AxQraR2T5zQ--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://media.zenfs.com/en(...)ed17495de]afbeelding[/url] ]
En als je de flinterdunne verhaallijntjes kunt doorstaan wordt je later ook nog eens getrakteerd op natte droom Dylan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eerst maar eens koken.
Later al Dave zijn series maar eens googelen.
Ja echt?!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is diezelfde gast?![]()
Want op basis hiervan zou ik zeggen, laat maar zitten die serie.
Dat vlassnorretjequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
En als je de flinterdunne verhaallijntjes kunt doorstaan wordt je later ook nog eens getrakteerd op natte droom Dylan.
[ afbeelding ]
Nog 2 Netflix tips: Please Like Me en Eastsidersquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eerst maar eens koken.
Later al Dave zijn series maar eens googelen.
Ja maar echt ookquote:
Poehquote:
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 05-02-2020 om 19:42:22Wil je álles lezen over ons uitgebreide en fijne gesprek gisteren met @SietseBakker en @BabetVerstappen? Héél veel antwoorden op héél veel vragen over de organisatie, het team en de shows vind je hier: 👇🏽https://t.co/BP0EIV2p2G#OpenUp #ESC2020 #Eurovision #songfestival #ESC https://t.co/DKZoXFIcY1 reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Heel veel leesvoer
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!
Wat een werk!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Heel veel leesvoer
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!
Zeker!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:56 schreef Greys het volgende:
Wel in het topic straks reageren na het lezen he ipv hier in de SC.![]()
![]()
Dat is leuk voor Sietse en Babet.En voor ons
Hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik zou zeggen; ga haar hosselen via Twitterquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
Maar @:Greys, héb je dat nummer van Babet nou voor me?
Ik voel me nu al vergevingsgezind jegens die verhaallijntjes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
En als je de flinterdunne verhaallijntjes kunt doorstaan wordt je later ook nog eens getrakteerd op natte droom Dylan.
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog niet eens zo erg.quote:
Die in het midden?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt?!
Ik vind hem wel knap. Ik vind eigenlijk een ander leuker, maar had niet het idee dat ik je daarmee naar de serie kon lokken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die in het midden?
Dat gaat hem voor mij niet worden idd.
Ging het gisteren niet goed, dat ze vandaag weer beginnen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben weer even van de Italianen vanavond
Het is een vijfdaags festivalquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ging het gisteren niet goed, dat ze vandaag weer beginnen?
Dat is een verdomd goed idee Aoibhin!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; ga haar hosselen via Twitter
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee Aoibhin!
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
Maar @:Greys, héb je dat nummer van Babet nou voor me?
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.
Oh!quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:51 schreef Greys het volgende:
En morgen of overmorgen komt er alweer iets leuks voor jullie!
Die is dit nou wel gewend denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Het is maar goed dat Mevrouw Strani geen Nederlands spreekt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is dit nou wel gewend denk ik.
quote:De enige echte Iberogast
Ze riep het echt meteen! Het interview is echt letterlijk zoals iedereen alles zei. We hebben ook helemaal NIKS hoeven weglaten ofzo na het checken!quote:
Hahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wanneer heb je je ondertitel aangepast?
Hahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze riep het echt meteen! Het interview is echt letterlijk zoals iedereen alles zei. We hebben ook helemaal NIKS hoeven weglaten ofzo na het checken!![]()
quote:
Lief dat je dat zegt, dat was ook echt de bedoeling. Jullie 'meenemen' en echt laten beleven zoals alles was.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Maar echt leuk gedaan zo, de spontaniteit van alles komt heel duidelijk door in de tekst
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilenquote:
Ik ken alleen de premise van die serie, maar echt bizar is het wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat verhaal van Jane is wel heel ongeloofwaardig hè...
En dan moet ik weer gaan zitten kijken hoe het afloopt.
Dat is zeker geslaagd ook!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt, dat was ook echt de bedoeling. Jullie 'meenemen' en echt laten beleven zoals alles was.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilen
Super benieuwd!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is iets waar jullie zélf aan kunnen meedoen. Voor degenen die dat leuk vinden. Je raadt het toch niet dus sorry voor het plagen.Je weet het snel! Beloofd!
Oh ja, dat komt ook al dichterbijquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilen
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt ook al dichterbij
Nog niet vergeten dat je tickets hebt?
De beste reactie was:quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
NEE! Salvador vergeet ik NIET!
Kan ook niet, want @:Greys kennende zit die ook al dagenlang te fangirl-stuiteren hier
Oeeeeh spannendquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is iets waar jullie zélf aan kunnen meedoen. Voor degenen die dat leuk vinden. Je raadt het toch niet dus sorry voor het plagen.Je weet het snel! Beloofd!
Niks geen gemiste kans, want anders zou ik mezelf onnodig aan het twijfelen brengenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De beste reactie was:
"Tickets? Ik heb geen tickets".
Gemiste kans
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks geen gemiste kans, want anders zou ik mezelf onnodig aan het twijfelen brengen
Dat ongeloofwaardige is juist het leukste van de hele seriequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat verhaal van Jane is wel heel ongeloofwaardig hè...
En dan moet ik weer gaan zitten kijken hoe het afloopt.
De aftelapp op mijn telefoon gaat ook bijna naar de TWEE cijfersquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oeeeeh spannend![]()
! Eurovision is echt AAN nu, bijna iedere dag is er wel weer een nieuwtje of vanuit hier iets leuks of een voorronde
.
It's the most wonderful time of the year
Graag of niet denk ik danquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:39 schreef Dave het volgende:
Ah, we moeten mogelijk gaan betalen om belastingaangifte te mogen doen.
Leuker kunnen ze ‘t niet maken, wel gekker.
https://www.telegraaf.nl/(...)ijk-niet-meer-gratis
Iets wat Aoibhin leuk zou vinden en waar we zelf aan mee kunnen doen, oh dear...quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan grof overschatten hoe graag mensen dat doen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:39 schreef Dave het volgende:
Ah, we moeten mogelijk gaan betalen om belastingaangifte te mogen doen.
Leuker kunnen ze ‘t niet maken, wel gekker.
https://www.telegraaf.nl/(...)ijk-niet-meer-gratis
Als je het goed hebt geraden, dan moet je welquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iets wat Aoibhin leuk zou vinden en waar we zelf aan mee kunnen doen, oh dear...![]()
Als het een online ESF-karaoke-ding is kan ik nu alvast zeggen dat ik niet mee ga doen.
Er staat duidelijkquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je het goed hebt geraden, dan moet je wel
Ik moet dus helemaal niks.quote:kunnen meedoen. Voor degenen die dat leuk vinden
Ja, Parijs is nog ver!quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon aan kapot Tim, kapot!
We zijn allemaal 239 jaar oud geworden op één avondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe noem je een struisvogel die wil gaan slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe noem je een struisvogel die wil gaan slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:SchlagerKaty twitterde op woensdag 05-02-2020 om 16:12:52EBU - brings 50% jury vote back, appeases the contest to the west as much as possible. We get hits like Euphoria, Heroes, Fuego and Soldi. And yet the precious BBC still treats the contest as a joke. Terry Wogan brainwashed you very well, I see... https://t.co/TvLS69XQN4 reageer retweet
En elk jaar maar weer verbaasd zijn dat hun inzending niet aanslaatquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is volgens mij dat vreselijke mens, maar toch heeft ze hier wel gelijk:twitter:SchlagerKaty twitterde op woensdag 05-02-2020 om 16:12:52EBU - brings 50% jury vote back, appeases the contest to the west as much as possible. We get hits like Euphoria, Heroes, Fuego and Soldi. And yet the precious BBC still treats the contest as a joke. Terry Wogan brainwashed you very well, I see... https://t.co/TvLS69XQN4 reageer retweet
UK heeft echt een Anouk nodigquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:55 schreef Moira het volgende:
[..]
En elk jaar maar weer verbaasd zijn dat hun inzending niet aanslaat
Iddquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
UK heeft echt een Anouk nodig
Die kunnen zó makkelijk elk jaar goed scoren als ze het alleen maar gewoon wat serieuzer nemen.
En dan weer dit over Netta onder deze tweetquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is volgens mij dat vreselijke mens, maar toch heeft ze hier wel gelijk:twitter:SchlagerKaty twitterde op woensdag 05-02-2020 om 16:12:52EBU - brings 50% jury vote back, appeases the contest to the west as much as possible. We get hits like Euphoria, Heroes, Fuego and Soldi. And yet the precious BBC still treats the contest as a joke. Terry Wogan brainwashed you very well, I see... https://t.co/TvLS69XQN4 reageer retweet
twitter:SchlagerKaty twitterde op woensdag 05-02-2020 om 16:16:42@mapdevil It’s rumoured that victory was bought. Which I kinda agree with... 🤷♀ reageer retweet
Je moet wel genoeg te lezen hebben bij het ontbijt he, dat gaat hier wel mee lukkenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:06 schreef ijs_beer het volgende:
Wat laten jullie een berg aan terugleeswerk achter snachts zeg.![]()
Vind je? Ik was zo bijquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:06 schreef ijs_beer het volgende:
Wat laten jullie een berg aan terugleeswerk achter snachts zeg.![]()
Ik begrijp het ook niet, ik was ook zo bijgelezen.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, ik was ook zo bijgelezen.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nog na te gieren om San Remo gisteravond/vannacht/vanochtend/vorige eeuw/prehistorie. Ons commentaar
I kinda agree? Hoezo, kinda agree? Het gerucht is waar, of niet. En in dit geval lijkt het me totale onzin, want Netta heeft verreweg de meeste views van alle Eurovisie-inzendingen ooit. Dat het de televote ruim won is dus alleen maar logisch.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan weer dit over Netta onder deze tweettwitter:SchlagerKaty twitterde op woensdag 05-02-2020 om 16:16:42@:mapdevil It’s rumoured that victory was bought. Which I kinda agree with... 🤷♀ reageer retweet
Ja ze is echt niet serieus te nemen. Dat Sergej Lazarev niet gewonnen heeft is volgens haar ook een groot complot en weet ik wat ze ondertussen allemaal al getweet heeft. De gekste dingen komen langs, stiekem wel grappigquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
I kinda agree? Hoezo, kinda agree? Het gerucht is waar, of niet. En in dit geval lijkt het me totale onzin, want Netta heeft verreweg de meeste views van alle Eurovisie-inzendingen ooit. Dat het de televote ruim won is dus alleen maar logisch.
Ja zo gaat het dus elke keerquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Jane the virgin" is echt zo'n serie die ik normaal niet aangeklikt zou hebben.
En nu wil ik weten hoe het afloopt met de milkshake.
Ik vind die close-up foto's vaak zo mooi!quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Laat de lente maar komen!
(al wat oudere foto, vorige week opnieuw door Lightroom gehaald)
[ afbeelding ]
Leuke hobbyquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind die close-up foto's vaak zo mooi!
Ja die details zijn echt goed op deze foto!quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Leuke hobby
Dit is wel zo'n beetje het meest optimale, hij kijkt je recht aan, tongetje helemaal zichtbaar, nectar en stuifmeel... en hij is scherp waar hij scherp moet zijn...
Insecten hebben de neiging om totaal niet te luisteren naar je opdrachten tijdens een fotoshoot
En dan heb je nog de teken die denken dat je ze wel mee naar huis neemt aan het eind van een gezellige dag.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die details zijn echt goed op deze foto!![]()
Lastig met ze te werken jaKomen nooit op tijd, volgen instructies niet op, bewegen op de verkeerde momenten, vragen teveel geld
Oh de teken vinden jou wel leuk?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan heb je nog de teken die denken dat je ze wel mee naar huis neemt aan het eind van een gezellige dag.
Corona & Lyme... slechte combi...
quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Corona & Lyme... slechte combi...
Valt mee, ik heb wel eens een teek aangetroffen maar die had zich nog niet vastgezogen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh de teken vinden jou wel leuk?Mij motten ze niet. Ik zal wel te hard vloeken als er een foto is mislukt.
Succes!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
Over tien minuutjes richting huisarts
Thanks!quote:
Slim welquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb wel eens een teek aangetroffen maar die had zich nog niet vastgezogen.
Standaardprocedure als ik thuis ben: onder de douche en zeker weten dat er geen beestjes zitten
Misschien denkt de huisarts er straks wel anders overquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slim welMaar ik neem echt nooit beestjes mee, waar ik ook kom. Die zijn zo'n stadsmens natuurlijk ook niet gewend.
Ik kom voor mijn maag. Daar zitten sowieso geen beestjes inquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien denkt de huisarts er straks wel anders over
Ik bespaar je de foto's die ik op Google vondquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kom voor mijn maag. Daar zitten sowieso geen beestjes in
@I had dat ooit met een aardappel denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:49 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb als kind wel eens een teek in m'n nek gehad, maar er niet ziek van geworden. Wel heel lui.
En ik ben ook eens door een wesp in m'n mond gestoken toen ik op het schoolplein een peer at. Dat was wel traumatisch.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
@:I had dat ooit met een aardappel denk ik
[..]
Mij moeten ze ook niet, ben in mijn hele leven 1x door een teek te grazen genomen. Mijn vriend daarentegen heeft er ieder jaar 10-20 (door het mountainbiken) en die heeft ook al 2x een antibioticakuur moeten nemen vanwege kringvormingquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh de teken vinden jou wel leuk?Mij motten ze niet. Ik zal wel te hard vloeken als er een foto is mislukt.
Kloothommels, allemaal!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lastig met ze te werken jaKomen nooit op tijd, volgen instructies niet op, bewegen op de verkeerde momenten, vragen teveel geld
Daarom kun je ook beter een appel of een wortel etenquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:49 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb als kind wel eens een teek in m'n nek gehad, maar er niet ziek van geworden. Wel heel lui.
En ik ben ook eens door een wesp in m'n mond gestoken toen ik op het schoolplein een peer at. Dat was wel traumatisch.
[..]
Oeiquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mij moeten ze ook niet, ben in mijn hele leven 1x door een teek te grazen genomen. Mijn vriend daarentegen heeft er ieder jaar 10-20 (door het mountainbiken) en die heeft ook al 2x een antibioticakuur moeten nemen vanwege kringvorming
Lekker knagenquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom kun je ook beter een appel of een wortel eten
Jaja.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
(hij controleerde na elke activiteit in de natuur de groep op teken)
Ik ben nog niet veel wijzer, maar ze denkt dat het gewoon een soort ontsteking is. Mijn maag is enorm opgezet schijnbaar, maar omdat ik geen pijn heb verder is het zeer waarschijnlijk geen maagzweer. Wel heb ik verhoging (ik meette 38.8), waar ik zelf nog niet echt wat van gemerkt had.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:aoibhin hoe ging het bij de huisarts?
quote:
Oh oh, ik had het al weggedruktquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, daar gaan haar jeugdherinneringen!
Wauw 38,8 is best hoog, dat je dat niet merkt danquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet veel wijzer, maar ze denkt dat het gewoon een soort ontsteking is. Mijn maag is enorm opgezet schijnbaar, maar omdat ik geen pijn heb verder is het zeer waarschijnlijk geen maagzweer. Wel heb ik verhoging (ik meette 38.8), waar ik zelf nog niet echt wat van gemerkt had.
Ik heb een antibiotica-kuurtje meegekregen en verder is het een kwestie van even aankijken en op mijn voeding letten. Als het zo blijft of erger wordt, dan moet ik terugkomen.
38.8 is toch wel echt koorts, niet meer verhoging. Rustig aan maar, lekker thuis blijven.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet veel wijzer, maar ze denkt dat het gewoon een soort ontsteking is. Mijn maag is enorm opgezet schijnbaar, maar omdat ik geen pijn heb verder is het zeer waarschijnlijk geen maagzweer. Wel heb ik verhoging (ik meette 38.8), waar ik zelf nog niet echt wat van gemerkt had.
Ik heb een antibiotica-kuurtje meegekregen en verder is het een kwestie van even aankijken en op mijn voeding letten. Als het zo blijft of erger wordt, dan moet ik terugkomen.
quote:Wanneer je lichaamstemperatuur boven de 38 graden Celsius komt, heb je koorts. Bij een lichaamstemperatuur tussen de 37,5 en 38 graden Celsius heb je verhoging
Oei, dat klinkt niet prettig. Hoe kan dat ontstaan dan, gewoon pech? Beterschap iig, hopelijk werkt de antibioticaquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja koorts/verhoging. Het is officieel wel koorts, maar ook weer niet superhoog. Ik voel me verder ook niet ziek ofzo. Wel heel slap, maar dat heb ik toegeschreven aan het weinige eten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw 38,8 is best hoog, dat je dat niet merkt danIk zou dat koorts noemen.
Hmmm, 'het nog even aanzien' vind ik altijd de vervelendste uitkomst na een doktersbezoek.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als dat betekent dat ik niet naar school hoefquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:48 schreef Guanabana het volgende:
Wel fijn dat je je verder niet ziek voelt
Ik voel me al ziek als ik niet eens écht iets heb van koorts ofzo
Nou ja ze heeft antibiotica meegekregen, daar zijn ze (horen ze te zijn in ieder geval) niet echt heel scheutig mee normaal gesproken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, 'het nog even aanzien' vind ik altijd de vervelendste uitkomst na een doktersbezoek.
Ja preciesquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als dat betekent dat ik niet naar school hoef
Ik heb een keer een oogontsteking gehad. De variant die ik had bestond volgens de huisarts geen medicijn tegen, maar zou binnen twee weken over moeten zijn. Als dat niet zo was moest ik maar terugkomen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, 'het nog even aanzien' vind ik altijd de vervelendste uitkomst na een doktersbezoek.
Sinds ongeveer een weekje ben ik heel misselijk na het eten (vooral 's middags en 's avonds) en gisteren kon ik zelfs nauwelijks iets binnenhouden. Dus had toch maar even een afspraak bij de huisarts gemaakt. De huisarts ging nog wel voelen bij mijn maag, en volgens haar is die ook erg opgezet nu. Als het echt een flinke ontsteking wordt (maar ik heb geen pijn verder) kan dat wel nasty worden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet prettig. Hoe kan dat ontstaan dan, gewoon pech? Beterschap iig, hopelijk werkt de antibiotica!
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee maar dan kunnen ze andere oplossingen overwegen, zoals een oogamputatie of euthanasie. Gelukkig was het niet nodig!quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alsof er dan wel een middel tegen is
Maar je kreeg dus wel antibiotica? Dan moet ze toch wel redelijk zeker zijn dat het een Helicobacter pylori is ofzo, ja don't mind me, ik strooi even met termen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ookWant in feite krijg je niet echt een antwoord. Maar de klachten zijn niet schrijnend genoeg om me meteen naar een ziekenhuis te sturen (en ik hoop zelf natuurlijk ook dat dat niet hoeft).
Heet het bij ogen ook een amputatie? Dacht dat die term alleen voor ledematen wasquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dan kunnen ze andere oplossingen overwegen, zoals een oogamputatie of euthanasie. Gelukkig was het niet nodig!
Opgezocht, het heet een enucleatiequote:Op donderdag 6 februari 2020 14:56 schreef Guanabana het volgende:
Bij een oog heet het vast extractieNet als bij een kies.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opgezocht, het heet een enucleatieWeer wat geleerd. Smakelijke plaatjes krijg je daar ook bij
Haha ik had het ook opgezocht en kwam het net postenquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Opgezocht, het heet een enucleatieWeer wat geleerd. Smakelijke plaatjes krijg je daar ook bij
Ja, een soort ontstekingsremmers. Die termen zeggen me dan weer niksquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar je kreeg dus wel antibiotica? Dan moet ze toch wel redelijk zeker zijn dat het een Helicobacter pylori is ofzo, ja don't mind me, ik strooi even met termen.
Bedankt dat je je hebt opgeofferdquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee en om weer tot 's nachts wakker te blijven.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:01 schreef Strani het volgende:
Vanavond maar even geen San Remo denk ik. Lijkt me niet goed voor je hart om dit drie avonden op rij te doen.
Ontstekingsremmers en antibiotica zijn niet hetzelfdequote:Op donderdag 6 februari 2020 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, een soort ontstekingsremmers. Die termen zeggen me dan weer niks
Nee, maar dat doe ik sowieso altijd wel. Hoewel ik morgen en de twee dagen erna wel wat vroeger op moet dan normaal dus ik kan het ook weer niet te gek maken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee en om weer tot 's nachts wakker te blijven.
Voor mezelf ja, ik ben enorm op mezelf gerichtquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee en om weer tot 's nachts wakker te blijven.
Edit: oh ik bedoelde voor Aoibhin, of bedoelde je jezelf?
Hopelijk reageert het daar op...quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |