Ja maar echt ookquote:
Poehquote:
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 05-02-2020 om 19:42:22Wil je álles lezen over ons uitgebreide en fijne gesprek gisteren met @SietseBakker en @BabetVerstappen? Héél veel antwoorden op héél veel vragen over de organisatie, het team en de shows vind je hier: 👇🏽https://t.co/BP0EIV2p2G#OpenUp #ESC2020 #Eurovision #songfestival #ESC https://t.co/DKZoXFIcY1 reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Heel veel leesvoer
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!
Wat een werk!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Heel veel leesvoer
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!
Zeker!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:56 schreef Greys het volgende:
Wel in het topic straks reageren na het lezen he ipv hier in de SC.![]()
![]()
Dat is leuk voor Sietse en Babet.En voor ons
Hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik zou zeggen; ga haar hosselen via Twitterquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
Maar @:Greys, héb je dat nummer van Babet nou voor me?
Ik voel me nu al vergevingsgezind jegens die verhaallijntjes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
En als je de flinterdunne verhaallijntjes kunt doorstaan wordt je later ook nog eens getrakteerd op natte droom Dylan.
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog niet eens zo erg.quote:
Die in het midden?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt?!
Ik vind hem wel knap. Ik vind eigenlijk een ander leuker, maar had niet het idee dat ik je daarmee naar de serie kon lokken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die in het midden?
Dat gaat hem voor mij niet worden idd.
Ging het gisteren niet goed, dat ze vandaag weer beginnen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben weer even van de Italianen vanavond
Het is een vijfdaags festivalquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ging het gisteren niet goed, dat ze vandaag weer beginnen?
Dat is een verdomd goed idee Aoibhin!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; ga haar hosselen via Twitter
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee Aoibhin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |