Ja maar echt ookquote:
Poehquote:
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 05-02-2020 om 19:42:22Wil je álles lezen over ons uitgebreide en fijne gesprek gisteren met @SietseBakker en @BabetVerstappen? Héél veel antwoorden op héél veel vragen over de organisatie, het team en de shows vind je hier: 👇🏽https://t.co/BP0EIV2p2G#OpenUp #ESC2020 #Eurovision #songfestival #ESC https://t.co/DKZoXFIcY1 reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Heel veel leesvoer
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!
Wat een werk!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Heel veel leesvoer
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!
Zeker!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:56 schreef Greys het volgende:
Wel in het topic straks reageren na het lezen he ipv hier in de SC.![]()
![]()
Dat is leuk voor Sietse en Babet.En voor ons
Hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik zou zeggen; ga haar hosselen via Twitterquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
Maar @:Greys, héb je dat nummer van Babet nou voor me?
Ik voel me nu al vergevingsgezind jegens die verhaallijntjes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
En als je de flinterdunne verhaallijntjes kunt doorstaan wordt je later ook nog eens getrakteerd op natte droom Dylan.
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog niet eens zo erg.quote:
Die in het midden?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt?!
Ik vind hem wel knap. Ik vind eigenlijk een ander leuker, maar had niet het idee dat ik je daarmee naar de serie kon lokken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die in het midden?
Dat gaat hem voor mij niet worden idd.
Ging het gisteren niet goed, dat ze vandaag weer beginnen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben weer even van de Italianen vanavond
Het is een vijfdaags festivalquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ging het gisteren niet goed, dat ze vandaag weer beginnen?
Dat is een verdomd goed idee Aoibhin!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; ga haar hosselen via Twitter
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee Aoibhin!
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
Maar @:Greys, héb je dat nummer van Babet nou voor me?
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.
Oh!quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:51 schreef Greys het volgende:
En morgen of overmorgen komt er alweer iets leuks voor jullie!
Die is dit nou wel gewend denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Het is maar goed dat Mevrouw Strani geen Nederlands spreekt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is dit nou wel gewend denk ik.
quote:De enige echte Iberogast
Ze riep het echt meteen! Het interview is echt letterlijk zoals iedereen alles zei. We hebben ook helemaal NIKS hoeven weglaten ofzo na het checken!quote:
Hahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wanneer heb je je ondertitel aangepast?
Hahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze riep het echt meteen! Het interview is echt letterlijk zoals iedereen alles zei. We hebben ook helemaal NIKS hoeven weglaten ofzo na het checken!![]()
quote:
Lief dat je dat zegt, dat was ook echt de bedoeling. Jullie 'meenemen' en echt laten beleven zoals alles was.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Maar echt leuk gedaan zo, de spontaniteit van alles komt heel duidelijk door in de tekst
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilenquote:
Ik ken alleen de premise van die serie, maar echt bizar is het wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat verhaal van Jane is wel heel ongeloofwaardig hè...
En dan moet ik weer gaan zitten kijken hoe het afloopt.
Dat is zeker geslaagd ook!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt, dat was ook echt de bedoeling. Jullie 'meenemen' en echt laten beleven zoals alles was.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilen
Super benieuwd!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is iets waar jullie zélf aan kunnen meedoen. Voor degenen die dat leuk vinden. Je raadt het toch niet dus sorry voor het plagen.Je weet het snel! Beloofd!
Oh ja, dat komt ook al dichterbijquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilen
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt ook al dichterbij
Nog niet vergeten dat je tickets hebt?
De beste reactie was:quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
NEE! Salvador vergeet ik NIET!
Kan ook niet, want @:Greys kennende zit die ook al dagenlang te fangirl-stuiteren hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |