Oh ja... Ook zoiets... Kan je eigenlijk gewoon in Nederland inloggen met je "Spaanse" account?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb het opgezocht toen ik klaar was met m'n vorige serie en het lijkt niet op Netflix Spanje te staan! Het was toch Netflix?
Ahh NPO! Nee die wil ik ook echt wel zien. Goed, dan die eerst en daarna Sex Educationquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt. Die is te zien via NPO Start Plus, die je komt er nu niet meer onderuit vrees ik
https://www.npostart.nl/years-and-years/POW_04490600
Dat kon voorheen makkelijk maar Netflix heeft dat heel moeilijk gemaakt tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja... Ook zoiets... Kan je eigenlijk gewoon in Nederland inloggen met je "Spaanse" account?
Anders zou je een VPN kunnen installeren (zoals IPVanish) waar je het land kan kiezen.
Die gebruik ik vooral om films te downloaden en niet in de klauwen van "Dutch Filmworks" te vallen
Dat is idd early, ik ben daar voorlopig nog niet aan toe.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Wij als eckte early adopters willen dit weekend maar eens beginnen aan The Bridge![]()
Ja het is allemaal één Netflixquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja... Ook zoiets... Kan je eigenlijk gewoon in Nederland inloggen met je "Spaanse" account?
Anders zou je een VPN kunnen installeren (zoals IPVanish) waar je het land kan kiezen.
Die gebruik ik vooral om films te downloaden en niet in de klauwen van "Dutch Filmworks" te vallen
Dat is voor jou een bridge too far, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is idd early, ik ben daar voorlopig nog niet aan toe.
Dat niets binnen kunnen houden is pas sinds vandaag. Ik voel me wel wat slapjes ja; hopelijk lukt het me zo nog wat te eten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Apart! Ben heel benieuwd wat het dan is![]()
Voel je je ook niet zwak doordat je niets binnenhoudt?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben mezelf niet, ik heb het koud en heb zin in 30 graden.
Oja, dat valt dan wel meequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat niets binnen kunnen houden is pas sinds vandaag. Ik voel me wel wat slapjes ja; hopelijk lukt het me zo nog wat te eten.
Ik heb wel heel veel zin in lekker eten, wat het niet bepaald handig maakt
Nee de afgelopen dagen werd ik wel vaak misselijk na het eten, maar ik kon het dan nog wel binnen houden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, dat valt dan wel meeOmdat je het ook al eerder had over spugen, dacht ik dat je wellicht al een paar dagen niets binnenhield
Zo zou je het idd kunnen zeggen, maar itt Monty weet ik wel wanneer ik even in moet houden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is voor jou een bridge too far, zullen we maar zeggen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
Godver, laatste aflevering van het seizoen met een MEGAMEGAMEGAcliffhanger![]()
quote:
Welke serie, ik ben niet bijgelezen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
Godver, laatste aflevering van het seizoen met een MEGAMEGAMEGAcliffhanger![]()
Jane the Virginquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Welke serie, ik ben niet bijgelezen.
En de mega-mega-mega-cliffhanger is dat ze dan nu toch uiteindelijk met iemand in bed ligt, en dan gaat het licht uit?quote:
Het is toevallig een ontzettend diepgaande serie, zoals onderstaand beeld zal onderbouwenquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
En zoals het natuurlijk hoort ga ik het, volledig gebaseerd op de titel, waarschijnlijk ook niet kijken.
O nee, ze heeft inmiddels al sex gehadquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:33 schreef Dave het volgende:
[..]
En de mega-mega-mega-cliffhanger is dat ze dan nu toch uiteindelijk met iemand in bed ligt, en dan gaat het licht uit?
Wat is er loos?quote:
Plork.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is toevallig een ontzettend diepgaande serie, zoals onderstaand beeld zal onderbouwen![]()
[ afbeelding ]
Ja, die ziet er wel uit alsof hij diep gaatquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is toevallig een ontzettend diepgaande serie, zoals onderstaand beeld zal onderbouwen![]()
[ afbeelding ]
En de serie loopt nog?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
O nee, ze heeft inmiddels al sex gehad![]()
Waar was die serie ook alweer te zien?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je Teen Wolf en Riverdale? Ook al zo ontzettend diep gaand.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar was die serie ook alweer te zien?![]()
Ik werd ineens overrompeld door een, eh, voortschrijdend inzicht, misschien een idee om toch eens te kijken.
Die zijn stomquote:
Oh, en de hoofdrolspeler van Teen Wolf heeft gelekt snapchat materiaal.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ken je Teen Wolf en Riverdale? Ook al zo ontzettend diep gaand.
Riverdale ken ik alleen als een veel te dure woonwinkel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Echt?!quote:
Nee, is inmiddels afgelopen, heb vier van de vijf gezienquote:
Netflixquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar was die serie ook alweer te zien?![]()
Ik werd ineens overrompeld door een, eh, voortschrijdend inzicht, misschien een idee om toch eens te kijken.
Archiequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Op deze foto wel, maar misschien valt het in de serie wel mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Ik vind z'n hoofd ook wel mooi
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Op deze foto wel, maar misschien valt het in de serie wel mee.
Dat is diezelfde gast?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/vRvOLTYJTA3AxQraR2T5zQ--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://media.zenfs.com/en(...)ed17495de]afbeelding[/url] ]
En als je de flinterdunne verhaallijntjes kunt doorstaan wordt je later ook nog eens getrakteerd op natte droom Dylan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eerst maar eens koken.
Later al Dave zijn series maar eens googelen.
Ja echt?!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is diezelfde gast?![]()
Want op basis hiervan zou ik zeggen, laat maar zitten die serie.
Dat vlassnorretjequote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
En als je de flinterdunne verhaallijntjes kunt doorstaan wordt je later ook nog eens getrakteerd op natte droom Dylan.
[ afbeelding ]
Nog 2 Netflix tips: Please Like Me en Eastsidersquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eerst maar eens koken.
Later al Dave zijn series maar eens googelen.
Ja maar echt ookquote:
Poehquote:
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 05-02-2020 om 19:42:22Wil je álles lezen over ons uitgebreide en fijne gesprek gisteren met @SietseBakker en @BabetVerstappen? Héél veel antwoorden op héél veel vragen over de organisatie, het team en de shows vind je hier: 👇🏽https://t.co/BP0EIV2p2G#OpenUp #ESC2020 #Eurovision #songfestival #ESC https://t.co/DKZoXFIcY1 reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Heel veel leesvoer
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!
Wat een werk!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Heel veel leesvoer
ESF / [INTERVIEW] Op bezoek bij de ESC2020 organisatie!
Zeker!quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:56 schreef Greys het volgende:
Wel in het topic straks reageren na het lezen he ipv hier in de SC.![]()
![]()
Dat is leuk voor Sietse en Babet.En voor ons
Hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik zou zeggen; ga haar hosselen via Twitterquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
Maar @:Greys, héb je dat nummer van Babet nou voor me?
Ik voel me nu al vergevingsgezind jegens die verhaallijntjes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
En als je de flinterdunne verhaallijntjes kunt doorstaan wordt je later ook nog eens getrakteerd op natte droom Dylan.
[ afbeelding ]
Dat vind ik nog niet eens zo erg.quote:
Die in het midden?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt?!
Ik vind hem wel knap. Ik vind eigenlijk een ander leuker, maar had niet het idee dat ik je daarmee naar de serie kon lokken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die in het midden?
Dat gaat hem voor mij niet worden idd.
Ging het gisteren niet goed, dat ze vandaag weer beginnen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben weer even van de Italianen vanavond
Het is een vijfdaags festivalquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ging het gisteren niet goed, dat ze vandaag weer beginnen?
Dat is een verdomd goed idee Aoibhin!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; ga haar hosselen via Twitter
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee Aoibhin!
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
Maar @:Greys, héb je dat nummer van Babet nou voor me?
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest echt zo lachen dat dat het eerste was dat in het interview werd gemeld. Strani’s wanhoopsdaad.
Oh!quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:51 schreef Greys het volgende:
En morgen of overmorgen komt er alweer iets leuks voor jullie!
Die is dit nou wel gewend denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Het is maar goed dat Mevrouw Strani geen Nederlands spreekt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is dit nou wel gewend denk ik.
quote:De enige echte Iberogast
Ze riep het echt meteen! Het interview is echt letterlijk zoals iedereen alles zei. We hebben ook helemaal NIKS hoeven weglaten ofzo na het checken!quote:
Hahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wanneer heb je je ondertitel aangepast?
Hahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze riep het echt meteen! Het interview is echt letterlijk zoals iedereen alles zei. We hebben ook helemaal NIKS hoeven weglaten ofzo na het checken!![]()
quote:
Lief dat je dat zegt, dat was ook echt de bedoeling. Jullie 'meenemen' en echt laten beleven zoals alles was.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Maar echt leuk gedaan zo, de spontaniteit van alles komt heel duidelijk door in de tekst
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilenquote:
Ik ken alleen de premise van die serie, maar echt bizar is het wel jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat verhaal van Jane is wel heel ongeloofwaardig hè...
En dan moet ik weer gaan zitten kijken hoe het afloopt.
Dat is zeker geslaagd ook!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt, dat was ook echt de bedoeling. Jullie 'meenemen' en echt laten beleven zoals alles was.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilen
Super benieuwd!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is iets waar jullie zélf aan kunnen meedoen. Voor degenen die dat leuk vinden. Je raadt het toch niet dus sorry voor het plagen.Je weet het snel! Beloofd!
Oh ja, dat komt ook al dichterbijquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jullie maar niet Salvador gaan interviewen bij De Doelen, want dan ga ik gewoon alleen stikjaloers in een hoekje zitten huilen
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt ook al dichterbij
Nog niet vergeten dat je tickets hebt?
De beste reactie was:quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
NEE! Salvador vergeet ik NIET!
Kan ook niet, want @:Greys kennende zit die ook al dagenlang te fangirl-stuiteren hier
Oeeeeh spannendquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het is iets waar jullie zélf aan kunnen meedoen. Voor degenen die dat leuk vinden. Je raadt het toch niet dus sorry voor het plagen.Je weet het snel! Beloofd!
Niks geen gemiste kans, want anders zou ik mezelf onnodig aan het twijfelen brengenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De beste reactie was:
"Tickets? Ik heb geen tickets".
Gemiste kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |