SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK De Sahara is zonder meer erg droog.
Dit klinkt als een reden voor een interview op de BBC. De enige fan is gevonden!quote:
Mag ik dan zelf kiezen wie van de BBC me interviewt?quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een reden voor een interview op de BBC. De enige fan is gevonden!
Ahquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:13 schreef Fred_B het volgende:
De TT is trouwens geïnspireerd door TT 706.
Van mij wel, heb je een specifieke voorkeur dan?quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik dan zelf kiezen wie van de BBC me interviewt?
Ja, deze:quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van mij wel, heb je een specifieke voorkeur dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holly Hamilton. Doet normaal sport voor BBC Breakfast maar wellicht maakt ze een uitzondering.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
Toch vond ik Electro Velvet in 2015 oprecht heel leuk. Maar ik was de enige.
Zojuist een vakje rood gekleurd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:16 schreef Strani het volgende:
[..]Is het nou gedaan met onze wederzijdse waardering?
Studioversie was destijds ook een beetje een guilty pleasure van mequote:Op woensdag 5 februari 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
Ach ja, ik heb wel vaker tegendraadse meningen over ESF-liedjes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Studioversie was destijds ook een beetje een guilty pleasure van meLive was het vreselijk
Oeh. Even olie op het vuren gooien.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:57 schreef Em31 het volgende:
De reacties onder deze tweettwitter:bbcthree twitterde op woensdag 05-02-2020 om 14:00:00It's only 101 days until #Eurovision https://t.co/nqRe56mxO0 reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, deze:Voor jou vast wel. Ik kende haar overigens niet, maar op de BBC kom ik ook niet verder dan af en toe Pointless of Match of the Day.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holly Hamilton. Doet normaal sport voor BBC Breakfast maar wellicht maakt ze een uitzondering.De Sahara is zonder meer erg droog.
BBC Breakfast is hier lang een beetje vaste prik geweest in de ochtend, hoewel de laatste tijd meer Colombiaanse TV kijken op dat tijdstip.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor jou vast wel. Ik kende haar overigens niet, maar op de BBC kom ik ook niet verder dan af en toe Pointless of Match of the Day.
Oké terug naar oranje.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
*brengt Em31 een doos bonbons en bloemen.
quote:
Ja, daar heb je rond die tijd ook vaak leuke dingen inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
BBC Breakfast is hier lang een beetje vaste prik geweest in de ochtend, hoewel de laatste tijd meer Colombiaanse TV kijken op dat tijdstip.
Mja maar vind je Yaneth Waldman van El Desayuno niet ook verschrikkelijk irritant? Zo luid altijd en die stomme lachquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar heb je rond die tijd ook vaak leuke dingen inderdaad.
/babbelt gewoon mee.
Hm, tenminste Ajacieden. Dat valt dan nog wel mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
DONNY VAN DER BEEK VAN DER BEEK DONNY VAN DER BEEEEEEEK
Dit zitten die koters al een halfuur lang te krijsenHelp me
Ik was ook voorquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
Het interesseert me geen hol wat die koters supporteren, als ze hun muil maar houdenquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm, tenminste Ajacieden. Dat valt dan nog wel mee.
Hm, ik zal er eens op letten als ik het liedje weer bekijk. Sowieso vond ik het heel uniek; ik kan het wel waarderen als er een heel verschillende genre wordt gebracht.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was ook voorAl had er wel wat meer in gezeten. En die vrouw ging me op de zenuwen werken door steeds voorover te buigen en te wijzen, maar met een iets betere staging was het prima op te lossen.
Ja ik ben maar met oranje begonnen, lage verwachtingen enzo.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Nou nog een manier verzinnen om het weer groen te krijgen.
Edit: Wacht even, 'terug naar oranje'? Dus het was al oranje!?
Niet eens zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ben maar met oranje begonnen, lage verwachtingen enzo.
Ja, zeker op de vroeg ochtend slaat dat soms wel een beetje door. Maar als Juan of Pablo langskomt in de show, is het altijd wel gezellig.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar vind je Yaneth Waldman van El Desayuno niet ook verschrikkelijk irritant? Zo luid altijd en die stomme lach
Ik heb ook geen idee hoe al die gasten heten dus het zou me niet opvallen als je de verkeerde namen hebtquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zeker op de vroeg ochtend slaat dat soms wel een beetje door. Maar als Juan of Pablo langskomt in de show, is het altijd wel gezellig.
/probeert niet door de mand te vallen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zeker op de vroeg ochtend slaat dat soms wel een beetje door. Maar als Juan of Pablo langskomt in de show, is het altijd wel gezellig.
/probeert niet door de mand te vallen.
Grapjeee natuuuuurlijk, alles is helemaalquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee.
Nou dan ga ik maar eens een plan bedenken om alles systematisch groen te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Grapjeee natuuuuurlijk, alles is helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Grapjeee natuuuuurlijk, alles is helemaalLucille heeft een tijdje gewoond in Colombia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat verbeelding betekent dit dat ik ook kan meepraten over Colombiaanse TV.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:09:52@Mandy040986 @bbcthree we got zero points ONCE seventeen years ago omg get a new insult x reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:20:21@Emiilyyy @bbcthree I don’t need to insult anyone. Your broadcaster does that for you. reageer retweet
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:25:00@Mandy040986 @bbcthree we know 🙄 reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:26:11@Emiilyyy @bbcthree I’m sorry. https://t.co/LJfMb1ZVDt reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lucille heeft een tijdje gewoond in Colombia.
Met wat verbeelding betekent dit dat ik ook kan meepraten over Colombiaanse TV.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef Mandy040986 het volgende:
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:09:52@:Mandy040986 @:bbcthree we got zero points ONCE seventeen years ago omg get a new insult x reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:20:21@:Emiilyyy @:bbcthree I don’t need to insult anyone. Your broadcaster does that for you. reageer retweet
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:25:00@:Mandy040986 @:bbcthree we know 🙄 reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:26:11@:Emiilyyy @:bbcthree I’m sorry. https://t.co/LJfMb1ZVDt reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]Is dat echt waar dat ze daar gewoond heeft?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lucille_Wernerquote:Werner heeft bij haar geboorte een hersenbeschadiging als gevolg van zuurstofgebrek opgelopen, waardoor ze moeilijk loopt. Vanaf haar vierde jaar heeft ze zeven jaar lang in Colombia gewoond.
Wat grappig, nooit gewetenquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lucille_Werner
'I don't need to insult anyone. Your broadcaster does that for you.'quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef Mandy040986 het volgende:
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:09:52@:Mandy040986 @:bbcthree we got zero points ONCE seventeen years ago omg get a new insult x reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:20:21@:Emiilyyy @:bbcthree I don’t need to insult anyone. Your broadcaster does that for you. reageer retweet
twitter:Emiilyyy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:25:00@:Mandy040986 @:bbcthree we know 🙄 reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 15:26:11@:Emiilyyy @:bbcthree I’m sorry. https://t.co/LJfMb1ZVDt reageer retweet
Hoezo wordt ze sowieso boos om die 0 punten?quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:33 schreef Mandy040986 het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm, ik zal er eens op letten als ik het liedje weer bekijk. Sowieso vond ik het heel uniek; ik kan het wel waarderen als er een heel verschillende genre wordt gebracht.
Ja, daar moet ik je dan wel gelijk in geven.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort aanwijzen bedoel ik. Dat doet ze nogal vaak en mij net iets te kinderlijk
Coronavirus brengt toevoer onnodige troep in gevaarquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee @:Aoibhin, daar gaat je iPhone 23
quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coronavirus brengt toevoer onnodige troep in gevaar
Mijn vader heeft gisteren een koptelefoon van Aliexpres gekregen en hij liet hem vanmorgen aan mij zien en nu gaan we allemaal dood denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coronavirus brengt toevoer onnodige troep in gevaar
quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gisteren een koptelefoon van Aliexpres gekregen en hij liet hem vanmorgen aan mij zien en nu gaan we allemaal dood denk ik
Oh nee!quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee @:Aoibhin, daar gaat je iPhone 23
Ik zal posten zolang het nog gaatquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]Jammer, je was echt een leuke toevoeging aan dit forum.
Lief van jequote:Op woensdag 5 februari 2020 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal posten zolang het nog gaat
WAARSCHIJNLIJK is het niet echt, want we weten natuurlijk nog niet werkelijk of we besmet zijn van het Chinese pakje, want de incubatietijd is 2 weken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief van jeEn wij zullen je natuurlijk zo goed mogelijk steunen!
(Mocht iemand hier pas beginnen met meelezen, het is niet echt hoor)
Oh ja, het optimisme is onder voorbehoudquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
WAARSCHIJNLIJK is het niet echt, want we weten natuurlijk nog niet werkelijk of we besmet zijn van het Chinese pakje, want de incubatietijd is 2 weken.
Goed dat je gaat, want het duurt echt al lang nu. En niks binnenhouden is al helemaal niet goedquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb morgenmiddag wel een afspraak bij de huisarts i.v.m. de aanhoudende misselijkheid (heb vandaag ook nog niks binnen kunnen houden). Is dat ook een symptoom?
Ik zou me maar voorbereiden op twee weken quarantainequote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb morgenmiddag wel een afspraak bij de huisarts i.v.m. de aanhoudende misselijkheid (heb vandaag ook nog niks binnen kunnen houden). Is dat ook een symptoom?
Mooi, dat was stap 1! Dan morgen nog en dan gaan we hier helemaal losquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:21 schreef MMF93 het volgende:
Zo ik was in een uurtje al klaar. Ging goed. Wel een aantal instinkers waarvan ik bang ben dat het toch geen instinkers waren
.
Wat een reacties van die Britten trouwens. Die hebben echt een Anouk nodig
.
Bah wat vervelend! Maar je hebt geen Corona gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn dat het goed gingquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:21 schreef MMF93 het volgende:
Zo ik was in een uurtje al klaar. Ging goed. Wel een aantal instinkers waarvan ik bang ben dat het toch geen instinkers waren
.
.
Ja, geen idee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoezo wordt ze sowieso boos om die 0 punten?alsof 10 of 20 of 12 of wat ook maar zoveel beter is.
Klinkt bijna als m'n maagzweer... maar dan had ik er ook een pijn bij, net onder het borstbeen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Naar dat het nog steeds niet over is, hoop dat het meevalt en zo te verhelpen is!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Heb jij verder niets dan misselijkheid, niet ziekig ofzo verder?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Neequote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
Kijken er hier mensen de hoogwaardige serie Jane the Virgin?
Echt de beste serie OOIT![]()
Je moet er ook gewoon trots op zijn!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Helaas, ik vond Electro Velvet ook leuk.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gisteren een koptelefoon van Aliexpres gekregen en hij liet hem vanmorgen aan mij zien en nu gaan we allemaal dood denk ik
Oja, die moet ik ook nog kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee
Heb wel net "Sex Education S02" uitgekeken.
Ook weer heerlijk seizoen
Ik zie het al... hoef me nog niet te vervelen met alle tips die ik hier krijg
IMDB is dit vooralsnog niet met je eensquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
Fijn voor je dat het goed ging!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:21 schreef MMF93 het volgende:
.
.
Heb ik ook net gekeken, was inderdaad weer leuk!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee
Heb wel net "Sex Education S02" uitgekeken.
Ook weer heerlijk seizoen
Ik zie het al... hoef me nog niet te vervelen met alle tips die ik hier krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat verbaast me nietsquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
IMDB is dit vooralsnog niet met je eens
*maakt zich ernstige zorgen over Meke's review-capaciteiten.
Nee, ken ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
Nee, ik heb verder echt helemaal geen maagpijn, dus het lijkt me dan niet dat het dat is. Heb wel ooit een maagzweer gehad (al jaren geleden) en toen had ik wel echt pijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt bijna als m'n maagzweer... maar dan had ik er ook een pijn bij, net onder het borstbeen.
En de misselijkheid was er vooral op een lege maag, gek genoeg.
Maar dat was eind 2013, begin 2014, periode met veel stress.
Beterschap iig
Jaaaaa doen, The Bridge is geweldigquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Wij als eckte early adopters willen dit weekend maar eens beginnen aan The Bridge![]()
Nee, verder voel ik me prima!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb jij verder niets dan misselijkheid, niet ziekig ofzo verder?![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb ik ook net gekeken, was inderdaad weer leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet gezien, maar hij staat wel op Netflix, dus misschien begin ik er ook nog wel aanquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
The Bridgequote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Wij als eckte early adopters willen dit weekend maar eens beginnen aan The Bridge![]()
Ahquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, dat verbaast me niets![]()
Het is een telenovelaMaar dan Engels
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart! Ben heel benieuwd wat het dan isquote:
Jaaa hij is echt zo leuk, doendoendoenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar hij staat wel op Netflix, dus misschien begin ik er ook nog wel aan
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja god verhoede dat je eens begint aan een serie die ik aangeraden heb!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
Hm, Sex Education ook maar eens op m'n lijst zetten dan voor als ik ooit eindelijk klaar ben met Arrested Development.
Oh ja, als je 'm weer hebt dan herken je het welquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allemaal! Hopelijk blijkt het morgen gewoon niets te zijn
[..]
Nee, ik heb verder echt helemaal geen maagpijn, dus het lijkt me dan niet dat het dat is. Heb wel ooit een maagzweer gehad (al jaren geleden) en toen had ik wel echt pijn.
Ook al die jaren nooit geweest?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben mezelf niet, ik heb het koud en heb zin in 30 graden.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja god verhoede dat je eens begint aan een serie die ik aangeraden heb!
Dat kan eigenlijk alleen maar betekenen dat je zwanger bentquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet over welke van de 10 series we het nu hebben!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb het opgezocht toen ik klaar was met m'n vorige serie en het lijkt niet op Netflix Spanje te staan! Het was toch Netflix?
Blijkbaar is het coronavirus ook in Nederland gearriveerdquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Allemaal!!quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke van de 10 series we het nu hebben!
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
Ja klopt. Die is te zien via NPO Start Plus, dus je komt er nu niet meer onderuit vrees ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal!!
Nee, Years and Years bedoel ik. Die had je toch ook aangeraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |