Waarschijnlijk niet veel anders. Vanaf 8 jaar was ze qua kleding en uiterlijk al een meisje.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hij eruit zag vroeger.
Niet echt stoerquote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef Faux. het volgende:
Wow
Wat knap. En wat stoer dat ze dicht bekend maakt.
In WIDM was ze echt HUGE qua lengte. Die verhoudingen vond ik al vreemdquote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet veel anders. Vanaf 8 jaar was ze qua kleding en uiterlijk al een meisje.
Ah, een of andere lafbek kwam er aan te pas dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt stoerZe werd onder druk gezet, want iemand had schijnbaar foto's of iets.,
Erg jammer inderdaad, als dat waar is.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, een of andere lafbek kwam er aan te pas dus.
Snap het ook niet, maja tis wel nieuws ouwe reus.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
"Hey kijk ik ben transgender!" Waarom moet er een thema van worden gemaakt? Mij maakt het allemaal niets uit hoor maar je plakt jezelf wel weer meteen een label op.
Oh, die had ik nog niet gekeken. Wat lafquote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef Donna het volgende:
Ze zegt letterlijk in de video dat ze werd geblackmaild.
Omdat nogal veel mensen zichzelf niet durven zijn wegens de vaak rare reacties, en dan helpt het als anderen - zeker bekenden - er op een gegeven moment voor uit komen.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
"Hey kijk ik ben transgender!" Waarom moet er een thema van worden gemaakt? Mij maakt het allemaal niets uit hoor maar je plakt jezelf wel weer meteen een label op.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Is die dikkige mevrouw van Youtube een transgender?
Dat doet ze helemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
Mwa dat betwijfel ik. Kan ook een act zijn; Kijk ik ben zielig/anders etc.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat nogal veel mensen zichzelf niet durven zijn wegens de vaak rare reacties, en dan helpt het als anderen - zeker bekenden - er op een gegeven moment voor uit komen.
Wat ben je dan ook voor triest figuurquote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef Donna het volgende:
Er zal vast een enkeling zijn waarbij dat zo is.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa dat betwijfel ik. Kan ook een act zijn; Kijk ik ben zielig/anders etc.
Denk niet een enkeling om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zal vast een enkeling zijn waarbij dat zo is.
Ah, de blackmailer is gespot.quote:
Ik geloof best dat hier geen act achter schuilt hoor. Ze wil gewoon meisjes zoals zij helpen.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa dat betwijfel ik. Kan ook een act zijn; Kijk ik ben zielig/anders etc.
Met 19 jaar was ze al helemaal klaar zegt ze in de video.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
De vraag is is ze volledig trans of heeft ze nog een pielemuis?
Ja, iedereen krijgt graag bakken stront over zich heen. Vinden ze leukquote:Op maandag 13 januari 2020 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk niet een enkeling om eerlijk te zijn.
Ik kende dat hele mens nog niet, tot net.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef vencodark het volgende:
Ik wist pas sinds kort dat ze zo gigantisch lang is (voor een vrouw). Maar het kwam eigenlijk niet in mij op dat ze transgender was.
Waardan?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef Donna het volgende:
Aan het begin zegt ze er iets over (niet letterlijk) en richting het einde gaat ze daar op in en zegt ze het wel letterlijk. Ze steekt ook nog even haar middelvinger op naar diegene omdat ze weet dat diegene toch wel kijkt.quote:
Maar hij is een zij.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik zag hem een keer op straat.
1,90 m is hij minstens.
Mannelijke loop heeft hij ook.
Ik ook. Heb even op Google gekeken en op een vaag forum had iemand het er vorig jaar over. Maar dat is iig nergens opgepikt.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef Aventura het volgende:
Wat sneu dat ze gechanteerd is. Ik verbaas me er wel over dat het niet eerder bekend is geworden. De eerste 19 jaar van haar leven was ze een jongen, lijkt me moeilijk verborgen houden als je zo beroemd bent.
Ze leefde vanaf dat ze begeven 8 jaar was als een meisje. Dus toen ze beroemd werd, wist men niet beter.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef Aventura het volgende:
Wat sneu dat ze gechanteerd is. Ik verbaas me er wel over dat het niet eerder bekend is geworden. De eerste 19 jaar van haar leven was ze een jongen, lijkt me moeilijk verborgen houden als je zo beroemd bent.
Ik ben bijna bij einde.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Aan het begin zegt ze er iets over (niet letterlijk) en richting het einde gaat ze daar op in en zegt ze het wel letterlijk. Ze steekt ook nog even haar middelvinger op naar diegene omdat ze weet dat diegene toch wel kijkt.
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Ja hallo hoe moest ik dat weten zeg.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef Fascination het volgende:
God, wat een kneuzenreacties weer hier.
Wat een last moet zij met zich hebben meegedragen. Denk dat het wat positiefs gaat doen voor het beeld dat mensen van transgenders hebben
Lekker makkelijk achterafquote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar niet dus ik heb een foto opgezocht, dat is toch overduidelijk?
Denk het niet, negatieve eikels hou je altijd wel. Van die types die elke oprechte actie of situatie weten onder te dompelen in hun azijn of bitterheid.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef Fascination het volgende:
God, wat een kneuzenreacties weer hier.
Wat een last moet zij met zich hebben meegedragen. Denk dat het wat positiefs gaat doen voor het beeld dat mensen van transgenders hebben
Lolquote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Nou op sommige foto's echt wel. En het moest voor mij wel achteraf want ik had geen idee wie het was.quote:
Nou ik heb serieus nog nooit iemand over gehoordquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou op sommige foto's echt wel. En het moest voor mij wel achteraf want ik had geen idee wie het was.
Dus?quote:
Oh toen ik sommige foto's zag was ik niet verbaasd.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Nou ik heb serieus nog nooit iemand over gehoord
Hoe kan dat nou? Een van de bekendste Nederlanders.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou op sommige foto's echt wel. En het moest voor mij wel achteraf want ik had geen idee wie het was.
Moest bekendmaken? in wat voor vorm is ze gechanteerd dan, alsof een foto van een kind direct de waarheid onthultquote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
Good for her.Jammer dat iemand haar ermee chanteerde, en dat ze eigenlijk het wel moest bekendmaken.
Iemand zou vast SBS6 gaan bellen ofzo. Je kan dan moeilijk ontkennen toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:00 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Moest bekendmaken? in wat voor vorm is ze gechanteerd dan, alsof een foto van een kind direct de waarheid onthult
Dit vraag ik me ook afquote:Op maandag 13 januari 2020 21:01 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom vermeldtlen de NOS en het RTL nieuws niet dat ze gechanteerd werd dan?
Omdat die zo snel mogelijk een nieuwsbericht op hun pagina knallen zonder eerst die bijna 18 minuten lange video te kijken wss?quote:
Oh het is veranderdquote:
Geloof ik direct. NOS Journaal is top, NOS.nl vind ik kwalitatief niet goed.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Omdat die zo snel mogelijk een nieuwsbericht op hun pagina knallen zonder eerst die bijna 18 minuten lange video te kijken wss?
Denk je werkelijk dat je enige vorm van gelijkheid kunt zien in dit figuur en een jongetje van 8? Een: "Nee weet ik niks van" reactie was al voldoende geweest.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Iemand zou vast SBS6 gaan bellen ofzo. Je kan dan moeilijk ontkennen toch?
Ze is dat nu voor.
Noem me dom, maar ik zag het échte niet. Het kwam ook niet in me op toen ik weer eens een filmpje van haar aan het bekijken was. Ik vind dat ze een vrouwelijk gezicht heeft en haar stem is niet bepaald mannelijk. Dus nee, nooit aan gedacht.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar niet dus ik heb een foto opgezocht, dat is toch overduidelijk?
Omdat chantage.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom moet dat? Ik kan zonder die info ook prima verder eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Prima, hoor. Als ze er nu ook eerlijk voor uitkomt dat ze wel degelijk hulp heeft gehad dmv plastische chirurgie kunnen we allemaal weer verder met het leven.
Jij snapt er echt niks van. Alsof er niet een hondertal mensen zijn uit de jeugd van Nikkie die dit kunnen bevestigenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat je enige vorm van gelijkheid kunt zien in dit figuur en een jongetje van 8? Een: "Nee weet ik niks van" reactie was al voldoende geweest.
Dan komt het principe waar rook is, is vuur naar voren. Doe niet zo naďef.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat je enige vorm van gelijkheid kunt zien in dit figuur en een jongetje van 8? Een: "Nee weet ik niks van" reactie was al voldoende geweest.
Als het niemand een reet kan schelen, dan heeft chantage ook geen nut. M.a.w. iedereen moet gewoon chillen en er niks bijzonders van maken.quote:
Ik heb het niet over een foto gehad. En dan nog???quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Volgens mij is zij een aantal jaren bekend, dan hebben die hondertal mensen alles geheim gehouden om het vervolgens te gaan bevestigen als een willekeurig iemand op het internet een foto van jongetje heeft?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van. Alsof er niet een hondertal mensen zijn uit de jeugd van Nikkie die dit kunnen bevestigen
Ze zegt alleen dat ze werd geblackmaild. Niemand zegt of het een willekeurig iemand is (het kan helaas voor haar net zo goed iemand dichtbij zijn) of dat het om een foto ging.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:08 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Volgens mij is zij een aantal jaren bekend, dan hebben die hondertal mensen alles geheim gehouden om het vervolgens te gaan bevestigen als een willekeurig iemand op het internet een foto van jongetje heeft?
Denk je dat iemand op het internet zonder enige achtergrondinformatie serieus wordt genomen alleen omdat die één foto zou hebben van een kleuter? Liegen hoeft al niet, geen aandacht/reactie aan geven is simpel zat.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een foto gehad. En dan nog???
Als iemand naar de pers stapt en zegt dat hij/zij vroeger bij Nikkie in de klas zat en het toen nog een jongetje was, dan kan je dat toch niet ontkennen? Zeker niet als je het toch van plan bent om ooit te zeggen. Sowieso ga je dan niet ontkennen lijkt me. Ze is wereldwijd beroemd zo te lezen, dus dan ben je wel goed de sigaar als je gaat zitten liegen.
Wat zit je nou te drammen op die foto dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Denk je dat iemand op het internet zonder enige achtergrondinformatie serieus wordt genomen alleen omdat die één foto zou hebben van een kleuter? Liegen hoeft al niet, geen aandacht/reactie aan geven is simpel zat.
Ik vind het wel nieuws dat we kennelijk in een kutsamenleving zitten waar mensen gedwongen worden uit de kast te komen. Dat houdt in dat mensen nog banger worden om te zijn wie ze zijn. Dat zie je ook op scholen, LHBT-docenten houden dat angstvallig verborgen en kunnen zo ook geen rolmodel meer zijn. En dan nog verbaasd zijn dat zoveel jongeren depressief zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het niemand een reet kan schelen, dan heeft chantage ook geen nut. M.a.w. iedereen moet gewoon chillen en er niks bijzonders van maken.
En dit topic niet in NWS zetten, maar in SHO. In NWS impliceert het dat het heel belangrijk is. In SHO is maar SHO.
Met wat zou je anders willen "blackmailen"dan, puur op speculatie? Dit lijkt mij gewoon eerder een gefabriceerd verhaaltje om het maar een reden te geven.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat zit je nou te drammen op die foto dan?
Liegen, dát helpt.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Haar.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef Ixnay het volgende:
1,90 m is hij minstens.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Met wat zou je anders willen "blackmailen"dan, puur op speculatie? Dit lijkt mij gewoon eerder een gefabriceerd verhaaltje om het maar een reden te geven.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een foto gehad. En dan nog???
Als iemand naar de pers stapt en zegt dat hij/zij vroeger bij Nikkie in de klas zat en het toen nog een jongetje was, dan kan je dat toch niet ontkennen? Zeker niet als je het toch van plan bent om ooit te zeggen. Sowieso ga je dan niet ontkennen lijkt me. Ze is wereldwijd beroemd zo te lezen, dus dan ben je wel goed de sigaar als je gaat zitten liegen.
quote:
Nikkie kan ook voor jongens.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan zal ze vroeger wel Nick de Jager hebben geheten dan?
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op TeleTekst BOVENAAN.
@:poepz0r
@:wereldgozer
@:jancees
@:caland
DIT KAN NIET.
Ik had nog nooit van die omgebouwde gehoord tot deze mentionquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET.
quote:
Drowning in our brave new world...quote:
Is het photoshop of "puur" plamuur?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder make up zag ze er ook echt vrouwelijk uit.![]()
Jammer voor haar dat ze zo gedwongen wordt nu, zie rechtse trollen al weer schreeuwen dat het voor de aandacht is
Dickpics?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat voor bewijs die dan had.
Die eerstequote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder make up zag ze er ook echt vrouwelijk uit.![]()
Jammer voor haar dat ze zo gedwongen wordt nu, zie rechtse trollen al weer schreeuwen dat het voor de aandacht is
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Is het photoshop of "puur" plamuur?
Ja dit dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef Ronald het volgende:
Wel respect voor haar, met afstand de meest succesvolle Nederlandse internet ster. Ze heeft toch maar eigenhandig een miljoenen imperium opgebouwd met filmpjes die commercieel gigantisch aantrekkelijk zijn voor adverteerders.
Sowieso wel een kunst op zich.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die eerste
Nooit echt fan geweest van die bizarre plamuurlook (niet alleen bij haar natuurlijk), dat is echt totaal niet mijn ding, maar ik vind het wel knap hoe ze alles 'opgebouwd' heeft met hetgene waar ze verstand van heeft.
Nou boehoe....?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
"Geef geld of ik bel john de mol op dat je vroeger een jongetje bent geweest"
Een goed verhaal, inclusief klassenfoto van toen, is al goed genoeg om het gerucht alleen al aan te wakkeren.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
"Geef geld of ik bel john de mol op dat je vroeger een jongetje bent geweest"
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Lunatiek het volgende:
Heel FOK! van de leg omdat ze op een voormalige vent hebben zitten fappen
Inderdaad!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef Ronald het volgende:
Wel respect voor haar, met afstand de meest succesvolle Nederlandse internet ster. Ze heeft toch maar eigenhandig een miljoenen imperium opgebouwd met filmpjes die commercieel gigantisch aantrekkelijk zijn voor adverteerders.
Ik had toch binnen zo’n 8 seconden gezien dat het een kerel is en die vriend minimaal bi.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoor![]()
Dan zou het al in bekende kring moeten zijn, daar laat je je niet zomaar door "afpersen". als ze echt niet wou dat het naar buitenkwam was het gerucht dan ook zo weg, maar duidelijk wou ze dit kwijt en een video over maken.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een goed verhaal, inclusief klassenfoto van toen, is al goed genoeg om het gerucht alleen al aan te wakkeren.
Sws ook Photoshopquote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Is het photoshop of "puur" plamuur?
Misschien een cuck genotquote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had toch binnen zo’n 8 seconden gezien dat het een kerel is en die vriend minimaal bi.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had toch binnen zo’n 8 seconden gezien dat het een kerel is en die vriend minimaal bi.
Hoezo? Transgender is normaal tegenwoordig.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef Alura. het volgende:
Ja hoooooorrr hartstikke knap van jullie dat jullie het allemaal al wisten
Had nou shownieuws maar gebeld he
Als je niet in die wereld zit valt het je misschien minder snel op?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zowel vagijn als pener hebbenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:40 schreef Tailless het volgende:
[..]
Hoezo? Transgender is normaal tegenwoordig.
Dat zijn dan ook mensen die zelf niks in het leven hebben bereikt en daarom maar gaan haten op anderen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Daar kunnen de mensen die haar de grond in boren in dit topic nog wel wat van leren.
@Caland zit al jaren in die wereld.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je niet in die wereld zit valt het je misschien minder snel op?
Dat was de grap...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Caland zit al jaren in die wereld.
Nutteloos, maar wel met een erg goedlopend YouTube kanaal met miljoenen en internationale volgers en goede advertentie-inkomsten.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een compleet nutteloos Youtube kutje blijkt een vent te zijn. Nou boeiendWat een non nieuws
Ze hoeft allang niet meer te werken hoor. Wil niet weten wat ze krijgt van die AAA-artiesten om de make-up te doen en ze is het gezicht van een groot make-up merk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nutteloos, maar wel met een erg goedlopend YouTube kanaal met miljoenen en internationale volgers en goede advertentie-inkomsten.
Ze is alleen de grootste Nederlandse YouTuber maar oke..quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een compleet nutteloos Youtube kutje
Wiequote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET.
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is alleen de grootste Nederlandse YouTuber maar oke..
Zelfs zo succesvol dat ze met 1 filmpje al meer verdient dan de gemiddelde fok! autist in twee jaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nutteloos, maar wel met een erg goedlopend YouTube kanaal met miljoenen en internationale volgers en goede advertentie-inkomsten.
In Nederland niet maar voor zijn buitenlandse volgers...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een compleet nutteloos Youtube kutje blijkt een vent te zijn. Nou boeiendWat een non nieuws
Nope niet meer in ieder geval.. Net gecheckt voor ik iets ging roepen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.
En dan heb je nog dat stel waarvan zij NL is geloof ik. Naam geen idee, maar die hebben 20 miljoen abbonees.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope niet meer in ieder geval.. Net gecheckt voor ik iets ging roepen.
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijkquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET.
Dat is geniet0n.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijk
Ongelofelijk zegquote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan heb je nog dat stel waarvan zij NL is geloof ik. Naam geen idee, maar die hebben 20 miljoen abbonees.
Klein beginnen ouwe reus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg
Ik vind het al heel wat als er 3 mensen reageren als ik hier een topic open
Erbij. 100%quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd of ‘ie nou volgers erbij krijgt of kwijtraakt
Dat wisten we al van RuPaul's Drag Racequote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Je kan nog beter transgender zijn dan minecraft/fortnite filmpjes maken...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.
Kenner.quote:
Afgelopen zaterdag nog een stukje kiosk allen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijk
Wow dit moet voor die jongen ook een enorme schok zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoor![]()
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hoeft allang niet meer te werken hoor. Wil niet weten wat ze krijgt van die AAA-artiesten om de make-up te doen en ze is het gezicht van een groot make-up merk.
Die is er juist voor gevallen. Stukje extra pener.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow dit moet voor die jongen ook een enorme schok zijn.
Puur genot he maatquote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
Ik volg op youtube eigenlijk alleen bald and bankruptgod
@:doublepain
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd of ‘ie nou volgers erbij krijgt of kwijtraakt
Deugen jaaaaaaaaquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.
Nouja ik had tot vandaag nog nooit van die gozer gehoord en neem aan wel meer mensen nietquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.
Tassen met geld ophalen genot.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik had tot vandaag nog nooit van die gozer gehoord en neem aan wel meer mensen niet
Prima publiciteitsstuntje dus
Stalkertje erbij verzinnen, helemaal hollywood
Ik zei het ook altijd al, sinds ik haar in WIDM zag.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat was toch altijd al te zien. Ik dacht dat dat gewoon algemene kennis was waar die Nikkie niet over wilde praten.
Jij hebt ook veel ervaring met transjes ouwe reus hahahahah lekker man.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zei het ook altijd al, sinds ik haar in WIDM zag.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef mootie het volgende:
Dit topic maakt dan wel weer duidelijk dat veel mensen hier nog niet mee om kunnen gaan.
Doe eens niet zo stoer, met je 'hij' steeds benadrukken.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef Ixnay het volgende:
1,90 m is hij minstens.
Hij heeft hulp nodigquote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef mootie het volgende:
Dit topic maakt dan wel weer duidelijk dat veel mensen hier nog niet mee om kunnen gaan.
Lekker toch.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel ervaring met transjes ouwe reus hahahahah lekker man.
Over jezelf in de derde persoon pratenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef gniffie het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)Fnl.wikipedia.org%2F
EVA JINEK BESCHOUWT BEAUTYVLOGGER NIKKIE DE JAGER ALS 'HAAR GOD'
Jinekgodin wist het toen al
@monkyyytwitter:
Ik heb een vriendin met ongeveer dezelfde afmetingen (maar wel een wat vrouwelijker gezicht), dus heb er nooit heel raar van opgekeken. Meer van: oh, er zijn nog meer vrouwen die behoorlijk uit de kluiten gewassen zijn. (vriendin is ook fors. En blondquote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In WIDM was ze echt HUGE qua lengte. Die verhoudingen vond ik al vreemd
Doet ze aan facesitting?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met ongeveer dezelfde afmetingen (maar wel een wat vrouwelijker gezicht), dus heb er nooit heel raar van opgekeken. Meer van: oh, er zijn nog meer vrouwen die behoorlijk uit de kluiten gewassen zijn. (vriendin is ook fors. En blond)
Ze is al bezetquote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet ze aan facesitting?Ik vraag dit voor een vriend @:Wereldgozer
@Calandquote:Op maandag 13 januari 2020 22:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha is dit van Ajax Tottenham?
Ik vond haar inderdaad ook altijd grof van bouw, maar heb er verder nooit iets achter gezocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met ongeveer dezelfde afmetingen (maar wel een wat vrouwelijker gezicht), dus heb er nooit heel raar van opgekeken. Meer van: oh, er zijn nog meer vrouwen die behoorlijk uit de kluiten gewassen zijn. (vriendin is ook fors. En blond)
Deze verdiend geld met vids een 15 min video levert meer dan 2 minquote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Ixnay het volgende:
Om te beginnen. Waarom imiteert hij/zij een Amerikaanse? Is dit beter?
Inclusief het heel erg emotioneel aanstellen en er een enorme scene van maken. Bij iedere zin zuchten, met de ogen draaien en gezichten trekken. Deze video had makkelijk in 2 minuten gekund.
Gaat hij/zij zich ook laten naturaliseren tot Amerikaanse als ze zich zo voelt?
Dan de inhoud.
Ik hoor alrijd dezelfde clichés van transvrouwen. Meestal dingen met:
- "zijn wie je bent"
- "houden van wie je bent"
- "accepteren wie je bent"
- "echt zijn"
- "I am me"
Sorry, maar dit staat toch dan haaks op wat je doet? Je gaat vrijwel alles veranderen aan jezelf, totdat je bijna niets meer ziet van wat je bent? Hebben ze zelf niet in de gaten dat wat ze zeggen totaal niet slaat op wat ze ermee doen?
Stel je bent zoals hem/haar als een jongen geboren en je vindt vrouwenkleding leuk en make-up etc. Dan houdt toch helemaal niemand je tegen en je kunt je gang gaan?
Dit is wat er mis is. Blijkbaar moet je een bepaald geslacht hebben om je op een bepaalde manier te uiten. Dit maakt het voor deze mensen verwarrend. Zij worden een vrouw omdat ze deze druk voelen van de maatschappij. Niet voor zichzelf.
Uit dit soort verhalen blijkt juist dat je volgens hun als man níet verwijfd kunt doen, want dat hoort niet bij dat geslacht. Als je zo wil zijn moet je blijkbaar eerst vrouw worden.
Er is helemaal niks met een man te zijn die zich met veel dingen vrouwelijk voelt. Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zich mannelijk kleden, mannelijk praten, mannelijke ambities hebben? Dit laatste is volledig geaccepteerd, het valt niet eens meer op. Andersom is dit totaal niet het geval. Een kerel mag zich blijkbaar alleen gedragen als een kerel.
De reden dat dit soort mensen willen veranderen ligt aan het feit dat er anno 2020 nog steeds verwachtingen hangen aan "man zijn" of "vrouw zijn". Als je daartussen valt, of je bent het ene met eigenschappen van het andere dan is het niet zo dat deze persoon zichzelf niet accepteert. Hij/zij heeft het idee dat hetgene dat zij zijn, niet juist is in de ogen van anderen en dat ze daardoor moeten veranderen.
Ik kan zo'n transvrouw dus best begrijpen dat zij willen veranderen. Maar de fout zit niet in hun, maar in de maatschappij. En als zij hier maar altijd aan blijven toegeven, door hormonen te gaan slikken en dure operaties te laten uitvoeren en alleen maar ongelukkiger worden, dan verandert dit nooit en blijft altijd de regel dat een man met een vrouwelijke stijl niet hoort. Terwijl daar helemaal niets mis mee is.
Op tijd begonnen met hormoonblokkers volgens mij. Krijg je geen baard in de keel en geen spiergroei/lichaamshaarquote:Op maandag 13 januari 2020 22:20 schreef Hedera het volgende:
Oke...dit was even shocking! Ik vond haar bouw ook wel mannelijk maar haar gezicht is zo vrouwelijk. Heeft ze dat ook allemaal verbouwd dan of had ie altijd al een wijvengezicht?
ZOOOO TROTS LOVE YOU TO VENUS AND BACK 💞❣❤💖💝💘quote:Op maandag 13 januari 2020 22:22 schreef Speekselklier het volgende:
ik zal dan ook maar uit de kast komen...
ik ben dan wel bekent als speekselklier...
Maar ik ben geboren als spuugklier.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Over jezelf in de derde persoon praten
Haha, heeft ‘ie jou even in de maling genomen zegquote:Op maandag 13 januari 2020 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht dat het een vrouw was (lol)
Die had mij even mooi tuk. Tijd om te gaan tukken. HAHAHAHAquote:Op maandag 13 januari 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, heeft ‘ie jou even in de maling genomen zeg
Dat is ze ook...quote:Op maandag 13 januari 2020 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht dat het een vrouw was (lol)
Ik bedoelde natuurlijk geboren als vrouw.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Een van de bekendste Nederlanders.
12m subs bitchquote:
Nee. Jelly heeft bijna 16 miljoen abonneesquote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is alleen de grootste Nederlandse YouTuber maar oke..
Mannen zijn overal t beste in. Die feministen gaan echt balenquote:Op maandag 13 januari 2020 23:34 schreef zomer86 het volgende:
Ik moet ook lachen om die leeghoofden die haar een held(in) noemen. Chantage is de enige reden waarom ze hiermee naar buiten is gekomen, anders was ze lekker op dezelfde voet verder gegaan. Wel sneu voor de vrouwen, nu blijkt dat een man nog meer weet van opmaken.
Helemaal mee eens. Ze wil vrouw zijn, en wordt nu gezien als transgender. Zie ook de reacties hier van mensen die 'haar' opeens weer 'hem' noemen.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:32 schreef Za het volgende:
"Ik kan eindelijk mezelf zijn".
Nee juist niet.
Nu moet ze gedwongen publiekelijk als transgender door het leven, terwijl ze gewoon vrouw wilde zijn en zich altijd al zo voelde.
Het gaat er niet per se om, om de beste te zijn. Het gaat ook om eigenschappen die ervoor zorgen dat je het ver schopt.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mannen zijn overal t beste in. Die feministen gaan echt balen
quote:Op maandag 13 januari 2020 23:34 schreef zomer86 het volgende:
Wel sneu voor de vrouwen, nu blijkt dat een man nog meer weet van make-up.
Hoezo knap? Tegenwoordig geeft gay of transgender zijn juist een boost aan je carričre.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef Faux. het volgende:
Wow
Wat knap. En wat stoer dat ze dit bekend maakt.
De rest heb je niet eens opgemerktquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:15 schreef Ciclon het volgende:
Zielig voor die kerel. Nu ondertussen alweer 4 bn'ers die een steekje los hebben in hun bovenkamer: Kelly, Renate van der Gijp, Loiza Lamers en deze kerel. Ik wacht op de eerste mens die beweert een hond te zijn, of andersom..
Alsof je dat niet in de gaten krijgt zodra het een beetje close begint te worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:32 schreef TheGentleman het volgende:
zou haar vriend het hebben geweten? vast wel toch?
zo niet, dan ben ik blij dat iemand haar chanteerde, want hij verdient het dat te weten
Ander steekjequote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De rest heb je niet eens opgemerkt
Die houdt van anaal schijnt, dus wss welquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:32 schreef TheGentleman het volgende:
zou haar vriend het hebben geweten? vast wel toch?
zo niet, dan ben ik blij dat iemand haar chanteerde, want hij verdient het dat te weten
En knttergekquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:21 schreef Flow3r het volgende:
Ik volg liever jessie Maya, supermooi en superlief![]()
Dat zeker.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:24 schreef Ronald het volgende:
Bijna 5 miljoen weergaves van haar video in een paar uur tijd en meer dan 130.000 reacties.
Je kunt alles vinden van Nikki, maar hij is echt een wereldster, ik heb daar wel bewondering voor.
Als je alle operaties achter de rug hebt, zal er weinig te merken zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof je dat niet in de gaten krijgt zodra het een beetje close begint te worden.
In een relatie is het wel handig te melden dat je onvruchtbaar bent...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je alle operaties achter de rug hebt, zal er weinig te merken zijn.
Triest dat ze hiertoe gedwongen is. Ik blijf het een leuke meid vinden, al heb ik helemaal niets met make-up. Ik hoop dat ze lekker zichzelf kan blijven.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:32 schreef Za het volgende:
Nee juist niet.
Nu moet ze gedwongen publiekelijk als transgender door het leven, terwijl ze gewoon vrouw wilde zijn en zich altijd al zo voelde.
Wat een farce, ook alle vermoedelijke bijval die ze krijgt.
Dit dus. Jammer dat ze gedwongen werd er voor uit te komen, maar de manier waarop vind ik wel goed. Zal heus niet makkelijk zijn als je zo bekend bent.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef vencodark het volgende:
Ik wist pas sinds kort dat ze zo gigantisch lang is (voor een vrouw). Maar het kwam eigenlijk niet in mij op dat ze transgender was.
Jaja en nu? Allemaal hollow Shellsquote:
Gatenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof je dat niet in de gaten krijgt zodra het een beetje close begint te worden.
Je hebt wel een punt.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:32 schreef Za het volgende:
Nee juist niet.
Wat een farce, ook alle vermoedelijke bijval die ze krijgt.
Ze heeft eens in een interview gezegd geen kinderen te willen omdat ze zelf vroeger veel gepest is en ze dit verschrikkelijk zou vinden als haar kind dat zou overkomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:42 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
In een relatie is het wel handig te melden dat je onvruchtbaar bent...
Ik ben wel eens een hond genoemd, telt dat ook?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:15 schreef Ciclon het volgende:
Zielig voor die kerel. Nu ondertussen alweer 4 bn'ers die een steekje los hebben in hun bovenkamer: Kelly, Renate van der Gijp, Loiza Lamers en deze kerel. Ik wacht op de eerste mens die beweert een hond te zijn, of andersom..
Je vergeet de ʼje ziet toch zo dat dit een vent isʼ en ʼgadverdamme altijd al een eng mens gevondenʼ reacties.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het feit dat dit zulk groot nieuws is, en alle 'ooh wat knap' reacties, geeft aan dat we nog een lange weg te gaan hebben voordat dit 'genormaliseerd' is.
Wat moet je dan zeggen? "Lekker belangrijk"?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het feit dat dit zulk groot nieuws is, en alle 'ooh wat knap' reacties, geeft aan dat we nog een lange weg te gaan hebben voordat dit 'genormaliseerd' is.
Zo vreemd is dat niet. NOS is erg pro LGBTQ. Het is een soort shownieuws/RTL Boulevard geworden. Belangrijke zaken schuift men onder het tapijt of behandelen ze even snel nadat ze eerst uitgebreid Trump hebben afgebrand.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen? "Lekker belangrijk"?
Een voetbalkantinegrap over piemels en tieten doet het bij sommige types altijd goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen? "Lekker belangrijk"?
Waarschijnlijk door de chantage wat belangrijker nieuws is. Een jaloers persoon uit het verleden probeert Nikkie kapot te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:51 schreef senesta het volgende:
Ik verbaas me erover dat dit blijkbaar zulk groot nieuws is
Het is niet normaalquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Daar zou je over kunnen discussiëren. Mijn eigen mening; als iemand zich er prettig bij voelt zich als vrouw te verkleden, ga je gang. Dat het biologisch gezien gewoon een man is, staat daar buiten, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is niet normaal
@:onlogisch
@:JANCEES
Aaah ok, wat idioot weerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de chantage wat belangrijker nieuws. Een jaloers persoon uit het verleden probeert Nikkie kapot te maken.
En de posts waarin aan ‘hij’ en ‘hem’ wordt vastgehouden als een drenkeling aan een reddingsboei.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:49 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Je vergeet de ʼje ziet toch zo dat dit een vent isʼ en ʼgadverdamme altijd al een eng mens gevondenʼ reacties.
Ok boomerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is niet normaal
Sneu idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb even snel door de rest van het topic gescrold en het is wel weer duidelijk waarom ze het liever voor zich hield. Jezus wat een reacties.
Ze moeten het toch vullen he, stel je voor dat ze het over migratie problematiek zouden hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:01 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Sneu idd.
Ik zie nu dat het zelfs op het journaal is.
Lijkt me sterk met al dat kansloze achterlijke volk hier. Maar ik neem de prijs in ontvangst, zet hem op de kast. Naast m'n veterstrikdiploma.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En de meest trieste reactie van dit topic is deze.
ʼnormaalʼquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is niet normaal
Log anders even uit en blijf lekker weg.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 23:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Altijd een raar, eng, nep mens gevonden. Nu weet ik waarom.
Thierry Baudet is het niet met je eens, heurquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Log anders even uit en blijf lekker weg.
Man man wat een sneukneusjes zitten hier zeg. Is het gezellig in 1955? Als je het niet wist, t is al 2020 inmiddels dus stop met huilen. Genderdysforie is bewezen.
Klopt, het is bewezen een psychische stoornis te zijn.quote:
1973 belde, ze willen hun DSM terugquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, het is bewezen een psychische stoornis te zijn.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
1973 belde, ze willen hun DSM terug
Lekker relevant zeg!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tot 73 was homoseksualiteit ook een psychische stoornis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |