In Nederland niet maar voor zijn buitenlandse volgers...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een compleet nutteloos Youtube kutje blijkt een vent te zijn. Nou boeiendWat een non nieuws
Nope niet meer in ieder geval.. Net gecheckt voor ik iets ging roepen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.
En dan heb je nog dat stel waarvan zij NL is geloof ik. Naam geen idee, maar die hebben 20 miljoen abbonees.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope niet meer in ieder geval.. Net gecheckt voor ik iets ging roepen.
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijkquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op TeleTekst BOVENAAN.
@:poepz0r
@:wereldgozer
@:jancees
@:caland
DIT KAN NIET.
Dat is geniet0n.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijk
Ongelofelijk zegquote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan heb je nog dat stel waarvan zij NL is geloof ik. Naam geen idee, maar die hebben 20 miljoen abbonees.
Klein beginnen ouwe reus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg
Ik vind het al heel wat als er 3 mensen reageren als ik hier een topic open
Erbij. 100%quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd of ‘ie nou volgers erbij krijgt of kwijtraakt
Dat wisten we al van RuPaul's Drag Racequote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Je kan nog beter transgender zijn dan minecraft/fortnite filmpjes maken...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.
Kenner.quote:
Afgelopen zaterdag nog een stukje kiosk allen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijk
Wow dit moet voor die jongen ook een enorme schok zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoor![]()
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hoeft allang niet meer te werken hoor. Wil niet weten wat ze krijgt van die AAA-artiesten om de make-up te doen en ze is het gezicht van een groot make-up merk.
Die is er juist voor gevallen. Stukje extra pener.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow dit moet voor die jongen ook een enorme schok zijn.
Puur genot he maatquote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
Ik volg op youtube eigenlijk alleen bald and bankruptgod
@:jancees
@:doublepain
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd of ‘ie nou volgers erbij krijgt of kwijtraakt
Deugen jaaaaaaaaquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.
Nouja ik had tot vandaag nog nooit van die gozer gehoord en neem aan wel meer mensen nietquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.
Tassen met geld ophalen genot.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik had tot vandaag nog nooit van die gozer gehoord en neem aan wel meer mensen niet
Prima publiciteitsstuntje dus
Stalkertje erbij verzinnen, helemaal hollywood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |