Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijkquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op TeleTekst BOVENAAN.
@:poepz0r
@:wereldgozer
@:jancees
@:caland
DIT KAN NIET.
Dat is geniet0n.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijk
Ongelofelijk zegquote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan heb je nog dat stel waarvan zij NL is geloof ik. Naam geen idee, maar die hebben 20 miljoen abbonees.
Klein beginnen ouwe reus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg
Ik vind het al heel wat als er 3 mensen reageren als ik hier een topic open
Erbij. 100%quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd of ‘ie nou volgers erbij krijgt of kwijtraakt
Dat wisten we al van RuPaul's Drag Racequote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Je kan nog beter transgender zijn dan minecraft/fortnite filmpjes maken...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.
Kenner.quote:
Afgelopen zaterdag nog een stukje kiosk allen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijk
Wow dit moet voor die jongen ook een enorme schok zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoor![]()
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hoeft allang niet meer te werken hoor. Wil niet weten wat ze krijgt van die AAA-artiesten om de make-up te doen en ze is het gezicht van een groot make-up merk.
Die is er juist voor gevallen. Stukje extra pener.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow dit moet voor die jongen ook een enorme schok zijn.
Puur genot he maatquote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
Ik volg op youtube eigenlijk alleen bald and bankruptgod
@:jancees
@:doublepain
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd of ‘ie nou volgers erbij krijgt of kwijtraakt
Deugen jaaaaaaaaquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.
Nouja ik had tot vandaag nog nooit van die gozer gehoord en neem aan wel meer mensen nietquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.
Tassen met geld ophalen genot.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik had tot vandaag nog nooit van die gozer gehoord en neem aan wel meer mensen niet
Prima publiciteitsstuntje dus
Stalkertje erbij verzinnen, helemaal hollywood
Ik zei het ook altijd al, sinds ik haar in WIDM zag.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat was toch altijd al te zien. Ik dacht dat dat gewoon algemene kennis was waar die Nikkie niet over wilde praten.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Lunatiek het volgende:
Heel FOK! van de leg omdat ze op een voormalige vent hebben zitten fappen
Jij hebt ook veel ervaring met transjes ouwe reus hahahahah lekker man.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zei het ook altijd al, sinds ik haar in WIDM zag.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef mootie het volgende:
Dit topic maakt dan wel weer duidelijk dat veel mensen hier nog niet mee om kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |