Ik zei het ook altijd al, sinds ik haar in WIDM zag.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat was toch altijd al te zien. Ik dacht dat dat gewoon algemene kennis was waar die Nikkie niet over wilde praten.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Lunatiek het volgende:
Heel FOK! van de leg omdat ze op een voormalige vent hebben zitten fappen
Jij hebt ook veel ervaring met transjes ouwe reus hahahahah lekker man.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zei het ook altijd al, sinds ik haar in WIDM zag.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef mootie het volgende:
Dit topic maakt dan wel weer duidelijk dat veel mensen hier nog niet mee om kunnen gaan.
Doe eens niet zo stoer, met je 'hij' steeds benadrukken.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik zag hem een keer op straat.
1,90 m is hij minstens.
Mannelijke loop heeft hij ook.
Hij heeft hulp nodigquote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef mootie het volgende:
Dit topic maakt dan wel weer duidelijk dat veel mensen hier nog niet mee om kunnen gaan.
Lekker toch.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel ervaring met transjes ouwe reus hahahahah lekker man.
Over jezelf in de derde persoon pratenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef gniffie het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)Fnl.wikipedia.org%2F
EVA JINEK BESCHOUWT BEAUTYVLOGGER NIKKIE DE JAGER ALS 'HAAR GOD'
Jinekgodin wist het toen al
@monkyyytwitter:
Ik heb een vriendin met ongeveer dezelfde afmetingen (maar wel een wat vrouwelijker gezicht), dus heb er nooit heel raar van opgekeken. Meer van: oh, er zijn nog meer vrouwen die behoorlijk uit de kluiten gewassen zijn. (vriendin is ook fors. En blondquote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In WIDM was ze echt HUGE qua lengte. Die verhoudingen vond ik al vreemd
Doet ze aan facesitting?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met ongeveer dezelfde afmetingen (maar wel een wat vrouwelijker gezicht), dus heb er nooit heel raar van opgekeken. Meer van: oh, er zijn nog meer vrouwen die behoorlijk uit de kluiten gewassen zijn. (vriendin is ook fors. En blond)
Ze is al bezetquote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet ze aan facesitting?Ik vraag dit voor een vriend @:Wereldgozer
@Calandquote:Op maandag 13 januari 2020 22:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha is dit van Ajax Tottenham?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |