Ik had nog nooit van die omgebouwde gehoord tot deze mentionquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op TeleTekst BOVENAAN.
@:poepz0r
@:wereldgozer
@:jancees
@:caland
DIT KAN NIET.
quote:
Drowning in our brave new world...quote:
Is het photoshop of "puur" plamuur?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder make up zag ze er ook echt vrouwelijk uit.![]()
Jammer voor haar dat ze zo gedwongen wordt nu, zie rechtse trollen al weer schreeuwen dat het voor de aandacht is
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Dickpics?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat voor bewijs die dan had.
Die eerstequote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder make up zag ze er ook echt vrouwelijk uit.![]()
Jammer voor haar dat ze zo gedwongen wordt nu, zie rechtse trollen al weer schreeuwen dat het voor de aandacht is
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Is het photoshop of "puur" plamuur?
Ja dit dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef Ronald het volgende:
Wel respect voor haar, met afstand de meest succesvolle Nederlandse internet ster. Ze heeft toch maar eigenhandig een miljoenen imperium opgebouwd met filmpjes die commercieel gigantisch aantrekkelijk zijn voor adverteerders.
Sowieso wel een kunst op zich.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die eerste
Nooit echt fan geweest van die bizarre plamuurlook (niet alleen bij haar natuurlijk), dat is echt totaal niet mijn ding, maar ik vind het wel knap hoe ze alles 'opgebouwd' heeft met hetgene waar ze verstand van heeft.
Nou boehoe....?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
"Geef geld of ik bel john de mol op dat je vroeger een jongetje bent geweest"
Een goed verhaal, inclusief klassenfoto van toen, is al goed genoeg om het gerucht alleen al aan te wakkeren.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
"Geef geld of ik bel john de mol op dat je vroeger een jongetje bent geweest"
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Lunatiek het volgende:
Heel FOK! van de leg omdat ze op een voormalige vent hebben zitten fappen
Inderdaad!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef Ronald het volgende:
Wel respect voor haar, met afstand de meest succesvolle Nederlandse internet ster. Ze heeft toch maar eigenhandig een miljoenen imperium opgebouwd met filmpjes die commercieel gigantisch aantrekkelijk zijn voor adverteerders.
Ik had toch binnen zo’n 8 seconden gezien dat het een kerel is en die vriend minimaal bi.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoor![]()
Dan zou het al in bekende kring moeten zijn, daar laat je je niet zomaar door "afpersen". als ze echt niet wou dat het naar buitenkwam was het gerucht dan ook zo weg, maar duidelijk wou ze dit kwijt en een video over maken.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een goed verhaal, inclusief klassenfoto van toen, is al goed genoeg om het gerucht alleen al aan te wakkeren.
Sws ook Photoshopquote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Is het photoshop of "puur" plamuur?
Misschien een cuck genotquote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had toch binnen zo’n 8 seconden gezien dat het een kerel is en die vriend minimaal bi.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had toch binnen zo’n 8 seconden gezien dat het een kerel is en die vriend minimaal bi.
Hoezo? Transgender is normaal tegenwoordig.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:34 schreef Alura. het volgende:
Ja hoooooorrr hartstikke knap van jullie dat jullie het allemaal al wisten
Had nou shownieuws maar gebeld he
Als je niet in die wereld zit valt het je misschien minder snel op?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zowel vagijn als pener hebbenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:40 schreef Tailless het volgende:
[..]
Hoezo? Transgender is normaal tegenwoordig.
Dat zijn dan ook mensen die zelf niks in het leven hebben bereikt en daarom maar gaan haten op anderen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Daar kunnen de mensen die haar de grond in boren in dit topic nog wel wat van leren.
@Caland zit al jaren in die wereld.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je niet in die wereld zit valt het je misschien minder snel op?
Dat was de grap...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Caland zit al jaren in die wereld.
Nutteloos, maar wel met een erg goedlopend YouTube kanaal met miljoenen en internationale volgers en goede advertentie-inkomsten.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een compleet nutteloos Youtube kutje blijkt een vent te zijn. Nou boeiendWat een non nieuws
Ze hoeft allang niet meer te werken hoor. Wil niet weten wat ze krijgt van die AAA-artiesten om de make-up te doen en ze is het gezicht van een groot make-up merk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nutteloos, maar wel met een erg goedlopend YouTube kanaal met miljoenen en internationale volgers en goede advertentie-inkomsten.
Ze is alleen de grootste Nederlandse YouTuber maar oke..quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een compleet nutteloos Youtube kutje
Wiequote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET.
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is alleen de grootste Nederlandse YouTuber maar oke..
Zelfs zo succesvol dat ze met 1 filmpje al meer verdient dan de gemiddelde fok! autist in twee jaar.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nutteloos, maar wel met een erg goedlopend YouTube kanaal met miljoenen en internationale volgers en goede advertentie-inkomsten.
In Nederland niet maar voor zijn buitenlandse volgers...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een compleet nutteloos Youtube kutje blijkt een vent te zijn. Nou boeiendWat een non nieuws
Nope niet meer in ieder geval.. Net gecheckt voor ik iets ging roepen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.
En dan heb je nog dat stel waarvan zij NL is geloof ik. Naam geen idee, maar die hebben 20 miljoen abbonees.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope niet meer in ieder geval.. Net gecheckt voor ik iets ging roepen.
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijkquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DIT KAN NIET.
Dat is geniet0n.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijk
Ongelofelijk zegquote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan heb je nog dat stel waarvan zij NL is geloof ik. Naam geen idee, maar die hebben 20 miljoen abbonees.
Klein beginnen ouwe reus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg
Ik vind het al heel wat als er 3 mensen reageren als ik hier een topic open
Erbij. 100%quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd of ‘ie nou volgers erbij krijgt of kwijtraakt
Dat wisten we al van RuPaul's Drag Racequote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Je kan nog beter transgender zijn dan minecraft/fortnite filmpjes maken...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onjuist. Kwebbelkop is groter of was.
Kenner.quote:
Afgelopen zaterdag nog een stukje kiosk allen.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Intussen slopen de gele hesjes heel Frankrijk
Wow dit moet voor die jongen ook een enorme schok zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoor![]()
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hoeft allang niet meer te werken hoor. Wil niet weten wat ze krijgt van die AAA-artiesten om de make-up te doen en ze is het gezicht van een groot make-up merk.
Die is er juist voor gevallen. Stukje extra pener.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow dit moet voor die jongen ook een enorme schok zijn.
Puur genot he maatquote:Op maandag 13 januari 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
Ik volg op youtube eigenlijk alleen bald and bankruptgod
@:doublepain
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd of ‘ie nou volgers erbij krijgt of kwijtraakt
Deugen jaaaaaaaaquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.
Nouja ik had tot vandaag nog nooit van die gozer gehoord en neem aan wel meer mensen nietquote:Op maandag 13 januari 2020 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal blauwe vinkjes die reageren op insta, kotsmisselijk.
Tassen met geld ophalen genot.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik had tot vandaag nog nooit van die gozer gehoord en neem aan wel meer mensen niet
Prima publiciteitsstuntje dus
Stalkertje erbij verzinnen, helemaal hollywood
Ik zei het ook altijd al, sinds ik haar in WIDM zag.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat was toch altijd al te zien. Ik dacht dat dat gewoon algemene kennis was waar die Nikkie niet over wilde praten.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Lunatiek het volgende:
Heel FOK! van de leg omdat ze op een voormalige vent hebben zitten fappen
Jij hebt ook veel ervaring met transjes ouwe reus hahahahah lekker man.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zei het ook altijd al, sinds ik haar in WIDM zag.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef mootie het volgende:
Dit topic maakt dan wel weer duidelijk dat veel mensen hier nog niet mee om kunnen gaan.
Doe eens niet zo stoer, met je 'hij' steeds benadrukken.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik zag hem een keer op straat.
1,90 m is hij minstens.
Mannelijke loop heeft hij ook.
Hij heeft hulp nodigquote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef mootie het volgende:
Dit topic maakt dan wel weer duidelijk dat veel mensen hier nog niet mee om kunnen gaan.
Lekker toch.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel ervaring met transjes ouwe reus hahahahah lekker man.
Over jezelf in de derde persoon pratenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef gniffie het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)Fnl.wikipedia.org%2F
EVA JINEK BESCHOUWT BEAUTYVLOGGER NIKKIE DE JAGER ALS 'HAAR GOD'
Jinekgodin wist het toen al
@monkyyytwitter:
Ik heb een vriendin met ongeveer dezelfde afmetingen (maar wel een wat vrouwelijker gezicht), dus heb er nooit heel raar van opgekeken. Meer van: oh, er zijn nog meer vrouwen die behoorlijk uit de kluiten gewassen zijn. (vriendin is ook fors. En blondquote:Op maandag 13 januari 2020 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In WIDM was ze echt HUGE qua lengte. Die verhoudingen vond ik al vreemd
Doet ze aan facesitting?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met ongeveer dezelfde afmetingen (maar wel een wat vrouwelijker gezicht), dus heb er nooit heel raar van opgekeken. Meer van: oh, er zijn nog meer vrouwen die behoorlijk uit de kluiten gewassen zijn. (vriendin is ook fors. En blond)
Ze is al bezetquote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet ze aan facesitting?Ik vraag dit voor een vriend @:Wereldgozer
@Calandquote:Op maandag 13 januari 2020 22:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha is dit van Ajax Tottenham?
Ik vond haar inderdaad ook altijd grof van bouw, maar heb er verder nooit iets achter gezocht.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin met ongeveer dezelfde afmetingen (maar wel een wat vrouwelijker gezicht), dus heb er nooit heel raar van opgekeken. Meer van: oh, er zijn nog meer vrouwen die behoorlijk uit de kluiten gewassen zijn. (vriendin is ook fors. En blond)
Deze verdiend geld met vids een 15 min video levert meer dan 2 minquote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Ixnay het volgende:
Om te beginnen. Waarom imiteert hij/zij een Amerikaanse? Is dit beter?
Inclusief het heel erg emotioneel aanstellen en er een enorme scene van maken. Bij iedere zin zuchten, met de ogen draaien en gezichten trekken. Deze video had makkelijk in 2 minuten gekund.
Gaat hij/zij zich ook laten naturaliseren tot Amerikaanse als ze zich zo voelt?
Dan de inhoud.
Ik hoor alrijd dezelfde clichés van transvrouwen. Meestal dingen met:
- "zijn wie je bent"
- "houden van wie je bent"
- "accepteren wie je bent"
- "echt zijn"
- "I am me"
Sorry, maar dit staat toch dan haaks op wat je doet? Je gaat vrijwel alles veranderen aan jezelf, totdat je bijna niets meer ziet van wat je bent? Hebben ze zelf niet in de gaten dat wat ze zeggen totaal niet slaat op wat ze ermee doen?
Stel je bent zoals hem/haar als een jongen geboren en je vindt vrouwenkleding leuk en make-up etc. Dan houdt toch helemaal niemand je tegen en je kunt je gang gaan?
Dit is wat er mis is. Blijkbaar moet je een bepaald geslacht hebben om je op een bepaalde manier te uiten. Dit maakt het voor deze mensen verwarrend. Zij worden een vrouw omdat ze deze druk voelen van de maatschappij. Niet voor zichzelf.
Uit dit soort verhalen blijkt juist dat je volgens hun als man níet verwijfd kunt doen, want dat hoort niet bij dat geslacht. Als je zo wil zijn moet je blijkbaar eerst vrouw worden.
Er is helemaal niks met een man te zijn die zich met veel dingen vrouwelijk voelt. Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die zich mannelijk kleden, mannelijk praten, mannelijke ambities hebben? Dit laatste is volledig geaccepteerd, het valt niet eens meer op. Andersom is dit totaal niet het geval. Een kerel mag zich blijkbaar alleen gedragen als een kerel.
De reden dat dit soort mensen willen veranderen ligt aan het feit dat er anno 2020 nog steeds verwachtingen hangen aan "man zijn" of "vrouw zijn". Als je daartussen valt, of je bent het ene met eigenschappen van het andere dan is het niet zo dat deze persoon zichzelf niet accepteert. Hij/zij heeft het idee dat hetgene dat zij zijn, niet juist is in de ogen van anderen en dat ze daardoor moeten veranderen.
Ik kan zo'n transvrouw dus best begrijpen dat zij willen veranderen. Maar de fout zit niet in hun, maar in de maatschappij. En als zij hier maar altijd aan blijven toegeven, door hormonen te gaan slikken en dure operaties te laten uitvoeren en alleen maar ongelukkiger worden, dan verandert dit nooit en blijft altijd de regel dat een man met een vrouwelijke stijl niet hoort. Terwijl daar helemaal niets mis mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |