Er zal vast een enkeling zijn waarbij dat zo is.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa dat betwijfel ik. Kan ook een act zijn; Kijk ik ben zielig/anders etc.
Denk niet een enkeling om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zal vast een enkeling zijn waarbij dat zo is.
Ah, de blackmailer is gespot.quote:
Ik geloof best dat hier geen act achter schuilt hoor. Ze wil gewoon meisjes zoals zij helpen.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa dat betwijfel ik. Kan ook een act zijn; Kijk ik ben zielig/anders etc.
Met 19 jaar was ze al helemaal klaar zegt ze in de video.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
De vraag is is ze volledig trans of heeft ze nog een pielemuis?
Ja, iedereen krijgt graag bakken stront over zich heen. Vinden ze leukquote:Op maandag 13 januari 2020 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk niet een enkeling om eerlijk te zijn.
Ik kende dat hele mens nog niet, tot net.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef vencodark het volgende:
Ik wist pas sinds kort dat ze zo gigantisch lang is (voor een vrouw). Maar het kwam eigenlijk niet in mij op dat ze transgender was.
Waardan?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef Donna het volgende:
Ze zegt letterlijk in de video dat ze werd geblackmaild.
Aan het begin zegt ze er iets over (niet letterlijk) en richting het einde gaat ze daar op in en zegt ze het wel letterlijk. Ze steekt ook nog even haar middelvinger op naar diegene omdat ze weet dat diegene toch wel kijkt.quote:
Maar hij is een zij.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik zag hem een keer op straat.
1,90 m is hij minstens.
Mannelijke loop heeft hij ook.
Ik ook. Heb even op Google gekeken en op een vaag forum had iemand het er vorig jaar over. Maar dat is iig nergens opgepikt.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef Aventura het volgende:
Wat sneu dat ze gechanteerd is. Ik verbaas me er wel over dat het niet eerder bekend is geworden. De eerste 19 jaar van haar leven was ze een jongen, lijkt me moeilijk verborgen houden als je zo beroemd bent.
Ze leefde vanaf dat ze begeven 8 jaar was als een meisje. Dus toen ze beroemd werd, wist men niet beter.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef Aventura het volgende:
Wat sneu dat ze gechanteerd is. Ik verbaas me er wel over dat het niet eerder bekend is geworden. De eerste 19 jaar van haar leven was ze een jongen, lijkt me moeilijk verborgen houden als je zo beroemd bent.
Ik ben bijna bij einde.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Aan het begin zegt ze er iets over (niet letterlijk) en richting het einde gaat ze daar op in en zegt ze het wel letterlijk. Ze steekt ook nog even haar middelvinger op naar diegene omdat ze weet dat diegene toch wel kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |