In een relatie is het wel handig te melden dat je onvruchtbaar bent...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je alle operaties achter de rug hebt, zal er weinig te merken zijn.
Triest dat ze hiertoe gedwongen is. Ik blijf het een leuke meid vinden, al heb ik helemaal niets met make-up. Ik hoop dat ze lekker zichzelf kan blijven.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:32 schreef Za het volgende:
"Ik kan eindelijk mezelf zijn".
Nee juist niet.
Nu moet ze gedwongen publiekelijk als transgender door het leven, terwijl ze gewoon vrouw wilde zijn en zich altijd al zo voelde.
Wat een farce, ook alle vermoedelijke bijval die ze krijgt.
Dit dus. Jammer dat ze gedwongen werd er voor uit te komen, maar de manier waarop vind ik wel goed. Zal heus niet makkelijk zijn als je zo bekend bent.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef vencodark het volgende:
Ik wist pas sinds kort dat ze zo gigantisch lang is (voor een vrouw). Maar het kwam eigenlijk niet in mij op dat ze transgender was.
Jaja en nu? Allemaal hollow Shellsquote:
Gatenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof je dat niet in de gaten krijgt zodra het een beetje close begint te worden.
Je hebt wel een punt.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:32 schreef Za het volgende:
"Ik kan eindelijk mezelf zijn".
Nee juist niet.
Nu moet ze gedwongen publiekelijk als transgender door het leven, terwijl ze gewoon vrouw wilde zijn en zich altijd al zo voelde.
Wat een farce, ook alle vermoedelijke bijval die ze krijgt.
Ze heeft eens in een interview gezegd geen kinderen te willen omdat ze zelf vroeger veel gepest is en ze dit verschrikkelijk zou vinden als haar kind dat zou overkomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:42 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
In een relatie is het wel handig te melden dat je onvruchtbaar bent...
Ik ben wel eens een hond genoemd, telt dat ook?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:15 schreef Ciclon het volgende:
Zielig voor die kerel. Nu ondertussen alweer 4 bn'ers die een steekje los hebben in hun bovenkamer: Kelly, Renate van der Gijp, Loiza Lamers en deze kerel. Ik wacht op de eerste mens die beweert een hond te zijn, of andersom..
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Je vergeet de ʼje ziet toch zo dat dit een vent isʼ en ʼgadverdamme altijd al een eng mens gevondenʼ reacties.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het feit dat dit zulk groot nieuws is, en alle 'ooh wat knap' reacties, geeft aan dat we nog een lange weg te gaan hebben voordat dit 'genormaliseerd' is.
Wat moet je dan zeggen? "Lekker belangrijk"?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het feit dat dit zulk groot nieuws is, en alle 'ooh wat knap' reacties, geeft aan dat we nog een lange weg te gaan hebben voordat dit 'genormaliseerd' is.
Zo vreemd is dat niet. NOS is erg pro LGBTQ. Het is een soort shownieuws/RTL Boulevard geworden. Belangrijke zaken schuift men onder het tapijt of behandelen ze even snel nadat ze eerst uitgebreid Trump hebben afgebrand.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen? "Lekker belangrijk"?
Een voetbalkantinegrap over piemels en tieten doet het bij sommige types altijd goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen? "Lekker belangrijk"?
Waarschijnlijk door de chantage wat belangrijker nieuws is. Een jaloers persoon uit het verleden probeert Nikkie kapot te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:51 schreef senesta het volgende:
Ik verbaas me erover dat dit blijkbaar zulk groot nieuws is
Het is niet normaalquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Daar zou je over kunnen discussiëren. Mijn eigen mening; als iemand zich er prettig bij voelt zich als vrouw te verkleden, ga je gang. Dat het biologisch gezien gewoon een man is, staat daar buiten, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is niet normaal
@:onlogisch
@:JANCEES
@:doublepain
Aaah ok, wat idioot weerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de chantage wat belangrijker nieuws. Een jaloers persoon uit het verleden probeert Nikkie kapot te maken.
En de posts waarin aan ‘hij’ en ‘hem’ wordt vastgehouden als een drenkeling aan een reddingsboei.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:49 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Je vergeet de ʼje ziet toch zo dat dit een vent isʼ en ʼgadverdamme altijd al een eng mens gevondenʼ reacties.
Ok boomerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is niet normaal
Sneu idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb even snel door de rest van het topic gescrold en het is wel weer duidelijk waarom ze het liever voor zich hield. Jezus wat een reacties.
Ze moeten het toch vullen he, stel je voor dat ze het over migratie problematiek zouden hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:01 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Sneu idd.
Ik zie nu dat het zelfs op het journaal is.
Lijkt me sterk met al dat kansloze achterlijke volk hier. Maar ik neem de prijs in ontvangst, zet hem op de kast. Naast m'n veterstrikdiploma.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En de meest trieste reactie van dit topic is deze.
ʼnormaalʼquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is niet normaal
Log anders even uit en blijf lekker weg.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 23:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Altijd een raar, eng, nep mens gevonden. Nu weet ik waarom.
Thierry Baudet is het niet met je eens, heurquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Log anders even uit en blijf lekker weg.
Man man wat een sneukneusjes zitten hier zeg. Is het gezellig in 1955? Als je het niet wist, t is al 2020 inmiddels dus stop met huilen. Genderdysforie is bewezen.
Klopt, het is bewezen een psychische stoornis te zijn.quote:
1973 belde, ze willen hun DSM terugquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, het is bewezen een psychische stoornis te zijn.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
1973 belde, ze willen hun DSM terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |