abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190440384
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190440414
Waarom staat er zww achter je naam fietsie?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190440438
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er zww achter je naam fietsie?
Zeer Waarschijnlijk Wel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190440475
Waar is Fles eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet langs zien komen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_190440521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zeer Waarschijnlijk Wel
Ah dank.

Wil ook wel maar kan niet en heb niet genoeg omzet gedraaid dit jaar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:24:59 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.

Waar is P eigenlijk?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190440568
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten :D
pi_190440575
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waar is P eigenlijk?
Onder de -P-lak? :P
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:26:24 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440588
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten :D
Mietje :P
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:27:01 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440597
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Onder de -P-lak? :P
_O-
pi_190440613
quote:
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190440730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
Ik kom vrijwel alleen hier, dus valt mij nooit op waar (en wat) iemand ergens anders post. Zag m al een tijdje niet meer hier
pi_190440747
Ik heb net uitgebreid met mn broer gebeld; we doen dit jaar geen "kerstdiner" maar "kerst-tapas".
Zo veel mogelijk bereid op BBQ (buiten) of grillplaat (zegmaar gourmet, maar dan 1 plaat).

Iemand nog suggesties voor dingen die wat kersteriger zijn dan "gewoon tapas"?
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:41:40 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190440749
quote:

Wat is KSC?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190440771
Vandaag dan maar de lichtjes opgehangen. Geen boom hier, misschien sleep ik nog wel wat groens naar binnen, wat hulst ofzo. Maar waarschijnlijk niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190440785
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net uitgebreid met mn broer gebeld; we doen dit jaar geen "kerstdiner" maar "kerst-tapas".
Zo veel mogelijk bereid op BBQ (buiten) of grillplaat (zegmaar gourmet, maar dan 1 plaat).

Iemand nog suggesties voor dingen die wat kersteriger zijn dan "gewoon tapas"?
Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen idee :D
pi_190440818
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen idee :D
Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te maken :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:50:46 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_190440829
quote:
Dat probleem heb ik door bepaalde spiergroepen extra te trainen. Hoeveelheid voer die in 1 lading naar binnen kan is behoorlijk afgenomen. Vreet nu gewoon de hele dag door.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_190440836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te maken :)
Dat zou hier wel voor een probleem kunnen zorgen, sinds de nieuwe koelkast/vriezer is alles leeg.
Maar we gaan het zien :)
Vlees bij de slager moet over een paar dagen al besteld worden.
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:52:03 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440840
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is KSC?
Hoe lang zit je al op FOK!
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:55:07 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440873
quote:

[..]

Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ik :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:56:17 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190440888
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:52 schreef derLudolf het volgende:

Hoe lang zit je al op FOK!

Ik ken geen forumonderdeel dat afgekort wordt met KSC.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190440920
Een champignon- paprika prutje onder een laagje bladerdeeg in de oven. :Y)
pi_190440926
Wat is KSC?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190440970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is KSC?
GC / [KSC #10866] Alzheimer light is geen pretje

10.000-nogwat delen vol SC
pi_190441017
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waar is P eigenlijk?
Hier :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190441023
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Valt de P-lak mee? :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:07:21 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_190441069
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ik :)
Wat?? Al aan de zuip? Wat hier is dus niets van te maken.
pi_190441161
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

P.... :W
pi_190441176
quote:
Ohh.. Nog nooit van gehoord haha,
pi_190441476
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Valt de P-lak mee? :)
Yup :P Gewoon teveel te doen. Vanmorgen klussen bij G (nog steeds die PAX-kasten) en vanmiddag bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding geweest van een vriend met uitgezaaide darmkanker die opgegeven is door de artsen door maar de afgelopen 10 jaar gigantisch veel vrijwilligerswerk heeft gedaan. Hij was verrast ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190441480
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

P.... :W
Kaatje :W
pi_190441606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup :P Gewoon teveel te doen. Vanmorgen klussen bij G (nog steeds die PAX-kasten) en vanmiddag bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding geweest van een vriend met uitgezaaide darmkanker die opgegeven is door de artsen door maar de afgelopen 10 jaar gigantisch veel vrijwilligerswerk heeft gedaan. Hij was verrast ^O^
Mooi dat ie dat, ik neem dat tenminste aan, nog geheel bij zinnen heeft mogen en kunnen bijwonen en mogen ontvangen.
pi_190441621
Thuis. Wat een... kunstenaarsbende. :D

Maar iedereen is gevoederd, natuurlijk zei de laatste 'ik lust echt geen zuurkool' en toen was de rucolastamppot zo goed als op. Ik maakte het goed met extra worst. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190441754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat mooi voor hem.

En druk is goed, zeker als het leuk druk is (of in ieder geval leuk als de kasten staan 🤣)
pi_190441859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mooi dat ie dat, ik neem dat tenminste aan, nog geheel bij zinnen heeft mogen en kunnen bijwonen en mogen ontvangen.
Jazeker! En hij heeft een bloedhekel aan in de aandacht staan dus dit was niet zijn favo dag maar hij vond het wel mooi :)
pi_190441917
quote:
Wist niet dat jij nog aan het dieeten was. Gaat het nog goed?
pi_190441940
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. Wat een... kunstenaarsbende. :D

Maar iedereen is gevoederd, natuurlijk zei de laatste 'ik lust echt geen zuurkool' en toen was de rucolastamppot zo goed als op. Ik maakte het goed met extra worst. :7
Worst > stamppot. Geen slechte deal.
pi_190441985
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Worst > stamppot. Geen slechte deal.
Ja, vond hij ook. :7

Inmiddels alles thuis ook opgeruimd, restjes in de vriezer. Nog 2 rookworsten en 12 porties zuurkool. :')

Zo even met Muppet lopen (die heel braaf bijna 4 uur alleen geweest is!) en als ik nog puf heb (en ze ophouden met harde vuurwerkbommen) ga ik nog even biertje doen daar.
pi_190442144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wist niet dat jij nog aan het dieeten was. Gaat het nog goed?
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.

Patroon is grondig om; nauwelijks nog frisdrank (dat is echt mijn grote zwakte, vloeibare koolhydraten zonder alcohol)
pi_190442254
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.

Patroon is grondig om; nauwelijks nog frisdrank (dat is echt mijn grote zwakte, vloeibare koolhydraten zonder alcohol)
Dat is sowieso al een mooie stap, ja. Daarbij krijg je echt zonder dat je het echt doorhebt zoveel naar binnen.
pi_190442338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik heb begin dit semester een soort 'pact' gemaakt met een vriendin dat ik in elk geval de Cola zou laten staan. En eerlijk is eerlijk; mijn huid is nu 10x beter. (Suikers = ontstekingen op de benen). Maar ik mis het nog wel. Die suikers roepen en lonken naar me.... ;(
(Ik drink en eet nog meer dan genoeg andere suikers, maar Cola werd wel echt een verslaving, wat de drang naar die specifieke smaakt betreft. )

En zo, pff.
Vanmorgen wakker geworden met knallende koppijn; ik verdenk het weinige eten en de verwarming die ik was vergeten uit te zetten (= muur van droge warmte) er van.
Vriend opgehaald van de luchthaven, daarna nog in het stadje boodschappen gedaan (o.a. luxe hooi voor de konijnen, dat eten ze toch een stuk beter dan 'gewoon' hooi.) en vervolgens in de stromende zeikregen een kerstboom uitgezocht :') . Oh, en een oliebol gegeten, maar dat werd gelijk afgestraft door maagzuur }:|

Kerstboom staat nu te 'wennen' in de kamer. Volgens mij heeft Mara hem al goedgekeurd... (op CUL-gebied). Hij was wel ietsje groter dan we hadden gedacht :P

Vriend ligt nu te slapen, ik heb frietjes op, en ik ga zo nog even opruimen en die poster nog even afmaken.

En hier bijlezen doe ik nu ;)

/liefdagboek
pi_190442344
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is sowieso al een mooie stap, ja. Daarbij krijg je echt zonder dat je het echt doorhebt zoveel naar binnen.
Hulp gehad van goede tandarts; bleek tand erosie te hebben die te traceren was naar 1 guilty pleasure: Lidl Ice Tea in die grote groene flessen met gele dop.

Uiteindelijk met haar uitgezocht welk fris er allemaal een zieke zuurgraad heeft; al die producten daardoor heel makkelijk (mentaal) kunnen schrappen want de behandeling deed -pijn-
pi_190442401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ohh.. Nog nooit van gehoord haha,
Niet aan beginnen hoor
pi_190442436
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:11 schreef fietsie het volgende:
Hulp gehad van goede tandarts; bleek tand erosie te hebben die te traceren was naar 1 guilty pleasure: Lidl Ice Tea in die grote groene flessen met gele dop.

Uiteindelijk met haar uitgezocht welk fris er allemaal een zieke zuurgraad heeft; al die producten daardoor heel makkelijk (mentaal) kunnen schrappen want de behandeling deed -pijn-
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?

Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig. :')
pi_190442471
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig. :')
qft :')
pi_190442590
quote:

[..]

:Y Hier ook één. Al kreeg ik wel een leuk compliment van iemand die ik al een paar maanden niet gezien had dat ik zo afgevallen was. Op de weegschaal nog niet echt veel maar ik zie het in het gezicht, kleding zit losser.

Vanmiddag Kip/champigonragout gemaakt, 1 deel voor morgen als voor gerecht en mijn bijdage aan het familie kerstdiner (die portie gaat de vriezer in. Ook stoofperen kooksap ingedikt, kan het morgen waarschijnlijk echt een bolletje uit het bakje scheppen
En verder doe ik vanavond niets meer, sinds 11 uur nauwelijks gezeten
pi_190442600
quote:
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J. *) *)

pi_190442633
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:Y Hier ook één. Al kreeg ik wel een leuk compliment van iemand die ik al een paar maanden niet gezien had dat ik zo afgevallen was. Op de weegschaal nog niet echt veel maar ik zie het in het gezicht, kleding zit losser.

Vanmiddag Kip/champigonragout gemaakt, 1 deel voor morgen als voor gerecht en mijn bijdage aan het familie kerstdiner (die portie gaat de vriezer in. Ook stoofperen kooksap ingedikt, kan het morgen waarschijnlijk echt een bolletje uit het bakje scheppen
En verder doe ik vanavond niets meer, sinds 11 uur nauwelijks gezeten
Dat zijn altijd leuke complimentjes, ja. O+ Ga je dat stoofperensap ook echt als ijs eten, of gebruik je dat ergens anders voor? :D
pi_190442660
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]

Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J. *) *)

[ afbeelding ]
Tof! _O_
pi_190442663
quote:

[..]

[ afbeelding ]
O die is gaaf!
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:29:44 #52
63722 z80
I fink you freaky
pi_190442685
quote:

[..]

Jein.
Suiker is slecht. Dit is voedsel voor de bacteriën die op het glazuur leven.
Echter een zuur breek ook nog eens het glazuur af/ verzakt het.
Nu is een frisdrank die een zuur is, maar met suiker op smaak gebracht een dubbelde aanval op het glazuur. Cola is bijvoorbeeld ook een zure drank. Maar door de lading suiker proeft deze zoet.
pi_190442709
quote:

[..]

Nee tandarts had ook een lijstje met "kan in principe net wel een beetje, als je niet te veel neemt" zoals de koolzuurvrije rivella.

Vettig is ook wel lekker, maar op een of andere manier ben ik daar makkelijker streng over.

Afgelopen 6 maanden heb ik bewust geoefend weer normaal brood te eten, normaal te ontbijten en vooral overdag en tussen de middag honger toe te staan, maar savonds niet meer te (hoeven) schooien.
pi_190442784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
Nee tandarts had ook een lijstje met "kan in principe net wel een beetje, als je niet te veel neemt" zoals de koolzuurvrije rivella.

Vettig is ook wel lekker, maar op een of andere manier ben ik daar makkelijker streng over.

Afgelopen 6 maanden heb ik bewust geoefend weer normaal brood te eten, normaal te ontbijten en vooral overdag en tussen de middag honger toe te staan, maar savonds niet meer te (hoeven) schooien.
At je eerst helemaal geen brood? Of gewoon op vreemde tijden?

Hier helpt de structuur van mijn baan me echt enorm. En gewoon veel tussendoortjes in huis hebben, maar wel allemaal in porties verpakt en niet al te slecht. Dan gaat het tenminste niet fout met een hele zak noten oid.
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:36:45 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_190442808
Ik zal maar geen foto maken van mijn snoep voorraad kast. :+ :9
pi_190442819
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je wel nog vertellen hoe de bezorger je pakketje vond Fles? Ik hou niet van cliffhangers :P
pi_190442872
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wauw, wat ontzettend knap _O_
pi_190442874
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

At je eerst helemaal geen brood? Of gewoon op vreemde tijden?

Hier helpt de structuur van mijn baan me echt enorm. En gewoon veel tussendoortjes in huis hebben, maar wel allemaal in porties verpakt en niet al te slecht. Dan gaat het tenminste niet fout met een hele zak noten oid.
Zelden tot nooit nee, smorgens een gebakken eitje, als lunch groenten met een stukje vlees en savonds avondeten met slechts 2x per week carbs.

Maar gevolg was -enorme- vreetbuien op momenten dat ik er ook weinig controle over had.
Ik denk niet dat je veel mensen kent die 2 of 3 dubbele burgerkingburgers weg kunnen konden zetten :P
pi_190442896
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zijn altijd leuke complimentjes, ja. O+ Ga je dat stoofperensap ook echt als ijs eten, of gebruik je dat ergens anders voor? :D
Dat “bolletje” sap komt als versiering op het bord, samen met een stoofpeertje, slagroom en zelfgemaakt stoofperenijs.
pi_190443003
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat “bolletje” sap komt als versiering op het bord, samen met een stoofpeertje, slagroom en zelfgemaakt stoofperenijs.
Klinkt goed! ^O^
pi_190443079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zelden tot nooit nee, smorgens een gebakken eitje, als lunch groenten met een stukje vlees en savonds avondeten met slechts 2x per week carbs.

Maar gevolg was -enorme- vreetbuien op momenten dat ik er ook weinig controle over had.
Ik denk niet dat je veel mensen kent die 2 of 3 dubbele burgerkingburgers weg kunnen konden zetten :P
Ohja, jij deed low-carb natuurlijk. Heb je dat nu helemaal losgelaten? Ik heb dat ook geprobeerd, maar ging daar eigenlijk alleen maar meer troep door eten.
pi_190443195
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohja, jij deed low-carb natuurlijk. Heb je dat nu helemaal losgelaten? Ik heb dat ook geprobeerd, maar ging daar eigenlijk alleen maar meer troep door eten.
Ik heb iig nu een patroon waarin eten savonds niet meer hoeft, het is nog steeds relatief veel.
Daar wil ik nu wel iets in knijpen, maar ondertussen is de werkdruk zo toegenomen dat ik ook moet oppassen niet richting stress-eten te gaan.
pi_190443820
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 14 december 2019 20:11 schreef Candaasje het volgende:

Lokquootje. Heb jij dit gezien? Vast iets voor jou :Y

https://www.wur.nl/nl/act(...)nze-maatschappij.htm
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190444052
Homeland blijft toch een ehm..... boeiend is het verkeerde woord... op een nare manier trekken...
pi_190444082
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:41 schreef fietsie het volgende:
Homeland blijft toch een ehm..... boeiend is het verkeerde woord... op een nare manier trekken...
Wat is het homeland in kwestie?
  zaterdag 14 december 2019 @ 21:43:30 #66
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190444091
Hoi :W

Heb ik veel gemist? :@
pi_190444107
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is het homeland in kwestie?
Netflix Showtime - Homeland

pi_190444206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef Zilverberk het volgende:
Hoi :W

Heb ik veel gemist? :@
Het is.... rustig hier.
  zaterdag 14 december 2019 @ 21:49:04 #69
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190444207
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ Heel gaaf. O+
pi_190444249
Ik drink een fatsoenlijke whisky
  zaterdag 14 december 2019 @ 21:51:01 #71
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190444254
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het is.... rustig hier.
Ik zie het.
Ik lees ook dat ome Fles ook elders zit. ;(
  zaterdag 14 december 2019 @ 21:52:45 #72
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190444295
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:50 schreef sigme het volgende:
Ik drink een fatsoenlijke whisky
[ afbeelding ]
Mooi etiket. Is ie ook lekker?
pi_190444302
Avondje tv hier en niet veel te melden.

Homeland vond ik de eerste 3 serie geweldig, en daarna steeds minder, ben ook gestopt
pi_190444312
Is heel maf, ik hoef nergens heen, hoef niet nuchter te blijven, maar mn drankkast trekt echt helemaal niet meer..
pi_190444325
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Avondje tv hier en niet veel te melden.

Homeland vond ik de eerste 3 serie geweldig, en daarna steeds minder, ben ook gestopt
Ik was na de 3e eigenlijk klaar ermee, de 4e mn best gedaan en 5 vind ik weer helemaal prima.
Het komt alleen wel heel erg dicht bij de huidige situatie te liggen, en schetst een duister beeld.
pi_190444390
Homeland met de heerlijk irritante hysterische, pardon, bipolaire Carry *O*

Wij kijken de film van gisteren op 2: the square, heerlijk wat absurdistische film _O_ _O-
pi_190444409
Ik kom ook weer even om het hoekje gluren... beetje brakkig maar op de bank met wijn en een pakje kale toastjes.
(Die ik overigens wel heel lekker vind)
pi_190444469
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kom ook weer even om het hoekje gluren... beetje brakkig maar op de bank met wijn en een pakje kale toastjes.
Waarvan brakkig? Beetje nieuwsgierig
pi_190444471
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Was t gezellig ?
pi_190444480
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:56 schreef Blues het volgende:
Homeland met de heerlijk irritante hysterische, pardon, bipolaire Carry *O*

Wij kijken de film van gisteren op 2: the square, heerlijk wat absurdistische film _O_ _O-
Carry "draagt" het wel ja :P
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:00:16 #81
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190444481
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Is heel maf, ik hoef nergens heen, hoef niet nuchter te blijven, maar mn drankkast trekt echt helemaal niet meer..
Mijn drankkast kan bijna niet meer dicht. Ik koop wel en krijg ook cadeau, maar ik drink gewoon bijna nooit.
pi_190444489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Mijne ook niet. Maar drank trekt me sowieso niet, thuis.
pi_190444517
Gvd hele reply weg. Nog maar eens proberen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Mooi etiket. Is ie ook lekker?
Dit etiket zit op een hele serie single malt, single casks. De smaak is altijd een verrassing :D. Daarom koop ik ze ook. Deze is lekker. Straf, weinig extreem. Van mij mag het veel turviger, maar in de huidige selectie bij de slijter zat geen echte turf.
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:02:49 #84
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190444535
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:01 schreef sigme het volgende:
Gvd hele reply weg. Nog maar eens proberen.
[..]

Dit etiket zit op een hele serie single malt, single casks. De smaak is altijd een verrassing :D. Daarom koop ik ze ook. Deze is lekker. Straf, weinig extreem. Van mij mag het veel turviger, maar in de huidige selectie bij de slijter zat geen echte turf.
Verrassende smaak is altijd prima. :Y
pi_190444578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Waarvan brakkig? Beetje nieuwsgierig
Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.
Waar ik echt heel lekker in veel te veel gangen heb gegeten. Liepen continu mensen rond met eerst amuses, toen voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en natuurlijk ook toetjes en uiteindelijk koffie.
Dus denk dat we ergens tegen 3 uur wel sliepen..
6 uur katten honger... :(
Uiteindelijk tot half 9 geslapen...
en om 12 uur appten exschoonouders dat ze er om 13.00 zouden zijn... zo’n 2-3 uur eerder dan ik ze eigenlijk had verwacht... want we gingen lunchen bij de beren.
Uiteindelijk half 5 pas weer thuis.

Dus nu mag ik geloof ik wel zeggen dat ik moe maar voldaan ben.
pi_190444584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:02 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Verrassende smaak is altijd prima. :Y
Nou, ik had er ook eens eentje met veel jodium. Er schijnen liefhebbers te zijn. Ik ben er niet een. Doe mij maar whisky die naar rot hout smaakt :9
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:09:03 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190444694
Ik hou alleen van single malt highlands.
Geen peaty's van de Island voor mij. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:09:34 #88
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190444708
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, ik had er ook eens eentje met veel jodium. Er schijnen liefhebbers te zijn. Ik ben er niet een. Doe mij maar whisky die naar rot hout smaakt :9
Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.
pi_190444741
Geef mij maar een lekker wijntje van het huis :9
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:11:34 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190444758
Schots en Japans (ook erg lekker) is whisky
Iers en Amerikaans is whiskey of nog erger: bourbon.
Poef.....gone! ©golfer
pi_190444765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.
Waar ik echt heel lekker in veel te veel gangen heb gegeten. Liepen continu mensen rond met eerst amuses, toen voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en natuurlijk ook toetjes en uiteindelijk koffie.
Dus denk dat we ergens tegen 3 uur wel sliepen..
6 uur katten honger... :(
Uiteindelijk tot half 9 geslapen...
en om 12 uur appten exschoonouders dat ze er om 13.00 zouden zijn... zo’n 2-3 uur eerder dan ik ze eigenlijk had verwacht... want we gingen lunchen bij de beren.
Uiteindelijk half 5 pas weer thuis.

Dus nu mag ik geloof ik wel zeggen dat ik moe maar voldaan ben.
Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bent
pi_190444912
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bent
Wel heel gezellig hoor..
maar in combi met weinig slaap... :)
pi_190444939
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:09 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.
Daarom vind ik die ultimatereeks zo leuk, die is zo extreem dat ik wat leer. Ok, duurt jaren, want een flesje kost (vanaf) ¤35 en gaat hier wel een half jaar mee - en als ‘ie niet lekker is langer :D.
Ik heb wel ook altijd een flesje “gewoon prima whisky” staan.
pi_190445098
Hallo! Wij hadden geen zin om productief te doen vandaag dus we deden boodschappen:

Nieuwe boerderijwinkel. We kochten verse friet.

Nieuwe slager. We kochten bavette.

Vleesboerderij. Hamlappen, gehakt en de bestellijst voor kerst.

Nieuwe pompoenboerderij. Deceptie.

Subway.

Nieuwe boerderijwinkel. Heel uitgebreid. Je kon daar het volledige kerstmenu eten dat je ook kon bestellen dus dat was de tweede lunch. Winterklaaskadootjes gekocht.

Makro. 7 Kazen gekocht plus wat groente en fruit. En 24 keukenrollen.

Lidl. Gewoon boodschappen.

Etos. Voorraad ibu en para aanvullen.

AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @Myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht :|W

Gegeten: bavette, verse friet, champignons.

Gekeken: 2 voor 12, schaatsen, The Office.
Spoilers!
pi_190445172
Allemachtig Lucky; klinkt alsof dit Day of Revenge was voor de voorgaande -piep- dagen :P
pi_190445211
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hadden geen zin om productief te doen vandaag dus we deden boodschappen:

Nieuwe boerderijwinkel. We kochten verse friet.

Nieuwe slager. We kochten bavette.

Vleesboerderij. Hamlappen, gehakt en de bestellijst voor kerst.

Nieuwe pompoenboerderij. Deceptie.

Subway.

Nieuwe boerderijwinkel. Heel uitgebreid. Je kon daar het volledige kerstmenu eten dat je ook kon bestellen dus dat was de tweede lunch. Winterklaaskadootjes gekocht.

Makro. 7 Kazen gekocht plus wat groente en fruit. En 24 keukenrollen.

Lidl. Gewoon boodschappen.

Etos. Voorraad ibu en para aanvullen.

AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @:myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht :|W

Gegeten: bavette, verse friet, champignons.

Gekeken: 2 voor 12, schaatsen, The Office.
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij jullie
pi_190445250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zat me net hetzelfde af te vragen :)
pi_190445393
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:27 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig Lucky; klinkt alsof dit Day of Revenge was voor de voorgaande -piep- dagen :P
Dat was het ook.
Spoilers!
pi_190445416
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.
Spoilers!
pi_190445720
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.
Klinkt wel als een hele fijne dag :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:48:41 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190445847
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat was het ook.
En als een dag om het nodige lekkers te nommen :)
pi_190445853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt wel als een hele fijne dag :)
Ja, het was echt gezellig.

Jouw weekend klinkt ook prima. Zijn de collega's van je vriend leuk?
Spoilers!
pi_190445918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

En als een dag om het nodige lekkers te nommen :)
*)
Spoilers!
pi_190446096
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, het was echt gezellig.

Jouw weekend klinkt ook prima. Zijn de collega's van je vriend leuk?
Mja ict-ers ook.. daar kan ik hrt meestal wel goed mee vinden :)
pi_190446350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ict-ers ook.. daar kan ik hrt meestal wel goed mee vinden :)
Prima lui over het algemeen ja.
Spoilers!
pi_190446635
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Lokquootje. Heb jij dit gezien? Vast iets voor jou :Y

https://www.wur.nl/nl/act(...)nze-maatschappij.htm
Oeh, niet gezien. Zeker interessant!
Ik denk alleen niet dat ik dinsdag weg kan, want deze week nog veel les/practica/presentaties.
Maar ik ga hem eens delen. Misschien vindt vriend het wel interessant! Dank!

Ik ga bedwaarts. Slaap wel, allen! :W
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:18:22 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190446682
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oeh, niet gezien. Zeker interessant!
Ik denk alleen niet dat ik dinsdag weg kan, want deze week nog veel les/practica/presentaties.
Maar ik ga hem eens delen. Misschien vindt vriend het wel interessant! Dank!

Ik ga bedwaarts. Slaap wel, allen! :W
Bed-ze :)
pi_190447027
@work

Grappig dat jullie het over Homeland hadden. Net vanavond met Jross over Homeland gehad, voor het eerst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190447124
Werk ze, Isa! Ik ga een poging doen om te slapen. Ik ben al weken aan het kwakkelen en iets meer slaap zou beter zijn.
pi_190447154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Werk ze, Isa! Ik ga een poging doen om te slapen. Ik ben al weken aan het kwakkelen en iets meer slaap zou beter zijn.
Ja, eens. Iets meer slaap zou ik ook fijn vinden -O-

Ik hoop dat het voor jou vanavond wel lukt :*
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:34:36 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190447179
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:29 schreef Isabeau het volgende:
@:work

Grappig dat jullie het over Homeland hadden. Net vanavond met Jross over Homeland gehad, voor het eerst.
Positief? Negatief?
pi_190447225
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:34 schreef fietsie het volgende:

Positief? Negatief?
Hij kijkt het en zei dat hij de bipolaire vrouw spelende actrice erg goed vond. Maar ook dat het vooral de eerste 2 seizoenen heel goed was en gaandeweg toch minder was geworden. Geloof dat we het er over kregen omdat er een nieuw seizoen aan kwam/was begonnen? Anyway, ik heb het nog nooit gezien.
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:47:22 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190447590
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij kijkt het en zei dat hij de bipolaire vrouw spelende actrice erg goed vond. Maar ook dat het vooral de eerste 2 seizoenen heel goed was en gaandeweg toch minder was geworden. Geloof dat we het er over kregen omdat er een nieuw seizoen aan kwam/was begonnen? Anyway, ik heb het nog nooit gezien.
Na drie neemt het een heel ander, internationaler pad wat enorm aansluit op actualiteit.
I
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:48:04 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190447610
En de hoofdrolspeelster is eh, iemand met vele gzichten, knap gespeeld
pi_190448000
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:48 schreef fietsie het volgende:
En de hoofdrolspeelster is eh, iemand met vele gzichten, knap gespeeld
Echt!
Want hoe irri ze ook is in die rol soms, dat je denkt jahaaaaaaa nou weten we het wel, blijft het knap.
Ik zag een interview met haar, je herkent haar bijna niet of zo en ook een keer in een andere rol en dan zie je pas hoe knap ze Carry speelt _O_
pi_190448014
Tot zover 'ik ga bedwaarts'

Konijn Cas kwam opeens niet voor de biks. En bleef moeilijk zitten. Dat is niks voor hem.
Dus hem toch maar wat pijnstilling en darmstimulerende medicatie gegeven. (Dat is een beetje de standaard remedie bij mogelijke 'gasbuiken'. Dus ik heb in overleg met de DA een eigen medicatiekastje. Bij aanhoudende klachten bel ik natuurlijk wel de DA ;) )
Nu maar even een half uurtje wachten met een kop thee, kijken of het een beetje aan wil slaan.
pi_190448025
Werk ze Isa!

Homeland...veel over gehoord, nog niet gezien. Maar zal hem eens op de lijst zetten :Y
  zondag 15 december 2019 @ 00:42:42 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190448811
@ISA: als je tijdens jouw nachten nog een waargebeurde docuserie op Netflix wilt zien, raad ik je The Confession Killer aan.
USA en het verhaal van iemand die honderden moorden heeft gezegd te hebben gepleegd, maar waar dus nu achteraf...
Poef.....gone! ©golfer
pi_190448890
quote:
3s.gif Op zondag 15 december 2019 00:42 schreef golfer het volgende:
@:Isa: als je tijdens jouw nachten nog een waargebeurde docuserie op Netflix wilt zien, raad ik je The Confession Killer aan.
USA en het verhaal van iemand die honderden moorden heeft gezegd te hebben gepleegd, maar waar dus nu achteraf...
^O^ Perfect, hoef ik niet op zoek te gaan wat ik wil gaan kijken. Begin ik hier straks aan.
pi_190449944
3 afleveringen gezien, nu bij 'I was shocked to find out I was dead' :D Er zitten leuke twists en turns in; bizar dat dit echt is gebeurd :+
  zondag 15 december 2019 @ 06:14:22 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190450003
Wij keken gister zero dark thirty ..
Ook wel een aan te bevelen film.. iets minder heftig als homeland, wel realistischer ;)

Verder goedemorgen ! :W
De week is bijna doormidden.. vandaag de junior naar buiten schoppen, want ik moet dingen doen. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190450063
Aaaaargh. Nog tweeëndertig kauwgumballen.

..ik zou wel willen vloeken, maar dat lukt niet met Rikkert in de kamer. }:|

T-minus zeven uur.
Let me see you stripped down to the bone
pi_190450068
Ha Lot

Je kunt het :)
Behalve vloeken dan ;)
  zondag 15 december 2019 @ 07:13:04 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190450083
Creapy rikkert... :o
En wat was het verhaal van de kauwgumballen ook al weer?
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2019 @ 08:09:33 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190450253
Mogge :W

Mooie sportdag vandaag. Eerst zelf maar even sporten ;).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190450293
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 07:13 schreef Barreltje het volgende:
Creapy rikkert... :o
En wat was het verhaal van de kauwgumballen ook al weer?
Bekijk deze YouTube-video

Denk ik!

(uh, waarom een stukje tekst en niet het filmpje?)
pi_190450299
pi_190450301
Vaag.
  zondag 15 december 2019 @ 08:29:39 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190450312
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Vaag.
Creapy Rickert effect.. :{
pi_190450314
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:29 schreef Barreltje het volgende:

Creapy Rickert effect.. :{
Denk het :Y
pi_190450574
:W
pi_190450775
Morning!
pi_190450803
Vandaag op pad met Mup. :) Zo eerst klein uurtje in de auto richting oma, daar kerstboom opzetten, en dan naar mn ouders, kitten aaien. :D
pi_190450809
Mogge!

Ik zag een berichtje op fb van mijn nichtje in Perth. 41 gaden en elektriciteit valt daar steeds uit.
  zondag 15 december 2019 @ 10:43:50 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190451454
Goedemorgen. Trek. Koffie.

Zo beetje omtrutten met de boom :)
pi_190451484
quote:
Zo doet ie het :) (het was een https en dan krijg je blijkbaar dit als je er geen youtube-tags omheen zet)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 15 december 2019 @ 11:18:22 #137
63722 z80
I fink you freaky
pi_190451726
Morgen. ontbijt achter de kiezen. Nu aan een trippel espresso.
Verder en standaard zondag.
pi_190452092
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zo doet ie het :) (het was een https en dan krijg je blijkbaar dit als je er geen youtube-tags omheen zet)
Oh no, die oorwurm ;(
pi_190452094
Wat een werk Mini :o _O_ Creepy Rikkert _O-
pi_190452102
Wat een *** nacht. Het virus laat zich niet zomaar buiten de deur zetten }:|
pi_190452113
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik zag een berichtje op fb van mijn nichtje in Perth. 41 gaden en elektriciteit valt daar steeds uit.
Pffft.
De ellende @bosbranden en smog in Sydney is ook niet veel beter las ik.
pi_190452117
Goedemorgen (nog net) :W

Gisteren in een dark sky park samen met een boswachter naar vallende sterren gekeken en ook allerlei sterrenbeelden gezien. Was erg gaaf. Groningen is toch wel erg mooi O+
pi_190452144
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen (nog net) :W

Gisteren in een dark sky park samen met een boswachter naar vallende sterren gekeken en ook allerlei sterrenbeelden gezien. Was erg gaaf. Groningen is toch wel erg mooi O+
Klinkt super!
pi_190452283
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @:myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht :|W
Ik zag hem gisteren ook in de winkel, ja. :D Echt een lelijk ding.
  zondag 15 december 2019 @ 12:35:57 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190452558
Wk finale handbal aan het kijken ^O^
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 12:56:14 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190452825
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Dom dat de NOS er nauwelijks aandacht aan besteed, zelfs geen samenvattingen.
pi_190452866
Wij zijn een keukenmachine aan het uitzoeken *O* Ik vind het zo ontzettend moeilijk. Het wordt een KitchenAid artisan of een Kenwood Chef. Ze hebben allebei voor- en nadelen.
Spoilers!
pi_190452868
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Gaat het goed? Hier staat de tv op ander net.

Klaar in kersterige rood/zwart kledij voor Zingen vanmiddag. 🎹

Wat gaat dat vreemd in vlagen, Blues? Naar zeg.

En mini ...wat een onvermoede skills met je surprise. _O_
  zondag 15 december 2019 @ 12:58:38 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190452871
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 12:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

't Is geen voebbel he. Probleem-volwassenen houd je niet van de straat met handbal
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2019 @ 12:58:51 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190452875
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 12:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Rechten liggen bij Ziggo. Die hebben het handbal opgepakt, toen de NOS het links liet liggen. En sinds het bij Ziggo zit worden er toevallig ook medailles gewonnen. :+

En terecht. Zie ook het EK volleybal van de mannen, niet ieder duel werd live op TV uitgezonden, terwijl Ziggo het damesEK had en dat wel deed. Daar kan de NOS niet altijd wat aan doen, maar daarom lang leve Ziggy. Die investeren ook in diverse andere sporten dan alleen het voetbal.
pi_190452904
Oh hee...kan op de ipad kijken. Ziggo go w/
  zondag 15 december 2019 @ 13:00:56 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190452912
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn een keukenmachine aan het uitzoeken *O* Ik vind het zo ontzettend moeilijk. Het wordt een KitchenAid artisan of een Kenwood Chef. Ze hebben allebei voor- en nadelen.
Ik heb alles van Kenwood.... een Patissier en een Multipro. Dus ik zou bevooroordeeld kiezen voor de Chef :P
pi_190453000
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:00 schreef fietsie het volgende:
Ik heb alles van KitchenAid..... Dus ik zou bevooroordeeld kiezen voor de KitchenAid :P
  zondag 15 december 2019 @ 13:07:31 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190453029
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2019 13:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan moet ik toch echt eerst de loterij winnen :P

(Want zo kom ik aan de Kenwoods, winnen :P)
pi_190453042
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn keuze indertijd voor kenwood was dat je daarop een keukenmachine accessoires en blender erop kan zetten (dus die apparaten konden weg) en dat de citruspers een schaal bovenop is ipv aan de voorkant dus moet er een glas onder.
De kitchenaid is natuurlijk veel mooier maar kenwood stond ook beter in mijn keuken. Enige dat ik echt mis op de kenwood is een ravioli maker
  zondag 15 december 2019 @ 13:09:45 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190453075
Broodje osseworst met mozzarella van de Jumbo was.. teleurstellend. Veel en veel teveel brood t.o.v. de hoeveelheid beleg.
  zondag 15 december 2019 @ 13:13:41 #157
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_190453139
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 12:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

't Is geen voebbel he. Probleem-volwassenen houd je niet van de straat met handbal
Voetbal rechten liggen al jaren elders :+, op samenvattingen na.
pi_190453156
Ik heb de kenwood niet eens overwogen :@ omdat ik design ook belangrijk vind :+ :')

Maar die chef klinkt wel heel chill als ik eerlijk ben :)
pi_190453195
Oh ik lees over de cooking chef. Das weer iets anders geloof ik :+
  zondag 15 december 2019 @ 13:18:04 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190453218
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 13:16 schreef Aure het volgende:
Oh ik lees over de cooking chef. Das weer iets anders geloof ik :+
Die is wel cool, nou ja, het tegengestelde eigenlijk: verhitten en bewerken tegelijk.
  zondag 15 december 2019 @ 13:18:26 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190453228
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Voetbal rechten liggen al jaren elders :+, op samenvattingen na.
Ja precies, die rechten droegen niet bij aan het doel.
pi_190453239
Ik gebruik dingen als een blender enzo niet. Ik snap de charme van blenders niet. Ik gebruik mijn (KitchenAid :D) staafmixer gewoon voor al dat soort dingen en dan kan het ook meteen in grotere hoeveelheden.
  zondag 15 december 2019 @ 13:22:04 #163
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190453278
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik dingen als een blender enzo niet. Ik snap de charme van blenders niet. Ik gebruik mijn (KitchenAid :D) staafmixer gewoon voor al dat soort dingen en dan kan het ook meteen in grotere hoeveelheden.
Daar gaan hier yoghurt en bevroren fruit in, voor smoothies. Goeie liter per keer geloofik.
pi_190453299
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:22 schreef fietsie het volgende:
Daar gaan hier yoghurt en bevroren fruit in, voor smoothies. Goeie liter per keer geloofik.
Ja, dat doe ik dus ook gewoon met mijn staafmixer. Scheelt weer een onhandig ding in mijn kast.
pi_190453327
quote:
Ik gebruik de blender (heb ook een glazen blender) voor hete soepen maar ook voor mix voor sorbet ijs en voor sappen (wat me nu even te binnen schiet). Pesto met keukenmachine gaat beter bij mij dan met staafmixer
  zondag 15 december 2019 @ 13:24:36 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190453329
Zijn er hier mensen die dit weten?

Ik mag graag schatzoek programma's volgen op History channel. Echter, naast hun irritante herhalingspolitiek waarbij je nooit aan de aankondiging kunt zien hoeveel seizoenen oud de eerstvolgende uitzending van een herhaling is, heb ik het idee dat ze echt helemaal nooit iets vinden.

Of kijk ik dan de verkeerde afleveringen?

Op Reddit is er ook een draadje over..
https://www.reddit.com/r/(...)treasure_hunting_or/
pi_190453372
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik gebruik de blender (heb ook een glazen blender) voor hete soepen maar ook voor mix voor sorbet ijs en voor sappen (wat me nu even te binnen schiet). Pesto met keukenmachine gaat beter bij mij dan met staafmixer
Doe je pesto in je blender dan? Dat doe ik in mijn foodprocessor. Hete soep in een blender lijkt me al helemaal onhandig. Van je pan, naar de blender en dan dus nooit grote hoeveelheden. :D
  zondag 15 december 2019 @ 13:28:03 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190453400
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doe je pesto in je blender dan? Dat doe ik in mijn foodprocessor. Hete soep in een blender lijkt me al helemaal onhandig. Van je pan, naar de blender en dan dus nooit grote hoeveelheden. :D
Hoe allemachtig veel soep maak jij dan voor 2 personen?
pi_190453407
quote:
Hoe is die staafmixer? Mijn antieke Braun was de bom, mijn huidige een wiebelig stuk plastic. Ik denk niet dat het heel lang duurt voor ik een nieuwe mag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190453432
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

In mijn miniblendertje voordat ik een keukenmachine accessoire op de kenwood had
pi_190453439
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef fietsie het volgende:
Hoe allemachtig veel soep maak jij dan voor 2 personen?
Als ik alleen voor mezelf soep maak, zit ik al zo aan een liter. Maar ik kook zelden soep voor maar 1 avond. Blijf erbij dat een staafmixer door de pan veel makkelijker is.
pi_190453462
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef Vanyel het volgende:
Hoe is die staafmixer? Mijn antieke Braun was de bom, mijn huidige een wiebelig stuk plastic. Ik denk niet dat het heel lang duurt voor ik een nieuwe mag.
Ik vind hem echt superfijn. En heel compleet met alles er meteen bij. Echt wel mijn favoriete KitchenAid item, denk ik. Ondanks dat het ook de goedkoopste is.
pi_190453499
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik alleen voor mezelf soep maak, zit ik al zo aan een liter. Maar ik kook zelden soep voor maar 1 avond. Blijf erbij dat een staafmixer door de pan veel makkelijker is.
Dat doe ik ook wel, afhankelijk welke pan ik gebruik. Soms is met de blender handiger, soms met de staafmixer
pi_190453514
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind hem echt superfijn. En heel compleet met alles er meteen bij. Echt wel mijn favoriete KitchenAid item, denk ik. Ondanks dat het ook de goedkoopste is.
Oeh dat klinkt aantrekkelijk.
Verder eens met alles wat je over staafmixers zegt. Win op elk gebied, als je een goeie hebt.

Draadloos?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2019 @ 13:33:11 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190453527
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Idd. Gisteren zo'n verspakket tomaat/pastinaaksoep. Er staat voor zes personen. Nou gisteren en vandaag en is het op. :Y)
pi_190453533
Het wordt de KitchenAid Artisan: https://www.debijenkorf.n(...)%3bgrijs%3bzilver%7d

We krijgen er een foodprocessor bij dus dan hebben we alles wat we nodig hebben. Alleen geen blender maar mijn huidige blender houdt het nog wel een jaartje vol. Ik gebruik de blender dagelijks trouwens.
Spoilers!
pi_190453561
Voor wat dan?
pi_190453566
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb gisteren nog heel duidelijk gehint dat als er eens een kadootje voor mij gekocht moet worden, ik die wil. En geen enkele andere want ik wil een koffertje.
Spoilers!
pi_190453576
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 13:32 schreef Vanyel het volgende:

Oeh dat klinkt aantrekkelijk.
Verder eens met alles wat je over staafmixers zegt. Win op elk gebied, als je een goeie hebt.

Draadloos?
Helaas niet draadloos, maar wel lang zat, dat was bij mijn vorige minder.
pi_190453578
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Vanyel het volgende:
Voor wat dan?
Ik ontbijt elke dag met een smoothie.
Spoilers!
  zondag 15 december 2019 @ 13:41:22 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190453774
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb gisteren nog heel duidelijk gehint dat als er eens een kadootje voor mij gekocht moet worden, ik die wil. En geen enkele andere want ik wil een koffertje.
En met deze zou J in de garage moeten gaan overnachten? :P

https://www.kenwoodworld.(...)-kvc5100p-0w20011272
pi_190454027
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zijn er echt mensen die dat kopen? Tenzij je een jaren-50-pasteltinten inrichting hebt... (en dan nog)...brr!

Ik heb me wel eens wakkerder gevoeld :') . Konijn Cas at dus sinds gisteravond niet en leek pijn te hebben, en de situatie is niet verbeterd. Ik had zelf al medicatie gegeven, en vannacht ben ik er steeds uit geweest om te controleren hoe het met hem ging. Niet lekker, dus nog voor zonsopkomst naar de spoeddienst (niet de faculteit).
Daar konden ze niet heel veel meer doen dan hem wat warm onderhuids infuus geven (want ondertemp.) en ik kreeg nog een flesje medicatie mee.
SPOILER
Nu dus de ochtend in de weer met dwangvoeding, kruikje en thermometer, medicatie, en dan om 16 uur heb ik een afspraak staan bij de faculteit.

:O
pi_190454126
Bloed.stolend.spannend met handbal en ik moet weg!
  zondag 15 december 2019 @ 13:53:16 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190454147
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 13:52 schreef AnneX het volgende:
Bloed.stolend.spannend met handbal en ik moet weg!
Ik durf niet te kijken. Lees straks de uitslag wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_190454216
Mmm, zie net dat kenwood nu ook een ravioli maker heeft. 149 euro en ik heb een adapter nodig van 30 euro. Even wachten nog maar
pi_190454328
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zijn er echt mensen die dat kopen? Tenzij je een jaren-50-pasteltinten inrichting hebt... (en dan nog)...brr!

Ik heb me wel eens wakkerder gevoeld :') . Konijn Cas at dus sinds gisteravond niet en leek pijn te hebben, en de situatie is niet verbeterd. Ik had zelf al medicatie gegeven, en vannacht ben ik er steeds uit geweest om te controleren hoe het met hem ging. Niet lekker, dus nog voor zonsopkomst naar de spoeddienst (niet de faculteit).
Daar konden ze niet heel veel meer doen dan hem wat warm onderhuids infuus geven (want ondertemp.) en ik kreeg nog een flesje medicatie mee.
SPOILER
Nu dus de ochtend in de weer met dwangvoeding, kruikje en thermometer, medicatie, en dan om 16 uur heb ik een afspraak staan bij de faculteit.

Hopelijk knapt Nijn snel op!
pi_190454370
Vraagje he. Verse sperziebonen kan ik die toppen, wassen en invriezen? Of zijn ze dan straks na bereiden helemaal slap?
  zondag 15 december 2019 @ 13:59:06 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190454401
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:53 schreef golfer het volgende:

Ik durf niet te kijken. Lees straks de uitslag wel.
Yeah!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_190454425
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraagje he. Verse sperziebonen kan ik die toppen, wassen en invriezen? Of zijn ze dan straks na bereiden helemaal slap?
Even blancheren.
pi_190454561
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER

Oh bah, wat een zorg. Hopelijk knapt hij snel op
pi_190454611
quote:

[..]

Sjezus wat een misbaksel. Die Kenwoods zijn al niet de mooiste maar dit is echt een gedrocht.

Handbaldames :o
Spoilers!
  zondag 15 december 2019 @ 14:07:11 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190454629
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou ze even blancheren en dan invriezen
  zondag 15 december 2019 @ 14:08:07 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190454649
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sjezus wat een misbaksel. Die Kenwoods zijn al niet de mooiste maar dit is echt een gedrocht.

Handbaldames :o
Ik heb zo het idee dat Amerikaanse Huisvrouwen aan de wieg van dergelijke vormgeving staan :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2019 @ 14:08:45 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190454662
Handbalsters _O_.
Wat is sport toch verschrikkelijk en mooi :D
pi_190454716
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zou ze even blancheren en dan invriezen
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2019 13:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Even blancheren.
Dankjewel O+
pi_190454731
quote:

[..]

Wat een gruwel. Die zou ik nog niet voor niets willen hebben, niet eens met geld toe
  zondag 15 december 2019 @ 14:14:15 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190454769
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat een gruwel. Die zou ik nog niet voor niets willen hebben, niet eens met geld toe
Ik moest ook redelijk mijn best doen m te vinden.
pi_190454791
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier toevallig mensen die ervaring hebben met een kobo aura h2o? Mijn ereader blijft crashen dus moet maar eens gaan kijken voor een andere
Die heb ik. Er is dit jaar een 2e editie uitgekomen, maar ik heb (goedkoper) de 1e editie refurbished gekocht. Ik ben er tot nu toe heel tevreden mee. Ik heb er nog geen water overheen gegooid maar hoe dan ook lijkt hij me goed stevig ^O^
pi_190454841
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Vanyel het volgende:
Voor wat dan?
Hoe was Yama? Heb je nog overnacht in Rotterdam?
pi_190454862
Housewarming was leuk *O*
Wel stom dat twee mensen niet kwamen opdagen. Eentje is een notoir slechte planner dus misschien had ik er ook niet op moeten rekenen dat ze kwam.
We hebben spellen gespeeld en iedereen heeft mijn housewarming-prijsvraag ingevuld. Mijn broertje heeft gewonnen, want die had bij de vraag "Hoe heet mijn gatenplant?" ingevuld "Stanley Yelnats": de hoofdpersoon in de film "Holes", dus dat is geniaal. Mijn plant heette oorspronkelijk Meneer Plantmans maar nu heb ik hem hernoemd naar Stanley Plantmans :D
pi_190454875
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die heb ik. Er is dit jaar een 2e editie uitgekomen, maar ik heb (goedkoper) de 1e editie refurbished gekocht. Ik ben er tot nu toe heel tevreden mee. Ik heb er nog geen water overheen gegooid maar hoe dan ook lijkt hij me goed stevig ^O^
Oh ja die echt pas van dit jaar die twee? Hij is overal uitverkocht _O-
pi_190454876
Ik sliep gisteren om half 1 ofzo, zonder een druppel alcohol en ik voel me toch een partij brak :') Oud wijf dat ik d'r ben. Wel braaf pilates gedaan en nu ga ik mijn leven voor de komende maanden plannen. Stomme klus }:|
pi_190454951
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik sliep gisteren om half 1 ofzo, zonder een druppel alcohol en ik voel me toch een partij brak :') Oud wijf dat ik d'r ben. Wel braaf pilates gedaan en nu ga ik mijn leven voor de komende maanden plannen. Stomme klus }:|
Wat houdt dat in, je leven voor de komende maanden plannen?
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:22:39 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190454969
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh, ik zeker wel :Y
Hij stond weliswaar direct weer op marktplaats, maar goed ;)
pi_190454996
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Tele6 het volgende:
Housewarming was leuk *O*
Wel stom dat twee mensen niet kwamen opdagen. Eentje is een notoir slechte planner dus misschien had ik er ook niet op moeten rekenen dat ze kwam.
We hebben spellen gespeeld en iedereen heeft mijn housewarming-prijsvraag ingevuld. Mijn broertje heeft gewonnen, want die had bij de vraag "Hoe heet mijn gatenplant?" ingevuld "Stanley Yelnats": de hoofdpersoon in de film "Holes", dus dat is geniaal. Mijn plant heette oorspronkelijk Meneer Plantmans maar nu heb ik hem hernoemd naar Stanley Plantmans :D
Fijn, moest gisteravond aan je denken hoe het zou gaan.
pi_190455019
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat houdt dat in, je leven voor de komende maanden plannen?
Voor de komende maanden bedenken welke weekenden ons kind hier is en wanneer bij zijn vader, welke feestdagen en vakanties hij waar doorbrengt (dat is grotendeels al besproken), wanneer er vrij genomen moet worden voor de feest- en studiedagen, of dat samen past met mijn opleidingsdagen en wanneer welke opa/oma's komen oppassen.
pi_190455026
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoe was Yama? Heb je nog overnacht in Rotterdam?
Yama was alles fijn O+ Echt meer dan de moeite, voor herhaling vatbaar. Ik ben alleen te lui om de foto's ergens te uploaden :@
Niet overnacht uiteindelijk, was toch wat spannend voor de oppas.
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:25:04 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190455046
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Tele6 het volgende:
Stanley Yelnats"
Bij zo'n antwoord (ok, niet dat ik zo'n vraag zou stellen maar goed) zou ik de humor dus totaal niet zien. Maar goed, als je de film kent (is het een bekende film?) is ie wel goed natuurlijk
pi_190455058
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Voor de komende maanden bedenken welke weekenden ons kind hier is en wanneer bij zijn vader, welke feestdagen en vakanties hij waar doorbrengt (dat is grotendeels al besproken), wanneer er vrij genomen moet worden voor de feest- en studiedagen, of dat samen past met mijn opleidingsdagen en wanneer welke opa/oma's komen oppassen.
Oh pff dat klinkt inderdaad als een vervelende klus :*
pi_190455071
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Yama was alles fijn O+ Echt meer dan de moeite, voor herhaling vatbaar. Ik ben alleen te lui om de foto's ergens te uploaden :@
Niet overnacht uiteindelijk, was toch wat spannend voor de oppas.
^O^ Als je de geest krijgt voor foto's of details dan hou ik mee aanbevolen :Y Jammer van het overnachten maar fijn dat het zo haalbaar was voor de oppas.
pi_190455082
Jezus wat een werk dat plannen.
pi_190455104
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bij zo'n antwoord (ok, niet dat ik zo'n vraag zou stellen maar goed) zou ik de humor dus totaal niet zien. Maar goed, als je de film kent (is het een bekende film?) is ie wel goed natuurlijk
Nou ja, ik heb de film een paar jaar geleden samen met hem gekeken, en rond die tijd het boek dat erbij hoort ook gelezen, dus ik vond het erg leuk dat hij ernaar verwees.
Het is een leuke film vind ik. Of ja, niet per se erg leuk, maar wel boeiend.
pi_190455122
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Herkenbaar.. dit is wel de eerste keer dat het hele schooljaar inclusief de zomervakantie zonder al te veel gedoe rond kwam.
  zondag 15 december 2019 @ 14:27:16 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190455126
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb de film een paar jaar geleden samen met hem gekeken, en rond die tijd het boek dat erbij hoort ook gelezen, dus ik vond het erg leuk dat hij ernaar verwees.
Maar hoe onthoud je zo'n naam, boektitel, enz? Dat is toch weg na 2 weken?
pi_190455129
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

^O^ Als je de geest krijgt voor foto's of details dan hou ik mee aanbevolen :Y Jammer van het overnachten maar fijn dat het zo haalbaar was voor de oppas.
Kom op discord dan stuur ik ze direct :D
pi_190455132
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh pff dat klinkt inderdaad als een vervelende klus :*
Het plannen op zich gaat wel, soms komt het makkelijker uit dan andere jaren, maar het gedoe is vooral dit allemaal in een overzichtelijk excelletje te proppen. Het is elk jaar nét anders dus ik loop eindeloos data aan te passen en extra rijen erin te frotten.
pi_190455157
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kom op discord dan stuur ik ze direct :D
Dat ken ik heul niet :o
pi_190455171
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Vanyel het volgende:
Jezus wat een werk dat plannen.
Ja, voor de vereenvoudiging van je leven kun je beter niet scheiden met kinderen :P Maar goed, hierna ben ik er weer tot juli vanaf! *O*
pi_190455181
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het plannen op zich gaat wel, soms komt het makkelijker uit dan andere jaren, maar het gedoe is vooral dit allemaal in een overzichtelijk excelletje te proppen. Het is elk jaar nét anders dus ik loop eindeloos data aan te passen en extra rijen erin te frotten.
Hm ik heb dit jaar een kalender op a4 geprint en alles in kleurtjes ingetekend

Dat gaat eigenlijk best heel practisch.
Comments erbij geschreven voor de ex... en die was zo waar tevreden.
pi_190455182
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik weet ook niet hoe dat in m'n broers hoofd blijft zitten.
M'n broer heeft een raar hoofd :P
pi_190455212
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm ik heb dit jaar een kalender op a4 geprint en alles in kleurtjes ingetekend

Dat gaat eigenlijk best heel practisch.
Comments erbij geschreven voor de ex... en die was zo waar tevreden.
Wij hebben een google docs bestand. Mijn ex is prima hoor, die is eigenlijk altijd tevreden en coöperatief, maar ja, er moet wel een voorstel liggen.
pi_190455222
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat ken ik heul niet :o
Ik ken het alleen als game chat, maar zat laatst te denken hoeveel makkelijker het daar is om een foto te delen.
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:34:16 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190455298
Net even rondje gedaan met m'n analoge camera (het technische geneuzel zal ik jullie besparen, komt wel in FOT-SC) en zou daarna naar het voetbalveld gaan om wat foto's te nemen, maar dat is afgelast.

Straks verjaardag/housewarming van de vrienden waar ik laatste weken ook al aan het klussen ben. Hij is jarig maar doet er verder nooit wat aan, zij voor de verrassing wel wat gedaan. Ook ivm nieuw huis. Hij wist het gisteren nog niet in elk geval, want hij liep wat te mopperen dat z'n vriendin vrijdag ook al naar de winkel was en ze toen geen goed badkamermeubel had gevonden. Heb me wijzelijk stil gehouden want ze appte mij al om het klantennummer van de Sligro :+
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:35:21 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190455324
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, ja, als je het beide kent is het zeker een leuke verwijzing. :)
pi_190455332
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij hebben een google docs bestand. Mijn ex is prima hoor, die is eigenlijk altijd tevreden en coöperatief, maar ja, er moet wel een voorstel liggen.
Uhu.. en je wil toch wel dat het more or less is zoals afgesproken he.
Hier gaat het niet altijd soepel en makkelijk... maar de vakantieplanning komen we eigenlijk altijd wel relatief makkelijk uit.

SPOILER
pi_190455487
Eentje dan @Clubsoda
Een van de gangen was oester. Eerste helft de oester gegratineerd in een sopje met yuzu met gefituurd engelenhaar erop. Ik tikkie grommen dat de oester niet oesterig genoeg was (ik hou zo van rauwe oester, zo zonde om die smaak te verstoppen onder kazen).
https://imgur.com/B8WZbAh
Komt deel 2, zo'n gekke hippe 'druppel' bovenop een plakje rauw rundvlees. In de druppel het sap uit de oester van deel 1.
https://imgur.com/MmeSCrd
Geen wonder dat die eerste niet zo oesterig was.

Rauwe octopus met foie gras. Ik hou helemaal niet van foie gras maar omg O+ O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Vanyel op 15-12-2019 14:47:32 ]
pi_190455562
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:42 schreef Vanyel het volgende:
Eentje dan @:Clubsoda
Een van de gangen was oester. Eerste helft de oester gegratineerd in een sopje met yuzu met gefituurd engelenhaar erop. Ik tikkie grommen dat de oester niet oesterig genoeg was (ik hou zo van rauwe oester, zo zonde om die smaak te verstoppen onder kazen).
[ afbeelding ]
Komt deel 2, zo'n gekke hippe 'druppel' bovenop een plakje rauw rundvlees. In de druppel het sap uit de oester van deel 1.
[ afbeelding ]
Geen wonder dat die eerste niet zo oesterig was.

Rauwe octopus met foie gras. Ik hou helemaal niet van foie gras maar omg O+ O+
De foto's doen het niet -O- Maar het klinkt wel heel tof en creatief!
pi_190455580
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uhu.. en je wil toch wel dat het more or less is zoals afgesproken he.
Hier gaat het niet altijd soepel en makkelijk... maar de vakantieplanning komen we eigenlijk altijd wel relatief makkelijk uit.

SPOILER
Een beetje flexibel aan beide kanten is wel zo prettig, het is fijn als dat lukt. Onze beider partners zijn in de zomer jarig, vlak na elkaar dus dat is altijd een beetje puzzelen. Wij hebben ook de zomervakantie al geboekt 8)7
pi_190455588
Ja fuck me als ik de eerste link gebruik doet ie het wel, geen idee waarom ie niet werkt
pi_190455624
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De foto's doen het niet -O- Maar het klinkt wel heel tof en creatief!
Klikken dan maar
pi_190455647
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:46 schreef Vanyel het volgende:
Ja fuck me als ik de eerste link gebruik doet ie het wel, geen idee waarom ie niet werkt
De eerste doet het :9 Tweede niet.
pi_190455716
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De eerste doet het :9 Tweede niet.
In jouw quote idd, maar in mijn post nu (bij mij) wel.
Daarom dus meh geen zin in fotos :D
pi_190455791
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Een beetje flexibel aan beide kanten is wel zo prettig, het is fijn als dat lukt. Onze beider partners zijn in de zomer jarig, vlak na elkaar dus dat is altijd een beetje puzzelen. Wij hebben ook de zomervakantie al geboekt 8)7
Hier nog niet... ook nog geen idee wat we gaan doen eigenlijk.

Mijn spontane liefdesleven gooit beetje roet in het eten mbt mijn planning.
Die zei al dat ie had rekening gehouden ook met ons iets van vakantie te gaan doen.
Dus nu zijn alle opties weer open.

SPOILER
pi_190455852
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

In jouw quote idd, maar in mijn post nu (bij mij) wel.
Daarom dus meh geen zin in fotos :D
I get your drift. Maar wel een mooie hippe druppel ^O^
pi_190455867
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier nog niet... ook nog geen idee wat we gaan doen eigenlijk.

Mijn spontane liefdesleven gooit beetje roet in het eten mbt mijn planning.
Die zei al dat ie had rekening gehouden ook met ons iets van vakantie te gaan doen.
Dus nu zijn alle opties weer open.

SPOILER
Goddank is mijn liefdesleven niet spontaan, dat scheelt weer een onzekere factor :P Finland lijkt me wel heel gaaf!
pi_190455890
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Goddank is mijn liefdesleven niet spontaan, dat scheelt weer een onzekere factor :P Finland lijkt me wel heel gaaf!
Mja ik kwam geheel onverwachts zomaar een leuke meneer tegen... dus tja.

(En geen kinderen... DAT lijkt me pas rottig plannen :D )

En we waren anderhalf jaar geleden in finland en dochter was net zo verliefd als ik.. dus wellicht gaan we evengoed wel... maar dan eh.. wat anders :)
pi_190456905
Zo, ik heb m'n tintelingpunten omgezet in bestellingen.

Deze; de bricknic

En van de resterende punten koop ik dan een bolbon, en die zet ik dan om hierin:

Muy CUL toch?
pi_190457006
Ziet er leuk uit :)
pi_190457007
quote:
6s.gif Op zondag 15 december 2019 15:44 schreef sigme het volgende:

Deze; de bricknic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En van de resterende punten koop ik dan een bolbon, en die zet ik dan om hierin:
[ afbeelding ]

Muy CUL toch?
Da’s een leuke vorm, makkelijker opbergen ook
  zondag 15 december 2019 @ 15:49:29 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190457043
quote:

Deze; de bricknic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Muy CUL toch?
Cool ding :)
pi_190457523
Yama is goed he _O_

Mooie Römertopf, wist niet dat het nog gebruikt werd.

Sterkte candaasje met het knijn.

Ik ben lekker aan het plaotjes draoien O+

Wij zijn even gaan kijken bij Kerst in Caprera.. op het moment dat ik de foto van de beesten nam (ze staan er maar een paar uurtjes en Jezus en dinges zijn de kinderboerderij-verzorgers zelf en ze zagen er relaxed uit verder) gaat net de ezel enOOrm ontlasten _O-
SPOILER
SPOILER
  zondag 15 december 2019 @ 16:07:51 #242
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_190457607
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als het een favoriet is, dan blijven dingen vaak wel wat langer hangen.

Holes is een van mijn favoriete jeugdboeken. En ik vind Stanley yelnats daarom ook een fantastische suggestie O+
  zondag 15 december 2019 @ 16:17:00 #243
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190457839
quote:

Deze; de bricknic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Muy CUL toch?
Die römertopf ziet er echt prima uit! En ook wat compacter en hanteerbaarder de standaardvorm. Handig!

Pizzaschep moet ik ook nog een keer aanschaffen. Ook heel handig. :Y
  zondag 15 december 2019 @ 16:17:28 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190457854
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Die römertopf ziet er echt prima uit! En ook wat compacter en hanteerbaarder de standaardvorm. Handig!

Pizzaschep moet ik ook nog een keer aanschaffen. Ook heel handig. :Y
Aldi had ze laatst; alu met een korte steel.
  zondag 15 december 2019 @ 16:18:16 #245
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190457873
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Aldi had ze laatst; alu met een korte steel.
Oh, dat was handig geweest als ik dat had geweten. -O-
  zondag 15 december 2019 @ 16:22:11 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190457931
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 16:18 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Oh, dat was handig geweest als ik dat had geweten. -O-
Ik bedoelde het ook meer als een indicatie: "Soms hebben ze ze op de gekste plekken".
En lijkt me dat het niet iets eenmaligs was.
  zondag 15 december 2019 @ 16:23:51 #247
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190457957
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 16:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook meer als een indicatie: "Soms hebben ze ze op de gekste plekken".
En lijkt me dat het niet iets eenmaligs was.
Meestal zijn die krengen veel te duur, bij de aldi zal er een nettere (realistischer!) prijs aan hebben gehangen.
pi_190458709
Even mijn favoriete hobby... action op zondagmiddag.

Wel heel blij kindje want nu kan de kersttafel definitief afgemaakt worden.
De lijm was op.. en met dat poezentuig blijft de sneeuw anders echt niet liggen.

En vond mini-lantaarnpaaltjes op batterijen die er ook prima tussen passen.
  zondag 15 december 2019 @ 17:04:28 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190458839
Is er hier iemand die mij iets kan vertellen over het slijpen van messen?
Ik heb het geprobeerd met een aanzetstaal, maar de resultaten laten te wensen over. Kan aan mijn techniek liggen natuurlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190458990
Kind is spontaan uitgegamed... lantaarntjes neerzetten is veel belangrijker O+ O+ O+
  zondag 15 december 2019 @ 17:17:38 #251
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190459099
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het geprobeerd met een aanzetstaal, maar de resultaten laten te wensen over. Kan aan mijn techniek liggen natuurlijk.
Als je messen echt bot zijn, kun je beter professioneel laten slijpen. En daarna bijhouden met je aanzetstaal.
pi_190459272
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Kind is spontaan uitgegamed... lantaarntjes neerzetten is veel belangrijker O+ O+ O+
_O-
  zondag 15 december 2019 @ 17:28:36 #253
63722 z80
I fink you freaky
pi_190459303
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met een aanzetstaal ga je echt geen messen slijpen. Dan zul je meerdere wetstenen moeten gaan gebruiken. En veel oefenen met oude wegwerpmessen van zeer zacht staal.
pi_190459379
Uitgezongen...was leuk weer, vooral met 50+ pp.
Klonk goed, zei men. ~:)

Dus Tele...het is goed gegaan! Leuk idee zeg om dan spelletjes - zélf gemaakt! - te doen.

>:O @ ezels poo.
pi_190459398
Ow...de handbaldames w/ rode kaart mee in laatste minuut! Pfoe.
  zondag 15 december 2019 @ 17:35:42 #256
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190459451
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:17 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Als je messen echt bot zijn, kun je beter professioneel laten slijpen. En daarna bijhouden met je aanzetstaal.
Helder. Dank je wel.

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:28 schreef z80 het volgende:

[..]

Met een aanzetstaal ga je echt geen messen slijpen. Dan zul je meerdere wetstenen moeten gaan gebruiken. En veel oefenen met oude wegwerpmessen van zeer zacht staal.
Dit klinkt ingewikkelder.
pi_190459583

Yumyum

Al ziet het er met lichte suiker altijd wel wat beter uit... maar smaakt er niet minder om.
  zondag 15 december 2019 @ 17:43:19 #258
63722 z80
I fink you freaky
pi_190459634
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Helder. Dank je wel.
[..]

Dit klinkt ingewikkelder.
Hier het nodige leesvoer en filmpjes.
CUL / Zelf je messen slijpen
  zondag 15 december 2019 @ 17:45:04 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190459667
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier het nodige leesvoer en filmpjes.
CUL / Zelf je messen slijpen
Dank je. Zal het even doornemen.
pi_190460535
Mensen. Ik zit te twijfelen. Ik wilde eigenlijk een pizzaoven in de tuin naast mijn barbecue. Maar nu twijfel ik of ik dan niet beter gewoon een kamado barbecue kan nemen. Is dat ook voor pizza's chill?

En de tweede vraag is, is barbecuen nog wel tof als we vegetarisch eten? Ik dacht dat zo'n barbecue vooral voor low en slow was, dus misschien moet ik het dan maar gewoon uit mijn hoofd zetten.
pi_190461330
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:25 schreef Myraela het volgende:
Mensen. Ik zit te twijfelen. Ik wilde eigenlijk een pizzaoven in de tuin naast mijn barbecue. Maar nu twijfel ik of ik dan niet beter gewoon een kamado barbecue kan nemen. Is dat ook voor pizza's chill?

En de tweede vraag is, is barbecuen nog wel tof als we vegetarisch eten? Ik dacht dat zo'n barbecue vooral voor low en slow was, dus misschien moet ik het dan maar gewoon uit mijn hoofd zetten.
Een kamado is inderdaad vooral low en slow. Je kunt er ook pizza's op maken maar ik zou dat liever in een pizzaoven doen als ik de keuze had.

Zo heel veel niet-vlees is er niet om low and slow te doen. Eventueel hele bloemkool, knolselderij of pompoen. Maar dat kan ook vast op je huidige bbq.
Spoilers!
pi_190461410
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo heel veel niet-vlees is er niet om low and slow te doen. Eventueel hele bloemkool, knolselderij of pompoen. Maar dat kan ook vast op je huidige bbq.
Zijn ook allemaal niet echt dingen die me enthousiast zouden maken, om eerlijk te zijn.
pi_190461416
We zijn vanmiddag bij de kerstmarkt in het dorp geweest. Alle lokale ondernemers waren er. Kaas, worst en zoetigheid gekocht.
Er was een high tea-mevrouw die het ondernemen nog niet zo begrijpt. We kochten een boterkoek, 4 blokjes fudge, 4 chocolademelklepels en een potje pindakaas met pure pindarotsjes voor 8,75 _O-

Verder zijn we aan het wachten op de spareribs en aardappels. We experimenteren vandaag met 3 soorten ribben: char sui, ketjap en Korean bbq.
Spoilers!
pi_190461451
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zijn ook allemaal niet echt dingen die me enthousiast zouden maken, om eerlijk te zijn.
Oeh mij wel :Y Maar goed, om daar nou een peperdure bbq voor te kopen is ook weer zo wat.
Spoilers!
pi_190461534
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
  zondag 15 december 2019 @ 19:03:57 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190461545
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Myra schat.
Zou je me kunnen appen? Ben alle nummers kwijt en wil jullie graag nog eens zien. :)
pi_190461751
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra schat.
Zou je me kunnen appen? Ben alle nummers kwijt en wil jullie graag nog eens zien. :)
Yes! Meteen gedaan. :) De komende periode is wel te druk, maar anders altijd in voor een drankje.
  zondag 15 december 2019 @ 19:16:09 #268
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190461805
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2019 19:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Yes! Meteen gedaan. :) De komende periode is wel te druk, maar anders altijd in voor een drankje.
Hoeft ook niet nu, maar tellie is kapot gegaan. Alle contacten weg. Sommige zijn niet zo boeiend, maar zou het jammer vinden als ik jullie nooit meer zou zien.
pi_190461906
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeft ook niet nu, maar tellie is kapot gegaan. Alle contacten weg. Sommige zijn niet zo boeiend, maar zou het jammer vinden als ik jullie nooit meer zou zien.
Snap ik, wij zijn tof. Wil je twi zijn nummer ook hebben?
pi_190462114
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn vanmiddag bij de kerstmarkt in het dorp geweest. Alle lokale ondernemers waren er. Kaas, worst en zoetigheid gekocht.
Er was een high tea-mevrouw die het ondernemen nog niet zo begrijpt. We kochten een boterkoek, 4 blokjes fudge, 4 chocolademelklepels en een potje pindakaas met pure pindarotsjes voor 8,75 _O-

Verder zijn we aan het wachten op de spareribs en aardappels. We experimenteren vandaag met 3 soorten ribben: char sui, ketjap en Korean bbq.
Wauw dat is geen geld.
  zondag 15 december 2019 @ 19:32:06 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_190462118
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zoet ;)

Italiaans was heerlijk, zo douchen en slapen :z
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 december 2019 @ 19:36:02 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190462197
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Snap ik, wij zijn tof. Wil je twi zijn nummer ook hebben?
Oui.
Heb alleen internet op telefoon nu uitgezet kennelijk. Geen idee hoe.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 december 2019 @ 19:45:22 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190462345
Soep part #2 met stokbroodjes met diverse smeersels van Mabrouk :9.
Vandaag twee jaar geleden dat ik mijn appartement kocht. Time flies :+

Nog vier dagen arbeid en dan vakantie *O*. Dinsdag kerstdiner met werk. We gaan naar Saskia's Huiskamerrestaurant op de Albert Cuyp. Het menu ziet er al goed uit :9.
  zondag 15 december 2019 @ 19:46:38 #274
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190462371
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mag ik het adres van de high tea-mevrouw? })
pi_190463218
Zeg Blues...zojuist hoorde ik dat verloofde van oudste zwager het noro virus heeft!
Speelt dat jou ook parten?
SPOILER
@ High tea mevrouw ~:) hoe groot is een groep die zij aankan?
pi_190463344
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg Blues...zojuist hoorde ik dat verloofde van oudste zwager het noro virus heeft!
Speelt dat jou ook parten?

Zoiets was/is het wel ja :X
  zondag 15 december 2019 @ 20:25:24 #277
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190463441
quote:
Misschien kan ik hem lokken
Waarom zou je dat doen? :?

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 december 2019 @ 20:27:17 #278
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190463496
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Zoiets was/is het wel ja :X
Met projectielbraken? Spektakel!
pi_190463519
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef AnneX het volgende:
[/spoiler]

@ High tea mevrouw ~:) hoe groot is een groep die zij aankan?
Geen idee :D Ze brengt het bij je thuis. 6,50 Per persoon, vanaf 6 personen. Wij overwegen om voor samen een 6-persoons tea te laten bezorgen.
Spoilers!
pi_190463570
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:27 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Met projectielbraken? Spektakel!
Been there. Was zeker spectaculair. Fascinerend ook. Goulash met zuurkool zag er hetzelfde uit als toen het er in ging.
Spoilers!
pi_190463778
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Omdat het nu wel heel stil is hier :P
pi_190463800
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen idee :D Ze brengt het bij je thuis. 6,50 Per persoon, vanaf 6 personen. Wij overwegen om voor samen een 6-persoons tea te laten bezorgen.
Lol dat is goedkoop!
pi_190463858
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zou je mij misschien ook een website ofzo van die mevrouw willen doorsturen?
  zondag 15 december 2019 @ 20:43:33 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190463982
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 20:36 schreef Aure het volgende:

[..]

Omdat het nu wel heel stil is hier :P
Tsja, dat zal wel ergens van komen dan he :s)
pi_190464017
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja omdat jij er dus niet meer bent! En Molo, die is er ook niet meer }:|
  zondag 15 december 2019 @ 20:47:42 #286
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190464129
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 20:44 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja omdat jij er dus niet meer bent! En Molo, die is er ook niet meer }:|
Nee, ik denk dat ik wel een conceptueel idee heb van het waarom daarvan.
pi_190464182
:D
pi_190464444
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Omdat je gemist werd :?
pi_190464493
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ik wel een conceptueel idee heb van het waarom daarvan.
Ik niet. Vertel *O*
pi_190464507
Bezoek is de deur uit. Vierjarige vroeg aan z’n moeder wat we gingen. Erwtensoep maar ik heb ook knakworst voor jou omdat je de laatste tijd geen erwtensoep meer lust. Reactie: maar die van kaatje lust ik vast wel _O- . En dat klopte. De ragout was ook heerlijk en Stoofperenijs met een bolletje gelei van stoofperensap was helemaal heerlijk.
Nu een ontplofte keuken opruimen
  zondag 15 december 2019 @ 21:05:11 #291
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190464713
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 20:58 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik niet. Vertel *O*
Nou ja ik kan natuurlijk niet voor haar spreken, maar als ik het dan even heel diplomatiek moet formuleren, en dat moet hier, dan hou ik het erop dat zij en ik allebei gewoon wat beter gedijen in een klimaat wat niet vies is van wat lompheid en wat directheid op zijn tijd. En CUL is, met alle respect, gewoon één grote slangenkuil van gevoeligheden.

En wat ik al eerder zei: Ik kom ergens OMDAT en ZO LANG ik het er naar mijn zin heb. Loopgravengezeik heb ik geen zin in en geen tijd voor, en dan ga ik dus gewoon ergens anders heen waar het leuker is :)
pi_190464730
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Voor je lijstje: etna
pi_190464853
Alle SC's op FOK! zijn anders inderdaad. De een vindt het hier fijn, de ander in een andere SC. En dat is wat mij betreft ook helemaal prima.
Spoilers!
  zondag 15 december 2019 @ 21:12:25 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190464921
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou ja ik kan natuurlijk niet voor haar spreken, maar als ik het dan even heel diplomatiek moet formuleren, en dat moet hier, dan hou ik het erop dat zij en ik allebei gewoon wat beter gedijen in een klimaat wat niet vies is van wat lompheid en wat directheid op zijn tijd. En CUL is, met alle respect, gewoon één grote slangenkuil van gevoeligheden.

En wat ik al eerder zei: Ik kom ergens OMDAT en ZO LANG ik het er naar mijn zin heb. Loopgravengezeik heb ik geen zin in en geen tijd voor, en dan ga ik dus gewoon ergens anders heen waar het leuker is :)
Ik ben toch altijd wel lomp en direct genoeg, dacht ik. Dus aan mij zal het niet liggen. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_190464933
Tijdens lurken kwam ik ook nog DeWalt tegen ^O^
pi_190464945
quote:

[..]

Die loopgraven heb ik even gemist overigens.

Maar je moet vooral doen waar je blij van word. :)
  zondag 15 december 2019 @ 21:13:40 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190464963
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:12 schreef Aure het volgende:
Tijdens lurken kwam ik ook nog DeWalt tegen ^O^
oeh die is nieuw :9
pi_190464974
quote:

Grappig wel hoe dat blijkbaar per persoon zo kan verschillen. Ik vond jou juist een enorm inhoudsloze toevoeging in de SC. Ben wel benieuwd wat jouw interpretatie van lomp en direct dan is.

Molo is overigens wel direct en recht voor der raap. Zou jammer zijn als zij weggaat.
  zondag 15 december 2019 @ 21:14:27 #299
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190464993
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die loopgraven heb ik even gemist overigens.
die waren er ook niet. Als je 18 jaar op fok rondrent leer je af en toe iets *O*
pi_190465069
quote:
6s.gif Op zondag 15 december 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

die waren er ook niet. Als je 18 jaar op fok rondrent leer je af en toe iets *O*
Ik heb 10 jaar sabbatical gedaan.
Dat was nodig na mn vorige leermoment :)
pi_190465108
Loopgraven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')