Ik heb alles van Kenwood.... een Patissier en een Multipro. Dus ik zou bevooroordeeld kiezen voor de Chefquote:Op zondag 15 december 2019 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn een keukenmachine aan het uitzoekenIk vind het zo ontzettend moeilijk. Het wordt een KitchenAid artisan of een Kenwood Chef. Ze hebben allebei voor- en nadelen.
quote:Op zondag 15 december 2019 13:00 schreef fietsie het volgende:
Ik heb alles van KitchenAid..... Dus ik zou bevooroordeeld kiezen voor de KitchenAid
Dan moet ik toch echt eerst de loterij winnenquote:
Mijn keuze indertijd voor kenwood was dat je daarop een keukenmachine accessoires en blender erop kan zetten (dus die apparaten konden weg) en dat de citruspers een schaal bovenop is ipv aan de voorkant dus moet er een glas onder.quote:Op zondag 15 december 2019 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn een keukenmachine aan het uitzoekenIk vind het zo ontzettend moeilijk. Het wordt een KitchenAid artisan of een Kenwood Chef. Ze hebben allebei voor- en nadelen.
Voetbal rechten liggen al jaren eldersquote:Op zondag 15 december 2019 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is geen voebbel he. Probleem-volwassenen houd je niet van de straat met handbal
Die is wel cool, nou ja, het tegengestelde eigenlijk: verhitten en bewerken tegelijk.quote:Op zondag 15 december 2019 13:16 schreef Aure het volgende:
Oh ik lees over de cooking chef. Das weer iets anders geloof ik
Ja precies, die rechten droegen niet bij aan het doel.quote:Op zondag 15 december 2019 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voetbal rechten liggen al jaren elders, op samenvattingen na.
Daar gaan hier yoghurt en bevroren fruit in, voor smoothies. Goeie liter per keer geloofik.quote:Op zondag 15 december 2019 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik dingen als een blender enzo niet. Ik snap de charme van blenders niet. Ik gebruik mijn (KitchenAid) staafmixer gewoon voor al dat soort dingen en dan kan het ook meteen in grotere hoeveelheden.
Ja, dat doe ik dus ook gewoon met mijn staafmixer. Scheelt weer een onhandig ding in mijn kast.quote:Op zondag 15 december 2019 13:22 schreef fietsie het volgende:
Daar gaan hier yoghurt en bevroren fruit in, voor smoothies. Goeie liter per keer geloofik.
Ik gebruik de blender (heb ook een glazen blender) voor hete soepen maar ook voor mix voor sorbet ijs en voor sappen (wat me nu even te binnen schiet). Pesto met keukenmachine gaat beter bij mij dan met staafmixerquote:Op zondag 15 december 2019 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik dingen als een blender enzo niet. Ik snap de charme van blenders niet. Ik gebruik mijn (KitchenAid) staafmixer gewoon voor al dat soort dingen en dan kan het ook meteen in grotere hoeveelheden.
Doe je pesto in je blender dan? Dat doe ik in mijn foodprocessor. Hete soep in een blender lijkt me al helemaal onhandig. Van je pan, naar de blender en dan dus nooit grote hoeveelheden.quote:Op zondag 15 december 2019 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik gebruik de blender (heb ook een glazen blender) voor hete soepen maar ook voor mix voor sorbet ijs en voor sappen (wat me nu even te binnen schiet). Pesto met keukenmachine gaat beter bij mij dan met staafmixer
Hoe allemachtig veel soep maak jij dan voor 2 personen?quote:Op zondag 15 december 2019 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je pesto in je blender dan? Dat doe ik in mijn foodprocessor. Hete soep in een blender lijkt me al helemaal onhandig. Van je pan, naar de blender en dan dus nooit grote hoeveelheden.
Hoe is die staafmixer? Mijn antieke Braun was de bom, mijn huidige een wiebelig stuk plastic. Ik denk niet dat het heel lang duurt voor ik een nieuwe mag.quote:Op zondag 15 december 2019 13:18 schreef Myraela het volgende:
In mijn miniblendertje voordat ik een keukenmachine accessoire op de kenwood hadquote:Op zondag 15 december 2019 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je pesto in je blender dan? Dat doe ik in mijn foodprocessor. Hete soep in een blender lijkt me al helemaal onhandig. Van je pan, naar de blender en dan dus nooit grote hoeveelheden.
Als ik alleen voor mezelf soep maak, zit ik al zo aan een liter. Maar ik kook zelden soep voor maar 1 avond. Blijf erbij dat een staafmixer door de pan veel makkelijker is.quote:Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef fietsie het volgende:
Hoe allemachtig veel soep maak jij dan voor 2 personen?
Ik vind hem echt superfijn. En heel compleet met alles er meteen bij. Echt wel mijn favoriete KitchenAid item, denk ik. Ondanks dat het ook de goedkoopste is.quote:Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef Vanyel het volgende:
Hoe is die staafmixer? Mijn antieke Braun was de bom, mijn huidige een wiebelig stuk plastic. Ik denk niet dat het heel lang duurt voor ik een nieuwe mag.
Dat doe ik ook wel, afhankelijk welke pan ik gebruik. Soms is met de blender handiger, soms met de staafmixerquote:Op zondag 15 december 2019 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik alleen voor mezelf soep maak, zit ik al zo aan een liter. Maar ik kook zelden soep voor maar 1 avond. Blijf erbij dat een staafmixer door de pan veel makkelijker is.
Oeh dat klinkt aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superfijn. En heel compleet met alles er meteen bij. Echt wel mijn favoriete KitchenAid item, denk ik. Ondanks dat het ook de goedkoopste is.
Idd. Gisteren zo'n verspakket tomaat/pastinaaksoep. Er staat voor zes personen. Nou gisteren en vandaag en is het op.quote:Op zondag 15 december 2019 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik alleen voor mezelf soep maak, zit ik al zo aan een liter. Maar ik kook zelden soep voor maar 1 avond. Blijf erbij dat een staafmixer door de pan veel makkelijker is.
Ik heb gisteren nog heel duidelijk gehint dat als er eens een kadootje voor mij gekocht moet worden, ik die wil. En geen enkele andere want ik wil een koffertje.quote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind hem echt superfijn. En heel compleet met alles er meteen bij. Echt wel mijn favoriete KitchenAid item, denk ik. Ondanks dat het ook de goedkoopste is.
Helaas niet draadloos, maar wel lang zat, dat was bij mijn vorige minder.quote:Op zondag 15 december 2019 13:32 schreef Vanyel het volgende:
Oeh dat klinkt aantrekkelijk.
Verder eens met alles wat je over staafmixers zegt. Win op elk gebied, als je een goeie hebt.
Draadloos?
En met deze zou J in de garage moeten gaan overnachten?quote:Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog heel duidelijk gehint dat als er eens een kadootje voor mij gekocht moet worden, ik die wil. En geen enkele andere want ik wil een koffertje.
Zijn er echt mensen die dat kopen? Tenzij je een jaren-50-pasteltinten inrichting hebt... (en dan nog)...brr!quote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
En met deze zou J in de garage moeten gaan overnachten?
https://www.kenwoodworld.(...)-kvc5100p-0w20011272
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dus de ochtend in de weer met dwangvoeding, kruikje en thermometer, medicatie, en dan om 16 uur heb ik een afspraak staan bij de faculteit.
![]()
Ik durf niet te kijken. Lees straks de uitslag wel.quote:Op zondag 15 december 2019 13:52 schreef AnneX het volgende:
Bloed.stolend.spannend met handbal en ik moet weg!
quote:Op zondag 15 december 2019 13:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat kopen? Tenzij je een jaren-50-pasteltinten inrichting hebt... (en dan nog)...brr!
Ik heb me wel eens wakkerder gevoeld. Konijn Cas at dus sinds gisteravond niet en leek pijn te hebben, en de situatie is niet verbeterd. Ik had zelf al medicatie gegeven, en vannacht ben ik er steeds uit geweest om te controleren hoe het met hem ging. Niet lekker, dus nog voor zonsopkomst naar de spoeddienst (niet de faculteit).
Daar konden ze niet heel veel meer doen dan hem wat warm onderhuids infuus geven (want ondertemp.) en ik kreeg nog een flesje medicatie mee.Hopelijk knapt Nijn snel op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dus de ochtend in de weer met dwangvoeding, kruikje en thermometer, medicatie, en dan om 16 uur heb ik een afspraak staan bij de faculteit.
I solemnly swear i'm up to no good
Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 december 2019 13:53 schreef golfer het volgende:
Ik durf niet te kijken. Lees straks de uitslag wel.
Even blancheren.quote:Op zondag 15 december 2019 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraagje he. Verse sperziebonen kan ik die toppen, wassen en invriezen? Of zijn ze dan straks na bereiden helemaal slap?
quote:Op zondag 15 december 2019 13:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat kopen? Tenzij je een jaren-50-pasteltinten inrichting hebt... (en dan nog)...brr!
Ik heb me wel eens wakkerder gevoeld. Konijn Cas at dus sinds gisteravond niet en leek pijn te hebben, en de situatie is niet verbeterd. Ik had zelf al medicatie gegeven, en vannacht ben ik er steeds uit geweest om te controleren hoe het met hem ging. Niet lekker, dus nog voor zonsopkomst naar de spoeddienst (niet de faculteit).
Daar konden ze niet heel veel meer doen dan hem wat warm onderhuids infuus geven (want ondertemp.) en ik kreeg nog een flesje medicatie mee.Oh bah, wat een zorg. Hopelijk knapt hij snel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dus de ochtend in de weer met dwangvoeding, kruikje en thermometer, medicatie, en dan om 16 uur heb ik een afspraak staan bij de faculteit.
We have far more in common than that which devides us..
Sjezus wat een misbaksel. Die Kenwoods zijn al niet de mooiste maar dit is echt een gedrocht.quote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou ze even blancheren en dan invriezenquote:Op zondag 15 december 2019 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraagje he. Verse sperziebonen kan ik die toppen, wassen en invriezen? Of zijn ze dan straks na bereiden helemaal slap?
Ik heb zo het idee dat Amerikaanse Huisvrouwen aan de wieg van dergelijke vormgeving staanquote:Op zondag 15 december 2019 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sjezus wat een misbaksel. Die Kenwoods zijn al niet de mooiste maar dit is echt een gedrocht.
Handbaldames
quote:Op zondag 15 december 2019 14:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou ze even blancheren en dan invriezen
Dankjewelquote:
Wat een gruwel. Die zou ik nog niet voor niets willen hebben, niet eens met geld toequote:Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest ook redelijk mijn best doen m te vinden.quote:Op zondag 15 december 2019 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een gruwel. Die zou ik nog niet voor niets willen hebben, niet eens met geld toe
Die heb ik. Er is dit jaar een 2e editie uitgekomen, maar ik heb (goedkoper) de 1e editie refurbished gekocht. Ik ben er tot nu toe heel tevreden mee. Ik heb er nog geen water overheen gegooid maar hoe dan ook lijkt hij me goed stevigquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier toevallig mensen die ervaring hebben met een kobo aura h2o? Mijn ereader blijft crashen dus moet maar eens gaan kijken voor een andere
Hoe was Yama? Heb je nog overnacht in Rotterdam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |