Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2019 07:13 schreef Barreltje het volgende:
Creapy rikkert...![]()
En wat was het verhaal van de kauwgumballen ook al weer?
Creapy Rickert effect..quote:
Denk hetquote:
Zo doet ie hetquote:
Oh no, die oorwurmquote:Op zondag 15 december 2019 10:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zo doet ie het(het was een https en dan krijg je blijkbaar dit als je er geen youtube-tags omheen zet)
Pffft.quote:Op zondag 15 december 2019 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ik zag een berichtje op fb van mijn nichtje in Perth. 41 gaden en elektriciteit valt daar steeds uit.
Klinkt super!quote:Op zondag 15 december 2019 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen (nog net)
Gisteren in een dark sky park samen met een boswachter naar vallende sterren gekeken en ook allerlei sterrenbeelden gezien. Was erg gaaf. Groningen is toch wel erg mooi
Ik zag hem gisteren ook in de winkel, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @:myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht![]()
Dom dat de NOS er nauwelijks aandacht aan besteed, zelfs geen samenvattingen.quote:
Gaat het goed? Hier staat de tv op ander net.quote:
't Is geen voebbel he. Probleem-volwassenen houd je niet van de straat met handbalquote:Op zondag 15 december 2019 12:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dom dat de NOS er nauwelijks aandacht aan besteed, zelfs geen samenvattingen.
Rechten liggen bij Ziggo. Die hebben het handbal opgepakt, toen de NOS het links liet liggen. En sinds het bij Ziggo zit worden er toevallig ook medailles gewonnen.quote:Op zondag 15 december 2019 12:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dom dat de NOS er nauwelijks aandacht aan besteed, zelfs geen samenvattingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |