abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190454875
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die heb ik. Er is dit jaar een 2e editie uitgekomen, maar ik heb (goedkoper) de 1e editie refurbished gekocht. Ik ben er tot nu toe heel tevreden mee. Ik heb er nog geen water overheen gegooid maar hoe dan ook lijkt hij me goed stevig ^O^
Oh ja die echt pas van dit jaar die twee? Hij is overal uitverkocht _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190454876
Ik sliep gisteren om half 1 ofzo, zonder een druppel alcohol en ik voel me toch een partij brak :') Oud wijf dat ik d'r ben. Wel braaf pilates gedaan en nu ga ik mijn leven voor de komende maanden plannen. Stomme klus }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190454951
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik sliep gisteren om half 1 ofzo, zonder een druppel alcohol en ik voel me toch een partij brak :') Oud wijf dat ik d'r ben. Wel braaf pilates gedaan en nu ga ik mijn leven voor de komende maanden plannen. Stomme klus }:|
Wat houdt dat in, je leven voor de komende maanden plannen?
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:22:39 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190454969
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat een gruwel. Die zou ik nog niet voor niets willen hebben, niet eens met geld toe
Oh, ik zeker wel :Y
Hij stond weliswaar direct weer op marktplaats, maar goed ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190454996
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Tele6 het volgende:
Housewarming was leuk *O*
Wel stom dat twee mensen niet kwamen opdagen. Eentje is een notoir slechte planner dus misschien had ik er ook niet op moeten rekenen dat ze kwam.
We hebben spellen gespeeld en iedereen heeft mijn housewarming-prijsvraag ingevuld. Mijn broertje heeft gewonnen, want die had bij de vraag "Hoe heet mijn gatenplant?" ingevuld "Stanley Yelnats": de hoofdpersoon in de film "Holes", dus dat is geniaal. Mijn plant heette oorspronkelijk Meneer Plantmans maar nu heb ik hem hernoemd naar Stanley Plantmans :D
Fijn, moest gisteravond aan je denken hoe het zou gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_190455019
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat houdt dat in, je leven voor de komende maanden plannen?
Voor de komende maanden bedenken welke weekenden ons kind hier is en wanneer bij zijn vader, welke feestdagen en vakanties hij waar doorbrengt (dat is grotendeels al besproken), wanneer er vrij genomen moet worden voor de feest- en studiedagen, of dat samen past met mijn opleidingsdagen en wanneer welke opa/oma's komen oppassen.
pi_190455026
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoe was Yama? Heb je nog overnacht in Rotterdam?
Yama was alles fijn O+ Echt meer dan de moeite, voor herhaling vatbaar. Ik ben alleen te lui om de foto's ergens te uploaden :@
Niet overnacht uiteindelijk, was toch wat spannend voor de oppas.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:25:04 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190455046
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Tele6 het volgende:
Stanley Yelnats"
Bij zo'n antwoord (ok, niet dat ik zo'n vraag zou stellen maar goed) zou ik de humor dus totaal niet zien. Maar goed, als je de film kent (is het een bekende film?) is ie wel goed natuurlijk
pi_190455058
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Voor de komende maanden bedenken welke weekenden ons kind hier is en wanneer bij zijn vader, welke feestdagen en vakanties hij waar doorbrengt (dat is grotendeels al besproken), wanneer er vrij genomen moet worden voor de feest- en studiedagen, of dat samen past met mijn opleidingsdagen en wanneer welke opa/oma's komen oppassen.
Oh pff dat klinkt inderdaad als een vervelende klus :*
pi_190455071
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Yama was alles fijn O+ Echt meer dan de moeite, voor herhaling vatbaar. Ik ben alleen te lui om de foto's ergens te uploaden :@
Niet overnacht uiteindelijk, was toch wat spannend voor de oppas.
^O^ Als je de geest krijgt voor foto's of details dan hou ik mee aanbevolen :Y Jammer van het overnachten maar fijn dat het zo haalbaar was voor de oppas.
pi_190455082
Jezus wat een werk dat plannen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190455104
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bij zo'n antwoord (ok, niet dat ik zo'n vraag zou stellen maar goed) zou ik de humor dus totaal niet zien. Maar goed, als je de film kent (is het een bekende film?) is ie wel goed natuurlijk
Nou ja, ik heb de film een paar jaar geleden samen met hem gekeken, en rond die tijd het boek dat erbij hoort ook gelezen, dus ik vond het erg leuk dat hij ernaar verwees.
Het is een leuke film vind ik. Of ja, niet per se erg leuk, maar wel boeiend.
pi_190455122
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Herkenbaar.. dit is wel de eerste keer dat het hele schooljaar inclusief de zomervakantie zonder al te veel gedoe rond kwam.
  zondag 15 december 2019 @ 14:27:16 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190455126
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb de film een paar jaar geleden samen met hem gekeken, en rond die tijd het boek dat erbij hoort ook gelezen, dus ik vond het erg leuk dat hij ernaar verwees.
Maar hoe onthoud je zo'n naam, boektitel, enz? Dat is toch weg na 2 weken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190455129
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

^O^ Als je de geest krijgt voor foto's of details dan hou ik mee aanbevolen :Y Jammer van het overnachten maar fijn dat het zo haalbaar was voor de oppas.
Kom op discord dan stuur ik ze direct :D
pi_190455132
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh pff dat klinkt inderdaad als een vervelende klus :*
Het plannen op zich gaat wel, soms komt het makkelijker uit dan andere jaren, maar het gedoe is vooral dit allemaal in een overzichtelijk excelletje te proppen. Het is elk jaar nét anders dus ik loop eindeloos data aan te passen en extra rijen erin te frotten.
pi_190455157
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kom op discord dan stuur ik ze direct :D
Dat ken ik heul niet :o
pi_190455171
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Vanyel het volgende:
Jezus wat een werk dat plannen.
Ja, voor de vereenvoudiging van je leven kun je beter niet scheiden met kinderen :P Maar goed, hierna ben ik er weer tot juli vanaf! *O*
pi_190455181
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het plannen op zich gaat wel, soms komt het makkelijker uit dan andere jaren, maar het gedoe is vooral dit allemaal in een overzichtelijk excelletje te proppen. Het is elk jaar nét anders dus ik loop eindeloos data aan te passen en extra rijen erin te frotten.
Hm ik heb dit jaar een kalender op a4 geprint en alles in kleurtjes ingetekend

Dat gaat eigenlijk best heel practisch.
Comments erbij geschreven voor de ex... en die was zo waar tevreden.
pi_190455182
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar hoe onthoud je zo'n naam, boektitel, enz? Dat is toch weg na 2 weken?
Ik weet ook niet hoe dat in m'n broers hoofd blijft zitten.
M'n broer heeft een raar hoofd :P
pi_190455212
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm ik heb dit jaar een kalender op a4 geprint en alles in kleurtjes ingetekend

Dat gaat eigenlijk best heel practisch.
Comments erbij geschreven voor de ex... en die was zo waar tevreden.
Wij hebben een google docs bestand. Mijn ex is prima hoor, die is eigenlijk altijd tevreden en coöperatief, maar ja, er moet wel een voorstel liggen.
pi_190455222
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat ken ik heul niet :o
Ik ken het alleen als game chat, maar zat laatst te denken hoeveel makkelijker het daar is om een foto te delen.
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:34:16 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190455298
Net even rondje gedaan met m'n analoge camera (het technische geneuzel zal ik jullie besparen, komt wel in FOT-SC) en zou daarna naar het voetbalveld gaan om wat foto's te nemen, maar dat is afgelast.

Straks verjaardag/housewarming van de vrienden waar ik laatste weken ook al aan het klussen ben. Hij is jarig maar doet er verder nooit wat aan, zij voor de verrassing wel wat gedaan. Ook ivm nieuw huis. Hij wist het gisteren nog niet in elk geval, want hij liep wat te mopperen dat z'n vriendin vrijdag ook al naar de winkel was en ze toen geen goed badkamermeubel had gevonden. Heb me wijzelijk stil gehouden want ze appte mij al om het klantennummer van de Sligro :+
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 14:35:21 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190455324
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, ja, als je het beide kent is het zeker een leuke verwijzing. :)
pi_190455332
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij hebben een google docs bestand. Mijn ex is prima hoor, die is eigenlijk altijd tevreden en coöperatief, maar ja, er moet wel een voorstel liggen.
Uhu.. en je wil toch wel dat het more or less is zoals afgesproken he.
Hier gaat het niet altijd soepel en makkelijk... maar de vakantieplanning komen we eigenlijk altijd wel relatief makkelijk uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')