Oh ja die echt pas van dit jaar die twee? Hij is overal uitverkochtquote:Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die heb ik. Er is dit jaar een 2e editie uitgekomen, maar ik heb (goedkoper) de 1e editie refurbished gekocht. Ik ben er tot nu toe heel tevreden mee. Ik heb er nog geen water overheen gegooid maar hoe dan ook lijkt hij me goed stevig
Wat houdt dat in, je leven voor de komende maanden plannen?quote:Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik sliep gisteren om half 1 ofzo, zonder een druppel alcohol en ik voel me toch een partij brakOud wijf dat ik d'r ben. Wel braaf pilates gedaan en nu ga ik mijn leven voor de komende maanden plannen. Stomme klus
Oh, ik zeker welquote:Op zondag 15 december 2019 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een gruwel. Die zou ik nog niet voor niets willen hebben, niet eens met geld toe
Fijn, moest gisteravond aan je denken hoe het zou gaan.quote:Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Tele6 het volgende:
Housewarming was leuk![]()
Wel stom dat twee mensen niet kwamen opdagen. Eentje is een notoir slechte planner dus misschien had ik er ook niet op moeten rekenen dat ze kwam.
We hebben spellen gespeeld en iedereen heeft mijn housewarming-prijsvraag ingevuld. Mijn broertje heeft gewonnen, want die had bij de vraag "Hoe heet mijn gatenplant?" ingevuld "Stanley Yelnats": de hoofdpersoon in de film "Holes", dus dat is geniaal. Mijn plant heette oorspronkelijk Meneer Plantmans maar nu heb ik hem hernoemd naar Stanley Plantmans
Voor de komende maanden bedenken welke weekenden ons kind hier is en wanneer bij zijn vader, welke feestdagen en vakanties hij waar doorbrengt (dat is grotendeels al besproken), wanneer er vrij genomen moet worden voor de feest- en studiedagen, of dat samen past met mijn opleidingsdagen en wanneer welke opa/oma's komen oppassen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat houdt dat in, je leven voor de komende maanden plannen?
Yama was alles fijnquote:Op zondag 15 december 2019 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe was Yama? Heb je nog overnacht in Rotterdam?
Bij zo'n antwoord (ok, niet dat ik zo'n vraag zou stellen maar goed) zou ik de humor dus totaal niet zien. Maar goed, als je de film kent (is het een bekende film?) is ie wel goed natuurlijkquote:
Oh pff dat klinkt inderdaad als een vervelende klusquote:Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Voor de komende maanden bedenken welke weekenden ons kind hier is en wanneer bij zijn vader, welke feestdagen en vakanties hij waar doorbrengt (dat is grotendeels al besproken), wanneer er vrij genomen moet worden voor de feest- en studiedagen, of dat samen past met mijn opleidingsdagen en wanneer welke opa/oma's komen oppassen.
quote:Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yama was alles fijnEcht meer dan de moeite, voor herhaling vatbaar. Ik ben alleen te lui om de foto's ergens te uploaden
![]()
Niet overnacht uiteindelijk, was toch wat spannend voor de oppas.
Nou ja, ik heb de film een paar jaar geleden samen met hem gekeken, en rond die tijd het boek dat erbij hoort ook gelezen, dus ik vond het erg leuk dat hij ernaar verwees.quote:Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij zo'n antwoord (ok, niet dat ik zo'n vraag zou stellen maar goed) zou ik de humor dus totaal niet zien. Maar goed, als je de film kent (is het een bekende film?) is ie wel goed natuurlijk
Herkenbaar.. dit is wel de eerste keer dat het hele schooljaar inclusief de zomervakantie zonder al te veel gedoe rond kwam.quote:Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Voor de komende maanden bedenken welke weekenden ons kind hier is en wanneer bij zijn vader, welke feestdagen en vakanties hij waar doorbrengt (dat is grotendeels al besproken), wanneer er vrij genomen moet worden voor de feest- en studiedagen, of dat samen past met mijn opleidingsdagen en wanneer welke opa/oma's komen oppassen.
Maar hoe onthoud je zo'n naam, boektitel, enz? Dat is toch weg na 2 weken?quote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de film een paar jaar geleden samen met hem gekeken, en rond die tijd het boek dat erbij hoort ook gelezen, dus ik vond het erg leuk dat hij ernaar verwees.
Het is een leuke film vind ik. Of ja, niet per se erg leuk, maar wel boeiend.
Kom op discord dan stuur ik ze directquote:Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Als je de geest krijgt voor foto's of details dan hou ik mee aanbevolen
Jammer van het overnachten maar fijn dat het zo haalbaar was voor de oppas.
Het plannen op zich gaat wel, soms komt het makkelijker uit dan andere jaren, maar het gedoe is vooral dit allemaal in een overzichtelijk excelletje te proppen. Het is elk jaar nét anders dus ik loop eindeloos data aan te passen en extra rijen erin te frotten.quote:Op zondag 15 december 2019 14:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh pff dat klinkt inderdaad als een vervelende klus
Dat ken ik heul nietquote:Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kom op discord dan stuur ik ze direct
Ja, voor de vereenvoudiging van je leven kun je beter niet scheiden met kinderenquote:
Hm ik heb dit jaar een kalender op a4 geprint en alles in kleurtjes ingetekendquote:Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het plannen op zich gaat wel, soms komt het makkelijker uit dan andere jaren, maar het gedoe is vooral dit allemaal in een overzichtelijk excelletje te proppen. Het is elk jaar nét anders dus ik loop eindeloos data aan te passen en extra rijen erin te frotten.
Ik weet ook niet hoe dat in m'n broers hoofd blijft zitten.quote:Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar hoe onthoud je zo'n naam, boektitel, enz? Dat is toch weg na 2 weken?
Wij hebben een google docs bestand. Mijn ex is prima hoor, die is eigenlijk altijd tevreden en coöperatief, maar ja, er moet wel een voorstel liggen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm ik heb dit jaar een kalender op a4 geprint en alles in kleurtjes ingetekend
Dat gaat eigenlijk best heel practisch.
Comments erbij geschreven voor de ex... en die was zo waar tevreden.
Ik ken het alleen als game chat, maar zat laatst te denken hoeveel makkelijker het daar is om een foto te delen.quote:
Oh, ja, als je het beide kent is het zeker een leuke verwijzing.quote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de film een paar jaar geleden samen met hem gekeken, en rond die tijd het boek dat erbij hoort ook gelezen, dus ik vond het erg leuk dat hij ernaar verwees.
Het is een leuke film vind ik. Of ja, niet per se erg leuk, maar wel boeiend.
Uhu.. en je wil toch wel dat het more or less is zoals afgesproken he.quote:Op zondag 15 december 2019 14:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij hebben een google docs bestand. Mijn ex is prima hoor, die is eigenlijk altijd tevreden en coöperatief, maar ja, er moet wel een voorstel liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |