abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190440384
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190440414
Waarom staat er zww achter je naam fietsie?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190440438
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er zww achter je naam fietsie?
Zeer Waarschijnlijk Wel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190440475
Waar is Fles eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet langs zien komen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_190440521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zeer Waarschijnlijk Wel
Ah dank.

Wil ook wel maar kan niet en heb niet genoeg omzet gedraaid dit jaar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:24:59 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.

Waar is P eigenlijk?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190440568
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten :D
pi_190440575
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waar is P eigenlijk?
Onder de -P-lak? :P
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:26:24 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440588
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten :D
Mietje :P
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:27:01 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440597
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Onder de -P-lak? :P
_O-
pi_190440613
quote:
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190440730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
Ik kom vrijwel alleen hier, dus valt mij nooit op waar (en wat) iemand ergens anders post. Zag m al een tijdje niet meer hier
pi_190440747
Ik heb net uitgebreid met mn broer gebeld; we doen dit jaar geen "kerstdiner" maar "kerst-tapas".
Zo veel mogelijk bereid op BBQ (buiten) of grillplaat (zegmaar gourmet, maar dan 1 plaat).

Iemand nog suggesties voor dingen die wat kersteriger zijn dan "gewoon tapas"?
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:41:40 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190440749
quote:

Wat is KSC?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190440771
Vandaag dan maar de lichtjes opgehangen. Geen boom hier, misschien sleep ik nog wel wat groens naar binnen, wat hulst ofzo. Maar waarschijnlijk niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190440785
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net uitgebreid met mn broer gebeld; we doen dit jaar geen "kerstdiner" maar "kerst-tapas".
Zo veel mogelijk bereid op BBQ (buiten) of grillplaat (zegmaar gourmet, maar dan 1 plaat).

Iemand nog suggesties voor dingen die wat kersteriger zijn dan "gewoon tapas"?
Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen idee :D
pi_190440818
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen idee :D
Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te maken :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:50:46 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_190440829
quote:
Dat probleem heb ik door bepaalde spiergroepen extra te trainen. Hoeveelheid voer die in 1 lading naar binnen kan is behoorlijk afgenomen. Vreet nu gewoon de hele dag door.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_190440836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te maken :)
Dat zou hier wel voor een probleem kunnen zorgen, sinds de nieuwe koelkast/vriezer is alles leeg.
Maar we gaan het zien :)
Vlees bij de slager moet over een paar dagen al besteld worden.
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:52:03 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440840
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is KSC?
Hoe lang zit je al op FOK!
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 18:55:07 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190440873
quote:

[..]

Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ik :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:56:17 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190440888
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:52 schreef derLudolf het volgende:

Hoe lang zit je al op FOK!

Ik ken geen forumonderdeel dat afgekort wordt met KSC.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190440920
Een champignon- paprika prutje onder een laagje bladerdeeg in de oven. :Y)
pi_190440926
Wat is KSC?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190440970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is KSC?
GC / [KSC #10866] Alzheimer light is geen pretje

10.000-nogwat delen vol SC
pi_190441017
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waar is P eigenlijk?
Hier :W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190441023
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Valt de P-lak mee? :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:07:21 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_190441069
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ik :)
Wat?? Al aan de zuip? Wat hier is dus niets van te maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_190441161
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

P.... :W
pi_190441176
quote:
Ohh.. Nog nooit van gehoord haha,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190441476
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Valt de P-lak mee? :)
Yup :P Gewoon teveel te doen. Vanmorgen klussen bij G (nog steeds die PAX-kasten) en vanmiddag bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding geweest van een vriend met uitgezaaide darmkanker die opgegeven is door de artsen door maar de afgelopen 10 jaar gigantisch veel vrijwilligerswerk heeft gedaan. Hij was verrast ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190441480
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

P.... :W
Kaatje :W
pi_190441606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup :P Gewoon teveel te doen. Vanmorgen klussen bij G (nog steeds die PAX-kasten) en vanmiddag bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding geweest van een vriend met uitgezaaide darmkanker die opgegeven is door de artsen door maar de afgelopen 10 jaar gigantisch veel vrijwilligerswerk heeft gedaan. Hij was verrast ^O^
Mooi dat ie dat, ik neem dat tenminste aan, nog geheel bij zinnen heeft mogen en kunnen bijwonen en mogen ontvangen.
pi_190441621
Thuis. Wat een... kunstenaarsbende. :D

Maar iedereen is gevoederd, natuurlijk zei de laatste 'ik lust echt geen zuurkool' en toen was de rucolastamppot zo goed als op. Ik maakte het goed met extra worst. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190441754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat mooi voor hem.

En druk is goed, zeker als het leuk druk is (of in ieder geval leuk als de kasten staan 🤣)
pi_190441859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mooi dat ie dat, ik neem dat tenminste aan, nog geheel bij zinnen heeft mogen en kunnen bijwonen en mogen ontvangen.
Jazeker! En hij heeft een bloedhekel aan in de aandacht staan dus dit was niet zijn favo dag maar hij vond het wel mooi :)
pi_190441917
quote:
Wist niet dat jij nog aan het dieeten was. Gaat het nog goed?
pi_190441940
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. Wat een... kunstenaarsbende. :D

Maar iedereen is gevoederd, natuurlijk zei de laatste 'ik lust echt geen zuurkool' en toen was de rucolastamppot zo goed als op. Ik maakte het goed met extra worst. :7
Worst > stamppot. Geen slechte deal.
pi_190441985
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Worst > stamppot. Geen slechte deal.
Ja, vond hij ook. :7

Inmiddels alles thuis ook opgeruimd, restjes in de vriezer. Nog 2 rookworsten en 12 porties zuurkool. :')

Zo even met Muppet lopen (die heel braaf bijna 4 uur alleen geweest is!) en als ik nog puf heb (en ze ophouden met harde vuurwerkbommen) ga ik nog even biertje doen daar.
pi_190442144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wist niet dat jij nog aan het dieeten was. Gaat het nog goed?
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.

Patroon is grondig om; nauwelijks nog frisdrank (dat is echt mijn grote zwakte, vloeibare koolhydraten zonder alcohol)
pi_190442254
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.

Patroon is grondig om; nauwelijks nog frisdrank (dat is echt mijn grote zwakte, vloeibare koolhydraten zonder alcohol)
Dat is sowieso al een mooie stap, ja. Daarbij krijg je echt zonder dat je het echt doorhebt zoveel naar binnen.
pi_190442338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik heb begin dit semester een soort 'pact' gemaakt met een vriendin dat ik in elk geval de Cola zou laten staan. En eerlijk is eerlijk; mijn huid is nu 10x beter. (Suikers = ontstekingen op de benen). Maar ik mis het nog wel. Die suikers roepen en lonken naar me.... ;(
(Ik drink en eet nog meer dan genoeg andere suikers, maar Cola werd wel echt een verslaving, wat de drang naar die specifieke smaakt betreft. )

En zo, pff.
Vanmorgen wakker geworden met knallende koppijn; ik verdenk het weinige eten en de verwarming die ik was vergeten uit te zetten (= muur van droge warmte) er van.
Vriend opgehaald van de luchthaven, daarna nog in het stadje boodschappen gedaan (o.a. luxe hooi voor de konijnen, dat eten ze toch een stuk beter dan 'gewoon' hooi.) en vervolgens in de stromende zeikregen een kerstboom uitgezocht :') . Oh, en een oliebol gegeten, maar dat werd gelijk afgestraft door maagzuur }:|

Kerstboom staat nu te 'wennen' in de kamer. Volgens mij heeft Mara hem al goedgekeurd... (op CUL-gebied). Hij was wel ietsje groter dan we hadden gedacht :P

Vriend ligt nu te slapen, ik heb frietjes op, en ik ga zo nog even opruimen en die poster nog even afmaken.

En hier bijlezen doe ik nu ;)

/liefdagboek
pi_190442344
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is sowieso al een mooie stap, ja. Daarbij krijg je echt zonder dat je het echt doorhebt zoveel naar binnen.
Hulp gehad van goede tandarts; bleek tand erosie te hebben die te traceren was naar 1 guilty pleasure: Lidl Ice Tea in die grote groene flessen met gele dop.

Uiteindelijk met haar uitgezocht welk fris er allemaal een zieke zuurgraad heeft; al die producten daardoor heel makkelijk (mentaal) kunnen schrappen want de behandeling deed -pijn-
pi_190442401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ohh.. Nog nooit van gehoord haha,
Niet aan beginnen hoor
pi_190442436
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:11 schreef fietsie het volgende:
Hulp gehad van goede tandarts; bleek tand erosie te hebben die te traceren was naar 1 guilty pleasure: Lidl Ice Tea in die grote groene flessen met gele dop.

Uiteindelijk met haar uitgezocht welk fris er allemaal een zieke zuurgraad heeft; al die producten daardoor heel makkelijk (mentaal) kunnen schrappen want de behandeling deed -pijn-
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?

Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig. :')
pi_190442471
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig. :')
qft :')
pi_190442590
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

:Y Hier ook één. Al kreeg ik wel een leuk compliment van iemand die ik al een paar maanden niet gezien had dat ik zo afgevallen was. Op de weegschaal nog niet echt veel maar ik zie het in het gezicht, kleding zit losser.

Vanmiddag Kip/champigonragout gemaakt, 1 deel voor morgen als voor gerecht en mijn bijdage aan het familie kerstdiner (die portie gaat de vriezer in. Ook stoofperen kooksap ingedikt, kan het morgen waarschijnlijk echt een bolletje uit het bakje scheppen
En verder doe ik vanavond niets meer, sinds 11 uur nauwelijks gezeten
pi_190442600
quote:
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J. *) *)

pi_190442633
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:Y Hier ook één. Al kreeg ik wel een leuk compliment van iemand die ik al een paar maanden niet gezien had dat ik zo afgevallen was. Op de weegschaal nog niet echt veel maar ik zie het in het gezicht, kleding zit losser.

Vanmiddag Kip/champigonragout gemaakt, 1 deel voor morgen als voor gerecht en mijn bijdage aan het familie kerstdiner (die portie gaat de vriezer in. Ook stoofperen kooksap ingedikt, kan het morgen waarschijnlijk echt een bolletje uit het bakje scheppen
En verder doe ik vanavond niets meer, sinds 11 uur nauwelijks gezeten
Dat zijn altijd leuke complimentjes, ja. O+ Ga je dat stoofperensap ook echt als ijs eten, of gebruik je dat ergens anders voor? :D
pi_190442660
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]

Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J. *) *)

[ afbeelding ]
Tof! _O_
pi_190442663
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O die is gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')