Zeer Waarschijnlijk Welquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er zww achter je naam fietsie?
Ah dank.quote:
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is Fles eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet langs zien komen?
Onder de -P-lak?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.
Waar is P eigenlijk?
Mietjequote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kom vrijwel alleen hier, dus valt mij nooit op waar (en wat) iemand ergens anders post. Zag m al een tijdje niet meer hierquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
Wat is KSC?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen ideequote:Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net uitgebreid met mn broer gebeld; we doen dit jaar geen "kerstdiner" maar "kerst-tapas".
Zo veel mogelijk bereid op BBQ (buiten) of grillplaat (zegmaar gourmet, maar dan 1 plaat).
Iemand nog suggesties voor dingen die wat kersteriger zijn dan "gewoon tapas"?
Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te makenquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen idee
Dat probleem heb ik door bepaalde spiergroepen extra te trainen. Hoeveelheid voer die in 1 lading naar binnen kan is behoorlijk afgenomen. Vreet nu gewoon de hele dag door.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten
Dat zou hier wel voor een probleem kunnen zorgen, sinds de nieuwe koelkast/vriezer is alles leeg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te maken
Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken geen forumonderdeel dat afgekort wordt met KSC.quote:
Hierquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.
Waar is P eigenlijk?
Valt de P-lak mee?quote:
Wat?? Al aan de zuip? Wat hier is dus niets van te maken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ik
Ohh.. Nog nooit van gehoord haha,quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
GC / [KSC #10866] Alzheimer light is geen pretje
10.000-nogwat delen vol SC
Yupquote:
Kaatjequote:
Mooi dat ie dat, ik neem dat tenminste aan, nog geheel bij zinnen heeft mogen en kunnen bijwonen en mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupGewoon teveel te doen. Vanmorgen klussen bij G (nog steeds die PAX-kasten) en vanmiddag bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding geweest van een vriend met uitgezaaide darmkanker die opgegeven is door de artsen door maar de afgelopen 10 jaar gigantisch veel vrijwilligerswerk heeft gedaan. Hij was verrast
Wat mooi voor hem.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupGewoon teveel te doen. Vanmorgen klussen bij G (nog steeds die PAX-kasten) en vanmiddag bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding geweest van een vriend met uitgezaaide darmkanker die opgegeven is door de artsen door maar de afgelopen 10 jaar gigantisch veel vrijwilligerswerk heeft gedaan. Hij was verrast
Jazeker! En hij heeft een bloedhekel aan in de aandacht staan dus dit was niet zijn favo dag maar hij vond het wel mooiquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooi dat ie dat, ik neem dat tenminste aan, nog geheel bij zinnen heeft mogen en kunnen bijwonen en mogen ontvangen.
Wist niet dat jij nog aan het dieeten was. Gaat het nog goed?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Worst > stamppot. Geen slechte deal.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. Wat een... kunstenaarsbende.![]()
Maar iedereen is gevoederd, natuurlijk zei de laatste 'ik lust echt geen zuurkool' en toen was de rucolastamppot zo goed als op. Ik maakte het goed met extra worst.
Ja, vond hij ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Worst > stamppot. Geen slechte deal.
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wist niet dat jij nog aan het dieeten was. Gaat het nog goed?
Dat is sowieso al een mooie stap, ja. Daarbij krijg je echt zonder dat je het echt doorhebt zoveel naar binnen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.
Patroon is grondig om; nauwelijks nog frisdrank (dat is echt mijn grote zwakte, vloeibare koolhydraten zonder alcohol)
Herkenbaar. Ik heb begin dit semester een soort 'pact' gemaakt met een vriendin dat ik in elk geval de Cola zou laten staan. En eerlijk is eerlijk; mijn huid is nu 10x beter. (Suikers = ontstekingen op de benen). Maar ik mis het nog wel. Die suikers roepen en lonken naar me....quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.
Patroon is grondig om; nauwelijks nog frisdrank (dat is echt mijn grote zwakte, vloeibare koolhydraten zonder alcohol)
Hulp gehad van goede tandarts; bleek tand erosie te hebben die te traceren was naar 1 guilty pleasure: Lidl Ice Tea in die grote groene flessen met gele dop.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een mooie stap, ja. Daarbij krijg je echt zonder dat je het echt doorhebt zoveel naar binnen.
Niet aan beginnen hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohh.. Nog nooit van gehoord haha,
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:11 schreef fietsie het volgende:
Hulp gehad van goede tandarts; bleek tand erosie te hebben die te traceren was naar 1 guilty pleasure: Lidl Ice Tea in die grote groene flessen met gele dop.
Uiteindelijk met haar uitgezocht welk fris er allemaal een zieke zuurgraad heeft; al die producten daardoor heel makkelijk (mentaal) kunnen schrappen want de behandeling deed -pijn-
qftquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?
Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?
Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig.
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn altijd leuke complimentjes, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Hier ook één. Al kreeg ik wel een leuk compliment van iemand die ik al een paar maanden niet gezien had dat ik zo afgevallen was. Op de weegschaal nog niet echt veel maar ik zie het in het gezicht, kleding zit losser.
Vanmiddag Kip/champigonragout gemaakt, 1 deel voor morgen als voor gerecht en mijn bijdage aan het familie kerstdiner (die portie gaat de vriezer in. Ook stoofperen kooksap ingedikt, kan het morgen waarschijnlijk echt een bolletje uit het bakje scheppen
En verder doe ik vanavond niets meer, sinds 11 uur nauwelijks gezeten
Tof!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.![]()
[ afbeelding ]
O die is gaaf!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |