Zeer Waarschijnlijk Welquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er zww achter je naam fietsie?
Ah dank.quote:
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is Fles eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet langs zien komen?
Onder de -P-lak?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.
Waar is P eigenlijk?
Mietjequote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kom vrijwel alleen hier, dus valt mij nooit op waar (en wat) iemand ergens anders post. Zag m al een tijdje niet meer hierquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
Wat is KSC?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen ideequote:Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net uitgebreid met mn broer gebeld; we doen dit jaar geen "kerstdiner" maar "kerst-tapas".
Zo veel mogelijk bereid op BBQ (buiten) of grillplaat (zegmaar gourmet, maar dan 1 plaat).
Iemand nog suggesties voor dingen die wat kersteriger zijn dan "gewoon tapas"?
Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te makenquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen idee
Dat probleem heb ik door bepaalde spiergroepen extra te trainen. Hoeveelheid voer die in 1 lading naar binnen kan is behoorlijk afgenomen. Vreet nu gewoon de hele dag door.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten
Dat zou hier wel voor een probleem kunnen zorgen, sinds de nieuwe koelkast/vriezer is alles leeg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te maken
Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken geen forumonderdeel dat afgekort wordt met KSC.quote:
Hierquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.
Waar is P eigenlijk?
Valt de P-lak mee?quote:
Wat?? Al aan de zuip? Wat hier is dus niets van te maken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ik
Ohh.. Nog nooit van gehoord haha,quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
GC / [KSC #10866] Alzheimer light is geen pretje
10.000-nogwat delen vol SC
Yupquote:
Kaatjequote:
Mooi dat ie dat, ik neem dat tenminste aan, nog geheel bij zinnen heeft mogen en kunnen bijwonen en mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupGewoon teveel te doen. Vanmorgen klussen bij G (nog steeds die PAX-kasten) en vanmiddag bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding geweest van een vriend met uitgezaaide darmkanker die opgegeven is door de artsen door maar de afgelopen 10 jaar gigantisch veel vrijwilligerswerk heeft gedaan. Hij was verrast
Wat mooi voor hem.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupGewoon teveel te doen. Vanmorgen klussen bij G (nog steeds die PAX-kasten) en vanmiddag bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding geweest van een vriend met uitgezaaide darmkanker die opgegeven is door de artsen door maar de afgelopen 10 jaar gigantisch veel vrijwilligerswerk heeft gedaan. Hij was verrast
Jazeker! En hij heeft een bloedhekel aan in de aandacht staan dus dit was niet zijn favo dag maar hij vond het wel mooiquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooi dat ie dat, ik neem dat tenminste aan, nog geheel bij zinnen heeft mogen en kunnen bijwonen en mogen ontvangen.
Wist niet dat jij nog aan het dieeten was. Gaat het nog goed?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Worst > stamppot. Geen slechte deal.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. Wat een... kunstenaarsbende.![]()
Maar iedereen is gevoederd, natuurlijk zei de laatste 'ik lust echt geen zuurkool' en toen was de rucolastamppot zo goed als op. Ik maakte het goed met extra worst.
Ja, vond hij ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Worst > stamppot. Geen slechte deal.
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wist niet dat jij nog aan het dieeten was. Gaat het nog goed?
Dat is sowieso al een mooie stap, ja. Daarbij krijg je echt zonder dat je het echt doorhebt zoveel naar binnen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef fietsie het volgende:
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.
Patroon is grondig om; nauwelijks nog frisdrank (dat is echt mijn grote zwakte, vloeibare koolhydraten zonder alcohol)
Herkenbaar. Ik heb begin dit semester een soort 'pact' gemaakt met een vriendin dat ik in elk geval de Cola zou laten staan. En eerlijk is eerlijk; mijn huid is nu 10x beter. (Suikers = ontstekingen op de benen). Maar ik mis het nog wel. Die suikers roepen en lonken naar me....quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben even voor de zomer weer fris begonnen; in 't voor jaar door (door de huisarts voorgeschreven) medicatie een slechte periode gehad.
Patroon is grondig om; nauwelijks nog frisdrank (dat is echt mijn grote zwakte, vloeibare koolhydraten zonder alcohol)
Hulp gehad van goede tandarts; bleek tand erosie te hebben die te traceren was naar 1 guilty pleasure: Lidl Ice Tea in die grote groene flessen met gele dop.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een mooie stap, ja. Daarbij krijg je echt zonder dat je het echt doorhebt zoveel naar binnen.
Niet aan beginnen hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohh.. Nog nooit van gehoord haha,
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:11 schreef fietsie het volgende:
Hulp gehad van goede tandarts; bleek tand erosie te hebben die te traceren was naar 1 guilty pleasure: Lidl Ice Tea in die grote groene flessen met gele dop.
Uiteindelijk met haar uitgezocht welk fris er allemaal een zieke zuurgraad heeft; al die producten daardoor heel makkelijk (mentaal) kunnen schrappen want de behandeling deed -pijn-
qftquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?
Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig.
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn altijd leuke complimentjes, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Hier ook één. Al kreeg ik wel een leuk compliment van iemand die ik al een paar maanden niet gezien had dat ik zo afgevallen was. Op de weegschaal nog niet echt veel maar ik zie het in het gezicht, kleding zit losser.
Vanmiddag Kip/champigonragout gemaakt, 1 deel voor morgen als voor gerecht en mijn bijdage aan het familie kerstdiner (die portie gaat de vriezer in. Ook stoofperen kooksap ingedikt, kan het morgen waarschijnlijk echt een bolletje uit het bakje scheppen
En verder doe ik vanavond niets meer, sinds 11 uur nauwelijks gezeten
Tof!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.![]()
[ afbeelding ]
O die is gaaf!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.![]()
[ afbeelding ]
Jein.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee tandarts had ook een lijstje met "kan in principe net wel een beetje, als je niet te veel neemt" zoals de koolzuurvrije rivella.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
At je eerst helemaal geen brood? Of gewoon op vreemde tijden?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
Nee tandarts had ook een lijstje met "kan in principe net wel een beetje, als je niet te veel neemt" zoals de koolzuurvrije rivella.
Vettig is ook wel lekker, maar op een of andere manier ben ik daar makkelijker streng over.
Afgelopen 6 maanden heb ik bewust geoefend weer normaal brood te eten, normaal te ontbijten en vooral overdag en tussen de middag honger toe te staan, maar savonds niet meer te (hoeven) schooien.
quote:Op zondag 8 december 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref
Kom je wel nog vertellen hoe de bezorger je pakketje vond Fles? Ik hou niet van cliffhangersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw, wat ontzettend knapquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelden tot nooit nee, smorgens een gebakken eitje, als lunch groenten met een stukje vlees en savonds avondeten met slechts 2x per week carbs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
At je eerst helemaal geen brood? Of gewoon op vreemde tijden?
Hier helpt de structuur van mijn baan me echt enorm. En gewoon veel tussendoortjes in huis hebben, maar wel allemaal in porties verpakt en niet al te slecht. Dan gaat het tenminste niet fout met een hele zak noten oid.
Dat “bolletje” sap komt als versiering op het bord, samen met een stoofpeertje, slagroom en zelfgemaakt stoofperenijs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke complimentjes, ja.Ga je dat stoofperensap ook echt als ijs eten, of gebruik je dat ergens anders voor?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat “bolletje” sap komt als versiering op het bord, samen met een stoofpeertje, slagroom en zelfgemaakt stoofperenijs.
Ohja, jij deed low-carb natuurlijk. Heb je dat nu helemaal losgelaten? Ik heb dat ook geprobeerd, maar ging daar eigenlijk alleen maar meer troep door eten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelden tot nooit nee, smorgens een gebakken eitje, als lunch groenten met een stukje vlees en savonds avondeten met slechts 2x per week carbs.
Maar gevolg was -enorme- vreetbuien op momenten dat ik er ook weinig controle over had.
Ik denk niet dat je veel mensen kent die 2 of 3 dubbele burgerkingburgers weg kunnen konden zetten
Ik heb iig nu een patroon waarin eten savonds niet meer hoeft, het is nog steeds relatief veel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, jij deed low-carb natuurlijk. Heb je dat nu helemaal losgelaten? Ik heb dat ook geprobeerd, maar ging daar eigenlijk alleen maar meer troep door eten.
Lokquootje. Heb jij dit gezien? Vast iets voor jouquote:
Wat is het homeland in kwestie?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:41 schreef fietsie het volgende:
Homeland blijft toch een ehm..... boeiend is het verkeerde woord... op een nare manier trekken...
Het is.... rustig hier.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi etiket. Is ie ook lekker?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:50 schreef sigme het volgende:
Ik drink een fatsoenlijke whisky
[ afbeelding ]
Ik was na de 3e eigenlijk klaar ermee, de 4e mn best gedaan en 5 vind ik weer helemaal prima.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Avondje tv hier en niet veel te melden.
Homeland vond ik de eerste 3 serie geweldig, en daarna steeds minder, ben ook gestopt
Waarvan brakkig? Beetje nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kom ook weer even om het hoekje gluren... beetje brakkig maar op de bank met wijn en een pakje kale toastjes.
(Die ik overigens wel heel lekker vind)
Was t gezellig ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kom ook weer even om het hoekje gluren... beetje brakkig maar op de bank met wijn en een pakje kale toastjes.
(Die ik overigens wel heel lekker vind)
Carry "draagt" het wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:56 schreef Blues het volgende:
Homeland met de heerlijk irritante hysterische, pardon, bipolaire Carry![]()
Wij kijken de film van gisteren op 2: the square, heerlijk wat absurdistische film![]()
Mijn drankkast kan bijna niet meer dicht. Ik koop wel en krijg ook cadeau, maar ik drink gewoon bijna nooit.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Is heel maf, ik hoef nergens heen, hoef niet nuchter te blijven, maar mn drankkast trekt echt helemaal niet meer..
Mijne ook niet. Maar drank trekt me sowieso niet, thuis.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Is heel maf, ik hoef nergens heen, hoef niet nuchter te blijven, maar mn drankkast trekt echt helemaal niet meer..
Dit etiket zit op een hele serie single malt, single casks. De smaak is altijd een verrassingquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mooi etiket. Is ie ook lekker?
Verrassende smaak is altijd prima.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:01 schreef sigme het volgende:
Gvd hele reply weg. Nog maar eens proberen.
[..]
Dit etiket zit op een hele serie single malt, single casks. De smaak is altijd een verrassing. Daarom koop ik ze ook. Deze is lekker. Straf, weinig extreem. Van mij mag het veel turviger, maar in de huidige selectie bij de slijter zat geen echte turf.
Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarvan brakkig? Beetje nieuwsgierig
Nou, ik had er ook eens eentje met veel jodium. Er schijnen liefhebbers te zijn. Ik ben er niet een. Doe mij maar whisky die naar rot hout smaaktquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Verrassende smaak is altijd prima.
Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik had er ook eens eentje met veel jodium. Er schijnen liefhebbers te zijn. Ik ben er niet een. Doe mij maar whisky die naar rot hout smaakt
Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bentquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.
Waar ik echt heel lekker in veel te veel gangen heb gegeten. Liepen continu mensen rond met eerst amuses, toen voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en natuurlijk ook toetjes en uiteindelijk koffie.
Dus denk dat we ergens tegen 3 uur wel sliepen..
6 uur katten honger...
Uiteindelijk tot half 9 geslapen...
en om 12 uur appten exschoonouders dat ze er om 13.00 zouden zijn... zo’n 2-3 uur eerder dan ik ze eigenlijk had verwacht... want we gingen lunchen bij de beren.
Uiteindelijk half 5 pas weer thuis.
Dus nu mag ik geloof ik wel zeggen dat ik moe maar voldaan ben.
Wel heel gezellig hoor..quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zijn twee lange dagen ja. Begrijpelijk dat je moe bent
Daarom vind ik die ultimatereeks zo leuk, die is zo extreem dat ik wat leer. Ok, duurt jaren, want een flesje kost (vanaf) ¤35 en gaat hier wel een half jaar mee - en als ‘ie niet lekker is langerquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij julliequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Wij hadden geen zin om productief te doen vandaag dus we deden boodschappen:
Nieuwe boerderijwinkel. We kochten verse friet.
Nieuwe slager. We kochten bavette.
Vleesboerderij. Hamlappen, gehakt en de bestellijst voor kerst.
Nieuwe pompoenboerderij. Deceptie.
Subway.
Nieuwe boerderijwinkel. Heel uitgebreid. Je kon daar het volledige kerstmenu eten dat je ook kon bestellen dus dat was de tweede lunch. Winterklaaskadootjes gekocht.
Makro. 7 Kazen gekocht plus wat groente en fruit. En 24 keukenrollen.
Lidl. Gewoon boodschappen.
Etos. Voorraad ibu en para aanvullen.
AH. Gewoon boodschappen. Plus een stroopwafelkersthanger. @:myreala De oliebolkerstbol is nog zo veel lelijker dan je al dacht![]()
Gegeten: bavette, verse friet, champignons.
Gekeken: 2 voor 12, schaatsen, The Office.
Ik zat me net hetzelfde af te vragenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij jullie
Dat was het ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:27 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig Lucky; klinkt alsof dit Day of Revenge was voor de voorgaande -piep- dagen
Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat een productieve dag is bij jullie
Klinkt wel als een hele fijne dagquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, dit was wel een beetje uit de hand gelopen ja. Maar ik bedoel productief als in huishouden, klussen of werken. Daar zijn we op deze manier goed aan ontsnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |