Zeer Waarschijnlijk Welquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:10 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er zww achter je naam fietsie?
Ah dank.quote:
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is Fles eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet langs zien komen?
Onder de -P-lak?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Postte nog wel in het treinen topic en Abo onlangs.
Waar is P eigenlijk?
Mietjequote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is Fles eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet langs zien komen?
Ik kom vrijwel alleen hier, dus valt mij nooit op waar (en wat) iemand ergens anders post. Zag m al een tijdje niet meer hierquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
Wat is KSC?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Fles vindt de mensen van KSC denk ik leuker. Daar post hij gewoon heel actief. Hier sinds een week niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen ideequote:Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net uitgebreid met mn broer gebeld; we doen dit jaar geen "kerstdiner" maar "kerst-tapas".
Zo veel mogelijk bereid op BBQ (buiten) of grillplaat (zegmaar gourmet, maar dan 1 plaat).
Iemand nog suggesties voor dingen die wat kersteriger zijn dan "gewoon tapas"?
Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te makenquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als onze 2e kerstdag met schoonfamilie. Alles van de BBQ en tapasstijl. We hebben alleen ook nog geen idee
Dat probleem heb ik door bepaalde spiergroepen extra te trainen. Hoeveelheid voer die in 1 lading naar binnen kan is behoorlijk afgenomen. Vreet nu gewoon de hele dag door.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Stomme neveneffect van dat suffe dieeten. Ik krijg niet eens meer een hele kip opgegeten
Dat zou hier wel voor een probleem kunnen zorgen, sinds de nieuwe koelkast/vriezer is alles leeg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mocht de klapjosti-afdeling van het boerenland werkelijk tot geslaagde blokkades overgaan is er zo ook niet echt een probleem; drie vriezers (drie gezinnen die meedoen) bijna helemaal vol dus er is vast iets te maken
Oh wacht, iemand die hier niet mag komen heeft ook kan ook daar niet meer komen geloof ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken geen forumonderdeel dat afgekort wordt met KSC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |