O die is gaaf!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.![]()
[ afbeelding ]
Jein.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?
Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig.
Nee tandarts had ook een lijstje met "kan in principe net wel een beetje, als je niet te veel neemt" zoals de koolzuurvrije rivella.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet elk soort fris daar slecht voor dan?
Ik heb de 'mazzel' dat ik niet niet zo'n grote zoetekauw ben. Maar grootste zwakte is gewoon vet. Alles wat hartig en/of romig is, vind ik geweldig.
At je eerst helemaal geen brood? Of gewoon op vreemde tijden?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
Nee tandarts had ook een lijstje met "kan in principe net wel een beetje, als je niet te veel neemt" zoals de koolzuurvrije rivella.
Vettig is ook wel lekker, maar op een of andere manier ben ik daar makkelijker streng over.
Afgelopen 6 maanden heb ik bewust geoefend weer normaal brood te eten, normaal te ontbijten en vooral overdag en tussen de middag honger toe te staan, maar savonds niet meer te (hoeven) schooien.
quote:Op zondag 8 december 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref
Kom je wel nog vertellen hoe de bezorger je pakketje vond Fles? Ik hou niet van cliffhangersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw, wat ontzettend knapquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.![]()
[ afbeelding ]
Zelden tot nooit nee, smorgens een gebakken eitje, als lunch groenten met een stukje vlees en savonds avondeten met slechts 2x per week carbs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
At je eerst helemaal geen brood? Of gewoon op vreemde tijden?
Hier helpt de structuur van mijn baan me echt enorm. En gewoon veel tussendoortjes in huis hebben, maar wel allemaal in porties verpakt en niet al te slecht. Dan gaat het tenminste niet fout met een hele zak noten oid.
Dat “bolletje” sap komt als versiering op het bord, samen met een stoofpeertje, slagroom en zelfgemaakt stoofperenijs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke complimentjes, ja.Ga je dat stoofperensap ook echt als ijs eten, of gebruik je dat ergens anders voor?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat “bolletje” sap komt als versiering op het bord, samen met een stoofpeertje, slagroom en zelfgemaakt stoofperenijs.
Ohja, jij deed low-carb natuurlijk. Heb je dat nu helemaal losgelaten? Ik heb dat ook geprobeerd, maar ging daar eigenlijk alleen maar meer troep door eten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelden tot nooit nee, smorgens een gebakken eitje, als lunch groenten met een stukje vlees en savonds avondeten met slechts 2x per week carbs.
Maar gevolg was -enorme- vreetbuien op momenten dat ik er ook weinig controle over had.
Ik denk niet dat je veel mensen kent die 2 of 3 dubbele burgerkingburgers weg kunnen konden zetten
Ik heb iig nu een patroon waarin eten savonds niet meer hoeft, het is nog steeds relatief veel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, jij deed low-carb natuurlijk. Heb je dat nu helemaal losgelaten? Ik heb dat ook geprobeerd, maar ging daar eigenlijk alleen maar meer troep door eten.
Lokquootje. Heb jij dit gezien? Vast iets voor jouquote:
Wat is het homeland in kwestie?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:41 schreef fietsie het volgende:
Homeland blijft toch een ehm..... boeiend is het verkeerde woord... op een nare manier trekken...
Het is.... rustig hier.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi etiket. Is ie ook lekker?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:50 schreef sigme het volgende:
Ik drink een fatsoenlijke whisky
[ afbeelding ]
Ik was na de 3e eigenlijk klaar ermee, de 4e mn best gedaan en 5 vind ik weer helemaal prima.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Avondje tv hier en niet veel te melden.
Homeland vond ik de eerste 3 serie geweldig, en daarna steeds minder, ben ook gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |