De foto's doen het nietquote:Op zondag 15 december 2019 14:42 schreef Vanyel het volgende:
Eentje dan @:Clubsoda
Een van de gangen was oester. Eerste helft de oester gegratineerd in een sopje met yuzu met gefituurd engelenhaar erop. Ik tikkie grommen dat de oester niet oesterig genoeg was (ik hou zo van rauwe oester, zo zonde om die smaak te verstoppen onder kazen).
[ afbeelding ]
Komt deel 2, zo'n gekke hippe 'druppel' bovenop een plakje rauw rundvlees. In de druppel het sap uit de oester van deel 1.
[ afbeelding ]
Geen wonder dat die eerste niet zo oesterig was.
Rauwe octopus met foie gras. Ik hou helemaal niet van foie gras maar omg![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 14:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Uhu.. en je wil toch wel dat het more or less is zoals afgesproken he.
Hier gaat het niet altijd soepel en makkelijk... maar de vakantieplanning komen we eigenlijk altijd wel relatief makkelijk uit.Een beetje flexibel aan beide kanten is wel zo prettig, het is fijn als dat lukt. Onze beider partners zijn in de zomer jarig, vlak na elkaar dus dat is altijd een beetje puzzelen. Wij hebben ook de zomervakantie al geboektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Klikken dan maarquote:Op zondag 15 december 2019 14:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De foto's doen het nietMaar het klinkt wel heel tof en creatief!
De eerste doet hetquote:Op zondag 15 december 2019 14:46 schreef Vanyel het volgende:
Ja fuck me als ik de eerste link gebruik doet ie het wel, geen idee waarom ie niet werkt
In jouw quote idd, maar in mijn post nu (bij mij) wel.quote:
Hier nog niet... ook nog geen idee wat we gaan doen eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2019 14:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een beetje flexibel aan beide kanten is wel zo prettig, het is fijn als dat lukt. Onze beider partners zijn in de zomer jarig, vlak na elkaar dus dat is altijd een beetje puzzelen. Wij hebben ook de zomervakantie al geboekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I get your drift. Maar wel een mooie hippe druppelquote:Op zondag 15 december 2019 14:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In jouw quote idd, maar in mijn post nu (bij mij) wel.
Daarom dus meh geen zin in fotos
quote:Op zondag 15 december 2019 14:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier nog niet... ook nog geen idee wat we gaan doen eigenlijk.
Mijn spontane liefdesleven gooit beetje roet in het eten mbt mijn planning.
Die zei al dat ie had rekening gehouden ook met ons iets van vakantie te gaan doen.
Dus nu zijn alle opties weer open.Goddank is mijn liefdesleven niet spontaan, dat scheelt weer een onzekere factorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finland lijkt me wel heel gaaf!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Mja ik kwam geheel onverwachts zomaar een leuke meneer tegen... dus tja.quote:Op zondag 15 december 2019 14:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Goddank is mijn liefdesleven niet spontaan, dat scheelt weer een onzekere factorFinland lijkt me wel heel gaaf!
Da’s een leuke vorm, makkelijker opbergen ookquote:Op zondag 15 december 2019 15:44 schreef sigme het volgende:
Zo, ik heb m'n tintelingpunten omgezet in bestellingen.
Deze; de bricknic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van de resterende punten koop ik dan een bolbon, en die zet ik dan om hierin:
[ afbeelding ]
Muy CUL toch?
Cool dingquote:Op zondag 15 december 2019 15:44 schreef sigme het volgende:
Deze; de bricknic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van de resterende punten koop ik dan een bolbon, en die zet ik dan om hierin:
[ afbeelding ]
Muy CUL toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een favoriet is, dan blijven dingen vaak wel wat langer hangen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar hoe onthoud je zo'n naam, boektitel, enz? Dat is toch weg na 2 weken?
Die römertopf ziet er echt prima uit! En ook wat compacter en hanteerbaarder de standaardvorm. Handig!quote:Op zondag 15 december 2019 15:44 schreef sigme het volgende:
Deze; de bricknic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muy CUL toch?
Aldi had ze laatst; alu met een korte steel.quote:Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die römertopf ziet er echt prima uit! En ook wat compacter en hanteerbaarder de standaardvorm. Handig!
Pizzaschep moet ik ook nog een keer aanschaffen. Ook heel handig.
Oh, dat was handig geweest als ik dat had geweten.quote:Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aldi had ze laatst; alu met een korte steel.
Ik bedoelde het ook meer als een indicatie: "Soms hebben ze ze op de gekste plekken".quote:Op zondag 15 december 2019 16:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, dat was handig geweest als ik dat had geweten.
Meestal zijn die krengen veel te duur, bij de aldi zal er een nettere (realistischer!) prijs aan hebben gehangen.quote:Op zondag 15 december 2019 16:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer als een indicatie: "Soms hebben ze ze op de gekste plekken".
En lijkt me dat het niet iets eenmaligs was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |