Ze zijn nogal mad om "erve" wat boerderij betekent terwijl Almelo een heuse stad is!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze warme gevoelens bij de naam 'Polman Stadion'?
Ze kunnen zich beter druk maken om dat "grasveld" van ze.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zijn nogal mad om "erve" wat boerderij betekent terwijl Almelo een heuse stad is!!
Vandaar dat de ook al tafeltennisballetjes (denk ik) op het veld gooiden bij de aftrap
Daar zijn ze in Almelo groot voorstander vanquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter druk maken om dat "grasveld" van ze.
Ja weet het, is ook wel een gekke naam.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zijn nogal mad om "erve" wat boerderij betekent terwijl Almelo een heuse stad is!!
Vandaar dat de ook al tafeltennisballetjes (denk ik) op het veld gooiden bij de aftrap
Of dat ze geen fatsoenlijke jeugdopleiding hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter druk maken om dat "grasveld" van ze.
mAaR dAt kOsT oNs eEn eXtRa KuTsPeLer vAn BuITenAfquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze geen fatsoenlijke jeugdopleiding hebben.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:26 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1157960172352004097
![]()
KIPPED.
Ja, die still die oa fox sports gebruikte en die op de tweede foto van die insta post te zien is?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:51 schreef yats het volgende: [..] Leuk, heb je dat andere beeld toevallig ook waarin Tadic net wel met zijn voet buitenspel staat terwijl de bal nog bij zijn teamgenoot was? Het is maar net wanneer je het beeld stil zet...
inb4 een choke van Heerenveen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een weelde. Dit kan helemaal niet.
Ik ben benieuwd wat JR van dit gifje vindt.twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:3128' GOAL SC HEERENVEEN! We spelen nog geen halfuur, maar het staat al 0-3.Geklungel in de Heracles-opbouw wordt afgestraft door Mitchell van Bergen. #herhee https://t.co/mEws17eqmh reageer retweet
Loopt niet zo soepel heb ik het idee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:45 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat JR van dit gifje vindt.twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:3128' GOAL SC HEERENVEEN! We spelen nog geen halfuur, maar het staat al 0-3.Geklungel in de Heracles-opbouw wordt afgestraft door Mitchell van Bergen. #herhee https://t.co/mEws17eqmh reageer retweet
Beetje dit niveau.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:45 schreef GGMM het volgende:
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan we vanavond ook AZ - Fortuna kijken?
Oh ja dat is tegenwoordig laat hequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb een BBQ, maar verwacht nog wel wat te zien ja van die wedstrijd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt deze nog ergens uitgezonden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.
cc @:Bolase
Ziggo Sport, maar volgens mij is het ook gratis op Barça-kanalen te zien.quote:
Nja je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is tegenwoordig laat he
gvdwat kut.
Kut FOX
Tegen Arsenalquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.
cc @:Bolase
Ah nee, prima. Ziggo sport heb ik ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziggo Sport, maar volgens mij is het ook gratis op Barça-kanalen te zien.
Alleen voor ploegjes die op donderdag EL hebben gespeeldquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is tegenwoordig laat he
gvdwat kut.
Kut FOX
Ah ja ik heb alleen Eredivisie gekomen. Duits voetbal kan me wat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik betaal 12,99 of zo sinds kort, maar dan heb je wel alle 6 de zenders...
Bij Ziggo is het nog een stukje prijzigerquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik betaal 12,99 of zo sinds kort, maar dan heb je wel alle 6 de zenders...
Ah, dat valt mee dan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit vast wilden gaan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen voor ploegjes die op donderdag EL hebben gespeeld
Best kans dat dit een van de laatste keren is dus
Maar goed dan krijg je met een chille deal weer alle Ziggo Sport zenders.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Ziggo is het nog een stukje prijziger
Had ik ook eerst via KPN. Maar dan kostte het een tientje. Nog een schijntje natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja ik heb alleen Eredivisie gekomen. Duits voetbal kan me wat.
Vorige jaren tegen Samp, Chapecoense en Boca. Dit is alweer wat meer serieus te nemen. Overigens gaan ze na deze pot nog gezellig naar Miami voor twee oefenpotjes tegen Napoli.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je hoeft niet te kijken.
[..]
Tegen Arsenal
Waarom twee keer? Of doen ze ook nog een potje met de wisselspelers tegen elkaar?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorige jaren tegen Samp, Chapecoense en Boca. Dit is alweer wat meer serieus te nemen. Overigens gaan ze na deze pot nog gezellig naar Miami voor twee oefenpotjes tegen Napoli.
Dat was het plan ook, maar na alle OPHEF toen het concept schema uitlekte is het snel allemaal weer aangepast.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee dan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit vast wilden gaan doen.
Ah, je houdt niet van echte sporten zoals tennis en MMA.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja ik heb alleen Eredivisie gekomen. Duits voetbal kan me wat.
Ahaquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was het plan ook, maar na alle OPHEF toen het concept schema uitlekte is het snel allemaal weer aangepast.
Moet je niet aan mij vragen. Misschien om het gat van de Super Copa op te vullenquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom twee keer? Of doen ze ook nog een potje met de wisselspelers tegen elkaar?
Dat was ook zwak zeg, als je dat plan dan maakt weet je toch al wat de gevolgen zijn en blijf je er toch bij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was het plan ook, maar na alle OPHEF toen het concept schema uitlekte is het snel allemaal weer aangepast.
Klopt, maar dat hebben ze weer teruggedraaidquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee dan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit vast wilden gaan doen.
Die kijkt al een paar jaar geen Heracles meer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
0-3@:lordvoldermort neem je rotzooi mee.
Vodafone abonnementje erbij, huppakeequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed dan krijg je met een chille deal weer alle Ziggo Sport zenders.
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kijkt al een paar jaar geen Heracles meer.
Moet hij weten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Ziggo Sport gratis dan FOX Sports 1 gratis. Iedereen die anders beweert, heeft een hersenafwijking.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed dan krijg je met een chille deal weer alle Ziggo Sport zenders.
Picsquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik maak een broodje met filet american.
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Tja had die lul maar gewoon Mauro op moeten stellen
Met Ziggogod kan je volgens mij zelfs overal in de EU gewoon Ziggo go aanslingeren, niks mis meequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Fargo het volgende:
Hoe dan ook zijn het prijzen waardoor mensen die aanklooien met streams (tenzij in het buitenland op vakantie) niet meer serieus te nemen zijn.
Uiteindelijk gaat @haags_kwartiertje gewoon weer kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.
Wat een vermoeiende act.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat @:haags_kwartiertje gewoon weer kijken.
Doremifasolquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:57 schreef Zipportal het volgende:
Deze act op deze act en zo klim ik naar boven.
~Ome Haags
Inderdaad daarom beter helemaal Niet kijken danquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Fargo het volgende:
Hoe dan ook zijn het prijzen waardoor mensen die aanklooien met streams (tenzij in het buitenland op vakantie) niet meer serieus te nemen zijn.
JEETJEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:57 schreef Zipportal het volgende:
Deze act op deze act en zo klim ik naar boven.
~Ome Haags
snap ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel provider verschillen dan
Ik blij
KPN ook wel denk ik. Maar inderdaad binnen de EU. Verblijf zelf ook wel eens buiten de EU en dan is het toch een stream zoeken. Laatste keer dat ik moest streamen was de halve finale EL tussen Lyon en Ajax (return duel).quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Ziggogod kan je volgens mij zelfs overal in de EU gewoon Ziggo go aanslingeren, niks mis mee
Beter kies je een andere provider.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
snap ik
7,50 is wat anders. maar 18 euro vind ik toch aan de hoge kant
vorig jaar was ik de helft van de weekenden weg, dan zit je aan 9 euro per wedstrijd om een ajax - excelsior of willem 2 - ajax te kijken
Pics.quote:
Dat moet klote zijn geweest om die met een crappy stream te kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
KPN ook wel denk ik. Maar inderdaad binnen de EU. Verblijf zelf ook wel eens buiten de EU en dan is het toch een stream zoeken. Laatste keer dat ik moest streamen was de halve finale EL tussen Lyon en Ajax (return duel).
Ze moeten ergens nog wat tv-gelden van krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
snap ik
7,50 is wat anders. maar 18 euro vind ik toch aan de hoge kant
vorig jaar was ik de helft van de weekenden weg, dan zit je aan 9 euro per wedstrijd om een ajax - excelsior of willem 2 - ajax te kijken
Ja, maar 11 euro verschil tussen 2 providers is wel debiel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten ergens nog wat tv-gelden van krijgen.
Ja eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar 11 euro verschil tussen 2 providers is wel debiel.
KPN heeft dat 1 of 2 jaar geleden vrij hoog gespeeld met FOX, Ziggo zal ergens ook wel weer eens een keer moeten gaan onderhandelen me dunktquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eens.
Al zal daar vast een reden voor zijn.
ach met ziggo heb je ziggo sport erbij en daardoor is vodafone ook aantrekkelijker geworden (extra korting, dubbele data)quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter kies je een andere provider.
[..]
Pics.
En wat heb je daaraan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan heb je weer wel gratis F1 en CL op Ziggo Sport
Was op een hotelkamer in New York. Half in de middag lekker languit op bed met de iPad. Mijn vriendin keek zelfs mee. Maar dat was omdat ze het heenduel ook een beetje mee had zitten kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat moet klote zijn geweest om die met een crappy stream te kijken
picsquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Tagliano het volgende:
Het is rust
Tijd om mijn flammkuchen af te maken
watquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Tagliano het volgende:
Het is rust
die bak je in 3 minutenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Tagliano het volgende:
Het is rust
Je moet zeker blijven praten in het veld, maar je mag ook wel weten waar je tegenstander is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vermoed trouwens dat Rossmann gewoon terecht boos was over dat hij niet gecoacht werd.
F1 is geen sportquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan heb je weer wel gratis F1 en CL op Ziggo Sport
Ik ook aangezien ik geen foxy heb wel maar wel ziggyquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ik sla feyenoord graag over voor hongarije vanmiddag
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:02Een schande dat de Zwaan in ronde 1 van PC22 met 6-5 van de erg irritante klootzak Dolan heeft verloren. De Zwaan mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat de vuile klootzak Dolan snel zijn armen breekt waardoor hij dit jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:02Een schande dat de Zwaan in ronde 1 van PC22 met 6-5 van de erg irritante klootzak Dolan heeft verloren. De Zwaan mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat de vuile klootzak Dolan snel zijn armen breekt waardoor hij dit jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Wat is dit accountquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:02Een schande dat de Zwaan in ronde 1 van PC22 met 6-5 van de erg irritante klootzak Dolan heeft verloren. De Zwaan mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat de vuile klootzak Dolan snel zijn armen breekt waardoor hij dit jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Nee hij mist duidelijk Stuurboordquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat Bakboord meedoet bij Heracles.
Is het wat?
Goede spelers wel, maar we hebben het hier over Heracles Heracles.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je moet zeker blijven praten in het veld, maar je mag ook wel weten waar je tegenstander is.
het blijft een mooi figuurquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij wel weet wat een flammkuchen is
Bakken wel jaquote:
oh deeg vind ik wel erg lastig van die dingenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bakken wel ja
Deeg maken lukt mij nog niet in 3 minuten
je ziet zelf niet zo boeiend uitquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Zo boeiend ziet het er ook niet uit.
Het is ook meer een probeersel dan dat ik er nou zo heel veel van verwachtquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
oh deeg vind ik wel erg lastig van die dingen
pizzadeeg maak ik wel regelmatig, maar zo dun als flammkuchen vind ik lastig.
zeker als je bij de kaufland gewoon perfect flammkuchendeeg hebt liggen
succes danquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook meer een probeersel dan dat ik er nou zo heel veel van verwacht
Africa Cupje gehad. En zou me niet verbazen als het tactisch is.quote:
Ah, ja dat was ik vergeten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Africa Cupje gehad. En zou me niet verbazen als het tactisch is.
Dit stond ook op het geboortekaartje van euh..quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook meer een probeersel dan dat ik er nou zo heel veel van verwacht
Neem aan dat hij tegen VVV wel speelt.quote:
Anders gaan ze die 60 goals niet halen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neem aan dat hij tegen VVV wel speelt.
Op naar het PSV topic.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Wtf. Berghuis tekent tot 2022 bij bij Feyenoord.
Waar heb je dat voorspeld?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anders gaan ze die 60 goals niet halen.
Die krijgt flink wat salarisverhoging dan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
die had ik ook niet zien aankomenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
toch geld zat daarquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt flink wat salarisverhoging dan.
maar hij is al 27. Over een of twee jaar is 'ie dan ook weer minder waard dan nu.quote:
Ach ze krijgen toch zo geld van die rijke Amerikanen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
maar hij is al 27. Over een of twee jaar is 'ie dan ook weer minder waard dan nu.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Pleister op de wond.quote:
Enorm zuur. Ik gris iedere ochtend bij het maken van mijn ontbijt even naar een azijnfles.quote:
Naar Feyenoord?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt ook nog om je plezier he. Niet alleen om de ranglijst.
@GGMM is mij al voor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt ook nog om je plezier he. Niet alleen om de ranglijst.
Dat lijkt mij niet. Hoeveel van de opstelling van Feyenoord zou je bij PSV willen zien?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook zomaar 2e worden als ze nog wat verdedigers halen. Zooitje bij PSV.
Als de verdediging van PSV ingespeeld raakt, wil ik het nog zien. Maar het onvermogen van PSV om via het middenveld te voetballen, zo gênant.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook zomaar 2e worden als ze nog wat verdedigers halen. Zooitje bij PSV.
Niemand lacht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm is mij al voor.
[..]
Dat lijkt mij niet.
Dus niet naar psv.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Natuurlijk niet. Zonder CL is dat veel onaantrekkelijker.quote:
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de verdediging van PSV ingespeeld raakt, wil ik het nog zien. Maar het onvermogen van PSV om via het middenveld te voetballen, zo gênant.
Stukgegaan om die interviews. Waarom hebben ze gezamenlijk besloten om te vertellen dat ze veel kansen hebben gecreëerd en controle hadden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.
Heb je gelijk in, had ik nog even niet aan gedacht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zonder CL is dat veel onaantrekkelijker.
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer. Van Bommel zegt altijd als er wordt gevraagd waarom een bepaalde speler speelt, 'omdat ik denk dat ik daarmee meer kans maak om te winnen'. Echt zijn standaardtekst, nooit enige uitleg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stukgegaan om die interviews. Waarom hebben ze gezamenlijk besloten om te vertellen dat ze veel kansen hebben gecreëerd en controle hadden?
PSV ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, had ik nog even niet aan gedacht.
Dan koop je toch een wasmachine.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer.
mad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1157973421780799488
Wel beetje een treurig filmpje
Ah, dat kwam er vooral op neer bij Lozano. Zelfs het Eretribune-publiek lachte hem uit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer. Van Bommel zegt altijd als er wordt gevraagd waarom een bepaalde speler speelt, 'omdat ik denk dat ik daarmee meer kans maak om te winnen'. Echt zijn standaardtekst, nooit enige uitleg.
Van Bommel doet mij erg denken aan De Boer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.
Was jij geen voorstander van het verkopen van Berghuis?quote:
Moet je maar eens opletten. Zegt ie echt in ieder interview. Al sinds z'n aanstelling.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, dat kwam er vooral op neer bij Lozano. Zelfs het Eretribune-publiek lachte hem uit.
Nee, niet echt. Ik was alleen ook niet 1 van de mensen die zelfmoord zou plegen als het wel zou gebeuren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was jij geen voorstander van het verkopen van Berghuis?
Volgende week pik ik nog een wedstrijdje PSV mee, daarna houd ik het ook wel voor gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten. Zegt ie echt in ieder interview. Al sinds z'n aanstelling.
Ja, vooral omdat hij alleen blijft omdat PSV geen cl heeft gehaald. Anders zat Stevie in de trein naar Eindhoven.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1157973421780799488
Wel beetje een treurig filmpje
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik was alleen ook niet 1 van de mensen die zelfmoord zou plegen als het wel zou gebeuren.
quote:Op zondag 23 juni 2019 13:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk gaat berghuis weg en neemt ie typisch mee.
quote:Op zondag 23 juni 2019 12:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Altijd leuk, die discussies over Berghuis.
Ja, prima statistieken, en in principe je beste speler. Maar god wat kan ie dramatische wedstrijden spelen.
Zag hij de kans echt zo groot in dat PSV door die voorrondes zou komen? Aangezien hij er twee weken terug nog heen wilde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat hij alleen blijft omdat PSV geen cl heeft gehaald. Anders zat Stevie in de trein naar Eindhoven.
Scrummie snapt niks van buitenspelers.quote:
Snap ik ook niet zo goed, na LASK was het sowieso wel klaar geweest in de volgende ronde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hij de kans echt zo groot in dat PSV door die voorrondes zou komen? Aangezien hij er twee weken terug nog heen wilde.
Maar nu is de vraag, is Heerenveen zo goed of is Heracles zo slecht.quote:
Wtf.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Scrummie snapt niks van buitenspelers.
Hij riep ooit ook op om Elia buiten de basis te houden en bijv El Hankouri een kans te geven.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Scrummie snapt niks van buitenspelers.
Hij riep ooit ook op om Elia buiten de basis te houden en bijv El Hankouri een kans te geven.
Het is niet zo gek dat men jou vergist met Elan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:aTypisch is weer eens in de war met Elan (denk ik, die was wel fan van El Hankouri namelijk).
GODVERDOMMEquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
Wel apart dat Scrummie El Hankouri graag had zien komen overigens. Dat vind ik nou typisch middelmaat.
Een wisselspeler inmiddels van FC Groningen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
Wel apart dat Scrummie El Hankouri graag had zien komen overigens. Dat vind ik nou typisch middelmaat.
Ik zou eerder een discussie kunnen voeren met Typisch als op het op voetbal aankomt, dan met jou.quote:
moet jij wetenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou eerder een discussie kunnen voeren met Typisch als op het op voetbal aankomt, dan met jou.
Anders kon Bruijn 8 bierglazen koppen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Wel handig dat alle scheidsrechters de regels strict naleven...
niet mijn probleemquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Anders kon Bruijn 8 bierglazen koppen.
Fryslan boppe.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:43 schreef MC-Morgan het volgende:
Heerenveen koestert de koppositie in de Eredivisie.
Je mag er vanuit gaan dat, na de gele kaart voor Bazoer gisteren, dat elke speler die bij de scheids om een kaart vraagt zelf op de bon wordt geslingerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Wel handig dat alle scheidsrechters de regels strikt naleven...
Dat appelleren voor buitenspel mag ook geel krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je mag er vanuit gaan dat, na de gele kaart voor Bazoer gisteren, dat elke speler die bij de scheids om een kaart vraagt zelf op de bon wordt geslingerd.
Ben benieuwd...
Dat is meer een reflex en vind ik veel minder vervelend dan dat gezeik om een kaart.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat appelleren voor buitenspel mag ook geel krijgen.
Eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer een reflex en vind ik veel minder vervelend dan dat gezeik om een kaart.
Burgergod.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 04-08-2019 om 13:51:50Eerste basisplaats in de @eredivisie: ⭐️ Wouter Burger #️⃣ 35 #feyspa https://t.co/Sr1qcXmXzD reageer retweet
Johquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer een reflex en vind ik veel minder vervelend dan dat gezeik om een kaart.
duidelijker kan niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:rubensosa @:tompsv18 @:calimero31 @:dj_day-v
MAKKELIEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt jequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, wordt jequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk buitenspel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
top, dank je.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen met een beetje verstand zag dit gisteren al.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@yats niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand zag dit gisteren al.
Begin jij nu ook al.quote:
Je ziet toch welke mensen ik mention?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand zag dit gisteren al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |