Ja, die still die oa fox sports gebruikte en die op de tweede foto van die insta post te zien is?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:51 schreef yats het volgende: [..] Leuk, heb je dat andere beeld toevallig ook waarin Tadic net wel met zijn voet buitenspel staat terwijl de bal nog bij zijn teamgenoot was? Het is maar net wanneer je het beeld stil zet...
inb4 een choke van Heerenveen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een weelde. Dit kan helemaal niet.
Ik ben benieuwd wat JR van dit gifje vindt.twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:3128' GOAL SC HEERENVEEN! We spelen nog geen halfuur, maar het staat al 0-3.Geklungel in de Heracles-opbouw wordt afgestraft door Mitchell van Bergen. #herhee https://t.co/mEws17eqmh reageer retweet
Loopt niet zo soepel heb ik het idee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:45 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat JR van dit gifje vindt.twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:3128' GOAL SC HEERENVEEN! We spelen nog geen halfuur, maar het staat al 0-3.Geklungel in de Heracles-opbouw wordt afgestraft door Mitchell van Bergen. #herhee https://t.co/mEws17eqmh reageer retweet
Beetje dit niveau.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:45 schreef GGMM het volgende:
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan we vanavond ook AZ - Fortuna kijken?
Oh ja dat is tegenwoordig laat hequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb een BBQ, maar verwacht nog wel wat te zien ja van die wedstrijd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt deze nog ergens uitgezonden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.
cc @:Bolase
Ziggo Sport, maar volgens mij is het ook gratis op Barça-kanalen te zien.quote:
Nja je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is tegenwoordig laat he
gvdwat kut.
Kut FOX
Tegen Arsenalquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.
cc @:Bolase
Ah nee, prima. Ziggo sport heb ik ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziggo Sport, maar volgens mij is het ook gratis op Barça-kanalen te zien.
Alleen voor ploegjes die op donderdag EL hebben gespeeldquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is tegenwoordig laat he
gvdwat kut.
Kut FOX
Ah ja ik heb alleen Eredivisie gekomen. Duits voetbal kan me wat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik betaal 12,99 of zo sinds kort, maar dan heb je wel alle 6 de zenders...
Bij Ziggo is het nog een stukje prijzigerquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik betaal 12,99 of zo sinds kort, maar dan heb je wel alle 6 de zenders...
Ah, dat valt mee dan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit vast wilden gaan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen voor ploegjes die op donderdag EL hebben gespeeld
Best kans dat dit een van de laatste keren is dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |