Loopt niet zo soepel heb ik het idee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:45 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat JR van dit gifje vindt.twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:3128' GOAL SC HEERENVEEN! We spelen nog geen halfuur, maar het staat al 0-3.Geklungel in de Heracles-opbouw wordt afgestraft door Mitchell van Bergen. #herhee https://t.co/mEws17eqmh reageer retweet
Beetje dit niveau.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:45 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat JR van dit gifje vindt.twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:3128' GOAL SC HEERENVEEN! We spelen nog geen halfuur, maar het staat al 0-3.Geklungel in de Heracles-opbouw wordt afgestraft door Mitchell van Bergen. #herhee https://t.co/mEws17eqmh reageer retweet
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan we vanavond ook AZ - Fortuna kijken?
Oh ja dat is tegenwoordig laat hequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb een BBQ, maar verwacht nog wel wat te zien ja van die wedstrijd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt deze nog ergens uitgezonden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.
cc @:Bolase
Ziggo Sport, maar volgens mij is het ook gratis op Barça-kanalen te zien.quote:
Nja je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is tegenwoordig laat he
gvdwat kut.
Kut FOX
Tegen Arsenalquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even kijken. Misschien combineer ik het met de Trofeu Joan Gamper.
cc @:Bolase
Ah nee, prima. Ziggo sport heb ik ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziggo Sport, maar volgens mij is het ook gratis op Barça-kanalen te zien.
Alleen voor ploegjes die op donderdag EL hebben gespeeldquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is tegenwoordig laat he
gvdwat kut.
Kut FOX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |