Ah ja ik heb alleen Eredivisie gekomen. Duits voetbal kan me wat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik betaal 12,99 of zo sinds kort, maar dan heb je wel alle 6 de zenders...
Bij Ziggo is het nog een stukje prijzigerquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo weinig? Ik betaal 12,99 of zo sinds kort, maar dan heb je wel alle 6 de zenders...
Ah, dat valt mee dan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit vast wilden gaan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen voor ploegjes die op donderdag EL hebben gespeeld
Best kans dat dit een van de laatste keren is dus
Maar goed dan krijg je met een chille deal weer alle Ziggo Sport zenders.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Ziggo is het nog een stukje prijziger
Had ik ook eerst via KPN. Maar dan kostte het een tientje. Nog een schijntje natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja ik heb alleen Eredivisie gekomen. Duits voetbal kan me wat.
Vorige jaren tegen Samp, Chapecoense en Boca. Dit is alweer wat meer serieus te nemen. Overigens gaan ze na deze pot nog gezellig naar Miami voor twee oefenpotjes tegen Napoli.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je hoeft niet te kijken.
[..]
Tegen Arsenal
Waarom twee keer? Of doen ze ook nog een potje met de wisselspelers tegen elkaar?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorige jaren tegen Samp, Chapecoense en Boca. Dit is alweer wat meer serieus te nemen. Overigens gaan ze na deze pot nog gezellig naar Miami voor twee oefenpotjes tegen Napoli.
Dat was het plan ook, maar na alle OPHEF toen het concept schema uitlekte is het snel allemaal weer aangepast.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee dan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit vast wilden gaan doen.
Ah, je houdt niet van echte sporten zoals tennis en MMA.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja ik heb alleen Eredivisie gekomen. Duits voetbal kan me wat.
Ahaquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was het plan ook, maar na alle OPHEF toen het concept schema uitlekte is het snel allemaal weer aangepast.
Moet je niet aan mij vragen. Misschien om het gat van de Super Copa op te vullenquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom twee keer? Of doen ze ook nog een potje met de wisselspelers tegen elkaar?
Dat was ook zwak zeg, als je dat plan dan maakt weet je toch al wat de gevolgen zijn en blijf je er toch bij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was het plan ook, maar na alle OPHEF toen het concept schema uitlekte is het snel allemaal weer aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |