Klopt, maar dat hebben ze weer teruggedraaidquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee dan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit vast wilden gaan doen.
Die kijkt al een paar jaar geen Heracles meer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
0-3@:lordvoldermort neem je rotzooi mee.
Vodafone abonnementje erbij, huppakeequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed dan krijg je met een chille deal weer alle Ziggo Sport zenders.
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kijkt al een paar jaar geen Heracles meer.
Moet hij weten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Ziggo Sport gratis dan FOX Sports 1 gratis. Iedereen die anders beweert, heeft een hersenafwijking.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed dan krijg je met een chille deal weer alle Ziggo Sport zenders.
Picsquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik maak een broodje met filet american.
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Tja had die lul maar gewoon Mauro op moeten stellen
Met Ziggogod kan je volgens mij zelfs overal in de EU gewoon Ziggo go aanslingeren, niks mis meequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Fargo het volgende:
Hoe dan ook zijn het prijzen waardoor mensen die aanklooien met streams (tenzij in het buitenland op vakantie) niet meer serieus te nemen zijn.
Uiteindelijk gaat @haags_kwartiertje gewoon weer kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.
Wat een vermoeiende act.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat @:haags_kwartiertje gewoon weer kijken.
Doremifasolquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:57 schreef Zipportal het volgende:
Deze act op deze act en zo klim ik naar boven.
~Ome Haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |